Jump to content

Sfaturi achizitie Ateca


cristi511
 Share

Postare recomandată

Cred ca la Style cea mai importanta dotare lipsa sunt farurile full led. Restul se pot retrofitui relativ simplu, cu buget ulterior.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Full Led arata bine, dar nu e un must. Masinile vor circula mai mult oras/judet, iar majoritatea drumurile se vor face pe timp de zi.

Nu am primit inca lista optionalelor, deci nu pot sa dau mai multe detalii, poate pe langa echiparea standard, sa mai aibe si alte optionale.

Masinile am inteles ca se vor elibera pe sf de August. Sper sa primesc doate informatiile in timp util.

Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu poti primi codurile VIN? Astfel poti afla singur tot ce ai nevoie. Style daca. U ma înșel pornea de la 19k euro la lansare in varianta cu motor de 1.0. Pretul indicat de tine e foarte interesant, daca masinile sunt rulate in conditii decente și fără accidente majore. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Momentan nu, undeva dupa 25 august, sper sa am acces la mai multe informatii. Din cate am inteles, masinile fiind rent-a-car, prezinta urme de uzura normala pentru km, dar sincer nu ma intereseaza neaparat zgaraieturi sau chestii d-astea minore, masinile sunt fara accidente ( o bara frecata, sau chestii de genul eu nu le consider accidente ), intretinute doar la reprezentanta, fiind in garantie ( de aia se si vand, ca expira garantia ) si au avut full casco, deci problemele estetice majore cred ca s-au rezolvat la timp. Oricum la banii astia, estetic, nu poti avea pretentii de o masina NOUA :) 

Tehnic sa fie ok, dar oricum dupa achizitie se va face o revizie generala, de la A la Z, fara discutie.

Eram curios de partea mecanica, motor+cutie, daca prezinta defectele specifice, dar m-am lamurit, ca din punctul asta de vedere, alegerea ar fi ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Va multumesc pt sfaturi.

Am vazut masinile. Avand in vedere ca au fost conduse de "romani", starea optica era una mai precara... unele mai ciomagite, altele mai ok-ish, defecte optice ce se puteau remedia, dar totusi, tapiserie rupta la unele, arsa cu tigara pe alocuri, suport interior ochelari in plafon lipit cu guma de mestecat, stergator luneta rupt, si alte maruntisuri...

Tehnic s-ar fi prezentat ok-ish, n-am intrat in detalii cand am vazut masinile. 

Fiecare ar fi necesitat ( ca parere personala - neavizata ce-i drept ) undeva pe la 2000-2500eur ( remediere stare optica ( una din ele era frecata pe toata partea dreapta de exemplu + o revizie generala motor+cutie+diferentiale+cutie transfer+discuri+placute+anvelope), si chiar si asa ar fi meritat luate teoretic, avand in vedere ca preturile unor modele similare sunt 15-17.000eur.

Dar analizand mai bine situatia, banii de bagat in ele, si faptul ca urma sa le mai tinem un 3-4ani minim, am refuzat oferta, si am achizitionat pana la urma 3 buc Skoda Octavia 4 2.0TDI 115cp manuale, de pe stoc, dotate arhisuficient si cu dorati de bun simt pentru 2020 ( senzori parcare, scaune incalzite, tempomat, faruri led basic - gen, si alte dotari normale ). Oferta a fost best buy, si pentru ca a fost "flota", la pretul de 15.800eur+TVA/buc. Sunt totusi masini noi, cu garantie 4ani/120k km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai luat dezicia corecta din punctul meu de vedere. Nu degeaba erau masinile alea la "oferta" si in plus starea tehnica a motorului e greu de evaluat corect fara sa il desfaci complet. De exemplu masina poate sa mearga bine cand o testezi, dar pe termen lung poate sa conume atingel sau ulei sau alte probleme care nu se pot observa la un singur test drive sau la o insepctie non invaziva. Daca folosesti masina in scop comerical, te poti frige rau cu o astfel de achizitie si nu prea mertia riscul. 

