Jump to content

Sfaturi achizitie Ateca


cristi511
 Share

Postare recomandată

Cateva informatii utile despre cutia DSG DQ200 prezenta pe 1.4 TSI 2WD

http://www.motortrader.com.my/news/volkswagen-dsg-issue-is-over-transformation-of-aftersales-services-underway/

Pe scurt problemele au fost rezolvate din 2014 la aceasta cutie, deci nu vad motive de ingrijorare. Problema a fost cauza de folosirea unui ulei sintetic si a aparut indeosebi in tarile cu climat cald si umed legat totodata si de folosirea intensiva a sistemului stop-and-go. Solutia a fost una simpla si anume inlocuirea uleiului sintetic cu unul mineral.

Asadar no worries. Iar daca aveti vreo problema in a va hotari la anumita culoare aveti mai jos alt link cu real-world pictures pe forumul dedicat Seat Ateca din UK :

http://www.atecaforums.co.uk/viewtopic.php?f=8&t=215

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici vorba de no worries. Chiar pe forum s-au schimbat multe ambreiaje la dsg7 dq200 dupa 2014. 

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cele schimbate aveau lichidul schimbat cu cel mineral ? Din cate am citit pe forum s-au schimbat si multe DSG6. Daca e sa justificam asa, topicul de DSG6 are 115 pagini fata de cel DSG7 care are 40 de pagini. Inseamna ca sunt mai multe probleme la DSG6 nu ? Si daca sunt asa multe probleme cu DSG7 de ar vinde in continuare VAG cutia asta ?

Ai vazut pe cineva cu masina cumparata din Romania fabricata dupa 2014 care sa aiba probleme cu DSG7 ?

Modificat de shiretzicu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite aici:

Octavia 1.6 TDI DSG7, fabricatie Septembrie 2012 - 70k km fara probleme la cutie. Rulata 70% urban.

Audi A3 sedan, 1.6TDI DSG7 (STronic), fabricatie Ianuarie 2016 - cutia schimbata in garantie la 50k km, cu probleme incepute la 35k - zgomote, zmucituri. Importatorul nu a acceptat schimbarea pe garantie decat in momentul in care masina era insuportabil de enervanta la condus, senzatia era ca se rupe in 2 cutia la schimbarile din 2 in 3 si invers.Masina folosita 95% extraurban - se vede si din rulaj.

Deci ? 

 

Modificat de 75NOR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Voinea (cel care a infiintat forumul) a mentionat ca a schimbat ambreiajele la cateva luni de la achizitionarea a unui Golf Sportvan nou, apoi in topicul de dsg 7 mai sunt cu masini noi care au avut probleme..dupa 2014. E praf in ochi acel ulei pt ca prin definitie dsg7 dq 200 e cu ambreiaje uscate, spre deosebire de dsg6.

Dsg6 are mai multe pg pentru ca e o cutie cu o vechime mai mare si e pusa pe mai multe modele. De curiozitate, se poate verifica si pe motor-talk.de unde era un sondaj cat de multumiti sunteți de cutia dsg6 sau dsg7. Majoritatea utilizatorilor erau nemultumiti de dsg7.

Suntem off topic oricum.

Nu recomand nimanui sa achizitioneze o masina cu gandul ca oricum are ea garantie si se rezolva. Cel mai bine se evita optiunile care sunt cele mai probabil surse de reparatii pe garantie. Nu suntem in vreo tara vestica, asa ca e de lupta cu garantia prin Porsche Romania...mai bine sa nu ai de a face cu ea.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ToniM: bai baiatule, poze direct de pe Lagermax...:wub: In plus, bonus de stil, masina in cel mai protejat loc posibil de pe trailer, ca pentru VIP-uri, nu locul ala din spate, unde sare toata mizeria de la rotile TIR-ului :P 

Nu-mi zi ca ai fost personal sa-ti faci poza ;)

Sa va bucurati de ea, sa va poarte repede si bine si in siguranta si...hai cu topicul si cu impresiile

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Felicitari Toni, asteptam cu nerabdare sa ridici masina si sa ne impartasesti primele impresii.

