Jump to content

Ce service imi recomandati?


tiranux
 Share

Postare recomandată

Rog pe PM o recomandare service in zona de nord a Bucurestiului pentru deblocat sabot frana spate. Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

 am si eu o problema majora  ex simtomele la passatu meu motor bkp 140 cp 16 v  la rece porneste impecabil de repede si frumos ... dar in schimb daca o iau si ma joc cu acceleratia pe la 3000 rpm sau 3500.sesizez ca daca o opresc nu mai reusesc sa pornesc motoru, ajung sa tin pana in 10 11 sec pe electromotor ... poate ar dura mai mult pornirea dar apas si acceleratia la maxim si at reusesc sa pornesc pacatosu asta de motor bkp. ma poate ajuta careva cu vreun sfat ..??? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare dragi colegi, postez in speranta ca voi gasi cateva sfaturi utile de la voi. Am o problema cu functia Auto Hold la Passatul din semnatura si anume ca nu mai functioneaza in parametrii normali, mai exact nu mai tine masina imobilizata desi frana electronica de mana functioneaza normal, iar cand plec de pe loc si functia este activa, ea ramane activa, sau cel putin ledul functiei ramane aprins fara ca masina sa ramana infranata. Imi puteti da niste sfaturi la ce serviceuri sa apelez pentru remediere si cam ce si cat m-ar costa? Pe cat posibil nu as vrea sa apelez la reprezentanta vw pentru ca au preturi exagerate sau poate ati mai avut experiente de acest gen si cum s-a rezolvat.

Multumesc si astept sfaturile voastre.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O recomandare unde pot monta o toba sport va rog? De preferat in sector 4 sau prin imprejurimi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este unul foarte aproape de strada luica. Au si topic pe forum pe care din pacate de pe tel nu pot sa il gasesc.

(0766) 466 073 Andrei

Sent from my ApfelPhone

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incercat la el de prima data...insa are telefoanele inchise de 4-5 zile..doar nu m-oi duce la om la poarta ; astept in continuare si alte recomandari, multumesc :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ Bobocel

Eu am fost nevoit sa schimb o aripa si sa o vopsesc pe RCA dupa ce un tampit de taximetrist s-a crezut mai rapid ca vantul.

Asa ca am cautat mult si in final am facut operatia la Autocar Service. (http://www.autocar.ro/galerie-foto/). Receptie clienti inpecabila, la fel si lucrul cu publicul. Au spalat masina si au lucrat ingrijit, fara a murdari masina in interior, cee ce doare pe mine.

Am lasat masina 2 zile si a fost gata cu tot cu plimbatul hartiilor intre service si asigurator (si taxe avea RCA la EuroIns).

Totul a iesit foarte bine, eu unul sunt multumit de culoare si de cum au montat aripa, cu toate ca eram destul de sceptic ca nu va mai fi la fel ca din fabrica.

Uita-te pe site-ul lor si da un telefon.

Bafta !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut!

Ieri am descoperit ca se aude un tacanit la motor (nu se aude foarte tare dar totusi nu e ok). Am deschis capota si busonul de la ulei si aveam spuma maronie acolo.

Am cautat un service prin imprejurimi si am vazut ca este AUTOZONE RAPID SERVICE (pe strada Fabrica de chibrituri). Ce parere aveti despre service-ul acesta? Eventual daca imi recomandati vreun mecanic de acolo.

Multumesc!

Modificat de AzoiteiAndrei
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ Azoitei

 

Spuma e de la uleiul folosit care e nepotrivit regimului de utilizare al masinii sau foarte slab calitativ.  Zgomotul pe care il auzi poate fi o consecinta a unui ulei nepotrivit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu inteleg cum ar putea fi posibil pentru ca nu am schimbat tipul de ulei (Castrol Magnatec 10w40 parca). Sper sa nu fie nimic grav.

Oricum am sunat astazi la cei de la Autozone si mi-am facut o programare pentru maine.

Nu stiu cat de seriosi sunt deoarece  cand am sunat prima data doamna de acolo mi-a zis ca verifica orarul si ma suna sa ma anunte cand sa vin, dar nu a mai facut-o. Am fost nevoit sa sun din nou si pana la urma am ramas sa merg maine dupa ora 13. Nu mi-a inspirat foarte multa incredere.

Modificat de AzoiteiAndrei
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Existenta spumei nu releva ceva grav. Iarna cand se merge pe distante scurte mai apare fenomenul asta la unele motoare din cauza condensului...mai ales in caz de vreun ulei mai slabut. Dar nu te gandi acuma ca...gata..ti-a pus motorul pe butuci..

Tacanitul e alta poveste...Schimba uleiul cu unul sintetic (pt ca 10w40 Magnatec e semi) si e foarte posibil sa nu mai intampini niciuna din cele doua probleme

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Cowboy

Multumesc mult pentru raspuns.

