Jump to content

Cilindrul 4 compresie mica


ionut10a
 Share

Postare recomandată

salut,am trecut din topic in topic pana am ajuns sa deschid eu unul ,masina e lenesa ,nu are forta la turatii joase si in depasiri

dupa schimbarea setului de injectoare am facut compresia pe cil 3 si mi a iesit peste 25 de bari,pe cil 4 insa a ramas acul la 0,nu am mai continuat ca sa stricat compresiometrul

si totusi cand am scos mufa avea ceva presiune....practic motorul meu merge in,,3 cilindri jumate,,

un portbagaj de piese schimbate in ultimii 2 ani:

maf,map ,egr noi

proba cu 4 turbo sh

4 injectoare sh

tandem noua

si axa cu came oem noua...practic de la axa a inceput distractia...s a colmatat vreo supapa de la calamina?de asta am compresie mica pe 4?

rog ceva pareri ....axa cu came avea cama de admisie uzata parca,pe cil 4

motorul porneste bine la rece si la cald ,nu scoate fum de nici o culoare....in schimb nu trage

atasez si eroare care mi a aparut cand am facut compresia pe 4

multumesc

Log-UUU-WVWZZZ3CZ8E131047-219450km.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sau a mai facut cineva sau stie vreun produs minune care indeparteaza calamina de pe supape?

sau se curata numai manual,ca si turbina de exemplu

si cat am mai forjat o si tot nu merge cum trebuie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Refa testul de compresie cu o scula buna

cand ai inlocuit injectoarele prima data ai scos injectorul de pe pistonul 4 care nu are compresie?

compresie 0 = supapa (supape) indoiate,blocate,biela indoita

scoate axa cu came ,tachetii, si vezi care supapa e mai jos decat celelalte

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

compresia e sigur 0,pt ca am mai incercat acum 2 sapt sa fac compresia si am pus pe cil 4 si tot 0 mi a aratat si acul nici nu s a miscat,nu am mai cuntinuat crezand ca nu e bun compresiometrul

astazi am pus pe cil 3 si mi a iesit peste 25 bari...pe cil 4 ....0

catalin,nu pot desface acum doar pt constatare,am nevoie de masina

cand desfac schimb si distributia... si ce o mai fi...in ianuarie de acu

 

 

ps:tii minte cand ti am zis sa mi faci o compresie in august cand am fost la tine?daca o faceai si iesea rau masina ramanea la tine pt reparatie...si eu mai cumparam tandem si injectoare degeaba

 

 

 

indoite nu cred ca sunt,,,,doar blocate de la calamina....asa se intampla cand mergi 7-8 luni cu axa cu came uzata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci nu mergea in 3 pistoane,banuiesc ca acum  si valoarea injectorului 4 e mare.

Daca la inlocuirea injectoarelor ai scos prima data injectorul 4 si nu ai scos motorina din capul pistonului ,atunci e posibil sa fie biela indoita.

la PD,daca nu scoti motorina din sistem,cand scoti primul injector toata motorina curge in capul pistonului.

 

Vezi poate nu se amorseaza un tachet de pe 4 (asta ar insemna ca tacane)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema asta o am de 2 ani...fara test de compresie e cam greu sa ti dai seama...nu am vibratii,fum negru si trage cam 80 % din capacitatea ei

deci clar pe cil 4 pierd din compresie,si ecu injecteaza mai multa motorina pt a echilibra cilindrul

pe cil 4 in mers am valori de +1.5....si da am scos motorina de fiecare data din cilindri cu seringa,ti am citit postarile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la injectoarele vechi am inlocuit ,inj 4 cu 3 si valoarea mare +0.7 persista pe cil4.....probabil si valoarea joaca si in functie de cum inchid si deschid supapele

vineri am cumparat alte injectoare...la ralanti pe cil 4  are 0.7

orice injector as pune pe cil 4 arata rau...max +1.5

Log-UUUU.txt

daca supapele sunt indoite trebuie refacuta chiulasa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Refa testul,nu cred ca e compresie 0 la pistonul 4.Ar trebui sa mearga in 3 ,sa trepideze rau si injectorul sa aiba valoare mare cu 2,

Scoate toate bujiile ,si masoara iar compresia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am dat la automat pe cil 4,si acul a ramas la zero...cand am scos manometrul din locul la bujie a pocnit pt ca avea ceva presiune,si mi a sarit o garnitura de la manometru

si eu zic ca ar avea ceva presiune,de asta am scris mai sus ca merge in 3 cilindri jumate

oricum diagnosticul e clar....calamina pe supape?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok,am sa repar manometrul si refac testul....sambata

am incercat de 2 ori pe cil 4...o data astazi si acu 2 saptamani in urma si mi a aratat 0,poate o fi ceva mai mult ca pierde manometrul dar in nici un caz nu o sa ajunga la 25 de bari

