Jump to content

Probleme pornire passat B6


Laurentiu - NYL
 Share

Postare recomandată

Verifica Switch-urile contact. Daca lucreaza ok, verifica electromotor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La multi ani! Mai am o problema la masina ..... Am schimbat distributia pe 22 dec.2020 si pana astazi am mers cu ea 35 de Km si astazi surpriza am pornit-o a mers cam 10 min, a inceput sa tremure urat de tot mototul si sa oprit. Nu mai pot sa o pornesc. Sa fie sarita distrubutia? releul terminal 15?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici o eroare 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am amorsat pompa de combustibil din vagcom si am reusit sa o pornesc.

Dar nu stiu ce începe să se ducă? Dacă mi-a făcut acuma problema sa nu imi mai faca

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil pompa de carburant din rezervor. Asta insemna sa verifici daca ai recipientul la filtrul carburant aproape gol, cand mai face problema asta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi dimineata iar nu a pornit si tot cu calculatorul am reusit sa o pornesc. Am mers 50 de km nici o problema, motorul merge perfect. Pompa la rezervor se aude cum merge. Sa fie dusa pompa de la rezervor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil....totusi, daca la test merge....poate nu. Verifica cum ti-am zis

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi dimineata a pornit

Sa fie si de la faptul că pe lângă distributie sa schimbat si filtrul de motorina si sa nu ii fi facut aerisire a cu vagcom-ul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare colegi, am si eu o problema cu passat b6 BMP, uneori dimineața pun contactul sa pornesc și face doar un simplu "țac", dacă o las 5 minute și încerc din nou, învârte, dar de cele mai multe ori găsesc bateria moarta dimineața. Alternatorul incarca 14.3v, consumul stand-by este 0.09, am scos siguranță de la alarma și senzori lumini, este 0.02 acum. Nu știu ce sa mai verific. Am schimbat și bateria, le descarca pe amândouă.. Aveți idee la ce sa ma uit ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consum 0.02A este ok. Nu are cum sa descarce o baterie buna, pana dimineața 

 Deci, ori nu e asta consumul sau se trezeste vreun modul la ceva timp.....ori baterie praf

Asta daca nu ai o problema la electromotor....dar asta ar însemna ca bateria e ok, nu e descarcata, cum zici tu.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Florin,  si mulțumesc de reply. Aseară cand am lăsat masina, bateria avea 12.8v, de dimineata am încercat sa pornesc, același țăcănit, iar după 2-3 încercări am văzut cum se sting becurile din bord deja...  bateria avea in jur de 11.4. Prima bateria a fost Exide care avea maxim 2 ani, iar a doua are maxim 5 luni. Exista vreun modul specific b6 care se mai trezește și consuma din senin ? am navigație aftermarket, dar este legata doar pe contact, fără cheie introdusa nu pornește. 

Modificat de George Sandu
misspelling
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Specific nu, particular da. Deci trebuie verificata, cu ampermetru pe ea, etc....pana se identifica problema 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am si eu o problema cu un passat b6 130 cp motor cbab din 2010 . Am avut ceva erori pentru turbina și mecanicul mi a zis sa duc turbina la reparat ca este de la ea . În schimb a fost doar actuatorul. Montata din nou pe masina totul bun pana am plecat la drum dum 100 de km mi a apărut în bord filtru de particule apoi spirala și check engine. Am mers la mecanic a verificat filtrul de particule însă erorile nu le poate șterge și îmi zice sa fac decarbonizare ca dupa aceea dispar. As dori sa ma ajutați sa nu mai merg prin service-uri degeaba ce se poate face

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.Am vz pe topicul cu dpf ca atunci cand se aprinde martorul se merge cu masina la un drum mai lung indeva in jur de 30minute cu o viteza constanta(turometru la 1.7 -2.5 rotatii).Se curata filtrul si se stinge martorul luminos din bord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
Dumitrascu George

Salut tuturor. Am si eu un wv passat b6 din 2008 140 ps.
Am aceasta masina de aproximativ 3 ani... fara brobleme acum 3 luni am schimbat distributia toate filtrele plus schimbu de ulei... dupa care masina a inceput sa nu mai porneasca are momente cand vrea si cand nu vrea deloc... cand incerd de prea multe ori sa o pornesc la cheie imi apare in bord presiunea la ulei este ridicat opriti motorul si porniti masina manual... masina cand ma lasa aiuria porneste doar impinsa sau trasa de o alta masina... am fost la un alt service si mia schimbat la motor injectoarele si niste sigurante din guma care ei zic ca erau rupte... dar tot la fel imi face... ce ar putea sa fie... acum am cumparat si senzorul de presiune la ulei si de nivel ca sa le schimb din moment ce am vazut cami scrie asta am zis ca e de la senzori... dumneavoastra ce spuneti...
Multumesc anticipat pentru raspuns

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O diagnoza totala ai facut? Daca da, posteaza logul aici, sa ne uitam la el....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dumitrascu George

Mi sa pus testerul pe masina atat la fiecare service la care am fost inclusiv wv... nu pot intelege ce are timp de 3 ani aproximativ na avut absolut nimic asta pana am schimbat distributi,filtrele toate si schimbu de ulei... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Greu de zis, fara sa postezi aici log ul diagnozei, ca sa te putem ajuta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut! Întreb poate a mai pățit cineva,am achiziționat un passat b6 automat berlina după o săptămână a inceput sa pornească foarte greu și la rece și la cald mia spus cineva sa schimb oringurile de la injectoare,le-am schimbat și degeaba după am schimbat egr-ul,din cate am înțeles mia spus că la găsit anulat și după ce la pus pe cel nou pornește și mai greu și se oprește după câteva secunde aveți idee care ar fi cauza mar ajuta mult mia spus că vine mult fum la egr

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Passat 2.0tdi Bkp 2005 327.000km/proprietar din 2008,de la 80.000km, în tot acest interval am inlocuit injectoare,clapeta,egr,debitmetru,pompa motorina rezervor ,senzor temperatura antigel G62/G83,senzor motorina G81,electromotor,baterie,garnituri pompa tandem.

Masina porneste si funcționează perfect,Cu excepția pornirii la cald care are perioade de invarte mai mult/Cu mufa scoasă la G62 porneste perfect,a găsit cineva soluția in afara de HOT START ? Pur si simplu nu vreau această alternativă,multumesc pt eventuale răspunsuri si Sărbători fericite!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut am o problema cu pornirea la B6 daca sta 7-8 ore nu mai pornește nu invirte electromotorul bag cheia se aprind martori toți după care apăs in treapta trei și se aude un zgomot sub capota tang și atît.bateria e noua am schimbat releul de pornire am verificat masa.tin să menționez că o pornesc socotind borna plusul și o pun înapoi și o ia la sfert și toată ziua nu mai am probleme.

Modificat de Marian1201
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!