Jump to content

Cristal Car Service Bucuresti


alexrosiu
 Share

Postare recomandată

catalin, fara suparare, fiecare are dreptul la o opinie, si dreptul de a fi ascultat.

eu am o singura intrebare, nu cred ca s-a raspuns in mod direct la ea, sau poate mi-a scapat mie: este adevarata faza cu "du-te ba de aici cu masina ta?" despre care mai scrie cineva ca a patit-o?

da sau nu?

horikka, chiar sunt si eu curios sa vad daca te abtii sa mai postezi in continuare alaturi de "babele" de pe acest forum.

imi permit sa cred ca sunt in asentimentul multora daca intreb, neasteptand desigur un reply, deoarece nici pe mine nu ma prea intereseaza parerea unui individ care se manifesta, se exprima, si scrie ca tine: ce cauti aici omule?al cui esti?de ce iti pierzi vremea aici?

numai ca sa explici aceste comunitati care nu se ridica nici pe departe la asteptarile tale cat este de degradata?lasa-ne omule , din cauza celor ca tine au ajuns toti clientii sa foe nemultumiti de service uri si de servicii!

iti urez sa iti duci cu succes masina la porsche romania, si sa ai parte numai de bucurii din partea ei dupa ce vei pleca de acolo!

cu siguranta mergand intr-o reprezentanta autorizata, unde scrii problemele pe foaie, apoi predai masina, si apoi o gasesti in parcare cu lucrarea terminata si totul ca la carte...reiau...cu siguranta nu ai nevoie de informatii de pe acest forum!

asadar, drum bun!

o ultima intrebare: cum ramane cu reparatia?

acum, si eu sa va spun sincer, daca mi se intampla mie, nu stiu cat de calm as fi putut sa raman!

catalin, inca ceva: faza cu mecanicul: "nu e vina mea domne, daca a fost burghiul scurt!" este adevarata sau nu?

mecanicul respectiv lucreaza bine mersi?a fost cumva atentionat/sanctionat?

va multumesc pentru rabdarea de a citi si intelege corect postul meu,si salut pe toti forumistii!inclusiv pe catalin! :))

evident , afara de horia, care face parte din categoria oamenilor cu care nu vreau sa am de-a face niciodata!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 135
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Ice_2k

    23

  • cwr

    15

  • Horikka

    8

  • doctorul

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

horikka are bmw,de ce -sar duce la porsche...posteaza aici ca sint mai multi membri pe forum...pe forumul bmw nu sint....e o marca fara problema asa ca nu se vede rostul de a te aduna intr-un forum

una e sa fi zis mecanicul "nu e vina mea domne, daca a fost burghiul scurt!" ,si alta e sa-i fi explicat clinetului ceea ce s-a intamplat"cand a perofrat tabla a scapat in interior,si mandrina masnii de gaurit(trebuie sa explic ce e mandrina?) a atins usor marginea capotei".inca odat ,totul tine de cum vrei sa vezi lucrurlie ,si cum iti sint prezentate.

nu cred ca i sa spus "du-te ba de aici cu masina ta?" din moment ce el a plecat cu datele firmei.cand cineva ii spunea asa,crezi ca isi mai pierdea timpul cu el dandu-i datele firmei?

ce crezi despre parerea lui horia nu e treaba mea,ce a vrut el sa spuna e ca se face prea mult zgomot pt nimic,mai exact nu pentru nimic ci pentru un incident minor.nu o luati ca pe o scuza pentru ca nu vreau sa para asa,dar cati dintre voi au barile ciobite de la pietre mult mai rau decat acel "varf de unghie" care este pe capota lui ice_2k?ati luat vreo atitudine in fata celor care circulau in fata dvs si le-ati cerut despagubiri participantilor la trafic,din cauza ca au sarit pietre din roti?ma indoiesc.sint convins ca asta a vrut sa sugereze horikka in posturile sale.

offtopic:(mi-ar parea rau daca nu v-as povesti despre un alt specimen de client care a venit in service ul nostru...sint forumisti care pot sa confirme incidentul)a venit intr-o zi un nene cu o masina,pentru schimb de ulei.a dorit sa bage si o solutie de curatat motorul.cand a venit randul sa se dea drumul la ulei,clientul a spus ca el vrea sa porneasca motorul ca sa iasa tot uleiul.i s-a spus ce o sa se inample,dar nu a ascultat,considerand ca experenta sa este mult mai vasta.a pornit motorul cu busonul desfacut.rezultat:motor calat(blocat)

a plecat suparat(la stanga),spunand ca lui nu i s-a mai intamplat asa ceva niciodata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vine mosulica de mai devreme si se apuca de treaba. Pune numarul pe fata, relativ fara probleme (nu e chiar centrat dar trecem peste), ajunge in spate, se apuca de dat gauri, io ma plimb pe-acolo, nu stau pe capul lui, cand ma intorc vad cum ii scapa bormasina pe portbagajul meu (cu partea care se invarte). Sa cad din picioare, nu alta. Zic ce-i asta?? Boscorodeste el ceva ca ce-i vina lui, ca uite ce scurt e burghiul :)) Pai ti-am dat eu burghiul ala ma nene??

m-am uitat la poza si distanta dintre gaura cu pricina si ciupitura e destul de maricica iar "rana" nu s-a produs din cauza burghiului scurt ci din cauza ca s-au sarit pasi corespunzatori acestei activitati.

acesti pasi sint urmatorii:

- trasarea (montaj strimb al nr. fata)

- ciocan + punctator pt pozitionarea burghiului

- pozitionarea burghiului perpendicular pe tabla

Cred ca mecanicul respectiv a avut pozitia unui soldat care trage de la sold si in felul asta burghiul (o fi fost mai vechi sau ascutit prost, cu un unghi necorespunzator in virf), tabla a vibrat si lui i-a fugit bohrmasina cu mandrina in buza respectiva; ma gindesc ca a zgiriat tabla un pic in zona gaurii respective.

