Jump to content

Golf 6 - Problema cu turatia


Valyi93
 Share

Postare recomandată

Ma bucur ca nu e nici o problema, am tot citit despre dpf si ma gandeam sa nu cumva sa tot intre in reenergizare de fiecare data, dar era curios ca tot la rece dimineata. Sa auzim de bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 50
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • radutionut

    5

  • goguXXL

    4

  • KimDiesel

    3

  • Valyi93

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare,am un golf plus 2.0 tdi 140 cp 2011 si la mine sta cateodata turometru la 1000 si nu coboara decat dupa ce opresc masina,nu face tot timpul,singura eroare ce-o am e asta si nu stiu ce este....Atasez si poza cu eroarea poate ma ajuta cineva multumesc anticipat.post-10738-0-19895500-1414653657_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

isi face regenerare de filtru de particule, e ceva normal, incearca sa nu mai opresti motorul cand vezi ca se regenereaza filtrul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chestia e ca nu-mi apare pe bord martorul de filtru...Posibil sa-si faca regenerarea si sa nu se aprinda martorul ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe bord apare doar daca este foarte incarcat DPF-ul si e obligatoriu sa-l regenerezi ...... altfel nu te avertizează ca nu trebuie sa te alarmezi, isi face regenerarea singur

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Eu am un golf 6 1.6 tdi luat pe platforma din germania. Masina era avariata cand am luat-o si are aprins urmatorii martori: spirala si check engine.Nu se tureaza peste 2500 rpm.Am observat ca in partea din fata la valva egr am carcasa din plastic unde intra mufa rupta  deci implicit contactele rupte.

Ma poate ajuta cineva cu o carcasa de la o valva egr defecta contracost ???

Nu as cumpara una noua deoarece in momentul cand am desfacut-o  era curata si imi da semne ca ar functiona.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EGR-ul este amplasat in partea din spate a motorului , nu se vede ....poti sa faci o poza la "carcasa din plastic" ca sa vedem mai bine despre ce e vorba.

 

Zi buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Buna, vreau si eu sa pun o intrebare, poate e cam stupida. Cand merg cu masina cu o viteza si o scot la liber masina sta in 1000 de turatii, si imediat cum opresc la 0 km/h revine la 900 turatii. E normal? Asta indiferent daca motorul este la 90 de grade sau orice alta valoare. multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Similar face si benzinarul (tsi), la relanti la cald pe loc sta la cca 600 de ture (cu cateva exceptii gen clima pornita) intr-un regim in care nu vibreaza deloc, daca se misca masina chiar si scoasa din viteza urca un pic turatia si se simte un pic trepidatia motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Buna!Am un golf 6 motor 2.0,110CP...nu se tureaza mai mult de 2800rpm...care ar fi problema?Daca pun diagnoza,pe ce canale sa caut valori injectoare,avans etc....multumesc mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca o accelerezi in gol/pe loc nici nu o sa se tureze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se tureaza in gol mai tare doar daca decuplezi ESP, din cate stiu eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, asa este facuta sa lucreze.... nu se tureaza mai mult, cand sta pe loc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut.

S-au mai discutat probleme similare in alte topic-uri dar fara legatura de aceea fac o intrebare aici; am tot cautat si nu am gasit solutia directa.

Recent, odata cu sezonul rece am montat o camera dvr alimentata din bricheta masinii (5V, 1A). Ulterior am observat ca relantiul sta cateodata mai ridicat, la 950 rpm.

Prima data am crezut ca e coincidenta cu temperaturile mai scazute si de asta sta relantiul mai crescut dar aud un zgomot din partea stanga, sub bord, parca ar fi un releu. Ciudat este ca se aude cupland/decupland in timpul mersului prin oras. 

Este posibil sa fie un releu de incarcare care "simte" un consum ridicat si se declanseaza la turatie mica/ decupleaza la turatie mai mare sau este o problema?

Nu se aude foarte des, nu am observat sa aiba un tipar. Urmeaza zilele viitoare sa scot camera,  sa vad daca asta e cauza. 

