Jump to content

Înlocuire bloc motor


gicanu
 Share

Postare recomandată

salut,

am dat search inainte sa fac acest topic dar nu am gasit ce ma interesa asa ca o sa pun intrebarea aici:

imi poate recomanda cineva un service specializat pe inlocuirea de bloc motor pentru BXE(meseriasi si fara preturi exagerate) si un parc de dezmembrari cat de cat corect pentru achizitionarea unui motor?

Sau de ce nu daca exista vreun parc de dezmembrari care are si autorizatie RAR de inlocuire motor.

Multumesc!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de regula cand ajungi sa inlocuiesti blocul motor, e nevoie sa inlocuiesti mai multe.

ce s-a intamplat la tine? ca sa ne dam seama daca ai nevoie de meseriasi, sau merge si la mai putin meseriasi

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • kthor changed the title to Înlocuire bloc motor

vestitul motor BXE. o biela a spart blocul motor.dar as vrea sa fac o verificare completa a componentelor motorului , o reconditionare a celor ce se pot reconditiona si as vrea pe cineva profesionist cu simt de raspundere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu ai ce sa reconditionezi. a lovit piston in chiulasa? 

Eu iti recomand motor complet din dezmembrari. In felul asta eviti sa faci planeitate la chiulasa, garnitura de chiulasa, etc ettc

cati km aveai, cum arata cuzinetii superiori de biela? 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

biela a lovit in blocul motor. ma gandeam sa iau un bloc motor ambielat si sa-l inlocuiesc pe cel vechi. nu stiu cum arata cuzinetii...

Daca as cumpara un motor sh , ar mai trebui o distributie, ulei si filtre si manopera pentru mutat. Motor am gasit intre 400-600 euro. cat ar putea costa manopera pentru restul?

Masina va mai fi la fel? sa o mai pastrez dupa sau sa o vand?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cat de permisiv este rar-ul cu swap-ul de motoare? Daca pui un BKC 105 CP in locul unui BXE 105 CP ? banuiesc ca oricum daca schimbi motorul trebuie sa omologhezi seria in talon la rar.

 

BKC este mult mai training decat BXE, din cauza ca in 2004-2007 nu se facea rabat de calitate la materiale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BLS fara DPF am inteles ca ar fi cel mai bun, dar nu vreau sa mai investesc bani si in calculator nou

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BLS parca e in 6 trepte? bxe si bkc sunt in 5 trepte, cred ca se potriveste 99% cu toate componentele, ar fi o varianta, asteapta raspuns din partea cuiva mai competent. Totodata cred ca pe piata avem mai multe motoare BKC la dezmembrari decat BXE (deci pret mai ieftin). BKC a fost calul de povara din 2003 pana in 2007/2008 alaturi de 2.0 TDI BKD, dupa au bagat motorizarile BXE/BLS.

 

Eu am 307 000km cu BKC si inca nu am probleme cu el, este rezistent, in fond are un pedigree potent (AXR -101 CP de pe golf 4).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Acum vreo doi ani, din cauza unui suport de motor rupt din bloc (a luat o groapa :( ) am fost nevoit sa schimb blocul motor.

Vechiul motor era un BLS 105 Cp cu filtru de particule si am cautat de am innebunit un BLS.

Ce am gasit pe piata sh din tara era ori foarte foarte scump ( peste 2000 euro) ori fara garantie, asa ca am vorbit cu mecanicii si am cautat o solutie convenabila.

Am gasit-o dupa ceva documentari si am ales o... struto-camila: am luat un motor de 2.0 170 CP cod motor BMN, cu garantie si la vreo 3000 lei si l-am montat in locul BLS-ului.

Blocul motor complet de BMN si chiuloasa completa de BLS. Plug and play. Nicio alta modificare necesara, avand in vedere ca ambele (si BLS si BMN) sunt motor type EA 188.

Masina merge si-n ziua de azi fara probleme.

A trebuit sa merg apoi la RAR sa trec in carte "motor fara serie" .

So... depinde ce vrei sa faci si de cati bani dispui. :)  :emthup:

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

as vrea sa fac alegerea cea mai buna ca si raport calitate pret; am vorbit la un service ma costa 1400 lei manopera pentru inlocuirea motorului si 1200 consumabilele(distributie ,pompa apa , transmisie, intinzator, ulei, filtre, antigel) .Am gasit motoare de la 400 la 700 euro dar nu stiu cum le-as putea verifica sa stiu care e mai bun, daca cel de 700 e mai bun decat cel de 400 sau e posibil sa fie si mai prost.

La un parc de dezmembrari (Magurele) am gasit motor cu 600 euro ,3 luni garantie si ziceau ca asigura si montaj cu 150 euro.

Oare din al meu as putea sa mai vand ceva sa mai recuperez niste bani? cum ar fi chiulasa si baia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai recuperezi bani doar daca iei motorul din dezmembrari fara baie de ulei si fara chiulasa, caz i care cei de acolo vor scadea pretul de achitizitie la motor.

Dar intai desfa motorul tau si vezi daca chiulasa este lovita de piston. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator
în urmă cu 23 ore, gicanu a scris:

Am gasit motoare de la 400 la 700 euro dar nu stiu cum le-as putea verifica sa stiu care e mai bun, daca cel de 700 e mai bun decat cel de 400 sau e posibil sa fie si mai prost.