Corect :)) ??

PS: acei pasi i-am invatat prin clasa a6a la orele de atelier/lacatuserie, probabil ca se aplica pt copii si nu pt meseriasi cu ani de experienta in spate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am impresia ca noi forumistii vorbim cu surzii sau orbii: ice nu a reclamat o zgarietura minora ci modul in care a fost tratat. Datele firmei nu au nici o relevanta atata timp cat voi nu v-ati prezentat la firma. Asa cum tu (cwr) ne indrumi sa nu il credem pe ice2k pt ca "se abereaza" asa si noi avem urmele noastre de ndoiala asupra a tot ce ti-au povestit tie amicii tai din service deci... Mereu pui la indoiala ce a povestit ice2k insa niciodata nu ai adus alte argumente care sa justifice ceea ce sustii. Aceasta atitudine imi aduce aminte de un episod din South Park cand un personaj ce juca rolul unui avocat nu cauta sa isi sustina cauza ci doar sa defaimeze si sa scada increderea in martorii celeilalte parti. Daca tu ai fi fost prezent acolo sau horikka atuni poate v-as fi crezut, insa in acest moment Ice2k e sinuul forumist care a fost prezent acolo si pentru ca il cunosc mai bine decat altii pot avea incredere aproape oarba in el.

Mai repet daca trebuia repetat atat tu prin primul comentariu cat si horikka ati adus un deserviciu enorm acelui service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci recapitulam:s-a dat o gaura in masina,mandrina masinii de gaurit a atins capota portbagajului,omul care lucreaza la masina recunoaste ca a gresit(nu ascunde acest lucru!!,sau nu recunoaste ca el a lovit capota!!),clientul vrea o solutie,i se ofera o asigurare(la modul -declari la politie ceea ce s-a intamplat iar asigurarea iti va remedia problema),pleaca la politie si declara ca a gasit-o in parcare lovita,suparat ca la politie nu s-a prezentat cineva de la firma.inca odata nimeni nu s-a sustras de responsabilitate,din moment ce vina a fost recunoscuta,si a plecat catre politie cu datele firmei,oferite chiar de angajatii societatii.

Si crezi ca asta era de ajuns? Datele firmei se pot obtine f usor, sunt multe programe pe piata care iti spun totul, de la adresa, la nr de angajati, CUI, actionari, conducere, cifra de afaceri, profit, etc. Asta inseamna ca ar fi de ajuns sa imi aleg e firma, sa ma duc la politie sa declar ca ei sunt de vina si gata, asta se soldeaza cu repararea masinii mele de catre asiguratorul firmei? Atata timp cat nimeni din partea firmei nu a fost acolo sa confirme relatarea pagubitului (in fata organului abilitat, nu doar in fata clientului, presupunand ca acolo a recunoscut cineva ca s-a gresit) si sa prezinte acea asigurare, totul ar fi fost egal cu ZERO. Nu avea nici o dovada! Iar cum i s-a spus ca va veni cineva de la firma la politie iar acea persoana nu a venit, la fel de bine ati fi putut spune cand v-ar fi cautat politia ca nu are nici o treaba cu service-ul vostru...

va mai intreb odata dragi membri ai acestui forum,ce va face sa credeti ca cineva nu a vrut sa rezolve aceasta problema a lui ice_2k pe cale amiabila?sau faptul ca cel care a comis greseala si a recunoscut-o,si propunerea de a i se da o asigurare pt a-si remedia dauna nu sint suficiente?de ce credeti voi ca nu s-a intamplat asa?pt ca asa zice ice_2k?

inca odata va mai intreb,unde vedeti voi partea rea a lucrurilor?doar in ceea ce a scris ice_2k?nimeni nu citeste ceea ce scriu eu?!?!?!sau nu vreti sa pricepeti?

ce faceti atatea presupuneri ca vezi doamne serviciile din romania,ca vezi doamne respectul fata de client,si alte chestii dinastea.de unde ati dedus voi ca nu a fost vorba de respect fata de client?din relatarea lui ice_2k!

Da, EXACT, din relatarea lui Ice... Nu ti se pare firesc? Asta ne face cumva subiectivi? Nu mai putin decat pe dvs.! Cititi mai jos:

de unde stiti voi cum s-a intamplat?eu stiu cum s-a intamplat pentru ca am intrebat o groaza de oameni care lucrau in acel moment in service.iar parerea lor este alta fata de cea a lui ice_2k.

Dar dvs de unde stiti? Din relatarea oamenilor care lucrau in service... Care service, culmea, este al dvs! Mai subiectiv de atat NU se poate... Ar fi fost culmea ca relatarea angajatilor dvs. dupa ce au facut o boacana sa fi fost cea obiectiva :)

Iar intre Ice si dvs. o sa il cred cu siguranta pe Ice... Despre ce se intampla in serviceul acela m-am lamurit, acum 2 ani, cand imi cumparasem prima masina (un G4) si avand o eroare intermitenta la G62 am ajuns pe acolo... Nu stiam mai nimic atunci despre masini, nu stiam nici unde e G62, abia o cumparasem... Vazand probabil ca nu cunosc problema, am fost taxat cu 500.000 pt ca au dat 2 min cu un spray de contacte pe senzor... Normal, remediul a tinut pana am iesit din service... Asa ca m-am lamurit ce atitudine exista in acel service...

pacat ca va lasati manipulati...

