Jump to content

Ce service imi recomandati?


tiranux
 Share

Postare recomandată

Mai mult de 330.000 !!! Si 9000e? Man nu pot sa zic decat ca ai mare curaj. In rest m-ai lasat fara cuvinte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal

Cine imi poate recomanda si mie un service bun unde pot schimba, fulie ambreiaj compresor AC, de preferat in Bucuresti, sau orasele invecinate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai mult de 330.000 !!! Si 9000e? Man nu pot sa zic decat ca ai mare curaj. In rest m-ai lasat fara cuvinte.

De-ai sti cati romani devin "curajosi" in fiecare zi... Cati cumpara masini cu 120k km pe bord de la samsari la preturi mai mari decat cel dat de colegul de mai sus...pe masini care n-ai de unde sa le iei la km si banii din RO, daca mergi in Germania personal. Si totusi masinile alea merg bine...

La un Sharan cu 6 ani vechime, cam ce km reali crezi ca are? 80-120k km, cum sunt alea prin targ, facuti de un batranel catre piata... nu prea cred.

Unii prefera sa cunoasca adevarul decat sa fie mintiti pe fata.

E adevarat ca 330k km nu sunt putini, dar nici exagerat de multi, daca masina a fost intretinuta. Macar stii de unde pleci si la ce sa te astepti. Asta in cazul in care nu a facut saptamanal Italia/Spania si are chiar mai multi de atat (lipsa cartii de service).

Legat de service pentru colegul iceman, uite ce spune un alt coleg in sectiunea A4

2. Am fost astazi la un service pe nume Ges (str Vulturilor, 89) si operatiunea a durat 3 ore.

- golit instalatia racire

- dat jos compresor

- inlocuit ambreiaj compresor (sau cum mai zic unii "cuplaj")

- montat la loc compresor

- umplut instalatia + agent fluorescent (39 ron) sa fie acolo pentru viitor

- oferit garantie 3 luni (cu hartie stampilata).

Din cate vad este destul de multumit. Ai putea incerca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc tuturor.

Sharan-ul meu a avut ultima intrare in service in Germania in iulie 2008 si avea 303.000 km... Asa ca, cine stie cati km a avut in noiembrie cand a fost adus in Ro.

De la service-ul de pe B-dul Timisoara nu am primit o hartie cu ce ar trebui sa repar, doar mi-am notat eu in timp ce mecanicul facea rezumatul la final.

Nu trebuie sa mergi neaparat tot la ei si poti veni cu piese din alta parte. La ei uleiul Castrol EDGE Turbo Diesel 5W40 este 56 lei/litrul si eu am gasit cu 45 lei/litrul.

Pentru placutele de frana de pe spate mi-au cerut 170 lei. Inca nu am cautat in alta parte dar nici nu stiu ce marca sunt cele de la service.

Va tin la curent.

Modificat de CGM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ gaby1773 multumesc , chiar o sa incerc mai ales ca a inceput sa fie destul de cald afara

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!Am un Golf 4 din 2001 si de vara trecuta de cand l-am luat nu i-am facut nici o verificare sa vad daca e ceva in neregula cu masina.I-am schimbat toate lichidele si filtrele dar as vrea sa ii fac o verificare generala(vag-com,motor,placute,etc.).Probleme majore nu am la ea,doar 3 probleme mici(mi se aprinde din cand in cand becul de nivel al uleiul desi nivelul e bun,se aude un suierat cand plec de pe loc,suierat care pana acum 3 mecanici nu i-au depistat cauza si niste trepidatii intre 2800-3000 turatii,care am inteles ca ar fi de la faptul ca a fost schimbat complet esapamentul si a fost strans prea tare si intra motorul in rezonanta la acea turatie).In rest masina merge perfect.La ce service imi recomandati sa merg in Bucuresti si cam cat credeti ca ar costa?As prefera un service la care m-ar si lasa sa vad ce ii fac la masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un meserias adevarat cum e SAMER - in Timisoara stiti sa existe si in Bucuresti, pentru cutii tiptronic japoneze ( Jatco- FBN) ?Am citit zeci de pagini pe forum si nu am gasit decat un anume George din Constanta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Revin cu completarile vizavi de service-ul Auto Blitz de pe Timisoara. Va atasez un document pentru a vedea si voi cat a costat un schimb de ulei pentru Sharan, cu tot cu filtru.

Mi s-a parut cam mult, asa ca mi-am schimbat singur filtrul de aer si pe cel de polen.

