Jump to content

Cilindrul 4 compresie mica


ionut10a
 Share

Postare recomandată

de asta am si intrebat...de unde ar putea veni problema ,de la supape sau de la segmenti.....

la supape,sa dau chiulasa jos m as baga,distributii am mai facut,iar cu supapele ma ajuta un prieten care a mai facut la utilaje grele

iar daca e de la segmenti,ma depaseste...trebuie desfacut carterul de ulei...nu prea imi inspira incredere segmentii after market....

un motor sh intra si el in calcul,cam 800 de euro ar costa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca toata compresia de pe cilindrul 4 ar scapa in motor pe la segmenti ar sari in aer capacul motorului ,la tine nu sare nici macar joja.

Incepe cu ce e mai simplu:

1.verifica tacheti

2.demonteaza axa cu came ,scoate tachetii (pastreaza ordinea),verifica daca toate supapele sunt la acelasi nivel (uite cum am facut in imagine atasata)

tsi.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok,daca o sa desfac iau in calcul ce mi ai spus

daca nu ,ne vedem la tine la atelier in august

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu cat compresia e mai mica cu atat gaura pe unde se pierde e mai mare ,daca nu bate in filtru de aer atunci e supapa de evacuare sau biela indoiata . 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 merge in 3 cilindri,se aude rau motorul,,,in august nu se auzea asa

si totusi trage,atasez si un log in mers

oare mai duce pana la anu in august,pana revin in tara?

ultima.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Omule asculta sfaturile colegilor si nu mai sustine calamina si faptul ca masina trage . De tras trage ca merge si in 3 insa nu obtii performanta maxima de la motor , daca nu stai sa o ingrijesti degeaba , du-o la un mecanic care se pricepe sau cel putin cunoaste problemele acestui motor BXE ca nu degeaba e renumit prin faptul ca are numeroase defecte , iar in cel mai rau caz unora li s-a spart blocul motor , crapat biela etc. Pur si simplu sunt multe cu defect din fabrica e aici pe forum un coleg care a spus ca la 120.000 i-a crapat biela :) Daca nu se auzea asa in august .. clar e ceva ce produce uzura din ce in ce mai mult . Mai bine schimba motoru pastreza piesele si da-i mai departe e mult mai eficient decat sa-ti pierzi timpul , parerea mea :) si-ti spun sigur ca oricum daca l-ai face probleme tot o sa ai . Nu te descurajez dar decat sa stai sa plangi langa el mai bine rezolva. Cauta pe internet problemele la BXE ca sa nu spui ca te mint . .. si inca ceva am renumitul motor PD care spune toata lumea ca e o panarama . Gresit , daca-l ingrijesti il ai garantat 500km , momentan am 300 si nu am schimbat decat injectoarele la 240km si alea au fost schimbate de catre VW si consumabilele si cand i-o fi sa se duca , alt motor si asta e daca vreau sa patrez passatul care imi este foarte util . Am fost si eu ca tine am bagat la bani intr-un fiat de imi luam 2 masini si jumatate si totul pentru ce.. dupa ce l-am facut sa mearga rotund intr-o dimineata dupa ce s-a incalzit am turat un pic pana in 3000 si a facut poc :D

Modificat de quixy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut...cu mecanicii din franta sunt certat,au tarife de peste 50 de euro la ora,si  nu se baga nimeni la reparat motoare,ci il schimba in secunda doi....la ei motor sh  plus manopera in jur de 2000-2200 de euro pe usor....ca na ei zic ca au marfa garantata,buna

deja mi am anulat plecarea in concediu,trebuia sa fac vreo 3000 de km de craciun,nu ma risc sa mai plec la drum cu masina in starea in care e

planuri cu masina:

luni la prima ora dau chiulasa jos....macar sa nu mor prost,sa vad si eu ce e acolo,deja am comandat 2 supape,ghid si simeringuri supape,garnitura si suruburi supape...poate ii mai lungesc putin viata pana vin in tara,in august

daca ceva nu e in regula piesele se pot face retur

in functie de ce gasesc in motor ,comand sau nu altul sh,cam 700-1000 de euro la particular ,montajul il fac eu

si eu vreau sa scap de bxe,sunt in cautare de bkc

 

apropo o axa cu came uzata are influenta negativa asupra compresiei?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu

Dupa ce dai chiulasa jos sa invarti motorul ca sa vezi cat urca fiecare piston

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Nu ma pot pronunta daca are sau nu influenta negativa si as tinde spre Nu. Dar ia in calcul ca axu ala asigura parametrii normali de functionare a supapelor admisie evacuare etc. Tu sigur ai ceva stramb acolo de cand ai ajuns la uzura celuilalt ax si evident circuland cu el asa . Nefunctionarea corespunzatoare a axului care antreneaza si pompa de ulei , a dus la o o ungere deficitara . Cand ai schimbat ax-ul ai schimbat tachetii ?

 

Inca ceva de acum tine uleiul aproape de maxim verifica sa nu lasi niciodata doar la revizie sa avezi ba a consumat ba nu . Motorul din motive necunoscute mai " uita " sa arunce ulei si pe acolo cand este scazut nivelul si .. iar ajungi la ungere deficitara . AX-u cu came nu se uzeaza asa usor , doar daca nu are ulei destul , tachetii (daca se incarca greu ) sau ... cand ai motorul rece in perioada iernii nu-l lasi macar 2-3 minute sa se incalzeasca si il turezi de nebun...

