Jump to content

Golf 5 1.4 TSI GT


Eduard Catalin Novgorodschi

Postare recomandată

Eduard Catalin Novgorodschi

Buna ziua si bine v-am gasit.

De 5 zile sunt posesorul unui Volkswagen Golf V 1.4 TSI GT (170 CP).

Masina este echipata cu DSG (cea cu 6 trepte + 1) cu padele , dublu climatronic , scaune incalzite , etc. Nu prea stiu de ce dispune pentru ca NU pot posta in rubrica decodare vin.

Masina are 147.000 de km (nu stiu daca reali) , am fost la cineva a pus un tester pe ea si a zis ca ar fi reali. Erori nu a aratat pe tester.

Mi s-au dat facturi in valoare de 5000 de euro cu schimb de discuri frana fata / spate (100.000 km) , turbina (112.000km) , lant distributie (100.000 km) , ulei cutie (100.000 km) , bujii (100.000 km) , etc. 

Daca are cineva posibilitatea sa-mi zica dupa VIN ce optiuni are i-as fi recunoscator. VIN : WVWZZZ1KZ7W120525

Masina arata cam asa :

IMG_0881_1.JPG

IMG_0866_1.JPG

IMG_0870_1.JPG

IMG_0871_1.JPG

IMG_0872_1.JPG

IMG_0868_1.JPG

Modificat de Eduard Catalin Novgorodschi
Greseala motorizare
Link către comentariu
  • 2 weeks later...
  • 2 months later...
Eduard Catalin Novgorodschi

De iarna + update la RNS 510.

In curand o sa incerc sa montez AUX IN + TPMS. In plan xenon cu lupe si bluetooth. Daca e cineva din Craiova care are scheme de montaj sau stie sa monteze AUX IN si TPMS rog sa ma apeleze.

16403240_1309537169084842_7977837303614795685_o.jpg

d.jpg

Link către comentariu
Eduard Catalin Novgorodschi

Chiar il schimba acel RNS mult , parca e altceva. O poza si de la distanta.

c.jpg

Link către comentariu

Volan GTI + Clima de G6, cam astea mai lipsesc din peisajul asta :D.

Aux In se monteaza foarte usor, cablul vine conectat in mufa quadlock din spatele navigatiei. Pentru TPMS gasesti tutoriale pe net. Parca era unu si aici pe forum.

Link către comentariu

Salutare si bine ai venit! :)

Felicitari pentru RNS 510, e o investitie foarte buna, mai ales ca aveai RCD 300 care e antic de-a dreptul.

Dpmdv si din experienta personala, iti recomand sa faci retrofit la instalatia de faruri cu xenon OEM; din cate imi amintesc, pe MK5 ai nevoie de faruri, becuri, balasturi, cate un senzor de nivel pe puntea spate si fata si cablaje*. Diferenta e enorma, atat la utilizare, cat - mai ales - la look. 

Iti sugerez sa faci si un test de compresie preventiv. Pe MK5 nu au fost foarte multe probleme cu twincharge-urile, cu conditia sa fie intretinute corespunzator, dar englejii zic ca e "better safe than sorry".

In alta ordine de idei, sa o stapanesti sanatos, fara evenimente si doar cu investitiile pe care le faci ca sa iti satisfaci capriciile si mofturile :D!

 

* = nu imi amintesc daca e nevoie de module de comanda pentru faruri, avand in vedere ca nu sunt adaptive si la viraj, ci doar pe inaltime, dar tind sa cred ca da; ai sanse mari sa gasesti farurile in dezmembrari la un pret rezonabil. 

Link către comentariu
Eduard Catalin Novgorodschi

Salut , multumesc. Clima de golf 6 este ok , insa ce nu stiu eu exact (am cautat , am gasit ceva discutii insa nu m-am lamurit) este cum faci adaptarea la scaunele incalzite care la clima de golf 5 sunt pe 5 trepte iar ia golf 6 sunt pe 3 trepte. Ar fi frumos pentru ca am inteles ca mi-ar arata si pe RNS modulul nou.

Punctul 2 volanul , am cautat pe net si am vazut ca este destul de scump volanul meu (GT + PADELE + COMENZI). Ca sa schimb volanul cred ca trebuie si calculatorul de coloana sau ma insel ? Am vazut ca volanul de golf 6 variaza intre 300-400 de euro cel cu padele si comenzi. Butoanele in plus de la volanul de golf 6 vor fi functionale ?

Stima,

Link către comentariu

Cata, nu e scump volanul tau, din pacate .... e un volan normal (multifunctional), cu clips de GT - acesta se poate achizitiona separat. Daca era un volan de GTI - tesit - da, acelea sunt scumpe

Volanul de G6 - ai nevoie de volan, airbag, cablaj si alt calculator de coloana.

Clima de G6 - nu este o problema cu incalzirea scaunelor - trebuie si trim-ul aferent....

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Eduard Catalin Novgorodschi
6 hours ago, mike. said:

Salutare si bine ai venit! :)

Felicitari pentru RNS 510, e o investitie foarte buna, mai ales ca aveai RCD 300 care e antic de-a dreptul.

Dpmdv si din experienta personala, iti recomand sa faci retrofit la instalatia de faruri cu xenon OEM; din cate imi amintesc, pe MK5 ai nevoie de faruri, becuri, balasturi, cate un senzor de nivel pe puntea spate si fata si cablaje*. Diferenta e enorma, atat la utilizare, cat - mai ales - la look. 

Iti sugerez sa faci si un test de compresie preventiv. Pe MK5 nu au fost foarte multe probleme cu twincharge-urile, cu conditia sa fie intretinute corespunzator, dar englejii zic ca e "better safe than sorry".

