Jump to content

Seat Leon 5F facelift


CristiALF
 Share

Postare recomandată

Domnilor, timpii respectivi sunt strict informativi. Atat la Leon dar mai ales la Jetta timpii in realitate difera mai mult sau mai putin.

 Mai bine studiati raportul cal/kg pentru ca acela rosteste adevarul si in plus reprizele conteaza mai mult decat orice timp 0-100..cel putin pentru mine.

Off: Leon 2.0 tdi m6 60-100 in tr3 ---> 4.4s; 80-120 in tr 3 ---> 4.7s. Daca insa bag tr 4 sau 5 in discutie situatia devine crunta...( o persoana in masina, plinul facut).

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Conform listei de preturi de pe seat.de, din atasament:

1.0 TSI 6M 115 CP are 200 Nm intre 2000 si 3500 RPM, 9.6 secunde 0-100

1.2 TSI 6M 110 CP are 175 Nm intre 1400 si 4000 RPM, 9,9 secunde 0-100

1.4 TSI 6M 125 CP are 200 NM intre 1400 si 4000 RPM, 9,1 secunde 0-100.

 

E cam clara alegerea, eu unul nu as lua 1.0 TSI, poate pe hartie arata bine, insa cuplul maxim intre 2000 si 3500 RPM nu il fac un motor foarte elastic. Cifrele arata bine si fata de 1.2 TSI are avantaje certe, insa 1.4 TSI se simte cu totul alt motor, vorbesc din experienta proprie, 1.2 TSI DSG7 pe 5F vs. 1.4 TSI M6 pe 1P. Consumul intr-adevar poate fi mai mare, insa pentru un sofer care apreciaza altceva decat cifra cat mai redusa pentru consumul mediu, 1.4 TSI e minimul de luat.

SEAT_Leon_NEU_Preisliste_Ausstattung_technischeDaten.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu m-as mira sa fi bagat un soft fake si pentru cutia de viteze astia de la VAG. :):) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce legatura are cu topicul de fata? 

On: si eu tot pe 1.4 as merge cu toate avansurile tehnicii moderne. Am avut ocazia sa fac un drum de vreo 3500km "miscat" de un 0.9 tce si e absolut decent...dar asta e cel mai bun lucru pe care il poti spune despre un motor in 3cil. Pentru un rulaj minim aproape exclusiv in oras e perfect. Dar cam atat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Văd ca seat nu da și datele de elasticitate, am verificat la golf și 1.0 are pe hârtie aceeași elasticitate cu 1.4 tsi : 80-120 treptele 4/5 manuala, respectiv 8.5/11. 

Hmm, tot ma îndoiesc ca e aceeași experiența in realitatea cu bagaje și cu reprize de peste tot. Oricum, cifrele il fac interesant de testat.

Modificat de laduncaag
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cristi- a fost o gluma...Serios acum, batalia la mine se da intre Leon facelift, Ateca si G7 facelift. Astept sa le vad live, cu Ateca fac TD in curand (Xcellence), dar am inteles ca G7 apare in show-room-uri abia in februarie- martie iar de Leon-ul nu stiu (desi in De am vazut ca apare in configurator).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Golful 7 este cel mai OK dintre ei daca nu ai problema bugetului fix si iti plac si iti trebuie neaparat interior calitativ si multe chestii fine din GOLF. Dar au un pret, la un leon diferenta este peste 5OOO euro... cel putin anul trecut cand imi cautam eu masina, un Golf VII configurat aproape identic ca al meu era pret de lista 27 8OO euro si lasau max. 1OOO euro... al meu a iesit la 21 7OO... daca ai banii OK...daca nu, depinde de tine daca merita sau nu feelingul mei exclusivist...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ramane de vazut daca nu cumva adaugarea 4drive va avea efecte nedorite in dinamica/comportamentul masinii, adica tocmai lucrul care era foarte apreciat pana acum la Cupra actuala (in combinatie cu greutatea redusa).