Cred ca e pacat ca dvs incercati sa manipulati... Daca ati fi fost real interesat de rezolvarea problemei aparute, cineva ar fi mers cu clientul la politie pentru confirmarea celor relatate de el... Restul... e apa de ploaie... si incercari de manipulare. Ca sa nu zic minciuni...

Iar despre "dispari pana nu te dau afara in suturi" ... ati avut noroc ca a fost Ice si nu altul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

horikka are bmw,de ce -sar duce la porsche...posteaza aici ca sint mai multi membri pe forum...pe forumul bmw nu sint....e o marca fara problema asa ca nu se vede rostul de a te aduna intr-un forum

m-am retras din discutia legata de incident ca nu are rost. citesc sa vad pana cand CINEVA isi recunoaste vina si e gata sa ia masuri.

dar ce ai vrut sa spui prin asta?

Horikka posteaza unde sunt mai multi? chiar daca nu are nicio treaba cu subiectul forumului? adica gen turma sau cum?

BMW e o marca fara probleme? sa iti arat vreo 2-3 forumuri romnesti de BMW? te rog explica...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am obosit sa tot dau explicatii.inca odata,nu sinteti in masura sa ne judecati din moment ce nu sinteti clienti ai service ului.daca veti fi sau nu in viitor clientii nostri,e alegerea voastra si va apartine.daca relatarile unui client nemultumit stau la baza alegerii voastre iarasi e alegerea voastra.din punctul meu de vedere ,acel client nemultumit face parte dintr-o minoritate,deoarece exista mult mai multi clienti multumiti.m-am saturat ca niste oameni care nu au ce face,sa se ocupe de analiza gramatica,morfologica si de context a celor spuse de mine.nu ma scuz la nimeni pentru ca nu am de ce.ce observ e ca multi sinteti rau intentionati,din moment ce nu pricepeti ca este o vina recunoscuta pe care ne-am asumat-o.daca nu i-a convenit solutia data de noi,e problema sa.nu stau acum sa umblu dupa nimeni pe strazi si sa ma ploconesc la el doar pentru ca da din gura si face reclamatii dupa parerea mea nefondate in ceea ce priveste atitudinea noastra,pe un forum.nu stiti sa faceti altceva decat sa cautati nod in papura lumii.nici macar nu ati fost in acest service ca sa va dati cu parerea.de unde aberatiile astea ca un client poate sa te ingenucheze cum vrea el doar pentru ca este client,nu pentru ca ar avea dreptate.inca odata ,nu ati putut demonstra contrariul.ce credeti voi e treaba voastra.ca vreti sa veniti sau nu in acest service iarasi e treaba voastra.dar de la a-ti da cu parerea aspura unei situatii pina laa spune ca un service "nu e bun,nu va duceti acolo,etc etc" e distanta mare.inca odata va mai spun ,sint sute de clienti care au venit din directia forumului si au fost foarte multumiti de serviciile noastre.doar ca nu au crezut de cuviinta ca ar trebui sa posteze.nu oferim servicii de lux ,gen masaj,ceaiuri si alte chestii pe durata asteptarii,dar oferim in schimb servicii de calitate la preturi avantajoase.tocmai de aceea avem clienti multumiti.ca exista si clienti nemultumiti,asta este adevarat si o recunoastem,dar procentul lor este foarte mic,si noi incercam sa il reducem dupa posibilitati.asta inseamna ca sintem deschisi discutiilor ,dialogului si cooperarii.inca odata ,nu accept sa fim jigniti de diferite persoane cu moralitate indoielnica dupa parerea mea,din moment ce fac afirmatii jignitoare nefondate.inca odata,ce atitudine vroiati sa luam?ce va multumeste in atitudinea noastra?ma refer la atitudinea descrisa de mine nu in aceea prezentata de clientul nemultumit.de cand niste membrii ai unui forum s-au transformat in judecatori-inchizitori ,care nu sint capabili sa priceapa unde este adevarul?voi nici macar nu vreti sa luati in considerare descrierea evenimentelor facuta de mine!ce ar trebui,sa fac user si parola pentru fiecare angajat din service din ziua respectiva ca sa vina si sa va dea voua declaratii despre ce s-a intamplat in acea zi?ar fi pierdere de timp pentru ca nu ati lua in considerare ceea ce ar spune.pentru ca voi din start ati inceput sa scrieti aici cu idei preconcepute precum ca service urile sint pline de talhari si clientii sint intotdeauna pagubiti.asta e doar in mintea unora ,nu vreau sa generalizez.va spun eu ,sint oameni care au citit ceea ce ati scris voi dar nu isi pierd timpul sa intre in dialoguri pentru ca stiu ca nu vor ajunge la nici un rezultat daca ar indrazni sa va contrazica.daca voi nu sinteti de acord cu service ul nostru e problema voastra,e opinia voastra dar tineti-o pentru voi personal.nu ne discredidati gratuit fara un suport real!daca vreti sa fiti impartiali in afirmatiile voastre veniti sa stati de vorba cu angajatii ca sa va lamuriti unde este adevarul.daca vreti sa stiti cam care a fost dauna si sa evaluati daca facea 6 milioane asa cum a pretins el ca l-ar costa acea reparatie,de ce nu va faceti timp sa va duceti sa vedeti masina in realitate?asta ca sa va ajute in "judecata " voastra.stand de vorba cu angajatii ati putea sa va dati seama care a fost atitudinea sa.vi se pare un client consevent si statornic?ma indoiesc!probabil merge in cateva service uri pe luna,din moment ce la noi in service fusese doar de doua ori.ma indoiesc ca nu a facut nici macar o revizie in tot acest timp.va spun eu ce cred: e genul de client nestatornic,care zboara din floare in floare,si care cauta nod in papura tuturor prestatorilor de servicii.ce s-a gandit el,domnle,asta e o ocazie buna sa imi vopsesc capota daca tot a ciupit-o un pic "mosulica".i s-a oferit o varianta din partea noastra.nu a acceptat-o-problema sa .asta era ceea ce ii puteam oferi.probabil ca in cazul in care i-am fi vopsit noi capota portbagajului ,nu ar fi fost multumit sigur de calitatea vopselei sau a manoperei.sint convins de asta.de ce?pentru ca nu i s-au oferit cei 6 milioane pretinsi de el pentru reparatia masinii.de ce nu i s-au oferit acesti bani?pentru ca era o cerere aberanta!era o suma exorbitanta!limitati-va in a va da cu parerea despre acest service atata timp cat nu ati fost clientii nostri.cine a fost in service si a fost nemultumit e liber sa scrie ce nemultumiri a avut(cu toate ca noi speram sa multumim clientii pe cat putem,si incercam sa rezolvam eventualele nemultumiri si reclamatii inainte sa iasa clientul din service).imi pare rau ca a trebuit sa schimb modul de abordare al problemei dar sper acum sa fiu inteles.sper sa fiu inteles mai mult de cei care citesc si au inteles despre ce este vorba in aceste dialoguri si mai putin(probabil)de cei care sint porniti in mod nejustificat impotriva noastra.