Modificat de adrian001
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
Dragoș Pahonțu
On 4/30/2020 at 12:48 PM, mihai.onu94 said:

Toate motoarele cu mai putin de 250 nm si tractiune fata vin in continuare cu dsg dq200.

Atat vag cat si alti producatorii folosesc cutii dct cu ambreiaje uscate pe motorizarile slabe pentru ca au pierderi de putere mai mici fata de variantele cu ambreiaje in ulei. Pierderi de puteri mai mici inseamna pt sofer consum mai redus si performante imbunatatite. 

@mihai.onu94Pai atunci de ce in afara UE, Volkswagen oferă pe motoarele mici 1.4TSI cutie automată AISIN8. Adică convertizor de cuplu care este mai fiabil. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Dragoș Pahonțu pt ca in restul tarilor normele de poluare nu sunt la fel de drastice precum in Europa. Iar in America dupa diesel gate, incearca sa evite orice problema posibila. Iar Aisin8 mai are de rulat cativa ani ca sa isi arate fiabilitatea. Cand incepi sa analizezi problemele fiecarui producator, iti dai seama ca grupul vag nu sta asa rau cum se crede.

Dar sa fim seriosi, dq200 a aparut prima oara prin 2007-2008 pe golf 5, adica sunt 12 ani de atunci si milioane de cutii vandute, timp in care sigur au mai reparat din probleme. Pe forum sau pe internet in general prea putini zic ca sunt multumiti, auzi de ei doar cand au probleme. Multi sunt cu sh-uri cu 180.000km "reali" si cu revizii la cutii cam lipsa, ca nah, masina sh intretinuta nu e cea mai ieftina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dragoș Pahonțu

@mihai.onu94

Corect, versiunea sau generația a doua DSG7 DQ200 0CW(2014-) est mai fiabilă. Nu mai pica mechatronicul și ambreiajele duc peste 100,000km chiar cu un stil de condus barbaric.

 

Dar atunci de ce pun Aisin8 înloc de Dsg? Majoritatea rechemărilor au fost în afara UE și cred că lumea nu prea are încredere în aceste cutii, și cum ai zis pot să pună Aisin că nu sunt restricționați de emisii.

 

Și asta cu reviziile nu știu ce să zic, la această cutie VW spune că nu trebuie schimbat uleiul din mechatronic, dar multi o fac deci nu știu dacă e bine sau nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

în urmă cu 9 ore, Dragoș Pahonțu a scris:

Dar atunci de ce pun Aisin8 înloc de Dsg?

Nici arteon 2.0 tsi 280 nu are dsg in America (care ar fi fost varianta umeda), ci tot aisin8. Deci pot fi si limitari de produtie iar datorita cresterii mari de cutii automate din Europa, sa pastreze dsg-ul pt Europa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Putem va rog sa revenim la subiect? Daca vreti sa dezbateti diferentele intre cutiile automate avem arie dedicata. Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salutare.

Sunt interesat să cumpăr un Seat Ateca SH 4drive (din anul 2018) dar sunt cam nelămurit de un lucru.

Caut o mașină mai confortabilă, mai ales pe locurile din spate, pentru că în mașina actuală bebelușul este cam zdruncinat la denivelări.

Mi-ar plăcea 2.0 TDI 190CP DSG, dar majoritatea pe care le găsesc sunt 150CP.

Nu sunt vitezoman, conduc echilibrat dar plusul de putere ajută în unele situații.

Întrebarea mea ar fi, suspensia este diferită pe varianta de 190CP față de 150CP? Un mecanic mi-a zis că cea de 190CP fiind mai sportivă, are o suspensie mai rigidă și să aleg varianta de 150.

Mulțumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este nici o diferenta intre 150 vs 190 CP, la nivel de suspensie, daca nivelul de echipare e similar (Excelence sau FR). Nivelul de echipare FR vine intr-adevar cu suspensie mai dura si cu cursa mai scurta cu 15 mm.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai bine cauta si fa un drivetest, Seat are totusi o suspensie mai rigida, fara a fi insa nimic exagerat. 

Depinde acum si despre ce denivelari intalnesti in mod regulat, ca limuzina clar nu e. Iar la a mea nu am simtit diferente la confort intre roti de 18" si roti de 17", deci nu te baza ca poti castiga punand roti mai mici (poate cu 16" doar sa fie mai bine, dar pierzi in alte parti)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Va salut! Nici nu stiu cum am ajuns la Ateca, dar imi place. M-astept la o insonorizare mai slaba decat la VW, la o calitate a materialelor cel putin la interior sub VW, dar ma gandesc ca partea tehnica trebuie sa fie similara. Stiu ca m-arunc tare dar vreau varianta FR 2.0 tdi 190 cp. In tara n-am gasit decat un singur FR si cam scump, dar in Germania sunt destule. Credeti c-ar trebui sa fiu atent la ceva in mod special? De asemenea, daca cineva are de vanzare un FR de culoare neagra, sa-mi dea de stire. 🙂

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Salutare la toata lumea. Vreau sa imi schimb masina (care in prezent este o motorizare Diesel), drept pentru care am facut test-drive cu mai multe modele si am fost placut impresionat de cum se conduce Seat Ateca . Am testat motorul 1.5 TSI 150 CP si se conduce mai bine decat alte SUV-uri mai cu staif pe care nu vreau sa le mentionez aici. As vrea sa lansez comanda, insa nu sunt pe deplin convins ptr ca sunt unele lucruri pe care nu le am inca clare:

-1)cat de rigide sunt suspensiile? Mie mi s-au parut mai rigide decat la alte masini, adica orientate spre partea de tare. Acest lucru este placut in curbe, dar nu stiu cat de confortabile vor fi pe drumuri cu gropi, peste denivelari si sine de tramvai;

-2)cat de confortabile sunt pedalele la drum lung? M-ar interesa varianta de cutie manuala, am mers cu ea si dupa o jumatate de ora de test-drive deja ma durea genunchiul drept. Mi se pare ca pedala de acceleratie este prea sus pozitionata, ma forta sa tin piciorul drept prea sus, si de aici senzatia de disconfort in genunchi. A mai intampinat cineva aceasta problema?

-3)efectul Kanaroo la 1.5 TSI am observat ca inca se manifesta la cutia manuala, dar este foarte mult diminuat si apare mai ales la rece. La cutia automata apare aceasta tremuratura la plecarea de pe loc? Apropos de cutie,  ce model de cutie cu dublu ambreiaj se monteaza pe Ateca? DQ200 cumva?

-4) scaunele cu reglaj electric sunt confortabile la drum lung? As vrea musai scaun cu alcantara si suport lombar reglabil electric la scaunul soferului.

-5)de consum nu mai intreb ptr ca am citit topicul dedicat.

Multumesc pentru raspusnuri.

Modificat de vizitator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posesor de 1.4 tsi 2wd de 6 ani si 105k km. Varianta Excellence, cu roti de 18 vara si 17 iarna. Nu am simtit diferente de tinuta de drum intre cele doua seturi de roti, iar suspensia nu e deloc rigida, insa evident tine de preferinte.

La fel si pedalele, am avut vacante in care faceam spre 1000km pe zi si nu am avut vreo problema, dar nici in vreo alta situatie nu ma supara genunchii

Cutia e DQ200 ptr variante 2wd, dar nu prea am vazut probleme pe Ateca mentionate pe forum

Consumul variaza intre 5 si 12%, in mare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de raspuns, am mai fost in weekend la un test-drive si aceasi problema: pedalierul este pozitionat prea sus, nu sunt obisnuit, si dupa 30 minute de condus deja ma durea glezna dreapta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!