Jump to content

Cilindrul 4 compresie mica


ionut10a
 Share

Postare recomandată

,,in a 2a la kick down iti rupe aderenta,,--la mine nu e chiar asa,trage dar cu ruptul aderentei lasa de dorit,......in rest in treptele 3,4 si 5 e cum ai zis

te asigur ca reglajele is bune,am inceput sa am si scule ,motorul asta il desfac si cu ochii inchisi,nu i un motor complicat

cum am spus urmeaza dyno plus soft,,,,sa vedem ce iese

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai ce anume te nemultumeste la motor? ca vad ca ii tot cauti probleme, sau vrei sa-ti faci practica pe el? Consuma intre 5-6 % la mers normal, la peste 140km/h consuma 6-7 % depinde de roti si incarcatura si vreme. N-are nimic sportiv in el, te duce din A in B. Cu soft se simte mai bine, castigi putin la depasiri, insa baza masinii e tot aia, aceasi turbina, acelasi motor, uzezi prematur ambreiaj si motor, intra mai multa motorina in sistem, se imbacseste turbina mai repede cu negreala, in principiu uzezi mai rapid diverse piese. N-ar fi un capat de tara, insa ii scazi fiabilitatea. Schimba masina daca ai ocazia.

 

E drept cu jante 17 si anvelope cu A pe aderenta, nici cu a 2a nu am reusit sa rup aderenta, insa cu astea de iarna o rup.

Modificat de deenman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa un test daca vrei 80-120km/h, eu la a mea b5 1.9 atj 116 cp 420.000 km am facut 11 secunde, compresie 21bari. Asta e masina lenesa, sa vedem a ta cum e. A da, viteza maxima pe drum drept 170km/h cu indulgenta.

 

 

Modificat de davidut5
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu inca mai cred ca chiulasa fisurata e de vina pentru mers neregulat si pierdere de putere, dar poate ma insel. 

davidut5, merge prost ATJ-ul tau, eu am avut AJM si era forta fata de ce se vede in filmul tau...

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

davidut5 maine fac testul 80-120,

vali o chiulasa fisurata trebuia sa dea si ceva simptome,ori compresie proasta,ori presiune in antigel

cu compresia m am lamurit,ulei nu am in antigel

ma bucur ca cineva mai crede in ceea ce afirm si nu bat campii

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avansul cum este? La o octavia BXE era undeva la -6 si tragea prost de tot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ionut, dupa ce faci testele de care ziceai, fa urmatorul lucru. Scoate mufa de la debimetru si mergi cu masina, dupa baga-o la loc, apoi sune-ne ce diferenta este.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iata si video urile,inca nu am calculat secundele

9 secunde in ambele,de la 80 la 120 km.H

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la adunari si scaderi ma pricep si eu,zi mi trage sau nu masina asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut video cu un ajm 116cp care a scos 6-7s, apoi mai e asta.

 

Si ca sa raspunt la intrebarea ta, nu cred ca trage cum trebuie.

 

http://www.{cenzurat}/showthread.php?5141-Accelerare-de-la-80-km-h-pana-la-120-km-h/page9

Modificat de davidut5
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merci de video,david,cam 7 sec am calculat eu la bxe,ajm are 115 cai posibil e o idee mai sprinten

sper ca deenman vede video ul,nu de alta dar incepusem sa l cred ca masina mea merge de rupe asfaltu

chestiile cu avansul si maf ul sunt probate de acu 2 ani in urma

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiulasa ta e fisurata intre supapa de admisie si injector. Nu da nici presiune in antigel pt ca nu ajunge crapatura la lichidul de racire nici nu scade compresia pt ca e o fisura mica dar e posibil sa iti afecteze mersul motorului prin scapari de gaze in admisie sau in alt mod... Presiunea in antigel si compresia nu sunt singurele efecte posibile.

Am senzatia ca masina din filmul postat de deenman e si intr-o treapta de viteza inferioara fata de cele din filmele postate ulterior. 