Pot apare probleme daca las asa sau ar fi mai bine sa merg la un electrician sa puna un circuit separat pentru camera?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU camera este problema, cui probabil bateria care este pe duca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

(Cel putin la unele motoare) la temperaturi scazute, daca pornesti incalzirea si motorul nu e la 90 de grade, urca turatia motorului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AlBundy - Ce-i drept semnul bateriei mai ramane aprins 1sec-maxim doua dupa ce porneste motorul prima data in ziua respectiva, nu tin minte daca inainte facea asa.

danb1974 - sta mai turat cu motorul cald si apa la 90 de grad

Modificat de Robert Sof
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Buna!

Am si eu o problema cu turatia motorului la ralanti in perioada rece (sub 70C). Dupa oprirea din mers a masinii motorul sta turat la aprox. 980 turatii, consum 0,6-0,7 l si isi revine la normal (~780 ture/0,3 l) numai cand opresc ventilatorul de la climatic si ii dau o pedala scurta la acceleratie . Pe tester nu am gasit nimic, nici la reprezentanta nu m-au ajutat cu nimic (au spus ca nu au gasit erori si nu stiu de ce se tureaza). Am schimbat acumulator, verificat incarcarea, consumatori ascunsi nu am gasit. Am mai constatat ca acul de la temperatura apa foarte, foarte rar se mai ridica la 900C, mai tot timpul sta intre 70 si 800C.

Un sfat ar fi de ajutor. Multumesc!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...
Colescu Sebastian

Salutare !

Am și Eu o problema cu turația la un golf 6, 2010 , 1.6 TDI Bluemotion tech.Sta turația la 1000 rpm indiferent de temperatura motorului sau consumatori.

am pus volumetrul pe baterie și atașez rezultatele dacă își poate da cineva o părere.

14.01 cu toți consumatorii porniti

13.7 fără consumatori

12.68 imediat după oprirea motorului

la 10 minute după oprirea motorului scade la 12.5

multumesc 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...
On 02.12.2016 at 20:14, Robert Sof a scris:

Salut.

S-au mai discutat probleme similare in alte topic-uri dar fara legatura de aceea fac o intrebare aici; am tot cautat si nu am gasit solutia directa.

Recent, odata cu sezonul rece am montat o camera dvr alimentata din bricheta masinii (5V, 1A). Ulterior am observat ca relantiul sta cateodata mai ridicat, la 950 rpm.

Prima data am crezut ca e coincidenta cu temperaturile mai scazute si de asta sta relantiul mai crescut dar aud un zgomot din partea stanga, sub bord, parca ar fi un releu. Ciudat este ca se aude cupland/decupland in timpul mersului prin oras. 

Este posibil sa fie un releu de incarcare care "simte" un consum ridicat si se declanseaza la turatie mica/ decupleaza la turatie mai mare sau este o problema?

Nu se aude foarte des, nu am observat sa aiba un tipar. Urmeaza zilele viitoare sa scot camera,  sa vad daca asta e cauza. 

Pot apare probleme daca las asa sau ar fi mai bine sa merg la un electrician sa puna un circuit separat pentru camera?

Multumesc.

Se intampla la fel si la mine. Eu nu am niciun consumator in plus . Mentionez ca se simte si o  mica schimbare in mersul motorului cand cupleaza releul. vw golf 6, 1,6 tdi an 2012

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut, sunt posesorul unui Golf 6 , 1.6 TDI , DSG 2 , cod motor CAYC. Am urmatoarea problema aparuta azi : Fluctueaza turometrul intre 2200 si 2700 de turatii in treapta a 7 a de viteza .Din ceea ce am observat pana acum la viteza constanta in treapta superioara , daca vreau aa accelerez incepe fluctuatia turometrului .Daca calc mai tare pedala de acceleratie si trece turometrul de 2700 , retrogradeaza in treapta inferioara dupa care dispare simptomul.

A mai avut cineva simptomele acestea? 

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna. Am si eu o problema si nu mai stiu ce sa fac... Am un golf 6, 1.6 tdi si de aproximativ o săptămână imi sta turata la 1000 rpm, tremura la relanti si scoate un fum alb albăstrui. De la ce poate fi? Mentionez ca nu mi se aprinde nici un martor în bord. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

@BiaByb consumul instant ce valoare indica? 

Ai idee daca vrea sa intre in regenerare DPF in acel moment?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!