@bogdan_wrc:scuze ,am fost offtopic,nu lua in considerare ce am spus despre bmw...

Modificat de cwr
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OFFTOPIC, ca offtopic dar ma intereseaza daca e adevarat sau nu ce am inteles.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai cwr tu ai inceput sa iti bati joc de noi, ne insulti inteligenta. Ce rezolvare ati dat voi mah? Iai zis datele fiemei si l-ai gonit de pe proprietate.. asta e rezolvarea ta?

Care sunt sutele alea de membrii care au fost multumiti?

Cum se face ca la alte serviceuri si persoane se gasesc oameni care sa spuna o gramada de lucruri de bine iar la voi mai toti sunt nemultumiti. Asa cum zici tu ca sunt sute de forumisti care nu se obosesc sa scrie de bine aici asa pto inventa si eu inca vreo 13000 de forumisti care sunt nemultumiti insa nu sunt activi si nu pierd timpul sa scrie de rau in aria asta. Opreste-te cu dezinformarea odata.

Asa cum noi nu am fost in service sa ne dam cu parera , nici tu nu ai fost in service cand s-a intamplat evenimentul ca sa iti dai cu parerea.

Iar asa cum noi nu am fost in serviceul tau si consideri tu ca nu ar trebuiis a ne dam cu parerea as nici tu nu iti da cu parerea despre moralitate "indoielnica" a lui ice2k pt ca nu il cunosti (aici vedem si cine e demagog).

Aaa si faza cu clientul nestatornic m-a lovit rau. Adica daca nu e statornic hai sa il luam la misto sau acum ca i-am zgariat masina o sa devina statornic ca sa aiba si alte elemente avariate la fiecare vizita in service. Daca pun mana in foc odata e greseala daca pun de doua ori e prostie deci asa e si cu clientul statornic.

Ps: scie si tu macar cu un alineat ca mi-a luat 1 ora ca sa inteleg ce scrie in topicul asta de mai sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bre Baracuda, da ce te-ai enervat ca ai inceput sa maninci litere :8:

Oricum, omul ne-a demonstrat c

Modificat de luc1an
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

auzi mai baracuda,eu cred ca tu ai ceva personal cu mine sau vreo afinitate pentru ice_2k.potoleste-te sa mai imi rastalmacesti cuvintele ca nu cred ca ne cunoastem asa de bine sa ne luam peste picior.ce crezi tu e treaba ta si tine-ti parerile pentru tine.sincer nu dau doi bani pe ce crezi tu.afla ca m-ai m-am gandit la o rezolvare,ca sa te linistesc pe tine ,ca tot ii iei apararea lui ice_2k:hai sa ne intalnim sa stam de vorba noi 3,ca vad ca tu esti foarte vehement in a improsca cu noroi firma noastra,si o sa iti prezint personal solutia.

acum vreau sa vad cat de bun samaritean esti si o sa iti faci timp sa te vezi cu mine,ca sincer eu tin mortis sa te cunosc,poate asa iti faci o impresie mai buna despre mine si nu mai ai impresia ca sint un hotz.

daca ai probleme de lectura,in ceea ce priveste alineaturile mele,e iarasi problema ta iar din punctul meu de vedere inca o carcoteala la adresa mea.

astept mesaj de la tine sa stabilim cum ne intalnim

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

clientul vrea o solutie,i se ofera o asigurare(la modul -declari la politie ceea ce s-a intamplat iar asigurarea iti va remedia problema),pleaca la politie si declara ca a gasit-o in parcare lovita,suparat ca la politie nu s-a prezentat cineva de la firma.inca odata nimeni nu s-a sustras de responsabilitate,din moment ce vina a fost recunoscuta,si a plecat catre politie cu datele firmei,oferite chiar de angajatii societatii.