Modificat de valioglu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

altfel te crede omul cand vii cu argumentari...eu sunt sigur ca defectiunea imi vine din motor si nu din anexe,daca o luam din josin sus....blocul motor e bun,compresia e buna,atunci nu ramane decat chiulasa suspecta

foarte posibil ca gazele de esapament sa ajunga in admisie,asta ar insemna sa fie fisurata intre camerele de admisie si esapament

avand in vedere ca turbina lucreaza si pe forta gaxelor de esapament ,nu numai pe  vaccum,.....mai putine gaze de esapament -mai putina forta

cu egr infundat masina merge la fel

in ultimul video,bxe ul e intr a 4 a si scoate 6-7 sec.....iar eu 9 secunde

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

chiulasa de bls e buna pe bxe?....axa cu came e la fel?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ni cate stiu BLS e cu DPF si are axa cu came diferita. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am refacut compresia cil 1-27 bari    cil 2-29 bari   cil 3-28 bari   cil 4-28 bari

eroarea P1664 a aparut indiferent pe ce cilindru fac compresia,avea dreptate eexcalade,nu e de luat in seama daca nu apare in mers

inainte sa schimb chiulasa as avea sa intreb daca nu pot avea o pierdere de putere din cauza racitorului de gaze,clapeta ramane inchisa in timpul mersului?

cand scot joja de ulei iese un abur cu miros de fum,e normal?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca este posibil ca o parte din gazele aflate sub presiune mare in momentul detonatiei sa intre in admisie prin fisura din chiulasa. Asta iti poate afecta scurgerea gazelor de admisie, compozitia aerului care intra in motor si mersul motorului per ansamblu. Daca toate celelalte sunt ok atunci poate ramane singura posibilitate. 

Gazele din carter ar trebui sa fie recirculate dar daca ai fum la un nivel ridicat si ceva presiune atunci ai o problema. Asta inseamna ca pe undeva o parte din presiune se pierde in carterul superior sau inferior. Poate ca una dintre cauze sa fie chiulasa, alta segmentii.

Modificat de valioglu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e fisura spre admisie, ar trebui sa oracaie tare, ca un tachet defect/spart. Bubuie tare in admisie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la joja nu am presiune,un pic de fum,,...banuiesc ca e normal

in motor intra cam putin aer,dovada este logul in mers,,,la 3000 de ture maf ul nu citeste mai mult de 850mg,,,,,maf ul este nou iar presiunea in turbo este cat aia ceruta de ecu

un maf bun tre sa citeasca cam 900mg la 3000 de ture....si sa scada la 850mg incepand cu 3500 de ture

inainte sa schimb chiulasa vreau sa fiu sigur de ceea ce fac

1 minute ago, davidut5 said:

Daca e fisura spre admisie, ar trebui sa oracaie tare, ca un tachet defect/spart. Bubuie tare in admisie?

nu bubuie tare dar tacane un pic,mai ales dimineata,,,tachetii sunt aproape noi

teoretic orice fisura in chiulasa ar trebui sa se vada

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un sprinter ardea antigel, a facut colegul un test de presiune a circuitului de racire(bagat presiune 1,4bar cu trusa speciala), apoi a vrut sa o porneasca. Electromotorul a invartit in gol, cil 3 parca, se umpluse cu antigel si se blocase motorul, electromotorul se rupsese pus si simplu bucsa din capat.

La demontare la supapele de admisie cil 3 avea urme de antigel, la verificare nu am vazut nici-o fisura. Deci nu e obligatoriu sa se vada.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine camera de ardere e etansa, o  confirma si compresia am vazut si vizual ca nu sunt fisuri intre supape

daca ar fi sa fie fisurata chiulasa ar trebui sa aibe fisuri in spatele supapei pe partea de admisie sau evacuare

oricum misiune grea ,la ce mecanic ma duc ma trimite la plimbare

deci racitorul de gaze nu poate provoca pierderi de putere?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca ala poate provoca pierdri de putere. Daca ar fi spart ai pierde antigel si ai avea presiune in vas+ murdarie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am cronometrat grosolan azi un 80-120 însă nu am putut sa i dau maxim pt ca era nasol drumul și trafic.  Din test a ieșit intre 7 și 8 secunde.  Maf ok,  turbo curat,  actuator reglat,  avans - 1.5. Motor bkc 311000km nu am făcut test de compresie însă trage bine. Dacă faci mai mult de 7-8 în a4a ai o problema. 

Modificat de deenman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu compara Golf cu Passat. Passatul 1.9 de 105 scoate 0-100 in 12,1 secunde, pe cand Golful aceeasi motorizare scoate 11,3.

 

Edit: Intra pe site-ul asta si verifica timpii( pacat ca nu are si despre passat b6 1.9) ca sa iti faci o idee si o sa vezi ca masina ta nu iese din tipare.

Modificat de Planetara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!