Jump to content

Sfaturi achizitie Ateca


cristi511
 Share

Postare recomandată

Totusi, trebuie sa iti placa foarte mult Ateca sa dai 30k pe ea in configuratia asta. Nu zic, si mie imi place, este o masina foarte frumoasa dar mai ales daca ai buget limitat in banii astia sau chiar mai putin cred ca iti luai o octavia 4x4 "avion" cu toate gadgeturile posibile. Cat despre benzina, ai facut o alegere corecta. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Octavia 4*4 degeaba e avion daca nu e si tractor. Esti offtopic aici, nu facem versus. Ce rost are sa comparam un sedan compact cu un crossover compact.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Configuratorul Ateca vad ca nu mai e disponibil ... se pregatesc iar modificari de pret, oare?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu nimic de modificarinde pret dar poate e din cauza noilor motorizari.

@aureliandan eu zic ca xcellence +dsg si full link la 26.000 este ok.

Pentru mine ce ofera excellence este mai mult decat suficient. 

Comparatia cu octavia nu isi are rostul.

Vs alte masini din clasa ei e un pret decent.

Poti obtine kuga kadjar la preturi mai mici putin dar nu as opta pentru ele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Octavia o compari cu Leon. Un Leon Xperience, dotat ca o Ateca, ajunge mai scump decat cea din urma ... ciudata politica de preturi (Leon nu vine cu full LED in standard la nici o versiune de dotari, chiar azi am vazut un Xperience de 30k, dupa reducere, la dealerul din Cta si fara faruri LED arata trist tare)

 

La Xcellence, pe langa Full Link as adauga si ACC'ul. Costa pana in 170 euro si il gasesc foarte util la deplasarile extraurbane, iar la 30k km anual sigur va avea cand sa fie folosit ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Au dat drumul la configurator. Apare 1.5tsi dar nu imi dau seama daca sunt modificari de pret.

Si cel putin eu nu pot trece de pasul cu selectie vopsea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca este o diferenta de 700-800 euro la varianta excellence cu 1.5 tsi DSG7 4drive fata de pretul de catalog cu care am contractat in Decembrie 2017 in varianta 1.4

Modificat de Daniel P
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intre timp s-a scumpit in ianuarie cam cu exact 7-800 euro, cat spui tu ca e diferenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, probabil ca asa este , eu nu am mai urmarit preturile cu atentie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca idee, acum 1.5 TSI Xcellence DSG7 4Drive este 29.691 euro, cand am lansat eu comanda 1.4 TSI 4Drive era 28.733 euro, acum exact un an.

Inca se lucreaza la configurator, nu sunt disponibile culorile si nu poti trece mai departe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

28913 euro pe 15 decembrie. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Modificarea de pret nu cred ca va afecta comenzile deja lansate cum e in cazul meu.

Legat de optiuni in caz ca doresc sa fac modificari banuiesc ca se mai pot face nu?

Modificat de Sop
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar trebui sa intrebi la dealer. Daca doresti  le faci la scurt timp de la comanda este ok, altfel este posibil sa fie considerata comanda noua daca a primit deja programare in fabricatie. Eu teoretic am programare saptamana 31 si in saptamana 14 orice schimbare insemna reprogramare. Adica o luam de la inceput . Comanda a fost facuta pe 15 dec.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am putut adauga la comanda Top view si ACC, dar am facut'o dupa vreo saptamana de la lansarea comenzii. @Cristian parca a adaugat Virtual cockpit la distanta mai mare de plasarea comenzii, insa cel mai bine ar fi sa nu astepti prea mult pana te decizi

 

Ateca 1.4 tsi fwd manuala Xcellence are acum pretul de pornire cu 2000 euro mai mare decat anul trecut (dar si optionalele s'au scumpit), dar asta se datoreaza doar indexarilor de pret de prin mai 2017 si ian 2018, anul asta inca n'au "ajustat" preturile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu stiu sigur ca poti face modificari pana la confirmarea de intrare in productie a masinii. Dupa se considera comanda noua.

Ce vrei sa mai adaugi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Referitor la discutia despre reconfigurarea masinii: WLTP impune certificarea cu o anumita configuratie a masinii. Masina e certificata pentru un set de dotari. Daca dotarile se schimba trebuie din nou certificata masina in acea noua configuratie. Din motivul asta Seat nu va mai propune modalitatea de a customiza fiecare optionala a masinii pentru MY19, ci va propune doar seturi de optionale pe care le poti alege.

Informatia asta am vazut-o pe un forum de UK: SeatCupra Forums

Tot acolo spun ca cei de la Seat UK incearca sa asigure celor care au deja ordine plasate o configuratie cat mai mult apropiata de cea avuta la momentul plasarii comenzii, chiar daca asta presupune sa scoata sau sa adauge echipament pe masini (pe pagina 2): "Please note that customer orders placed as MY18 and converted to MY19 by SEAT UK will be built as ordered, with any optional extras or removed equipment added manually by SEAT UK where possible."