Spui ca nimeni nu te asculta insa pare ca nici tu nu asculti. Sau nu intelegi. Sau nu vrei sa intelegi. AM ASTEPTAT 4H LA POLITIE SI NU A VENIT NIMENI DE LA VOI! NU SE POATE FACE DECLARATIA FARA CINEVA DE LA VOI CARE RECUNOASTE FAPTA! Datele firmei sunt fix-pix, le pot lua de pe site-ul ministereului de finante la fel de usor.

un ice_2k care mai avea un pic si urla de nervi in service

Hotaraste-te! Mai aveam un pic si urlam sau chiar urlam? Pentru ca daca cineva de la voi (tu sau cei care ti-au povestit, totuna e) spune ca am ridicat vreo secunda tonul sau ca am adresat macar un cuvant pe un ton necivilizat, minte cu nerusinare!

apropos de antireclama,ma gandisem in spirit forumist sa imi trec in semnatura niste pareri personale in ceea ce il priveste pe ice_2k,dar ce rost ar avea,probabil atunci moderatorul ma va exclude definitiv de pe forum,pe motivul ca nu am eu de unde sa stiu acele lucruri despre ice_2k(discutabil :8: )

Atata vreme cat nu apar jigniri, atacuri la persoana si alte d-astea, be my guest.

daca vreti sa stiti cam care a fost dauna si sa evaluati daca facea 6 milioane asa cum a pretins el ca l-ar costa acea reparatie

1. Pentru a zecea oara, NU AM PRETINS BANI CASH NICI MACAR O CLIPA, AM PRETINS ASIGURAREA PE CARE SEFUL DE SERVICE MI-A SPUS CA NU MI-O POATE DA IN MANA CA NU VALOREAZA NIMIC SI CA O SA VINA EL "MAI INCOLO CA N-ARE CHEF DE STAT LA COADA" LA POLITIE CU EA! NU A VENIT!

2. Ca fapt divers, devizul dat de service pt vopsirea capotei este de 5 milioane. Deci n-ar fi fost departe de adevar.

de ce nu va faceti timp sa va duceti sa vedeti masina in realitate?asta ca sa va ajute in "judecata " voastra.

Masina poate fi vazuta oricand de oricine. Este inca nereparata. Ba chiar a fost vazuta live de alexrosiu, pe el il cunosti f bine si zic eu ai incredere in el. Si oricum nu inteleg, ce anume vrei sa fie vazut? Crezi ca am trucat poza?

vi se pare un client consevent si statornic?ma indoiesc!probabil merge in cateva service uri pe luna,din moment ce la noi in service fusese doar de doua ori.ma indoiesc ca nu a facut nici macar o revizie in tot acest timp.va spun eu ce cred: e genul de client nestatornic,care zboara din floare in floare,si care cauta nod in papura tuturor prestatorilor de servicii.

1. Reviziile regulate (schimb ulei/filtre) le fac de cand mi-am luat prima masina in acelasi loc. Nu am fost acolo si cu problema curenta pentru ca nu au elevator!

2. Ai dreptate, pasiunea mea ascunsa e sa ma plimb din service in service certandu-ma cu toata lumea si vopsind masina over&over again.

ce s-a gandit el,domnle,asta e o ocazie buna sa imi vopsesc capota daca tot a ciupit-o un pic "mosulica".

Dupa cum am mentionat mai sus, masina nu este inca reparata. In afara de zgarietura facuta de voi, capota este IMPECABILA! Nu are nici macar asa-numita "panza de paianjen". Oricine este curios, poate vedea masina. Nu am niciun motiv sa vreau sa vopsesc capota, mai ales cu scoaterea emblemelor de pe spate, lipirea in alt loc probabil, etc.

i s-a oferit o varianta din partea noastra.nu a acceptat-o-problema sa .

Mi s-a oferit o varianta. Am acceptat-o. Voi nu v-ati tinut de cuvant.

pentru ca nu i s-au oferit cei 6 milioane pretinsi de el pentru reparatia masinii.

:( Am obosit... mai zic iar? NU AM PRETINS NICIUN BAN CASH.

de ce nu i s-au oferit acesti bani?pentru ca era o cerere aberanta!era o suma exorbitanta!

1. Pentru ca nu i-am cerut ;)

2. Si totusi, analizand devizul service-ului care o sa faca vopsirea, nu mai pare o suma asa exorbitanta :( Asta doar asa, ca fapt divers.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

- Suma exorbitanta de 600ron ceruta pentru reparatia capotei nu este exorbitanta avand in vedere ca revopsirea unei capote costa pana la 900ron. Dar asta nu ai de unde sa stii tu.

- "asta e o ocazie buna sa imi vopsesc capota daca tot a ciupit-o un pic "mosulica" ... daca te duceai in alt service si-ti trantea "tataie" bormasina de capota tu ce spuneai?? Multumesc cumva? Esti aberant cu declaratiile astea. Citesc topicul si nu imi vine sa cred ce porumbei scoti. Si eu lucrez la service, la un dealer de altfel si modul de tratare al clientilor e total diferit, accidente se intalmpla si la noi, insa nu dam clientul afara in suturi. Eu personal faceam mult mai urat decat ICE, crede-ma, faptul ca ati deschis o baraca cu 2 scule nu va da dreptul sa calcati clientii in picioare.

