Jump to content

Probleme pornire passat B6


Laurentiu - NYL
 Share

Postare recomandată

Laurentiu - NYL

Salut, de aproape doua saptamani ma lupt cu pornirea passat-ului meu, motorizarea 2.0 TDI BMP.

 

Ba nu mi se aprinde deloc bordu, calculatorul de pe coloana deblocheza (macar asta face), ba se aprinde si o iau razna releele, ba se aprinde si dupa ce apas nu face nimic, doar se aprinde si se stinge, pana la urma din senin porneste instant. 

 

Am mai avut inainte probleme cu pornirea, sa apas pe cheie sa nu faca nimic decat un tzac (conexiunea cu toate modulele era intrerupta din cauza la un releul de pe terminalul 15 (numit 460). L-am schimbat si o perioada toate bune, acum face nebunia asta :( imi vine sa disper considerand ca numai ce am cheltuit 5800RON pe revizie.

 

Sunt inca nou pemasina asta asa ca nu prea sunt obisnuit cu problemele ei. Pun video si rezultate ODIS :)bambam.pdf

 

Video: 

 

 

 

 

 

test5.pdf

test6.pdf

after crazy.pdf

aftershow not deleted.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu - NYL

Observatie: dimineata bateria avea 11.8v nu a vrut sa porneasca din prima, dupa ce am lasato la relanti fara consumatori gen faruri, casetofon, lumini interior, am oprito si a pornit din prima, bateria avea 12.4v, incarcare am, alternatorul baga 14.4-14.6v. Ma gandesc ca poate bateria nu prea are destul amperaj si cand pun contactul si are consumatori toate modulele o termina de tot si de-acolo problemele cu pornirea. Astept o parere din partea cuiva patit ca sa nu cumpar asa pe capul meu alta baterie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

9 hours ago, Laurentiu - NYL said:

Observatie: dimineata bateria avea 11.8v nu a vrut sa porneasca din prima, dupa ce am lasato la relanti fara consumatori gen faruri, casetofon, lumini interior, am oprito si a pornit din prima, bateria avea 12.4v, incarcare am, alternatorul baga 14.4-14.6v. Ma gandesc ca poate bateria nu prea are destul amperaj si cand pun contactul si are consumatori toate modulele o termina de tot si de-acolo problemele cu pornirea. Astept o parere din partea cuiva patit ca sa nu cumpar asa pe capul meu alta baterie.

 

14 hours ago, Laurentiu - NYL said:

Salut, de aproape doua saptamani ma lupt cu pornirea passat-ului meu, motorizarea 2.0 TDI BMP.

 

Ba nu mi se aprinde deloc bordu, calculatorul de pe coloana deblocheza (macar asta face), ba se aprinde si o iau razna releele, ba se aprinde si dupa ce apas nu face nimic, doar se aprinde si se stinge, pana la urma din senin porneste instant. 

 

Am mai avut inainte probleme cu pornirea, sa apas pe cheie sa nu faca nimic decat un tzac (conexiunea cu toate modulele era intrerupta din cauza la un releul de pe terminalul 15 (numit 460). L-am schimbat si o perioada toate bune, acum face nebunia asta :( imi vine sa disper considerand ca numai ce am cheltuit 5800RON pe revizie.

 

Sunt inca nou pemasina asta asa ca nu prea sunt obisnuit cu problemele ei. Pun video si rezultate ODIS :)bambam.pdf

 

Video: 

 

 

 

 

 

test5.pdf

test6.pdf

after crazy.pdf

aftershow not deleted.pdf

schimba bateria.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe strada viitorului este Packstore dealer Moll Bateries Germania.Du-te la ei sa-ti faca un test al bateriei.Probabil releul opreste alimentarea consumatorilor neavind curent pentru demaror.Totusi din ce an este bateria??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam aceeasi problema am intalnit-o la o O2 bxe si avea borna + fff oxidata. Dar e f probabil si bateria dusa. Urmeaza sfatul colegului ryan si fa un test

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu - NYL

Se pare ca acum e moarta de-a binelea, prima oara mi-a murit motorul in mers fix pe victoriei, s-a stins tot bordu, bine ca nu s-a blocat volanul si am ajuns cu ea pe liber intr-o parcare. Am reusit sa ajung cu ea la Nicu pe Baicului si supriza atunci a murit de tot fara posibilitate de pornire, nici cu alta baterie... Si cu frana de mana si volanu blocate :( dupa cateva ore a venit un domn electronist care are service-ul lui specializat pe asa ceva. Modulul de pe coloana este ok insa cheia se pare ca nu mai este ok, ramane de vazut cu cheia de rezerva maine, daca porneste trebuie sa o duc fuga la service, se pare ca si modulul de pe coloana posibil sa fie pe duca, va tin la curent cu ce se intampla.

