Jump to content

Passat B7 Highline - 4Motion - 2.0TDI


Boditza

Postare recomandată

Pff, nasol, macar de era pe partea pasagerului sa nu vezi de fiecare data cand ajungi la masina..

Chiar imi pare rau:(

Link către comentariu

Daca baietii au zis ca nu iese la polish probabil au dreptate...Poti incerca un retus local cu un kit de reparatie (vopsea plus lac) daca ai indemanare si rabdare sau o duci la un vopsitor care sa incerce el sa retuseze(dar de obicei e sub "standardele" lor o asemenea reparatie). Recomand aceasta solutie pentru ca eu reusesc sa scot ciobiturile de pietre de nu le mai gasesc nici eu daca e putin prafuita masina. Ai nevoie de un kit de vopsea, hartie abraziva de 1500 si 3000, un polish mai agresiv si unul de luciu. 

E pacat sa vopsesti cele doua elemente deoarece sunt minime sansele sa iasa la fel ca din fabrica, mai ales ca e neagra vopseaua.

P.S: foarte faina masina, sa o conduci sanatos fara alte incidente

Modificat de Justin91
Link către comentariu

@Justin91 fix de asta imi e frica si mie ca o sa fie zebra dupa revopsire. Am comandat unkit retus VW pe codul LC9X de la colin si o sa incerc cu ala sa vad ce pot sa reusesc desi indemanarea imi lipseste. Vopsitorul nu o sa vrea nici in ruptu capului sa piarda 3 ore pentru un retus cand in timpul asta vopseste 3 elemente si ia triplu ca bani.

O sa aplic kit-ul de retus dupa care o sa merg la detailing sa incerce polisare ca nu ma pricep si m-am pierdut in termenii ultrafina, extrafina, fast cut etc.

@bibi1411 ar fi fost ceva sa nu o vad zi de zi dar deh.. la norocu meu nu a fost sa fie :)

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

Am folosit kit-ul de retus si un 30-40% s-a diminuat din zgarietura insa sunt destul de increzator ca dupa un detailing exterior o sa dispara si mai mult.

Masina are schimbul de ulei la motor, grup fata si grup spate la reprezentanta saptamana trecuta si de cateva zile CAN-GATEWAY-ul sa scap de niste erori pe A5. Partea proasta este ca dupa schimbarea can-ului am pierdut MKE (fatigue assist) si nici de erori nu am scapat. Partea buna este ca nu este influentata in nici un fel functionalitatea camerei din parbriz dar trebuie sa incerc niste workaround-uri, can-ul fiind totusi o revizie destul de noua.

Old:

20170909_203558.jpg

New:

IMG-20170908-_WA0000.jpg

IMG-20170909-_WA0000.jpg

Link către comentariu
  • 1 month later...

Intre timp am reusit sa fac MKE prin incarcarea unei bucati de cod in firmware-ul CAN-ului si functioneaza exact cum trebuie. De cand am masina am fost atentionat de 2 ori si chiar avea dreptate :).

Am schimbat discurile pe fata cu ATE Power Disk ale mele find destul de uzate si cu ocazia asta am pus si placute ATE Ceramic:

20171105_091326.jpg

20171105_091331.jpg

Au cam 1000km facuti in poza si inca mai au niste santuri concentrice pe ele, deci presupun ca nu sunt la capacitate maxima de franare pedala fiind si un pic tare in situatii mai la limita. O singura chestie ma enerveaza la maxim si anume scartait puternic la prima frana dimineata care era prezent si inainte de schimbarea lor. O sa schimb si placutele pe spate cu TRW DTECh, poate de acolo se aude fiind destul de greu sa izolez zgomotul din interiorul masinii.

Link către comentariu

Daca vrei sa simti frana cum trebuie, planuieste un schimb de furtune frana cu unele metalice ... merita fiecare banut, trust me :D 
Sa revii te rog cand mai faci 1-2-3 mii de km cu pareri despre placutele de pe fata si cele de pe spate .. si ce praf lasa fiecare pe jante.