Poate ca ar trebui deschis un topic nou legat de sistemele de siguranta de pe Ateca, stiti cumva daca front assist cu detectie pietoni este inclus in pachetul cu cruise control adaptiv?

Nu am gasit mai multe detalii, decat ca functioneaza utilizand camera de acc. Oricum cred ca voi alege pachetul asistenta sofer V, insa ar fi interesant de vazut ce face fiecare tehnologie in parte.

 

http://www.seat.ro/ateca/siguranta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Front Assist e dotare standard, inclusiv pe Reference, cel putin asa apare in brosura pdf pe care am primit'o de la dealer, cea cu preturile 

Si eu cautam sa aflu in ce pachet e inclusa, dar se pare ca Seat au fost darnici in acest caz.

Eu sunt fortat sa nu iau decat Blind spot/ Rear cross alert de cutia manuala, dar celelalte mi se par inutile pe drumurile noastre, poate High beam assist sa merite, dar si asta doar daca faci drumuri multe noaptea

Modificat de andrei0241
double post
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Front assist e pe lista scurta pt a deveni dotare obligatorie impusa de UE, probabil de asta apare din ce in ce mai des ca inclusa in niveluri de echipare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Conform ultimelor informații, perioade mari de asteptare sunt pentru: 1.4tsi, carlig remorcare si jante standard Xcellence. 

In 2 saptamani probabil voi plasa comanda, vad atunci ce schimbari mai sunt. 

Modificat de andrei0241
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna tuturor. Mi-am comandat si eu astazi un Ateca 1.4 TSI 4DRIVE varianta Style, culoare Samoa Orange, cutie manuala. Dotari:

  • adaptive cruise control
  • anvelope all season 
  • faruri full LED
  • pachet Enjoy Style cu pachet crom
  • full link
  • navigatie
  • Seat Sound System
  • trapa
  • parbriz incalzit
  • SEAT Drive Profile cu Driving Experience

Am cerut oferte la mai multi dealeri din Bucuresti, am primit intre 3 si 6% discount. Pana la urma am mai negociat Casco si dobanda (am optat pentru leasing), asa ca pe ansamblu am primit o reducere foarte buna, cca. 3000 Euro.

Nu am inca info exacta despre data productiei / livrare, doar ca de azi intr-o luna voi afla cand e programata sa intre pe linia de productie.... La unul din dealeri masina comandata de un client a sosit dupa doar 2.5 luni, la altul unde au fost masinile comandate din decembrie, nu a venit niciuna.

@Cristian am intrebat dealerul daca front assist cu detectie pietoni e inclus in adaptive cruise control si a zis ca Da :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@_Gabriela_ Asteptare usoara, sa o stapanesti sanatoasa si sa faci cat mai multi kilometri cu ea, fara incidente.

Nu te-a tentat sa o iei si cu DSG? Diferenta era de 1500 EUR si este DSG-ul DQ250, adica versiunea cu ambreiajele in baie de ulei.

Poti spune dealer-ul de la care ai luat-o, respectiv de la care ai obtinut cel mai bun discount? Eventual prin mesaj privat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Felicitari pentru comanda si asteptare usoara.

Am insa o nelamurire: de ce ai optat pentru anvelope all season ? :huh:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@optzeci @CristiALF Multumesc frumos, Doamne-ajuta!  Sper sa vina prin mai :) 

Nu am vrut DSG pentru ca nu imi place cutia automata, am testat pe mai multe masini. In plus la drive-test am avut un model cu cutie manuala si mi-a placut foarte mult cum se comporta, din prima. Da, sigur, trimit mesaj privat cu numele dealer-ului.

