Jump to content

Dileme referitoare la alarma


danrosu
 Share

Postare recomandată

o intrebare am si eu legata de "memoria dubla" a computerului de bord:

mai demult am uitat computerul de bord pe pozitia unu (MF1 - deplasari singualre). eram foarte uimit sa vad ca dupa cca 2 ore porneste alarma si vecinii ma injura :)

asta se intampla din cauza ca dupa fix 2 ore dupa ce am scos cheia din contact se reseteaza computerul de bord si cu asta declanseaza alarma.

a mai patit cineva asa ceva? e vreun remediu? ;)

trebuie sa mentionez ca alarma mea e destul de suparacioasa ...porneste daca las becurile de la plafoniera aprinse, torpedoul deschis (are bec deh) etc.

tot legat de alarma mai e o mica chichita pe care o detaliez aici: daca alarma (cel putin a mea) e setata sa blocheze usile atunci cand pornesc motorul si sa le deblocheze atunci cand scot cheia din contact, geamurile electrice merg aiurea ;) adica nu mai functioneaza automat de la sofer ridicarea/coborarea geamului automat cu o singura apasare de buton.

iarasi inrteb: a experimentat cineva chestia asta? merg corect geamurile electrice cu alte alarme? cei de la avia mi-au zis sa nu folosesc setarea de care am vb pentru ca e cam incompatibila cu fabia ;)

multam anticipat!

dan

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 78
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • bebeko

    20

  • GinelBZ

    13

  • marius19m

    9

  • CypN

    5

Top Posters In This Topic

Da, la alte alarme merg corect geamurile si toate accesoriile electrice. Trebuie sa le ceri celor care au montat-o sa remedieze treaba asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

danrosu: Alarma masinii mele a fost montata la dealer si se comporta oarecum asemanator cu a ta: se autodeclansa la "intrarea in hibernare" a sistemului electric al masinii (la 30 de minute dupa oprirea motorului). Problema am rezolvat-o la acelasi atelier care a facut montajul. Mi s-a spus ca pentru inchiderea geamurilor din alarma trebuie instalat un modul separat.

Dar deja suntem cam off-topic aici cu acea problema...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce alarma ai?

Daca mai ai probleme cu alarma cauta-ma pe PM

o intrebare am si eu legata de "memoria dubla" a computerului de bord:

mai demult am uitat computerul de bord pe pozitia unu (MF1 - deplasari singualre). eram foarte uimit sa vad ca dupa cca 2 ore porneste alarma si vecinii ma injura :P

asta se intampla din cauza ca dupa fix 2 ore dupa ce am scos cheia din contact se reseteaza computerul de bord si cu asta declanseaza alarma.

a mai patit cineva asa ceva? e vreun remediu? :P

trebuie sa mentionez ca alarma mea e destul de suparacioasa ...porneste daca las becurile de la plafoniera aprinse, torpedoul deschis (are bec deh) etc.

tot legat de alarma mai e o mica chichita pe care o detaliez aici: daca alarma (cel putin a mea) e setata sa blocheze usile atunci cand pornesc motorul si sa le deblocheze atunci cand scot cheia din contact, geamurile electrice merg aiurea :) adica nu mai functioneaza automat de la sofer ridicarea/coborarea geamului automat cu o singura apasare de buton.

iarasi inrteb: a experimentat cineva chestia asta? merg corect geamurile electrice cu alte alarme? cei de la avia mi-au zis sa nu folosesc setarea de care am vb pentru ca e cam incompatibila cu fabia :P

multam anticipat!

dan

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutari din nou ...si scuze de intareziere :scratch:

alarma e codealarm (Mother Rusia de productie SUA)....si e alarma cu care a venit masina echipata de la porsche romania.

Modificat de danrosu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am pe masina o alarma UNGO MS5500, si azi am patit o faza interesanta, nu stiu unde sa postez, la probleme sau la alarma, dar pt ca tine mai mult de alarma, postez aici. Deci azi, finnd la niste rude la casa, bag masina in curte, las cheia in contact (nu cu contactul pus) si usha soferului , o imping doar asha, dar prinde prima treapta a broashtei, totusi dupa cum am vazut mai tarziu, becul de pe usa ardea, deci alarma vedea usha ca fiind deschisa, pt ca senzorul nu vede usha inchisa decat dupa ce se inchide broasca complet. Asha, deci , revin la masina dupa o jumatate de ora si stupoareee, masina era inchisa, cheile in contact, deci se activase inchiderea centralizata cu cheile in contact si usa sofer deschisa, dar agatata in prima treapta a broastei. Bucurie mare, eu nefiind in oras, ci in alta localitate, deci cheia a doua fiind acasa :) . Dupa ce am studiat problema pe toate partile am reushit sa deschid mashina si sa recuperez cheile, fara sa stric ceva la mashina, dar asta e alt subiect, eu fiind specialist la incuiat chei in mashina (in fabia inca nu pana la momentul acesta) si deci inventiv in a gasi metode de a le recupera fara pagube :). Problema e urmatoarea, de ce s-a cuplat inchiderea cand cheile erau in contact si usha deschisa??? E normal asha ceva?