Modificat de Laurentiu - NYL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut,

Ma confrunt si eu cu o problema cu pornirea la Passat-ul meu 2.0 tdi BMR 2007.Motorul porneste greu cand este umezeala afara. Daca este frig uscat( chiar si -10) porneste ok, insa cand intervine umezeala invarte mai mult demarorul pana motorul porneste.

Ma intreb daca s-a mai confruntat cineva cu problema asta? Pe tester nu apare nici o eroare.

Sper ca am postat unde trebuie.Astept pareri:)

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Nimeni nimic, nici o parere? Am mai auzit variante ca daca se formeaza condens in electromotor ar putea avea acest simptom....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare tuturor !! Am si eu o problema pe langa sutele avute cu ea . Pe scurt : Am un passat luat anul treecut din 2007 de la un .....din Salaj . De cand l-am luat am numai probleme deoarece conform spuselor celor de la service mi-a schimbat ordinarul o gramada de piese . Am inlocuit cca 80% din motor (ambitie mare) . Mi-au ramas de schimbat injectoarele , blocul si chiulasa si totul este absolut nou . In fine , asta-i viata daca esti prost . Ce-mi spun intr-o zi , hai sa schimb si injectoarele ca-s duse , scotea fum la pornire pana se incalzea si in plus i-am schimbat clapeta de acceleratie si avea 2 cm de funingine . Am facut "exact ce trebuia ". Dupa ce am bagat inca odata si ceva in ea fata de pretul platit pe ea , m-am zgarcit si n-am vrut sa iau injectoare de aici ca-s scumpe . Vb cu un turk pe internet la Istanbul si plec sa iau un set de 4 injectoare RECONDITIONATE , si cu totul schimbat in ele conform spuselor turcesti . Nefiind un cunoscator m-am uitat rapid peste ele , am vazut diuzele albe , si mi-am zis ca-s bune . Fug cu ele si  cu masina la service sa-mi schimbe si mie injectoarele , ce naiba . D-acum incepe calvarul . Se uita baietii la ele si-mi arata varfurile diuzelor negre . Sa fac apoplexie , ba esti prost ?? In fine , dezamagire mare . Inca 500 de euro plecati . Ii rog sa-mi puna injectoarele alea . Mi le pun baietii , si super surpriza . Apare eroare si nu porneste . Ma suna si cadem la intelegere sa le puna inapoi pe cele vechi . Dupa ,  le verifica pe cele aduse de mine (aici greseala a lor zic eu , asta trebuia facut din prima ) si constata ca toate sunt distruse , nici macar unul nu functioneaza . Sunt in scurt .  De atunci sanatate , nu reuseste nimeni s-o mai porneasca . Apare pe scanerul lor eroare la injectorul 1 si 3 , dar , dupa spusele lor este ca si cum nu le mai vede  nu pot face nimic !! Ce-ar putea sa aiba ?? Dupa parerea lor ar putea fi calculatorul . Asa sa fie ?? Cine ma poate ajuta ?? Am dat 5000 pe ea , si cu tot cu taxa de inmatriculare de 1300 am ajuns pana acum la 11400 de euro cu facturi de service nu facuta in curtea vecinului . In total la suma asta ajung . Stiu ca-s prost nu-mi reamintiti  , ajutati-ma cu o parere , ce-ar putea avea ??




 

Modificat de sorinutu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu ce n-am adaugat . Passat B6 , 125 Kw /170 Cp motor ca si a colegului de deasupra BMR . Se pare ca-s identice . 
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,intampin o problema la passat-ul meu 2.0 tdi bkp , am primit" un sut " in mers si s-a oprit motorul. Nu am mai reusit sa o pornesc,"invarte" dar nu porneste. Am facut diagnoza si mi-a aparut erorile:

19464 Camshaft Position Sensor G40

P3008-006 signal out of range - intermittent

16725 Camshaft position Sensor G40

P0341- 006 Implausible Signal Intermittent

Daca ma poate ajuta cineva cu explicatii si solutii? Va multumesc.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil ca a sarit distributia ,da capacul jos si vezi daca se aliniaza la semne