Succes si drumuri bune !

Link către comentariu

Urmeaza o calatorie de aprox 3000km saptamana viitoare si ar trebui sa se aseze, cu ocazia asta vad si praful generat, si daca o sa fie frana exact cum o invatasem. Poate dupa ma gandesc la furtune metalice :)

Am trecut si la tablele de iarna si nu stiu daca va mai fi asa evident praful care era din plin la cele vechi. 

Pentru spate desi as fi vrut TRW ca asa e si sistemul de franare nu am gasit pe stoc cele ceramice asa ca am luat tot ATE ceramice.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Foarte frumoasa masina, ii sta superb in negru cu pachet crom. Te invidiez pentru multe optionale care tu le ai deja si eu urmeaza sa le aplic, dar pot sa ma mandresc ca am si eu unele plusuri. :P

Poate reusim odata sa ne impartasim ideiile si drumurile de parcurs pentru diversele modificari pentru a ne usura muncile!

Multi km fara evenimente!

Link către comentariu

Combinatia ate power disc plus ate ceramic este recomandata cu rezerve de producator datorita zgomotul, ate recomanda mai bine placutele normale la aceste discuri .Cauta o placuta cu continut cat mai ridicat in cupru , nu  ''eco'' ''green'' ''ceramic''

 

image.png

Modificat de GTD
Link către comentariu

@GLS multumesc mult de urari... pachetul crom mi se pare si mie ca defineste masina mai bine.

@GTD si cu toate astea am 2000km si nu am observat vreo marire a zgomoului la franare. In continuare mi se pare pedala cam tare in anumite situatii si in ce am vazut discul inca nu are oglinda perfecta. Or fi si placutele prea moi si nu intra in el :).

Pe spate am montat tot ATE ceramic de 1000km si acum in 99% din cazuri decat ating pedala de frana si parca e prea mult :). Mai astept sa se mai aseze si rvin cu feedback la franari in situatii limita.

Link către comentariu
  • 4 weeks later...
  • 1 month later...

Multumesc @valy2d.

Masina aduna km dar si zgarieturi, de data asta de la catelul din dotare care nu ma mai vazuse de o eternitate (1 ora), dar el parca merita iertat. Cand o sa vand masina nu o sa ma creada nimeni cand le spun ca am vopsit usa din cauza animalelor si copiilor :).

20171225_202039.thumb.jpg.411d5518a15912da7d8b6e37b7b6c981.jpg

Franele se comporta foarte bine, pedala a revenit la normal dar a aparut un zgomot intre 110 si 80 km/h la franari bruste deci ai avut dreptate @GTD, dar nu e ceva deranjant. O singura chestie ciudata mi s-a intamplat azi, probabil de la apa multa si temperaturi negative, dupa ce am dezactivat frana de mana practic placutele au ramas lipite de disc pentru o fractiune de secunda pana le-a razbit tractiunea.

Am totusi o problema destul de stresanta, atat pentru mine cat si pentru baterie, si anume camera de lane assist imi face battery drain, mai exact tine incalzirea parbrizului activa mult timp dupa oprirea masinii, cel mi probabil pentru ca nu e legata la siguranta ci la becul de la plafoniera. Face asta de cand am montat-o dar abia acum cu temperaturile scazute a inceput sa dea semne bateria la pornirea la rece si lipsa start-stop-ului. Daca ii scot mufa de la camera si merg cu masina cat sa incarce bateria nu mai are nici un simptom de battery drain. Astept sa ajung la Bucuresti pentru rezolvare ca in Craiova e foarte greu, pana una alta am luat un Ctek Start/Stop sa mentina bateria :)

Am renuntat la anvelopele de iarna Rikken 205/55/16  in favoarea unor Michellin Alpin 5 215/55/16 din cauza unor vibratii care nici lane assist-ul nu il mai lasau sa se activeze.

20171129_184224.thumb.jpg.b1056e8a6c6df4e4d5ec6bd6ea727483.jpg

Link către comentariu
  • loghy a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!