- "limitati-va in a va da cu parerea despre acest service atata timp cat nu ati fost clientii nostri" nu pot sa ma limitez cand vad grosolonia cu care afirmi anumite chestii si crede-ma ca nu voi fi niciodata clientul unui service cu oameni cu mentalitati ca ale voastre acolo.

E pacat ca exista si oameni din astia ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si pe mine tot asta ma deranjeaza. faptul ca a gresit mecanicul..e ok. se intampla. faptul ca ii ia apararea..sa ziceam ca e acceptabil. dar faptul ca noi suntem "penibili" ca discutam despre asta si "nu avem altceva de facut"... asta ma deranjeaza la culme. faptul ca tot sustine ca ice_2k minte....asta e si mai urat. si ar mai fi.

deci toata atitudinea de dupa ma deranjeaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e problema ta ca nu vei sa recunosti ca ai evaluat atunci pe loc paguba la 6 milioane.da,il cunosc pe alex rosiu si e un baiat super ok,dar asta nu te face si pe tine la fel.ce stiu eu e ca ai sustinut ca reparatia la masina ta face 6 milioane.eu nu puteam sa iti ofer 6 milioane.ti-am oferit solutia unei asigurari.e problema ta ce ai declarat la politie.sa nu uitam ca atunci cand ai plecat din service erai total nemultumit de solutia pe care ti-au oferit-o,spunandu-le ca e inacceptabila.ca datele firmei le puteai lua de oriunde este adevarat,dar la tine este alta situatie,ti-au fost oferite fara rea credinta,ai plecat din curte de la noi cu ele,ce ai facut dupa aceea este treaba ta.din cate stiu eu baiatul de la receptie nu a vrut sa iti ia bani pe montajul de nituri,iar tu i-ai lasat pe birou.sa recunosc ca am avut atitudine neadecvata fata de tine?!?nicodat pentru ca nu este adevarat!esti un client coleric si recalcitrant dar asta e o problema a ta personala!tu spui ca nu ai nici o problema in ceea ce priveste antireclama .eu am o problema atunci cand tu faci o reclama negativa bazandu-te aberatii .te inteleg,esti suparat,ai probleme cu nervii..trateaza-te!atata timp cat imi jignesti firma ma jignesti pe mine!deveniti insistenti si oricum ati deviat mult de la subiect!aici trebuia sa scrieti ce va convine sau ce nu va convine la un service!nicdecum sa spuneti lucruri urate si jignitoare despre anagajati sau despre patroni!ba deja m-ati enervat.nimeni nu l-a dat afara in suturi si nici nu s-a exprimat in acest fel fata de el!!!ce parte nu pricepeti!a plecat ca a plecat ,pur si simplu..vroiati sa il iau acasa??sau sa ii pun un pat sa doarma acolo?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma scuzati ca intervin, dar de cateva zile se scriu romane intregi aici. Cine mai are timp sa si munceasca intre timp? Sau ati dscoperit un sac fara fund plin de bani ? :angry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Propun inchiderea acestui topic. Cine are cap a tras concluziile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da,il cunosc pe alex rosiu si e un baiat super ok,dar asta nu te face si pe tine la fel.

Atunci da-i un telefon. Iti garantez ca va baga mana in foc ca ce spun este adevarul 100%.

ce stiu eu e ca ai sustinut ca reparatia la masina ta face 6 milioane.

Atunci ori minti, ori ai fost mintit. Suma de 6 milioane a fost scoasa din gura de mecanicul in cauza, ca plata pentru instalarea niturilor. Eu nu am facut niciun fel de evaluare a pagubei si cu-atat mai putin nu am cerut bani cash. Ca minti sau esti mintit, putin ma intereseaza.

eu nu puteam sa iti ofer 6 milioane.ti-am oferit solutia unei asigurari.

Am repetat de 10 ori ca nu a venit nimeni de la voi la politie! Nu ai negat, in consecinta esti de acord cu asta! Si atunci ce vroiai sa fac eu cu datele firmei??? Si care anume mai e solutia oferita de "tine"??? Ati oferit PROMISIUNEA unei asigurari, nu o asigurare! Este o mare diferenta!

sa nu uitam ca atunci cand ai plecat din service erai total nemultumit de solutia pe care ti-au oferit-o

Eram total nemultumit pentru ca eram aproape sigur ca nu va veni nimeni la politie!

esti un client coleric si recalcitrant dar asta e o problema a ta personala![...]te inteleg,esti suparat,ai probleme cu nervii..trateaza-te!

1. In niciun caz

2. Ar trebui sa observi ca nu am facut absolut nicio remarca jignitoare la adresa ta, in timp ce tu le torni una dupa alta. In conditiile date nu comportamentul MEU denota o personalitate colerica si lipsa celor 7 ani de-acasa.

atata timp cat imi jignesti firma ma jignesti pe mine!

Am relatat o intamplare. Nu am jignit cu nimic, nu am zis "ce c_acat de service", nu am zis "garaj de 2 lei", nu nimic! Am fost cat de diplomat am putut! Exact ca si in seara accidentului! Iar din partea voastra, am primit fix acelasi comportament! Nervi si jigniri!

nimeni nu l-a dat afara in suturi si nici nu s-a exprimat in acest fel fata de el!!!ce parte nu pricepeti!