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, vw B6 1,9 tdi / 2008, am schimbat ambreiajul la service, a pornit si am mai mers cca 2 km si sa oprit in mers ....sintome când puneam contactul sa o pornesc parca nu ajungea motorina la injectoare... , am desfăcut filtrul de motorina  si mai avea putina potorina pe fund ...., inițial am crezut ca e pompa de sub bancheta spate  ( am scos furtunul de la rezervor care intra in capul filtrului si am pus contactul , nici sunet de la pompa si nici motorina nu ajungea ) au demontat băieții pompa au conectato la jumper  si surpriza pompa funcționează . Cineva care ma poate ajuta poate mai are mașina vreun releu sau siguranța ceva pt pompa si unde sunt poziționate 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...
On 05.02.2017 at 5:48 PM, 05sxn said:

Salutare,intampin o problema la passat-ul meu 2.0 tdi bkp , am primit" un sut " in mers si s-a oprit motorul. Nu am mai reusit sa o pornesc,"invarte" dar nu porneste. Am facut diagnoza si mi-a aparut erorile:

19464 Camshaft Position Sensor G40

P3008-006 signal out of range - intermittent

16725 Camshaft position Sensor G40

P0341- 006 Implausible Signal Intermittent

Daca ma poate ajuta cineva cu explicatii si solutii? Va multumesc.

 

Ai rezolvat problema?? De la ce a fost? Merci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu a fost de vina senzorul atunci a avut/are distributia sarita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incerc si eu luni sa ii schimb senzorul de la axe si pe cel de la vilbrochen sa fiu sigur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu senzorul de la axa de avans defect masina porneste mai greu dar porneste, cu, cel de pe vilbrochen defect nu porneste deloc.

Eu as verifica distributia inainte de a da bani pe senzori.

Modificat de Cristi81
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Intampin si eu o problema la un Passat B6. Pun contactul nu deblocheaza volanul si dupa 30 de secunde scoate contactul singura. Nu comunica cu VCDS-ul.

Modulul de motor nu are comunicatie cu VCDS-ul plus alte module nici macar in cele 30 de secunde cat sta fontactul pus. Am gasit la siguranta de la calculator unde este Power steering foarte oxidat. Este posibil sa se fi ars ECU?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica sa nu fie elv stricat sau modul confort... Dacă nu deblochează nici volanul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu - NYL

La mine am descoperit ca era vorba de contact. Era mufa partial sarita, si la gropi se misca, murea in mers.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai rar asa ceva. În cazul tău, înseamnă că cineva a umblat pe acolo și nu a clipsat corespunzător conectorul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu - NYL

Cel mai penibil ca nici-un service nu a depistat asta (domne dao ca nu merita, domne e dusa de tot nu ai ce sa ii mai faci, dezmembreazo) si m-am apucat eu sa verific schite electrice si sa investighez eu in parcare ca daca service-urile te refuza.... Acum mai ramane clima si electroventilatoarele sa le rezolv dupa nebunia cu scurturi pe instalatie in care am gasit firele de la egr neizolate si atingeau pe motor iar fisele la bujii fire imbinate si lipite prost de tot si aceeasi treaba cu circuit deschis intre plusuri.... 

Partea amuzanta ca nici la fostul propietar nu pornea din prima :)))

Modificat de Manuel N.
Nu mai folosi quote. Se sanctioneaza. Citeste regulamentul.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut este primul post pe  acest forum si sper sa fie unde trebuie

Intampin o problema cu al meu Passat B6 2009 CBDC 110CP cu pornirea si nu reusesc sa ii gasesc cauza;

In ultimul timp porneste la a 3-a 4-a cheie cand e motorul cald (rece de obicei o ia la sfert fara probleme ). Motorul incerca sa porneasca (turatiile urca pana la 800-1000 de ture ) dar apoi moare si imi aprinde martorul de baterie in bord. In timpul mersului nu simt sa aiba vreo pierdere de putere sau ceva dar mai sunt cazuri(foarte rare ) cand pur si simpu motorul moare subit (in viteza fara sa am ambreiaj calcat sau ceva) 

Bateria e schimbata si codata in februarie anul asta si pe diagnoza nu imi da nici o eroare

Pareri sau opinii in legatura cu asta ? 

Mersi in avans  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inlocuieste senzorul de arbore cotit (original) si fa o revizie completa la electromotor. Cand ai inlocuit volant? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!