S-auzim numai de bine,

CGM

Schimb_ulei_SHARAN.doc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca sunt colegi de forum,care sunt proprietari de service-uri, la care un schimb complet de filtre si ulei e vreo 80 ron.

Modificat de andrusel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pretul corect pt schimb de ulei ar fi 35-40 lei.Filtrele m-am invatat si eu sa mi le schimb singur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AudiPerformance

sau daca se achizitioneaza piesele de la service schimbul este gratuit. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect 35-40 Ron.

Pentru ce 80 ron? In afara ca iti ridica masina pe rampa, si nu ai tu unde face chestia asta, mare minune inginereasca nu e.

Eu muncesc jumatate de zi pentru banii astia (jumatate adik 5 ore, nu 4 sau mai putin).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AudiPerformance

Daca punem si faptul ca firma respectiva plateste curent, angajati si multe altele 35-40 RON nu este vreo suma spectaculoasa.

Acum depinde de costurile fiecaruia pentru ca poate unul plateste chirie, poate isi plateste mecanicii la lucrare si etc. Fiecare isi opteaza pentru varianta de pret avantajoasa lui (si aici ma refer atat la service cat si la client)

Eu personal prefer sa nu ofer discount la piese si sa am manopera ieftina sau in unele cazuri fara manopera (adica e gratuita) si traiesc din discountul pe care il am la piese. La mine o revizie cu piesele clientului costa 50 Ron pentru ca pe mine ma costa revizia aia 40 Ron (dupa o analiza a tuturor cheltuielilor implicate) iar 25% nu este un castig mare in conditiile actuale si tinand cont ca majoritatea merg pe un castig de 50% raportat la costuri. Unii stiu sa isi faca anumite calcule economice pentru a determina rata rentabilitatii si pragul minim la care obtii profit si implicit sa aplice insa altii o fac pentru ca asa au auzit ei ca se cere.

Nu trebuie sa mire pe nimeni ca pentru un filtru de aer care se schimba in 2 min se normeaza 0.2 ore pentru ca daca veti trimite un mail la VW sau Audi sau oricare producator va vor raspunde ca ei au facut normativul si motivul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu spun ca e corect pretul pentru schimbul de ulei la respectiva masina,dar banuiesc ca orice service incadreaza vw sharan nu la autoturism,ci la alta categorie de vehicule.am vazut in respectivul deviz ca mai erau trecute parca si alte materiale.sau cel putin asa am inteles eu.

pe de alta parte,calcule e usor sa faci,mai ales sa ii tii socoteala altuia.dar e greu sa faci calculul la cate beri ar trebui sa le platesti prietenilor ca sa iti tina masina ridicata in sus pe brate pina ii schimbi tu uleiul in fata blocului.

e usor sa faci diferenta de pret intre o societate si un neica care iti schimba cine stie ce piese in fata blocului.dar ce uitati este ca societatea respectiva plateste catre stat foarte multi bani,impozite,taxe,etc.unii au pretentia ca firmele sa aibe tarife mult mai mici,cerandu-le acestora fairplay.dar cei care incurajeaza munca la negru,prin parcari,curti si garaje,eventual achzitia de piese second hand si chiar noi "pe sub mana"de la angajati ai reprezentantelor,sint fairplay?

judecati din toate partile,nu numai dintr-o singura directie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Permiteti-mi sa revin cu o mica completare: "Materiale consumabile" din acel deviz reprezinta husele care s-au pus pe scaun si pe volan, din plastic si hartia cu care se mai stergeau mecanicii pe maini, din cele spuse de cel care mi-a inmanat hartia.

Iar acum sa va povestesc despre AMI AUTO. Totul frumos, programare la ora fixa, mecanicii au luat imediat masina, te lasa sa stai langa ea, iti raspund la toate intrebarile, super. Am mers la ei pentru reglarea directiei, tragea putin dreapta. 60 lei. Au reglat-o, au zis ca e ok, am plecat la testare cu unul din ei si a constatat ca este volanul stramb si ca tot mai trage putin dreapta. Au mai reglat-o de inca 2 ori dupa ce m-am plimbat de 2 ori prin cartier si am zis ca merge asa pentru ca oricum aveam garantie 3 luni. Asta se intampla joi iar duminica am mers pana la Sinaia. Daca lasam volanul din maini schimba singura benzile in cateva zeci de metrii. Totusi asta nu poate fi de la inclinarea soselei... asa cum ziceau mecanicii...