Cuvintele exacte au fost: am mai vazut eu pusti d-astia carcotasi ca tine, dispari de-aici pana nu te dau afara in suturi. Evident ca nu am fost dat afara in suturi la propriu si nici nu am plecat imediat dupa asta, discutia s-a calmat un pic dupa aceasta afirmatie, dar cuvintele spuse de seful de service astea au fost! Daca vrei sa jur cu mana pe Biblie, o fac!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@CWR

Eu am montat kitul de distributie la firma matale (a tatalui), ideea este in felul urmator:

-ai fost recomandat chiar de Voinea, foarte frumos mi-a vorbit de voi .

-am venit prin decembrie 2005 si am lasat masina si avansul, am rugat frumos pe un baiat (nu stiu daca erai tu ) sa ma lase sa vad pe viu cum se schimba distributia, raspunsul a fost desigur DAR piesele vin in seara aceasta deci maine la prima ora ne apucam, am primit promisiunea ca o sa fiu sunat sa vin sa vad cum se schimba distributia.

-pe la ora 12 am sunat eu si am primit un raspuns sec: pai am schimbat distributia e gata masina de dimineata :D

-cind am ajuns acolo, un mecanic mai in varsta mi-a spus ca masina mea are probleme de compresie si trebuie facuta, la intrebarea mea: a-ti masurat compresia? raspunsul a venit rapid : pai domle eu am experienta, nu vezi ca se aude de la o posta, nu vezi ca bate motorul cind il pornesti....ca sa nu o mai lungesc este vorba de zgomotul de la tachetii hidraulici care dispare dupa ce urca uleiul, adica dupa 3 secunde. Este un lucru normal, eu am luat-o ca pe o gluma desi erau foarte seriosi cei din service .

Dupa care a mai urmat o remarca la masina ca ar fi un jaf sau ceva de genu, oricum m-am simtit foarte prost, nu mai fusesem jignit in asa hal de mult timp, pe atunci eram director de service la o firma de IT si ma chinuiam sa rezolv cit mai amiabil problemele de garantie cu clientii, incercam sa-mi educ subalternii eram cu nervii la pamant si primesc "pleosc" una direct in fata.

Atunci nu am scris nimic despre Crystal Car Service, eram prea scarbit. Dupa acea palma luata m-am mutat citiva km mai incolo, adica la Grand Garage, acolo e service tata dar ma rog aia e alta discutie .

Deci Dl Catalin eu unu ca fost client nu mai cred o iota din ce spuneti dvs .

@Horikka daca investitia facuta de CCS este mare atunci GGA ce sa mai zica :D))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cwr,

faptul ca cel care a comis greseala si a recunoscut-o,si propunerea de a i se da o asigurare pt a-si remedia dauna nu sint suficiente?

Nu! nu e suficient si mai este si ilegal pe deasupra !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cwr Inca ceva dupa care cred ca putem incheia discutia ca oricum fiecare o tine pe-a lui, "spectatorii" inteleg/cred ce vor si cu asta basta. EU, daca as fi fost in locul tau si vedeam in semnatura unui client un link catre un post unde relateaza o intamplare neplacuta in service-ul meu, puneam mana pe telefon (sau PM, e-mail, messenger, whatever) si-l sunam. Bai gigel, ia zi... ce s-a intamplat? Pai uite asa, si pe dincolo, bla-bla-bla, masina mea e zgariata. Faptul ca acel client a facut scandal in service este irelevant. Eu pot jura cu mana pe Biblie ca asa ceva nu s-a intamplat. Cei din service au alta varianta. Oricum ar fi, este irelevant. Ideea este ca interesul meu (ca sef de service) este sa rezolv problema. Asa ca as fi zis "cum o fi, te-ai enervat sau nu, nu mai conteaza. Hai mergem la politie, iti dau asigurarea si rezolvam problma." Eu, ca client de data asta, as fi zis ca nu mai e nevoie, am rezolvat-o deja pe casco, dupa care veneam aici si postam "uite ma oameni buni, a fost o problema nasoala, insa s-a terminat ok, seful de service m-a sunat sa rezolvam problema, e ok pan' la urma". Disparea si semnatura, cei care citeau pe-aici vedeau ca daca apare o problema va fi rezolvat pana la urma, si toata lumea era multumita. Dar nu, tu ai preferat sa ma faci nebun si mincinos. Alegerea ta. Eu as fi procedat altfel, si daca nu din respect sau altceva pt client, macar pt interesul meu, si anume sa evit reclama negativa la adresa afacerii mele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am stat pe margine,dar.... eu am fost o singura data la ei sa schimb fraiul la alternator mi s-a cxerut 1,5 mil...... zic ok(cheia pt desfacerea acestuia costa 1,7 mil) dar vreau sa il fac azi in acel moment vine un tanar si-mi zice: " domne la noi se lucreaza cu programare si nu am cum sa il fac azi, daca nu iti convine poti sa pleci" asa ca am plecat am cuparat cheia respectiva si am rezolvat eu probleme

dar.... nici astazi poate nu scriam despre ei, motivul care ma impins de la spate a fost venirea unui vechi client care mia zis ca numai are frani dupa schimbarea placutelor si a lichidului de frana, de ce? pt ca cei de la ccr nu au aerisit instalatia de franare acuma ganditiva cum e sa ii dai drumul unui om din service cand stii ca siguranta lui rutira este afectata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CWR mai uitate pe topicul cu intalniri si cand vezi ca vin poti sa apari si tu la o intalnire daca tii mortis sa ma cunosti (sincer dupa ce am citit ce ai scris in general eu nu prea tin mortis :icon_thumright:). Si inca odata citeste ce s-a scris pana acum si numai bate campii cu asigurarea aia si cu recunoasterea vinei, aici noi vb despre atitudinea serviceului. Si daca am pareri pot sa le impart cu oricine si oriunde, neffind obligat sa le tin pt mine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi pare rau ca spun asta... am reusit sa citesc toate paginile acestui topic si sunt scarbit de atitudinea oamenilor, nu era oameni buni bine pt toti daca se recunostea vina de la inceput... si cu aceasta ocazie se evitau toate comentariile?

dar romanul tot roman... :blink: :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci in legatura cu Cristal Service eu am de adaugat numai lucruri bune si fara reclama. Si acum incep prin a contracara unii care spun unele lucruri stupide.