De aproape 2 ani am anvelope all-season la Golf si sunt foarte multumita de ele - Goodyear Vector 4Seasons, se comporta excelent si nu am observat vreun impact semnificativ pe consum. Nu am spatiu sa depozitez anvelope de vara/iarna si mi se pare incomod procesul de inlocuire (carat, pierdut timp la service, etc). In plus imi da un confort foarte mare faptul ca la schimbarea de anotimp pot pleca la drum in siguranta cu masina asa cum e, oricand, indiferent de conditiile de-afara. Am inteles de pe forumuri ca s-ar putea sa fie si la Ateca acelasi model de anvelope all season, ba chiar generatia 2, ceea ce ar fi super!

@edi10000  A fost 27.000 Euro cu totul (TVA inclus).

    

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dotari foarte decente, benzina, 4Drive- toate alegeri bune. Felicitari pentru achizitie si drumuri uscate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@edi10000 Multumesc frumos, asemenea!

Inca o observatie ref. discount: din ce am vazut, cele mai mari reduceri se acorda la modelele lor din showroom - doar ca trebuie sa va si placa dotarile (si culoarea).

Iar discounturile la Excellence par sa fie mai mari decat la Style.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred că depinde de distribuitor. La Xcellence, configurat de către mine, am primit 3%, mașina din showroom, echipare Style, avea tot 3% iar Xcellence-ul de test, configurat aproape pe gustul meu (motorul din păcate nu era ce mi-aș fi dorit, în rest ne-am potrivit "la virgulă"), avea 8% și nu era incă disponibil la vânzare. Promisiuni de procente mai vesele nu am primit decât pentru mașina de test, în perspectivă.

Partea proastă este termenul de livrare la motorizările pe benzină (unde cererea a explodat subit): 6 luni.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

6 luni este enorm. Probabil ca pentru unii acest lucru nu impacteaza foarte mult, dar pentru marea majoritate este o reala problema si vine cu tot felul de potentiale dezavantaje (de ex deprecierea EUR in 6 luni poate face ca pretul real sa creasca cu cateva sute bune de eur - pentru ca putina lume alege sa dea toti banii inainte, este cumva logic, incerci sa te acoperi de chestii neprevazute).

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O să mai verific mâine și la alt distribuitor. Din păcate s-ar putea să se confirme termenul căci, din ce am verificat și la mama lu' Seat (2 reprezentanțe, 2 regiuni diferite), n-au avut nicio comandă pentru tractorașe Ateca. Iar termenul de livrare acolo este de 18 săptămâni.

Oricum, vorbim de termen contractual. Cei de la reprezentanță rămân optimiști și speră să livreze mai repede (4-5 luni).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Termenul e de 4-6 luni peste tot. Oricum se pare ca va urma si la noi o sesiune de legi "anticirculat in oras cu diZal fara dpf". Ceea ce e nu e rau. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Front assist cu detectie pietoni e dotare standard, cel putin asa reiese din pliantele Seat, nu e conditionat de vreo optionala.

 

Azi am facut si eu un drivetest cu 2.0 190. Nu stiu cum se misca cel ce 150, insa de la asta ma asteptam la mai multe. Ori e insonorizarea/suspensia buna si nu se transmite in interior prea mult, ori masina chiar e mai lenesa decat m'as fi asteptat. In nici un caz nu m'a impresionat ca dinamica, nu as da banii pe acea versiune.

In rest insa masina mi'a placut. Sper ca weekendul viitor sa gasesc si o versiune manuala pentru drivetest si apoi voi lansa comanda. Deocamdata termenul de asteptare ptr 1.4 este tot de 6 luni, dar ptr mine nu e vreo graba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut si eu aceeasi impresie la test drive-ul cu 2.0 tdi 150 CP M6 4x4, de fapt cred ca senzatiile sunt cu totul altele la un suv, suspensia e mai moale, masa e mai mare, pozitia de condus e mai ridicata decat la un hatchback/berlina.

In plus, nu stiu in ce mod ati condus voi, eu am mers majoritatea timpului in ECO, in SPORT e cu totul alta senzatie. Totusi, 2.0 TDI 190 CP are 7.5 secunde 0-100, e cifra respectabila.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!