Modificat de saboteur
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum ai deschis masina? Conteaza foarte mult asta pt. a intelege cum a fost posibil sa se incuie usile cu cheia in contact

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici eu nu inteleg cum a fost posibil, iti garantez 100% ca nu are de-a face cu felul in care am deschis-o, dar iti satisfac curiozitatea ca stiu ca asta te roade :offtopic: .Am fortat cu mana coltul de sus al usii cam 5 mm (norocul meu ca nu s-a inchis complet broasca) prin care am bagat o sarma groasa si lunga facuta carlig la capat cu care am agatzat si am tras clapeta de deschidere de la usa din dreapta. A durat vreo 2 minute pana am reushit sa agatz clapeta cu sarma.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eram sigur ca o sa raspunzi ironic. Dar citeste cu atentie si s-ar putea sa-mi dai dreptate.Este important sa spui cum ai deschis masina ca sa inteleg cum a fost posibil sa se incuie in conditiile descrise de tine pentru ca daca legarea alarmei la inchiderea centralizata ar fi fost corect facuta, cu cheia in contact nu s-ar fi blocat usile si chiar daca sa presupunem ca ai fi avut o problema la contact(sa nu mai simta cheia ca este introdusa in el) si alarma ar fi incuiat usile, putei sa tragi nu doua minute ci doua zile de manerul portierei din dreapta ca nu se putea deschide din interior.Asta in cazul in care conexiunile la inchiderea centrlizata ar fi fost corect facute,dar se pare ca cel ce a montat alarma s-a legat la comutatorul de pe portiera sofer, doar tipul asta de incuiere a usilor permite blocarea cu cheia in contact si deschiderea lor din interior. Acum intelegi de ce conteza cum ai deschis masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut experimentul, m-am incuiat in masina si am cuplat alarma, intradevar, cu masina inchisa si alarma cuplata, nu se deschide, poti sa tragi de clapeta cat vrei. Norocul meu e ca s-a cuplat doar inchiderea, nu si alarma. Asha am putut deschide usile, altfel, faceam o excursie dupa chei :). In concluzie, alarma a fost de vina sau modulul de inchidere centralizata? Adica alarma a cuplat inchiderea, sau ea singura s-a cuplat, si alarma e nevinovata? De aia ziceam ca nu are importanta cum am deschis-o pt ca alarma nu era activata.

Modificat de saboteur
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De aia ziceam ca nu are importanta cum am deschis-o pt ca alarma nu era activata.

alarma nu are nimic, iti spun sigur. Problema a fost creata fie prin apasarea accidentala a comutatorului de inchidere de pe panoul portierei sofer (probabil la coborarea din masina) fie contactele din acesta sunt slabite si nu in ultimul rand umezeala putea cauza acest fapt (eventual in urma unei vizite la spalatorie). Pentru a putea identifica sursa problemei tale, era musai sa spui cum ai deschis-o. Acum dupa ce am citit cele scrise de tine pot spune ca alarma a fost legata corect la inchiderea centralizata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am linistit acuma ca e ok alarma, nu de alta dar e o firma buna si imi parea rau de ea. Asta e, cine stie ce a declansat inchiderea.Merci pt raspunsuri, probabil a fost o eroare de soft sau ceva accidental, cand o sa am timp, o sa repet experimentul cu cheile, dar cu un rand de chei de rezerva la mine :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
danrosu: Alarma masinii mele a fost montata la dealer si se comporta oarecum asemanator cu a ta: se autodeclansa la "intrarea in hibernare" a sistemului electric al masinii (la 30 de minute dupa oprirea motorului). Problema am rezolvat-o la acelasi atelier care a facut montajul. Mi s-a spus ca pentru inchiderea geamurilor din alarma trebuie instalat un modul separat.