 

are vreo relevanta daca este 0 sau 15 bari de exemplu?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok,cum am timp revin cu noutati...multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

calamina nu se depunde pe supape asa usor. Si daca se depune, dupa cateva minute de functionare se evacueaza de acolo. Deci alta e problema ta. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

enumera cateva variante ,ce ar putea fi?acu sper sa nu ajung sa  schimb motorul

masina o pot vinde si cum este ,trage un pic mai greoi in rest nu are nimic,cumparatorul nici nu si ar da seama

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va rog sa nu stresati in privinta unui eventual cumparator,masina nu se vinde...in cel mai rau caz voi cauta un BKC

cat de curand pot revin cu testul de compresie facut cum trebuie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut.am refacut compresia cu compresiometrul meu,altul nu am de unde lua,al mecanicului din sat e de pe timpul razboiului

pe cilindrii 1,2 ,3 mi a iesit peste 25 de bari,manometrul pierde presiune,...nu pot lua exact

pe cil 4... acul ramane la 0....am apasat pe supapa manometrului sa il descarc chiar daca indica 0,si nu era presiune.....cand am scos adaptorul din locul la bujie a pocnit ,ca ieri ,si s a aprins becul in bord....eroarea am atasat o ieri,mai sus

motorul toarce bine,la ascultat si mecanicul....el exclude biela indoita....

aparent problema vine de la supape...

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune manometru pt depresiune. (Pe presiune negativa dacă mă înțelegi ce zic)baga itrun furtun la care trebuie vacuum . Dacă poziția acului e fixa pe o anumita valoare atunci nu ai probleme  mecanice . Dacă variază. ..începi sa te gândești la supape...sincronizare și altele mai rele.fa un video.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,manometrul meu duce pana la -1 bar de depresiunes si tot 1 bar de presiune pt presiunea motorina...nu prea am priceput cum sa pun manometrul

pot face si video...aparent si la prima vedere motorul toarce bine la ralanti,nu pare sa mearga in 3 cilindri

de sicronizat cred ca axele sunt sincronizate....

pot face si video...eexcalade stie cum se aude motorul,doar ca acu la cald are o vibratie mica ,valoarea injectorului pe cil 4 trece de+1 in mers,la relanti is mai joase

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 4.12.2016 at 10:25 AM, andrei_221 said:

calamina nu se depunde pe supape asa usor. Si daca se depune, dupa cateva minute de functionare se evacueaza de acolo. Deci alta e problema ta. 

poate nu o fi calamina ,dar sunt sigur ca compresia mea o pierd pe la supape,si nu pe la segmenti...pt ca motorul ar fi consumat ulei....

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

motoarele de Vw foarte rar au probleme de etansare la supape. Dar intr-adevar, trebuie verificat. 

in afara de motoarele de polo /fabia 1.2 HTp, care au probleme cu supapele... personal de diesel nu am auzit niciodata cu probleme

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar daca le a indoit!!

Cu depuneri de calamina pica varianta.

Nu este obligatoriu sa consume ulei.

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

motorul nu merge in 3 cilindri.. compresia iese 0 pe cil 4 ....,probabil.ma gandesc ca vilbrochenul cand dau la demaror nu se invarte cum o face la relanti,sau in mers la turatii mari....iar compresia se pierde,de asta este 0

la turatii mari merge binisor,numai ca nu are forta in depasiri....ajunge si la 170 la ora....

pe 2 sau 3 ianuarie ma apuc de desfacut,pana atunci m ai am de facut vreo 3000 de km de autostrada...masina merge in formula asta de 60kkm

pe unde pierd compresia?

la ce sa ma astept in interior?e prima data cand o sa desfac un motor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca in planul de buget depasesti 400 euro, mai bine te orientezi la un motor sh...neumblat in el pe care sa il poti proba din toate punctele de vedere, adica sa fie pe masina pentru test-verificare-diagnoza pe loc si in mers, ceea ce inseamna ca vei avea de cautat pana vei gasi pe cineva corect.  Cine iti desface chiulasa, cine ti_o verifica, rectifica, schimba supapele, simeringurile, ghidurile de supape (mare atentie la astea!!!! trebuie sa stie ce sa iti puna in locul lor!!! FRESCIA  POMPE duze cod g11257), daca iti pune alte ghiduri, alea cu guler, o sa-ti arunce simeringurile de la supape si faci iar motorul, si multe altele. Pe mine personal m-a dus reparatia unu-i motor de la ZERO, 6K LEI !!! Axa cu came daca nu stii ce sa cumperi noua aftermarket, dai banii pe una din fonta, ceea ce poti sa consideri ca ai aruncat banii la gunoi, deci trebuie sa te orientezi spre una de la 1000 lei in sus noua AM sau SH originala cota standard. Nu te apuca sa-ti faci masina daca NU TE PRICEPI ! O vei zapaci de tot, te vei enerva, o vei vinde si iti va venii omul la poarta cu scandal. Mai bine cauta un mecanic cu EXPERIENTA de minim 15 ani in MOTOARE, ala care schimba pivoti si capete de bara ori face distributii, nu-i mecanic, ci inlocuitor de piese !

Bafta iti doresc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!