Asa ca am revenit marti, cu mult mai putine zambete din partea lor si au zis ca totul ar fi ok dupa aparate. Asa ca au mai desurubat o piulita, am facut un test de drum si tot tragea dreapta. Asa ca au schimbat rotile fata intre ele. Minune! Acum trage foarte, foarte putin dreapta. Cred ca acum este din cauza inclinarii soselei. Pentru distractia asta nu le-am mai dat nimic, logic.

Ce nu mi-a placut:

- unul dintre ei a intrat cu tigarea aprinsa in masina sa locheze volanul

- le-am aratat in cartea masinii unde trebuie sa puna suportii pentru ridicarea masinii; ei in fata puneau tot la prag cu toate ca in carte scrie si este desenat sa fie mai spre interioarul masinii, la cativa cm de prag

- am cumparat un lichid de spalare parbriz concentrat de la ARAL si era desfacut capacul, adica desigilat. Cand le-am cerut altul, mi l-au adus tot desfcaut doar ca era capacul ceva mai strans. Au zis ca poate de la manevrare...?!

Ce mi-a placut:

Marius, unul dintre baieti a fost amabil si mi-a aratat cum sa demontez usor lucas-ul si de asemenea cum sa demontez stopurile spate pentru a le putea curata. Aveam noroi in unul dintre ele si a trebuit sa desfac tot.

Totusi se pare ca inca sunt in cautarea unui service "adevarat". Chiar, as vrea sa schimb placutele de frana pe spate. La AMI costa 80 lei manopera cu placutele mele. M-au incurcat putin unele magazine care mi-au spus dupa VIN ca am placute cu senzor pe spate altele nu...

S-auzim numai de bine,

CGM

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iar 25% nu este un castig mare in conditiile actuale si tinand cont ca majoritatea merg pe un castig de 50% raportat la costuri.

:angry: 25-50% e hotzie. Marjele de profit normale pentru o firma sunt in jur de 10-15%.

E o mare greseala sa te astepti ca eu sa platesc dublu fata de pretul real, sau chiar mai mult de atat, si sa fiu de acord cu acest lucru, ba chiar sa-l consider normal. Ce reprezinta "conditiile actuale" ? Ca e criza? Si cand nu era criza, ce marje de profit se doreau? 3000% ?

Cer scuze colegilor de forum pentru off-topic referitor la marjele de profit , dar consider ca sumele cerute de service-uri sunt uriase, raportate la costurile efective (iar acesta este un topic de service-uri).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu o intrebare, sper sa ma puteti ajuta: Sharan-ul are in spate 2 becuri pentru ceata sau unul? Eu aveam unul montat cand am luat masina (sh), adica cel de pe stanga si au am montat unul si in locasul din dreapta. Si functioneaza. Chestia este ca la service nu au stiut?!... Am mai inlocuit un lucas si un bec de pozitie spate. Acum toate becurile functioneaza si totusi pe bord, la pornire imi apare un semn de bec aprins cu un semn de exclamare inauntru. La prima apasare pe pedala de frana dispare semnul. Ma poate ajuta cineva, va rog? Nu pot creea un nou topic...

Multumesc,

CGM

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AudiPerformance

Dl Quintrix 25% profit brut nu este hotie ci o nimica toata! Cand Dvs. veti munci pe rupte iar la sfarsitul lunii nu o sa aveti bani nici sa traiti nu stiu in ce masura o sa va convina. Si aici nu vorbim de adaos comercial ci strict lucrat dupa normativele oferite de producator. Daca eu lucrez pe 10-15% la o cifra de afaceri de 1 miliard (e doar un exemplu) inseamna ca eu castig 100 milioane din care platesc la stat 32% (impozit pe profit si dividende) plus alte cheltuieli auxiliare gen telefoane, combustibil (care de la 1 mai nu mai este o cheltuiala deductibila) si raman cu un venit mai mic decat al unui angajat! Si atunci eu de ce sa mai fac afaceri? Ca sa mi se reproseze ca sunt hot?

Nu am luat ce ati spus ca pe un afront personal ci doar am vrut sa lamuresc niste aspecte.

Alex

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa cum va spuneam,e usor sa tii socoteli....si e foarte usor sa judeci...ma intreb ce meserii au cei care comenteaza tarifele de service...si ce tarife practica ei in meseriile lor......sau ce profituri obtin angajatorii lor.probabil ca sint acei patroni care investesc 1 milion de euro,iar profitul il impart cu angajatii,50-50.dar deh,de vina e capra vecinului....

eu candva intram in asemenea polemici cu diferiti membri ai forumului.deja incep sa regret ca fac acest dialog.problema e ca in general posteaza cei nemultumiti,care in realitate reprezinta minoritatea celor care se prezinta in service uri solicitand prestari de servicii.

va doresc o zi buna si nervi cat mai putini cand va rezolvati problemele legate de masini.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost si eu ieri la Auto Blitz de pe Timisoara, initial pentru o singura problema ... care s-au transformat in 3.