In plus, ramane de vazut si costul care va fi adaugat odata cu noul model si cat de aproape va ajunge de R si din acest punct de vedere... Ca si aici era un atu foarte important pentru Cupra pana acum.

Altfel, pe hartie, suna foarte bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai descris chiar gandurile mele, de fapt primeste 4Drive cea ce va face sa se catapulteze de pe loc mai usor si la condus zilnic, dar o va face mai grea masina si pe un track days cred ca va pierde in fata 290 2WD sau daca va exista 300 2WD.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce am citit eu pe site-ul din UK, de unde au preluat stirea, 4Drive va fi disponibil doar pe varianta ST

Modificat de Luciosu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt curios daca la noi o sa apara la FL linia de echipare Xcellence. Am vazut ca in Germania e la acelasi pret cu FR...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vad ca Porche Romania nu se grabesc sa bage la vanzari nici Leon FL nici Octavia FL(modelele cu cele mai bune vanzari de altfel) ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand au facut testul si au bagat in configurator Leon FL, acu vreo luna, era si nivelul de echipare Excellence. Ca fapt divers, nici pe Italia nu apare FL.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pfu, Cupra + ST + 4x4 mi se pare genial. E fix ce lipsea. Pretul sigur o sa fie semnificativ mai mic ca si la Golf R Variant.

Un 300 cai FWD, oricat de rapid ar fi pe circuit, e destul de incomod pe strada. Nu poti accelera in forta in treptele mici de viteza. Daca ii mai faci si un soft, o depasire de la 60-70 kmh pe asflat murdar/ud va rezulta in wheel spin.

Ca sa ajungi la limita masinii FWD, sau AWD pe strada, e foarte periculos. Si sincer, la trackdays poate se duc 2% dintre posesori..  

Eu vad mai multe plusuri in a avea 4Drive, decat minusuri. 

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cupra ST 4x4 mi se pare foarte misto ca idee, va avea o distributie a greutatii mai buna ca hatch-ul FWD, datorita plusului de greutate pe spate: atat din caroserie (probabil vreo 50kg), cat si din diferential spate si cardan (probabil inca vreo 30kg?). In felul asta o sa se apropie mai mult de acel 50-50 ideal.

Daca ar fi avut si bateria in portbagaj era si mai bine :) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Degeaba distributie a greutatii mai buna daca 4x4 asta subvireaza la greu. Il vad util doar cand ploua sau ninge. Nu inteleg de ce nu fac si ei un 4x4 ca cel de pe focus RS cu 30%-70% fata-spate..

Modificat de motan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru omul normal (ca mine de ex), vestea este excelenta - eu mi-as fi luat R Variant sh daca aveam bani - desi Alltrack-ul este muuullt mai practic si mai indicat nevoilor mele de zi cu zi. Dar deh..acela era piticul meu initial.

Asa ca si si acest Leon Cupra ST 4drive va fi o mare tentatie pentru multi ;) 

 

Modificat de CristiALF
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De nu ar fi banii o problema acum as face comanda la Cupra ST 4Drive!!!! Ar fi masina ideala pentru mine!!!! Asta fara doar si poate!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci cu alte cuvinte cupra hatch va fi fwd iar st-ul va veni cu tracțiune integrală? Probabil vor sa impace pe toată lumea că la alți producători nu am mai auzit de asemenea ispravă ????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Well well. Avem Leon-ul in configuratorul de RO. Mai putin Cupra. Fix aceleasi motorizari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hmmm ... citeva observatii preliminare ... culoarea adventure brown nu mai e disponibila pe Xperience ... un XP 1.8 TSI configurat ca al meu e aproape 34 de mii ... mi se pare mie sau l-au scumpit?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, fl-ul este mai scump cu x% fata de non-fl. Deh calitatea in plus costa!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

..dar desi in clipul de prezentare s-a spus clar ca st 4drive tdi 150 va primi dsg7 ud aka dq380/381 noi nu vom avea parte de asa ceva. :)

Long live poro...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!