Jump to content

Probleme pornire passat B6


Laurentiu - NYL
 Share

Postare recomandată

Nu îți vede calc motor. Verifica releu, sigurante, alimentarile în mufele ecu motor și dacă nu cumva ti-a întrat apa în ecu motor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulțumesc frumos pentru sfat,daca s-ar putea niste poze cu releul,siguranțele și firele care fac alimentarea în ecu sau unde sa verific aș rămâne super recunoscător .O seară frumoasă 👍.

Modificat de R_a_z_v_a_n
Renunta la QUOTE pentru postul anterior.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua,am făcut verificări la siguranțe,relee și am ajuns cu măsurătorile la ecu și am găsit tensiune scăzută de 4,5V pe pinul 6/k și 12,7V pe pinul 18/k când pun contactul,din specificați arată că ar trebui sa fie de 12V,ecu este modelul din poza. Mulțumesc.

IMG_20240607_133156.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

20 hours ago, tyby 71 said:

Mulțumesc frumos pentru sfat,daca s-ar putea niste poze cu releul,siguranțele și firele care fac alimentarea în ecu sau unde sa verific aș rămâne super recunoscător .O seară frumoasă 👍.

Am fost foarte aglomerat azi, abia acum am văzut postul tau

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...
Dany_aleksandar

Bună ziua !

Postez pentru un prieten cu un Vw Passat B6 BMP din 2007.

Problema e urmatoarea: daca lasa masina nepornita mai mult de 24 de ore, electromotorul învârte, dar mașina nu pornește. 
Problema asta o are de acum 3 ani, de cand a cumpărat mașina, doar că la început se întâmpla la aproximativ 3 zile. A dus-o la mai multi electricieni si mecanici si nimeni nu ii da de cap.
Au fost verificati de către electrician consumatorii de pe masina, consumul in stand-by fiind ok.

Pe diagnoza nu apare nicio eroare !

A schimbat la sugestia mecanicilor pompa tandem, filtrul de motorină, oringurile de la injectoare și bateria, fără niciun rezultat pozitiv !
S-a verificat sorbul din rezervor, funcționează. Se aude si zgomotul acela cand pui contactul. 

 

S-a mai confruntat cineva cu o astfel de problemă ?

Mulţumesc anticipat !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fara erori pe Ecu. Dar pe Bcm...ELV...Confort...are? Poate fi o dezamorsare a circuitului de carburant,un contact pornire,un releu,un injector...chiar Ecu in sine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

Salutare,

 

De vreo luna am inceput sa am aceasta problema cu Passatul 2.0 TDI CBBB. Problema consta ca uneori se opreste imediat dupa ce pare ca a pornit si face si un zgomot ciudat. Problema am observat ca se manifesta mai des cand motorul e cald, daca o opresc vreo 5-10 minute. De exemplu daca opresc la o benzinărie sa cumpăr ceva. Dar nici atunci nu face tot timpul. 

La inceput credeam ca nu tin eu apasat pe cheie cat trebuie, dar am masina de 10 ani si la fel am apasat mereu. In ultima vreme face tot mai des chestia asta, uneori si de doua ori consecutiv. Apoi, cand porneste, totul e normal. 

Erori nu am pe VCDS, presiunile la combustibill par bune. Ce nu imi e clar e daca cu motorul oprit e normal ca presiunea sa oscileze intre 0 si 8 bari.

Apoi, am sesizat ca uneori si opritul motorului e mai zgomotos decat de obicei. Asa ca am desfăcut furtunul de la clapeta de oprire si am verificat. Totul pare in regula acolo. Nu sunt depuneri mari, clapeta functioneaza cum trebuie. 

Am verificat si de șpan, in locasul senzorului de pe pompa de inalta si in carcasa filtrului de motorina. Nici urma de șpan. Chiar am fost uimit cat de curat e. Am pus si filtru de motorina nou cu ocazia asta.

 

Mai banuiesc si Volantul, insa nu imi e clar daca s-ar putea sa se manifeste asa, sa previna pornirea uneori. Astazi e prima data cand dupa ce a facut faza asta, cand am plecat de pe loc, ambreiajul a prins mult mai jos decat de obicei iar pedala a ramas la jumatate, nu a revenit singura sus. Am tras-o eu cu piciorul apoi. Dupa, a functionat normal ambreiajul. Asta ma face sa cred ca o fi ceva din zona aia sau poate ca e o coincidență si sunt de fapt doua probleme separate.

 

Ma tot chinui de ceva timp sa surprind pățania asta într-o filmare, dar bineînțeles ca exact atunci nu face. Astazi insa am reusit. A facut doar o data, nu de doua ori consecutiv. Pun link aici:

 

 

 

De asemenea atasez valorile de presiune de pe vcdsScreenshot_20250918-080551.thumb.png.19d1207536792d2b31d291a73cf573de.png

 

Orice sfat e binevenit, eu nu prea mai am idei. Mulțumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauta sa faci un test retur injectoare. Cred ca ai unul blocat. Posibil cilindru nr 3.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Banui ca doar cu kit de testare pot?

 

Valorile pe VCDS la injectoare par bune:

 

 

 

De asemenea, azi am mai reușit sa filmez o data problema. De data asta a facut de 2 ori, inainte sa porneasca:

 

 Imi zicea cineva ca poate fi de la electromotor. Poate sa fie electromotorul?

Modificat de raduletz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

18 minutes ago, Al Bundy said:

Verifica distribuitia.

Cred ca avea eroare de decalj..

De verificat se verifica punand cale specifice ptr distributie. 

Ptr retur este kit special de verificare. Nu e electromotorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am găsit 2 mașini până acum cu aceeași manifestare și fără eroare de synchro. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat distribuția cu vreun an in urma. Simptomele astea le am doar de vreo luna. Putea sa se decaleze la vreo murire de motor? Alte simptome nu observ, decat oprire zgomotoasa și uneori ambreiajul prinde altfel dar apoi isi revine la 'normal'.

Daca ar fi distributia, e bine sa nu mai merg cu ea? Eu tot speram ca pana la urma pica de tot si atunci va fi evident care e problema. Tocmai ce m-am intors din Grecia. Cat timp am fost pe acolo a inceput sa faca tot mai des. Facea si inainte dar foarte rar si credeam ca poate nu am apasat eu auficient de lung pe cheie.

Ar fi dus atata drum cu distributia decalata?

 

De asemenea cand e motorul rece, dimineața de exemplu, nu face.

Dupa ce merg si stau oprit apoi 10-15 minute, face...uneori

Modificat de raduletz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   1 membru

    • Al Bundy
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!