1. Cu ciocanul se lucreaza si la Porsche Wiena,eu am intrat din greseala in service cand faceau asta desi m-au dat afara instant, cred ca de aceea la multe service-uri de firma nu se vede pentru ca nu te lasa sa stai inauntru sub nici o forma-Metrotechnica,Porsche,Renault,Toyota(la acestea am fost eu).

2.Nu te poti duce la orice service sa faci orice pentru ca nu ai cum. Fiecare service are o experienta in ceva anume credeti voi ca cei de la Porsche stiu sa faca de toate, NU-FOARTE GRESIT,au manuale si iti fac cu manualul in mana pentru ca nu au cum sa capete experienta cum au cei de afara care oricum tot cu manualul de fabrica lucreaza.

3.Experienta mea cu ei a fost unica, mi-am montat si demontat de 5 ori turbine pe masina pentru ca nu imi placea turbina respectiva si urmatoarea la o saptamana si tot asa - la faza asta am ajutat si eu si pot sa zic ca baietii cel putin acum (ma refer la DAN) stie sa monteze mai bine ca oricine de la Metrotechnica. ATENTIE LA METROTECHNICA MI-AU STRICAT O TURBINA LA MONTAJ si anume seful lor de service domnul Culi care este PRAF in materie de service.Deci intrun fel sau altul a fost foarte bine,masina merge perfect si fara probleme.

4.Pentru Iubitul meu Ice_2k: dragutule ai cumva idee de cat ai platit pana la urma ca vad ca ai platit 6 milioane,cel putin asa se intelege, si atat de tare m-am enervat ca dragutului de tine ii sau luat 6 milioane incat am sunat la ei si m-am luat de ei pentru ca dupa cum stii ii stiu binisor pe mecanici si am sunat sa aud si eu barfa si am auzit ca defapt ai plecat de acolo platind ceva de genul 100.000 lei vechi.Asa ca ice mai lasa minciunele tata si mergi la Porsche sa iti puna niste nituri si sa te trezesti fara alternatorul tau sau fara alte piese si sa iti ia de adevaratelea vreo 2-3 milioane. Pe mine tata m-a invatat sa pun un numar de inmatriculare foarte bine ,dar pentru unii e un lucru mai delicat. Te astept pe la mine data viitoare sa te ajut. Call me! 0723000222-George

5. Mozilla de acord cu tine si eu ii umpleam capul cu nituri dar pentru o gaurica sa nu exageram asa, a fost un papalapte cel care a patit ca nu a luat masuri chiar si drastice dar eu am patit unele mai urate si la service-uri mai mari si crede-ma ca mi-am luat in bot.Si acu sa nu pe noi poate omul ala chiar a scapat bormasina sau ce a scapat,cred ca era simplu de vb cu CWR si se rezolva dar nu sa facem mare tambalau din asta.Daca ala l-a luat inima ca na era in varsta sau ca aflase ca l-a inselat nevasta dupa atatia ani si i-a scapat din mana bormasina,trebuia sa stai acolo si sa suni OPC sau sa ti se plateasca reparatia si nu 6 milioane cum ai cerut ca nu ai Bugatti sau ceva in gen,sa fim oameni nu alceva ca nu ne sta bine. Eu unul ma voi intoarce cu placere pentru ca in ziua in care s-a spart turbina de la prima ora oamenii m-au ajutat cu de toate de la luat masina de unde am ramas pana la 11 noaptea cand am terminat lucrarea si nu vreau sa spun ce am platit pentru ca nu vreau, oricum muuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuult prea putin pentru cat au muncit si pentru cat mi-ar fi luat Porsche Romania cu masina tinuta la Porsche cel putin o saptamana. Asa ca daca nu va face placere si credeti ca service-ul lui CWR este nasol cu oameni obraznici si numai stiu cum ,vedeti ca exista o sumedenie de Sevice-uri "capabile" si cu multe sucursale si puncte de lucru-Porsche Romania - "the best.....shit in town" bafta la ei si sanatate. CWR nu traieste din service-ul asta e mai mult un hoby,deci nu cred ca o sa moara de foame ca nu o sa vina oamenii din forum, oricum 75% din forum este plin de oameni "seriosi si cu bun simt" si mai ales printre moderatori si cei cu mai mari autoritati pe aici care sterg topic-uri si baneaza lumea care nu le convine si asa ceva chiar este urat. Este obstructioanre de exprimare libera. Treaba voastra! Nu putem trai unii fara altii,atat sa tineti minte si lumea e mica, foarte mica.

6.Horika ,poate ma dai si pe mine cu bmw ca nu am condus niciodata asa ceva de nemaipomenita de masina.Te rog,da? Sa nu uiti si sa ma suni,vezi ca e numarul mai sus,dar doar o plimbare fara implicari sentimentale,da?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!