Stiu prin ce treci, pentru ca si eu am fost in situatia asta dar... NU ai cum sa verifici motoarele.

Ce vanzator intreg la cap iti poate da voie sa-i desfaci motorul sa vezi ce are in el? :D

 

în urmă cu 23 ore, gicanu a scris:

La un parc de dezmembrari (Magurele) am gasit motor cu 600 euro ,3 luni garantie si ziceau ca asigura si montaj cu 150 euro.

Uita de ei. Ce montaj iti pot asigura la 150 euro?

Si uita de toti cei care iti acorda garantie la un motor sh. Ce garantie poate sa iti dea? La ce?

Vrei garantie? Ok, dar asa ceva costa (asa cum am spus si mai sus) peste 2000 euro. Doar motorul si... garantia.

 

Ca sa nu crezi ca ma contrazic, pentru ca mai sus am spus ca eu am luat un motor cu garantie, la mine situatia a fost alta:

- il cunosteam destul de bine pe cel de la care am luat motorul;

- cunosteam masina si stiam aproape tot despre ea. Era luata de noua din Romania si avea undeva la aproape 100k km. Reali.

- in timp ce eu cautam motor, respectivul a facut praf masina (a dat-o de un pom si efectiv a rupt spatele de fata masinii) si cum omul nu statea in baza ei si nici in banii de pe ea....a fost nevoit sa "scape" cumva de botul masinii.

So... ghinionul lui, norocul meu...

Dar asemenea situatii nu apar la fiecare colt de strada. :)

 

 

PS:

Pe mine, toata "joaca" m-a costat 3000 motorul + vreo 3000 manopera plus garnituri, ulei, antigel, distributie, etc, etc deci total = undeva la 6000 lei.

Masina merge si acum si are peste 70k km facuti dupa swap. :emthup:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Marianam fost azi am vorbit cu ei, tocmai faceau un swap la un superb si par ok. cunosc foarte bine BXE-ul au schimbat zeci; nu au preturi la manopera ca in bucuresti,au la jumatate de pret deoarece au parcul si service-ul intr-o curte la o fabrica . daca montez la ei am 6 luni garantie. mi-au mai facut un discount la motor si am ajuns la 650 euro motor+montaj si daca e sa mai am nevoie de ceva piese ei au vreo 5-6 masini cu motor bxe. O sa mai dau vreo 250 euro pe distributie, pompa apa ulei, filtre,curea accesorii, intinzator,antigel ,garnituri noi ..etc.

Ma gandesc ca daca erau prajiti preferau sa vanda motorul cum vand si altii si sa nu se mai lege la cap pentru 700 lei cat e manopera .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salutare tuturora . Sunt posesorul unei Skoda Octavia 2 break 1.9 TDI BXE  4x4 sase trepte . Recent mi-a cedat turbina si cred ca s-a calat si motorul . Oare imi poate spune cineva cu ce cod motor se poate inlocui BXE  fara modificari . Indiferent ca este 1.9 TDI  sau 2.0 TDI dar sa se poate face plug and play . Va multumesc anticipat .  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cauta tot BXE, il gasesti cel mai usor. dupa ce il gasesti, ii desfaci baia de ulei si capacele bielelelor si  inlocuiesti cuzinetii de biela.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai idea este ca nu as mai pune BXE fiind ca este cel mai pacatos . As pune altceva in loc . Dar nu stiu ce 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

altceva nu ai ce.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bxe ul nu e pacatos daca ii schimbi cuzinetii,e an mai recent ca fabricatie si ai sansa sa aiba km decenti

poti pune bkc si bjb dar ai sansa sa aiba multi km fiind motoare mai vechi

bkc e identic numai tre sa iei senzorul de pe  vilbrochen de pe bxe...senzorul e rotund pe bkc si patrat pe bxe

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc . Dar spre bucuria mea motorul e in buna regula . Era doar plin cu ulei in camera de ardere . Am schimbat turbo si merge perfect . Are 225 000 km reali sper sa mai duca .

Modificat de Mircea T
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu ziceai ca e pacatos, cuzineti noi la biela ai pus daca tot ai scapat usor, sau tragi pe el inca 200k. pana se sparge?  Motoarele sunt super, intretinerea e deficitara.

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am pus. Am golit doar furtunele de la intercooler de ulei si motorul am pus alt ulei si filtru si am schimbat turbina bineinteles . Crezi ca ar trebui inlocuiti cuzinetii ? Nu se invartea din cauza uleiului din capul pistoanelor conform spuselor mecanicului . Sa inlocuiesc si cuzinetii ?

Modificat de Mircea T
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la km astia da, trebuie inlocuiti cuzinetii. Dar pusi originali si cu suruburi de biela noi, stranse la cuplu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Salut,

Am si eu o problema cu un BXE, se pare ca a iesit biela 3 prin bloc. A mai inlocuit cineva de aici motorul? Inteleg ca exista si varianta reparatiei. Stie cineva cu cat ar fi aceasta mai scumpa?

Gicanu, spune-mi te rog, cum a decurs reparatia la tine, ai fost multumit de cei pe care i-ai ales?

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!