In alta ordine de idei, sa o stapanesti sanatos, fara evenimente si doar cu investitiile pe care le faci ca sa iti satisfaci capriciile si mofturile :D!

 

* = nu imi amintesc daca e nevoie de module de comanda pentru faruri, avand in vedere ca nu sunt adaptive si la viraj, ci doar pe inaltime, dar tind sa cred ca da; ai sanse mari sa gasesti farurile in dezmembrari la un pret rezonabil. 

Salut ,

Aveam in plan sa ii pun xenon , m-am informat putin si am vazut ca pot pune lupe Morimoto + Instalatie xenon can bus. Stiu ca este diferenta enorma insa si ca pret este diferenta enorma (ma costa undeva la 600 de lei sa pun lupe + xenon pe farurile actuale) , iar farurile originale nu prea am gasit sub 400 de euro. Totusi este o masina de 10 ani de zile si o gasesti la greu la dezmembrari , mi se pare cam mult 400 de euro 2 faruri cu atat mai mult cu cat sunt folosite. Si mie imi surade ideea de OEM pentru ca sunt fan original , am fost intotdeauna. Masinuta pare destul de intretinuta , mi-a dat "nemtoaica" facturi de vreo 5000 de euro cu turbina + discuri frana fata spate + lant distributie + pompa apa schimbate pe la 100.000. La 120.000 am vazut ca a schimbat diverter valve + 2 bobine. Am in plan si un test de compresie ca sa imi iau o piatra de pe inima. Am citit si eu ca ar avea ceva probleme twincharge-urile , insa daca citesti pe net nu exista masina fara probleme :)

Stima,

10 minutes ago, F l o r i n said:

Cata, nu e scump volanul tau, din pacate .... e un volan normal, cu clips de GT - acesta se poate achizitiona separat.

Volanul de G6 - ai nevoie de volan, airbag, cablaj si alt calculator de coloana.

Clima de G6 - nu este o problema cu incalzirea scaunelor - trebuie si trim-ul aferent....

Inteleg ca este doar un clips , insa asa a venit de fabrica. Eu am vazut pe olx undeva la 1200 de lei cu tot cu airbag modelul acesta cu comenzi + padele.

La climatronic in afara de trim si modul este plug&play ? Cum functioneaza cele 3 trepte ? Asta nu inteleg daca in modulul vechi ai 5 trepte iar in cel nou 3 trepte cum functioneaza ? La intensitate mai mica ?

Multumesc.

PS : se poate pune climatronicul de golf 7 ? Parca imi place mai mult :)

Modificat de Eduard Catalin Novgorodschi
Link către comentariu

ehe... faptul ca e postat la un astfel de pret, nu inseamna ca se si vinde. Nu are importanta daca a venit din fabrica sau nu... este doar un volan multifunctional cu padele.

Treptele la incalzire - iti dai seama, au plaja mai mare intre trepte.

Se poate pune climatronicul de Passat B7 dupa 2013... care seamana cu cel de Golf 7 - cel de Golf 7 nu merge.

Link către comentariu
Eduard Catalin Novgorodschi

Iti multumesc pentru raspuns. Presupun ca e vorba de cel din poza. Functia DUAL nu apare si nici cea ECON care eu le am acum. Vor mai exista ?

clima.jpg

Modificat de loghy
Quote inutil
Link către comentariu
  • 6 months later...
Eduard Catalin Novgorodschi

Un cod pentru climatronicul de passat B7? Stiti pe cineva care are rama de golf 5 adaptata pt climatronicul acesta?

De curand am reusit sa montez AUX IN , TPMS si Bluetooth cu 3G si afisare pe maxidot.

Caut rama respectiva daca are cineva rog sa ma contacteze!!

e9BY9SG.jpg

xKHJPib.jpg

Modificat de Eduard Catalin Novgorodschi
Link către comentariu
Eduard Catalin Novgorodschi

Mai atasez o poza , poate ma ajuta cineva sa gasesc sau sa confectionez.

f3a025cb0127.jpg

Link către comentariu
Eduard Catalin Novgorodschi

Salut nu cred ca merge pentru ca sus vad ca este rotunda (Scirocco) , iar asta nu e rotunda sus (Golf 5)

rama-dubla-2din-bord-navigatie-vw-golf-5-jetta-8175f28797930655c7-0-0-0-0-0.jpg

Link către comentariu

O iei la pila tu. Mai greu era sa adaugi material... sa scoti nu ar trebui sa fie chiar asa de greu. Vezi daca punctele de clipsare sunt aceleasi si esti "good to go".

Link către comentariu
On 09.02.2017 at 9:14 AM, Eduard Catalin Novgorodschi said:

Iti multumesc pentru raspuns. Presupun ca e vorba de cel din poza. Functia DUAL nu apare si nici cea ECON care eu le am acum. Vor mai exista ?

clima.jpg

DUAL = SYNC

ECON inseamna fara AC. La acest panou este AC ON doar daca este aprins ledul de la butonul respectiv.

Spor la modificari!

Link către comentariu
  • 2 weeks later...
Eduard Catalin Novgorodschi

Exista vreo solutie ? Am dat intr-o groapa si a sarit de acolo ... si s-a desfacut si capacul la suportul de ochelari. Am desfacut toata consola de sus da nu mai intra la loc ....

20170913_210403.jpg

Link către comentariu
  • 1 month later...
Eduard Catalin Novgorodschi

De toamna (The Black Pearl with GT Power)

rsz_20171019_193853.jpg

Modificat de Eduard Catalin Novgorodschi
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!