Am schimbat cureaua de la accesorii si rola intinzatoare, burduf de planetara stanga (era rupt) si placutele de frana pe fata. Toata afacerea m-a ajuns 1000 de ron. Mi s-a parut cam multicel, dar avand in vedere ca au trebuit sa demonteze toata partea din fata a masinii ...

Ce mi-a placut:

au fost cat de cat atenti cu masina, mi-au explicat ce si cum

au pus acele "consumabile" de care se vorbea mai sus pe volan si pe scaun - sa nu se murdareasca

Ce nu mi-a placut:

nu m-au intrebat daca am vreo preferinta la marca pieselor ce trebuiau inlocuite (a trebuit sa ma bag eu in seama)

au spus ca ma suna cand e gata masina, dar cand am sunat eu (pe la ora 2 PM) m-au pus sa astept si pe urma mi-au zis ca e gata, sa vin sa o iau (pai, ori ma sunati voi ori va sun eu sa intreb ?!)

Cine stie, poate sunt carcotas...

Nu sunt inca sigur ca asta este service-ul meu de .."suflet". Este aproape de unde stau dar parca sunt un pic cam piperati?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ajutati-ma si pe mine cu un sfat:

Unde pot in Bucuresti sa imi testez complet sistemul de franare???

Consider ca e cel mai important lucru la masina si de aceea vreau sa fie facut ca lumea.

De ce vreau sa il testez?

Acum doua saptamani mi-am facut revizia si mi-au schimbat lichidul de frana fara sa mai faca verificarea franelor pe stand.

Pe factura scrie mare: "Se recomanda testarea sistemului de franare pe stand autorizat".

Cand i-am intrebat despre ce e vorba, mi-au zis ca nu le merge standul de testare si ca imi sugereza sa imi verific franele la alt service cat de repede pot, dar sa stau linistit ca "au dat ei o tura cu masina si tin franele bine".

La inceput am zis ca"merge si asa", dar s-ar parea ca dupa aceasta revizie masina are o problema.

Franele tin bine dar nu mai merge ABS-ul, adica las urme de cauciucuri pe caldaram cand pun frana, iar ca si rezultat mi s-a marit distanta de franare - lucru constatat in doua situatii in care pana acum nu mi se pareau periculoase: una cand am vrut sa las pe cineva sa treaca pe trecerea de pietoni desi era pe trotuar si nu am reusit sa opresc masina decat dupa trecere (bine ca nu mi-a sarit in fata masinii) iar a doua cand mi-a iesit cineva dintr-o straduta laterala si cum in loc sa franeze masina a derapat, am reusit sa il ocolesc pe contrasens pintr-un "drifting" ca in filme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate ar trebui sa-i faci o testare cu vag-com mai intai

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am auzit pe ici-colo ca daca ai o bataie sau alt fel de zgomote in timpul mersului, zgomote care provin de la trenul de rulaj (roti si tot ceea ce tine de ele) poti merge la unele service-uri care au stand pentru diagnosticarea unor astfel de probleme.

Daca stiti vreun service care face asa ceva va rog sa mi-l recomandati.

Concret, eu am o bataie ca un fulaj in mers in linie dreapta la viteze mici intre 25 si 35 kmh. Cu masina suspendata nu se mai simte nimic deci numai cu trenul de rulaj incarcat apare fenomenul. Am schimbat pana acum cauciucuri, discuri si capete de planetara. Nu mai stiu ce sa ii fac si totul a aparut dupa geometrie la Autosoft desi nu pot face logic legatura intre geometrie si aceasta bataie.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ajutati-ma si pe mine.

Acum 2 luni jumate mi-a desfacut la service bratele stergatoare ca mergeau cam incet.

De o saptamana s-au oprit de tot, doar zvacnesc si atat. Stiti pe cineva priceput sa mi le repare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ajutati-ma si pe mine.

Acum 2 luni jumate mi-a desfacut la service bratele stergatoare ca mergeau cam incet.

De o saptamana s-au oprit de tot, doar zvacnesc si atat. Stiti pe cineva priceput sa mi le repare?

S-a gripat de tot ansamblu de stergatoare....trebuie inlocuit,daca incerci sa-l degripezi nu are viata lunga,ori se rupe ori ai sansa sa arzi si motorasul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Vizitator a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!