Nu stiu daca la fel vor face si pentru Romania.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Personalizarea asta individuala cu optionale era un avantaj al marcilor VAG fata de asiatice, care veneau cu nivele de dotari si atat, pacat daca se va renunta la asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca nu se stie nimic sigur, insa intr-adevar era un mare avantaj posibilitatea de a-ti configura masina pana la cel mai mic detaliu.

Ma bucur ca am reusit sa iau masina pe care mi-am dorit-o, fara limitari legate de anumite optionale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motivul pentru care fac asta este ca grupul VAG are un numar mic de facilitati unde se poate face certificarea, si au inceput tarziu, nu s-au pregatit desi stiau de un an ce se va intampla. Iar Seat probabil nu e sus pe lista de prioritati in interiorul grupului. Un articol recent despre asta de pe Autocar.

Alt detaliu este ca Seat va renunta la unele optionale care nu au prea fost alese de clienti: Seat Sound System / Beats Sound system, TopView camera, etc. Nu se stie daca se renunta la ele permanent, sau doar acum pentru ca trebuie sa se decida la un numar limitat de configuratii, si aleg doar ce s-a vandut bine pana acum.

Cu toate relele, e posibil sa fie si ceva bun in asta totusi: se va reduce timpul de asteptare pentru comenzi, deoarece vor putea sa construiasca masini in configuratiile astea standard pe banda rulanta fara sa aibe comenzi pentru ele, si fara incertitudini privind necesarul de piese si componente (care si ele au lead-time). La fel fac si marcile asiatice, inclusiv cele cu fabrici in Europa, de asta gasesti mereu pe stoc la Hyundai Tucson-ul de exemplu.

Modificat de stama
spelling
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt si dezavantaje, nu doar avantaje. De exemplu, daca vrei un anumit optional, esti nevoit sa platesti pretul pentru pachetul in care e inclus, desi poate nu ti-ai dori si celelalte optionale incluse in acel pachet.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, asta este un dezavantaj foarte mare chiar.

Pe mine ma interesa un Tucson din cauza pretului foarte bun la versiunea Premium+ cu motorizarea pe benzina si cutie DCT, dar doream plafonul panoramic. Insa plafonul panoramic e disponibil doar in versiunea de dotary Luxury Pack+, care e cu 5000 EUR mai scumpa decat versiunea Premium+. Imi doresc plafonul panoramic, dar in nici intr-un caz nu as plati 5000 EUR pentru el.

Intre timp am avut ocazia sa merg intr-un Tucson cu acea configuratie, si am renuntat la idea de a-l cumpara. E super zgomotos in interior. Zgomotul de la celelalte masini din trafic e bine atenuat, dar zgomotul la rulare este puternic, insa cel mai deranjant este ca motorul se aude foarte puternic in interior. Spre comparatie, motorul diesel de 2.0 190CP de pe Ateca se aude super silentios in masina. Am gasit si un site din Australia care face si masuratori de insonorizare in interior, si mi-a confirmat observatia: ajunge si la 100 dB zgomotul in interior, iar la rulare versiunea cu motor diesel e mai silentioasa decat cea cu motor pe benzina. Exact opusul la ce ma asteptam, pentru mine alegerea motorului pe benzina este tocmai din cauza ca doresc un nivel sonor mai redus in masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Renunta la ideea de Tucson cu DCT, cutia e cu ambreiaje uscate si inteleg ca sunt ceva probleme si acolo, similar cu cele aparute la DSG7 cu ambreiaje uscate, DQ200, cu care sunt echipate masini din grupul VAG.
In plus, Ateca e mult peste Tucson ca ergonomie si tehnologie la interior, nu le poti compara.

Ateca e recunoscuta la nivel european ca fiind unul din cele mai bune crossover-uri din clasa compacta, lucru care din pacate nu se regaseste si in vanzari, din cauza limitarilor de productie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie mi s'a parut Ateca diesel zgomotoasa, mai ales la turatii de peste 3k rpm, nu'mi imaginez cum poate fi Tucson ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am vrut Tucson cand nu mai aveam rabdare sa astept. Imi place, arata bine, dar i-am gasit destule neajunsuri pentru ce vroiam eu.

Dsg7 cu ambreiaje umede cred ca ar fi mers si pe 1.4tsi. Daca as fi avut optiunea cand am comandat cred ca as fi luat 2.0 tsi pentru cuplul suplimentar la turatii joase. Mie 1.4tsi dsg mi se pare ca reactioneaza un pic greoi daca vrei sa accelerezi brusc in modul de mers normal. Incepe sa traga de unde este si mai tarziu se gandeste sa dea o treapta inapoi. Chestia asta adauga uneori un delay putin enervant. Nu e un deal-breaker, e ceva cu care trebuie sa te obisnuiesti, un mic minus pe langa restul multe alte plusuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In configuratorul skoda motorizarile pe benzina au disparut.

In cel de la seat inca nu poti selecta vopseaua si sa ajungi la optionale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!