Dar deja suntem cam off-topic aici cu acea problema...

Cum a rezolvat-o? la mine tot asa suna din 30 in 30 de minute si au incercat absolut totul( au pus dioda pe fir) nu ma prea pricep.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

;) Sincer sa fiu nu stiu sa-ti spun cum a rezolvat-o pentru ca nici eu nu ma pricep ;)

Dar avand in vedere ca ei o montasera, au stiut ce trebuia facut...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie separate cu diode toate cele cinci semnale ce provin de la interupatoarele portierelor si al portbagajului.Un montaj corect presupune folosirea a cel putin noua diode pt. a separa semnalele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salutare, de putin timp am montat si eu o alarma Clifford VAG1010 de la dealer ca sa nu pierd garantia si este pe cheia briceag a masinii. Dilema mea este urmatoarea: uneori dimineata cand o dezarmez scoate niste sunete de atentionare asa iar alteori nu. Daca o armez si o las nitel si apoi o dezarmez nu zice nimic nici la armare nici la dezarmare. Nu am nici un fel de instructiuni la ea, am intrebat si au zis ca nu exista manual sau alte chestii. Se poate sa fie un fel de avertizare sa s-a declansat in perioada de absenta? sau a simtit ceva senzorul de soc ( nu este prea sensibila, adica poti sa misti si sa tragi de masina cat vrei ca nu se declanseaza, doar daca ii dai niste pumni mai aproape de senzorii de supraveghere interioara)? Daca mai are cineva modelul asta sau mai multe cunostinte in ale alarmelor va rog sa ma lamuriti si pe mine, merci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu vred ca a simtit ceva in perioada de absenta.

Poti sa o declansezi intentionat si apoi sa vezi cum face la dezarmare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur cat a stat armata a sesizat ceva. In fuctie de cate semnale sonore iti da iti spune unde s-a incercat sau intamplat ceva. In manual spune ce inseamna fiecare mesaj compus dintr-un numar de semnale sonore.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@danym: Omul spunea ca nu a primit nici un manual, si nici nu i s-a explicat cum functioneaza mai exact si ce semnale scoate...

@Mar83: Incearca sa cauti pe 'net ceva manual la alarma ta

Eu am avut pe masina anterioara un sistem de alarma Maat 6000 (super destept, cu garantie pe viata si figuri) si la fiecare dezarmare i-mi spunea daca a fost activata alarma sau nu. Adica scotea sase BIP-uri daca s-a activat de sase ori si trei BIP-uri daca s-a activat de trei ori.

iti sugerez sa activezi alarma, sa-i dai un pumn la masina, dar lasa alarma sa piuie alea 30 de secunde cat merge in mod normal, dupa care repeti treaba si la urma dezarmezi alarma.... Sa vezi ca o sa-ti dea ceva semn ca sa umblat de X ori la masina. Succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cine stie, poate ca nu va face chiar ca la tine TitusCaius. Eu am k9 si daca nu s-a declansat in absenta face doar 2 bip-uri iar daca s-a declansat (o data sau de n ori) face 4 bip-uri. Deci Mar83...alarma ta sigur s-a declansat in absenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiti cumva la alarma de fabrica (generatia 2001) ce senzori are in afara de contactele din usi? Eu o pot declansa destul de repetabil daca in spate se misca o masa mare de metal aproape de fundul masinii (de mai multe ori usa de la garaj si odata masina unui vecin)

Nu sare la vibratii si in manual nu specifica clar ce anume monitorizeaza, dar lasa de inteles ca ar fi ceva senzori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate am inteles, exista doua modele de alarma de fabrica, una cu senzori in contactele de usi, haion, capota motor si contact, iar alta care mai are si ceva monitorizare habitaclu, probabil senzor de miscare. Nu stiu daca ar avea ceva de a face usa de la garaj sau o alta masina cu declansarea alarmei!! Cred ca o masa indiferent de mare de metal(fier) nu poate declansa un circuit electric doar in cazul in care este incarcat electric.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In habitaclu nu am vazut nici un senzor "la vedere" - stiam ca aia de miscare sint vizibil montati la stilpi. Nu-mi prea imaginez ce tip de senzor ar putea fi de e declansat de usa metalica de la garaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incercat azi ce m-ati sfatuit si este cum credeam, adica scoate piuitul acela la dezarmare numai cand s-a declansat anterior si s-a oprit, ar fi frumos sa gasesc si cum sa dau senzoru de soc mai sensibil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!