Jump to content

Problema ciudata, lipsa totala de tensiune din senin.


vw_roby
 Share

Postare recomandată

          Salut colegi, am o problema foarte ciudata la masina din semnatura, Passat 1.9tdi AVF, din 2002, manuala. Ma lasa fara curent de tot, din senin imediat ce am oprit motorul. Se sting ceasul, lumini, inchidere centralizata moarta si foarte important, niciun martor aprins.                             Astazi a fost a 3-a oara cand am patit. Am folosit masina jumatate de zi, cam 4 opriri iar la ultima a facut schema.          

           Alta ciudatenie este ca am pornit-o cu doua fire de prelungitor, de 1,25 grosime, de la o Corsa cu motor de 1.0. Si a pornit instantaneu.  

         Am fost imediat ce a pornit la un service de baterii, mi-au verificat bateria, care e in regula, alternatorul este si el ok Cel de la baterii spunea ca ar fi electromotorul, dar acesta invarte perfect, de fiecare data. Si in plus nu vad de ce sa taie acesta toata tensiunea masini. Si cand spun toata, toata. Adica masina intra in safe mode. Nu se aprinde absolut niciun led. 

Aveti ceva ideii despre fenomen? 

M-ar ajuta mult. 

Va mulțumesc.

Modificat de vw_roby
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oare cum stai cu legatura de masa dintre baterie si caroserie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Voi verifica acest lucru, sa fie un contact imperfect? Dar daca ar fi asa, si-ar reveni imediat ce ar primi curent de la alt auto, si ar putea repeta schema peste cateva saptamani?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da si nu, contactele imperfecte dau o gramada de simptome foarte ciudate.

Eu as merge pe baterie. Asa face o baterie defecta. In functie de cum se opreste, poate sa aiba curent sau poate sa fie 0.

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, posibil si bateria. O poti proba pe alta masina.

Iar daca e contact imperfect, dupa ce pornesti cu cabluri, merge pe alternator. Cum ai oprit, adio.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci, in momentul cand este "moarta" masina, bateria are tensiune normala.  Dupa ce o pornesc cu cabluri, mai merge 2-3 sapt si o apuca din senin. Nu aveam cum sa stau 3 sapt pe alternator. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revenim la contacte...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masa caroserie imperfecta , e singurul caz in care poti ramane fara tensiune total.........fa rost de o bucata de cablu gros , tine o la indemana si cand ramai fara tensiune uneste minusul bateriei cu caroseria , daca totul revine la normal , ai depistat defectul....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, maine dimineata fac proba. Daca o mai prind in toane. Problema e ca are personalitate...:)) si ma lasa in cele mai ciudate locuri, sau in cele mai ciudate pozitii...adica astfel incat sa nu ajunga cablurile pt curent.  

 

Ms frumos pt ajutor. revin cu feedback.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!