O sa schimb si uleiul, dar prima data vreau sa vad ce zic cei de la service cand o sa auda motorul.

Inca o intrebare Cowboy: Ce ulei imi recomanzi pentru acest tip de motor? (masina e din 2001 si are 200.000 km)

Imi cer scuze pt offtopic!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu pe ambele Skode (atat pe cea veche 1.4, (care era fix de aceeiasi varsta si motor ca si a ta)  cat si pe cea actuala 1.2) am pus doar 5w40, de regula Mobil cu certificare VW 502.00 si nu au fost probleme niciodata. O alta varianta in trend la momentul actual este Ravenol VMO. 

Modificat de Cowboy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc!

O sa incerc cu Mobil sa vad cum se comporta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am trecut astazi pe la cei de la Autozone. Personalul este destul de ok, dar nu stiu cata experienta au avand in vedere ca erau doi mecanici in service, dintre care unul foarte tanar, iar cand am pornit masina pentru prima data mi-au zis ca nu se aude nimic. Abia dupa ce am insistat eu a sesizat acel zgomot (care  ar fi de la cureaua de distributie cica). Daca o sa ma hotarasc sa fac schimbul distributiei nu stiu daca o sa-l fac la ei deoarece mi-au cerut un pret destul de mare, zic eu: aprox 1700 lei cu tot cu manopera (kit Contitek).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Am fost la alt mecanic si mi a zis acelasi lucru...cica ar fi de la role sau pompa de apa...oricum o sa schimb tot pentru ca deja am  peste 50.000 km cu distributia asta.

Dupa mai multe cautari si cereri de oferta am gasit una:
  • CUREA DISTRIBUTIE (CONTINENTAL CONTITEK) + ROLE (INA) = 420 LEI
  • POMPA APA (SKF) = 165 LEI
  • CUREA TRANSMISIE (CONTINENTAL CONTITEK) = 50 LEI
  • INTINZATOR CUREA TRANSMISIE (INA) = 180 LEI
  • 1 L ANTIGEL = 25 LEI
  • FILTRU ULEI (MANN) = 18 LEI
  • FILTRU AER (MANN) = 34 LEI
  • FILTRU BENZINA (BOSCH) = 76 LEI
  • FILTRU POLEN-CARBON ACTIV = 45
  • ULEI MOTOR MOBIL 1 5W40 4L  = 110 LEI
TOTAL PIESE = 1123 LEI
TRANSPORTUL (PIESELE VIN DE LA PITESTI DEOARECE ACOLO LE AM GASIT CEL MAI IEFTIN) = 37 LEI
TOTAL DISTRIBUTIE + REVIZIE = 1160 LEI
LA ASTA SE MAI ADAUGA MANOPERA UNDEVA LA 320+tva=400 LEI (deoarece vreau garantie la distributie) SI SE AJUNGE UNDEVA PANA IN 1600 LEI CU TOTUL (zic eu destul de bine in comparatie cu pretul de aprox 1680 doar pentru distributie la Autozone)
Acum sper ca asta sa fie cauza si sa fie remediata dupa acesti bani investiti.
 
Daca am postat unde nu trebuie rog moderatorii sa mi steraga postul sau sa l mute.
Sper totusi sa fie de folos cuiva acest post.
Multumesc tuturor pentru raspunsuri.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca garantia pieselor este asigurata de vanzator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu ca este asigurata de vanzator, DOAR DACA ESTE MONTAT INTR-UN SERVICE AUTORIZAT RAR!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut,

 

Doresc sa cumpar  o Skoda Octavia tour si caut un service in Ploiesti pentru o verificare cap-coada.

 

Multumesc

 

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cunoaste nimeni niciun service OK in Ploiesti? :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai simplu e sa te duci la una din reprezentante: Mobel sau Pex...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Caut un service bun in Bucuresti pe parte de diagnoza , am probleme  la EGHERE la un passat din 2006 se tot apride becul din bord engine , am fost la o diagnoza si din cate am inteles nu da comanda la EGHERE.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce cod de eroare aveai? Ai verificat membrana si daca egr-ul nu este blocat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce cod de eroare aveai? Ai verificat membrana si daca egr-ul nu este blocat?

 

 

nu stiu ce cod avea dar din ce mi-a zis nu da comanda la EGHERE sa se inchida si sa se deschida .... , mi-a mai explicat de niste presiuni acolo , trebuia sa aiba nu stiu ce valori  si erau pe 0 .... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci nu e fizica atomica-intai verifici daca tine vacuum capsula-ii scoti furtunasul de cauciuc care intra in el si tragi pe la acel stut metalic. Daca tine vacuum e ok capsula. Poti incerca demontarea corpului egr si curatarea acestuia-daca e obturat orificiul. Pe bord ai aprins martorul de motor si mesajul emission workshop sau e aprinsa si spira? Daca ai timp treci intro zi si ne uitam sa vedem exact ce este.

Modificat de pronet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Vizitator a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!