Modificat de quixy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

axa mea e noua OEm schimbata acu doi ani de mecanicul lui peste aici in franta care m a usurat de 1520 de euro....

acu 2 ani mi a zis ca a luat compresia si a iesit rau si asa a gasit axa cu came uzata,,,,acu mi a cazut si mie fisa,

compresia nu are treaba cu axa cu came ,practic compresia e etanseitatea cilindrului,ori supape ,ori segmenti

practic motorul meu nu avea compresie de acu 2 ani in urma,iar mecanicu nu mi a zis nimic,,,asa schimbam motorul de atunci,nu mai dadeam 1500 de euro pe axa cu came

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca a luat ax cu came aftermarket este posibila si tocirea acestuia prematura ! sunt patit ! 30.000 de km si sa dus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

18 minutes ago, EEXCALADE said:

Nu

Dupa ce dai chiulasa jos sa invarti motorul ca sa vezi cat urca fiecare piston

corect,pistonul tre sa depaseasca 1.11 mm blocul motor,am garnitura cu 3 gauri,1,61mm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uleiul e viata motorului si schimba-l daca poti cat mai corespunzator eu spre ex il schimb la 8.000 , dar si masina are 300k .. ma adaptez si eu in functie de ea sa nu am probleme . Mai stiu soferi de duminica .. care schimba uleiul la 1 an ca nu circula cu ea sau la 15.000 km daca o sa ii faca ... pai uleiul ala isi pierde proprietatile mai ales pe timpul iernii   si se plang vai mi-a cazut pompa de ulei s-a dus tot motoru , am dat o caruta de bani ...   si sa-ti mai spun ceva .. in ziua de astazi nimic nu e facut pentru eternitate asa ca... nu bag mana in foc pentru nicio masina / ulei/motorina /piese etc.

 

Si vezi ce ax cu came ti-a pus el ca nici aia nu-s sfinti dau si aia la tepe eu sunt patit in italia cu un EGR care dupa 5.000 s-a dus iara . Daca nu ai inlocuit si tachetii si aia erau defecti pa si axa asta cu came cam la asta se rezuma 

Modificat de quixy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AXA E OEM ,800 de euro pe factura,,nu asta e problema.....eu nu aveam compresie si el mi a schimbat axa cu came(a mea era uzata intradevar),,,,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai tu cand ti-a schimbat axa acum 2 ani nu ai vazut ca masina nu merge calumea ? Tu ai mers asa 2 ani cu problema asta ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ba da ,am vazut ca masina nu merge ca lumea....DOAR NU TRAGEA cum trebuie,in rest motorul torcea bine....f greu sa mi dau seama ca nu are compresie buna

si am inlocuit toate piesele de la postul 1 ,crezand ca de asta nu trage

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E dificil... trebuie vazut , daca in 2 ani nu ai remediat prin niciun fel , fii sigur ca s-a produs o uzura foarte mare , decizia o poti lua singur in functie de ce gasesti acolo .dar sa pui in balanta posibil acum sa nu ajungi sa schimbi doar o piesa si sa mearga perfect .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

operatia motorului se amana pana dupa sarbatori din cauza pieselor,nu au supapa de esapament si suruburile chiulasei pe stoc...si risc sa raman cu masina desfacuta de craciun

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut,am inceput sa desfac astazi masina,am reusit sa dau jos axa cu came ,iar supapele sunt toate la aceeasi inaltime...niciuna nu este mai jos

deja am descfacut si suruburile la chiulasa,dar nu am reusit sa o dau jos,mai am de demontat pe partea de distributie,am sa revin si cu poze maine...poate primesc si niste sfaturi

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai esti singur-singurel la desfacut? Nu ai nici un vecin sa te ajute?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4 ore am lucrat la masina,singur,si mi a mai ramas de scos suportul motor si protectia de plastic a distributiei,ca altfel nu iese din cauza prezonului de la intinzatorul curelei

oricum sunt multe de desfacut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E necesar de doua persoane la ridicat chiulasa. Se ridica 3-5 cm apoi se trage spre baterie ,persoana din dreapta tine rola de la distributie . La fel si la montat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am dat jos chiulasa,supapele par in ordine,capul pistonului la fel....

de acu tre sa ma uit la segmenti banuiesc....????

15776768_1266539460081952_3643326490141773445_o.jpg

15800122_1266539430081955_157932788751137764_o.jpg

15800641_1266539326748632_4306856999988878815_o.jpg

15800690_1266539313415300_7027930623402049160_o.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum sunt tachetii ? Se pot apasa cu mana ? 

Cum e garnitura ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tachetii i am scos ,am apasat pe supape dar par dure

garnitura pare in regula.oare putea ca compresia sa plece in garnitura dar fara sa faca presiune in vas de lichid de racire?

ce fac?dau jos baia de ulei sa vad segmentii?

am pus ochii pe un golf 5 bkc,2004,200kkm,la 1200 de euro si nu as vrea sa il pierd,il salta repede arabii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!