Jump to content

supraturare la pornire


vtoderoiu
 Share

Postare recomandată

Dupa cum am spus: motor cald, oprit, stationat cam 1 ora. Revin, pun contact si astept sa se stinga toti senzotii din bord insa cel de bujii incandescente ramane aprins (ciudat pt astfel de temperatura exterioara...); astept sa se stinga (s-a stins intr-un timp similar gerurilor de asta iarna ~ -20 grade). Dau totusi cheie si motorul a pornit insa supraturat pana la aprox. 2000 rpm. A stat acolo aprox. 2 secunde dupa care si-a revenit.

Intrebari: 1) a mai patit cineva asa ceva? daca da, care ar fi fost cauza ?

Am cautat prin topic-uri mai vechi insa parca nimeni nu a descris intocmai situatia.

Multumesc de raspunsuri!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cum am spus: motor cald, oprit, stationat cam 1 ora. Revin, pun contact si astept sa se stinga toti senzotii din bord insa cel de bujii incandescente ramane aprins (ciudat pt astfel de temperatura exterioara...); astept sa se stinga (s-a stins intr-un timp similar gerurilor de asta iarna ~ -20 grade). Dau totusi cheie si motorul a pornit insa supraturat pana la aprox. 2000 rpm. A stat acolo aprox. 2 secunde dupa care si-a revenit.

Intrebari: 1) a mai patit cineva asa ceva? daca da, care ar fi fost cauza ?

Am cautat prin topic-uri mai vechi insa parca nimeni nu a descris intocmai situatia.

Multumesc de raspunsuri!

Personal nu am patit asa ceva, insa, ca sa putem sa ne dam si mai bine cu "parerea", ar trebui sa faci o diagnoza cu Vag-Com-ul. Am observat ca esti din Bucuresti, vezi ca sunt multi forumisti disponibili sa te ajute cu o diagnoza.

P.S. In cazul in care martorul de bujii ramanea tot timpul aprins, puteau sa existe ceva probleme la partea electrica.

Modificat de sebica79
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

martorul din bord de la bujii nu a ramas mereu aprins ci numai ca asta iarna cand era f frig afara, apoi s-a stins.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este defect senzorul de temperatura sau are contact imperfect.

ECU crede ca afara sunt sub 4grd C :banghead:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru diagnoza poti sa ma suni si te ajut eu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este defect senzorul de temperatura sau are contact imperfect.

ECU crede ca afara sunt sub 4grd C :banghead:

stii cumva unde este pozitionat acest senzor ?

am acces facil la el?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este defect senzorul de temperatura sau are contact imperfect.

ECU crede ca afara sunt sub 4grd C :banghead:

Am facut o diagnoza la un A6 unde senzorul vedea numai -42 grd C :) , relantiul statea pe la 1000-1200 ture si consuma f mult.

stii cumva unde este pozitionat acest senzor ?

am acces facil la el?

sigur s-a mai discutat pe forum despre senzorul ala (G62) dar e mai bine sa faci intai o diagnoza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!