Jump to content

Sfaturi achizitie Ateca


cristi511
 Share

Postare recomandată

Posteaza niste preturi...... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Preturile sunt aceleasi din configurator. Se mai poate calcula un 5% discount de la porsche in cazul in csre vreti leasing. Dar este valabil doar pana la sfarsitul lunii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vorbesc prostii, nu exista pe Karoq 1.5 TSI 4*4, iar pe Kodiaq inca este 1.4 TSI, nu a fost inlocuit cu 1.5 TSI.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar o mentiune legata de acel demaraj, diferenta care oricum nu conteaza. In teorie exista un mic plus pentru 4x2 insa in practica, eu am condus varianta 4x2 dsg, si de multe ori la plecarea agresiva de pe loc se simtea cum pierde fata aderenta si intra sistemul de asistenta. Lucrul asta nu l-am patit niciodata la 4drive. Inca o data, nu ca ar conta asta prea mult, doar asa ca idee, nu as mentioma chestia asta ca si diferenta sau plus pt vreuna din variante. Cat despre diferenta de consum, nu as zice ca sare de 0.5l

Motivele mele pentru 4drive au fost cutia si suspensia ca si pentru multi altii, dar si pentru faptul ca imi plac plimarile iarna pe la munte

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gândești doar dintr o perspectivă.

Nu sunt de acord să trebuiască să triezi tipurile de motorizări și cutii pentru că altele sunt proaste. As lua ateca 4x4 1.5 tsi dsg? Nu, nu as lua o pentru că e prea scumpă, consuma prea mult, și în cazul meu nu am nevoie de 4x4. dar asta nu înseamnă că aș accepta 1.5 tsi cu dsg7 și punte fixa, nu la banii și timpul de așteptare pe care îl cer.

Mai sunt și alte mașini pe piata, alți producători.  O săptămână ușoară.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deenman, usor cu atacul la persoana. Nu cred ca e cazul sa ne motivam alegerea mai mult decat am facut-o, e problema ta ca nu poti accepta opinia altora. Daca noi am ales Ateca inseamna ca am facut un studiu de piata si nu a bifat nici un al model suficiente casute incat sa alegem acel model. Te rog ca daca nu ai nimic constructiv sau relevant de spus sa nu mai postezi. Saptamana usoara si tie!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina eu o aleg cu sufletul. Asa cum am facut si cu leonul actual.

Chiar nu ma intereseaza restul pietei ce ofera si ce timp de livrare au.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4x4 merita fara discutie. Chiar si pt oras, chiar si pt depășiri. 

Stau fara stres cand conduce nevasta pe timp de iarnă. La 4x2 m-am înțepenitla iesire din parcare in fata blocului. Si nu doar odată. Pentru mine, SUV 4x2 e degeaba. 

Revenind la configurația colegului, opționale nu ai ales nimic? Doar echiparea excelente si atât?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Personal sunt de acord cu colegii care gandesc SUV = 4X4. Dar, sa nu uitam faptul ca majoritatea 4x2 este condusa de femei, mare parte in oras sau ruleaza putini km pe an. :)

In acelasi timp, daca ar fi sa aleg o masina cu gandul la sotie, intre un hatch si un pseudo-suv as alege pe cel din urma. Mi-as elimina frica de:

- praguri indoite

- jante zgariate

- siguranta ( aici e discutabil)

- colturi de usi indoite in borduri

- accidente cauzate de lipsa vizibilitatii

- urcatul pe borduri ( mai ales pentru cei care stau in orasele mari)

- etc.

Cat priveste Ateca, fara full LED este anosta spre nasoala. 

Ca optiuni as bifa pachetul 5 de asistenti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde de gusturi. Într-adevăr full LED face o diferenta majora. În aceeași bani cu ateca am văzut un bmw X1. Crede-mă, îi plâng de mila colegului care s-a lăsat prostit de sigla bmw in acest caz.

Ateca e o alegere foarte bună. ?

Modificat de HKHK
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

X1 a fost si pe lista mea. Dar in aceeasi bani nu luam aceleasi optiuni ca la ateca.

Legat de suv=4×4 e in parte adevarat. Dar cand nu folosesti acel 4×4 nu il alegi doar pentru ca ai luat suv.

Am vrut sa iau leon initial. Pentru ca mai am unul de care am fost si sunt multumit dar am ales ateca pentru spatiul oferit pasagerilor din spate in detrimentul leonului.

Pana la urma astept proforma pentru xcellence 4×2 dsg tapiterie alcantra neagra iar ca optional full link.

Am riscat pe tractiune fata care va veni cu dsg uscat mai mult ca sigur. Dar cat timp voi avea 4 ani garantie nu imi pasa.

Voi fi printre temerarii care va vor tine la curent cu functionarea dsg7 cu ambreiaje uscate de pe ateca

Dotarile xcellence imi sunt mai mult decat suficiente.

Voi trece de la vechiul leon reference la ateca xcellence si clar e o mare diferenta.

Poate as mai fi bifat ceva optiuni dar a fost vorba si de buget.

Spor la alegeri tuturor si rabdare celor ce o asteapta.

Modificat de Sop
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Felicitari pentru alegere, Ateca e foarte ok, o sa vezi, iar 1.4 TSI e chiar ok, 8.7 secunde pentru 0-100 mie mi se pare suficient.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Felicitari pentru optiunea facuta! Din discutiile recente cu dealerul am inteles ca motorul 1.4TSI va fi inlocuit cu cel 1.5TSI care se afla in prezent in faza de testare/omologare pe noile norme de poluare care vor intra in vigoare cu 1 septembrie. Asteptare usoara!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am facut km asta iarna si pe ploaie si pe zapada cu Ateca, la viteze maricele tinand cont de conditiile meteo si nu am simțit vreo ezitare a masinii, desi e Fwd. Posibil ca in varianta cu automata sa poti avea surprize cand schimba cutia pe modul automat, in sensul ca s'ar schimba treapta de viteza fix cand iei o balta sau vreun val de zapada, insa cu manuala nici o problema. Asta comparat cu Forester cu Awd, cu care pe zapada/ploaie chiar n'am stres

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand aveam doar leon am simtit nevoia de 4×4.

Orice loc cu zapada mai mare era o provocare.

De cand am luat caddy care e mai inalt si este tot fwd m-am zbenguit in toate zapezile unde nu as fi intrat cu leonul.

Deci consider ca nici ateca in situatia mea nu necesita 4drive.

As fi luat 4 drive doar pentru a beneficia de dsg cu ambreiaje in ulei.

Ce m-a convins sa optez pentru tractiune fata si riscul de a avea probleme cu dsg 7 uscat ar fi:

1. 2 sefi de service (1 de la seat si 1 de la skoda) mi-au confirmat ca dupa anul 2015 procentul de probleme la dsg7 este mult mai mic ca la generatiile anterioare si s-au remediat multe din bolile copilariei.

2. Tot de la ei am informatia ca vor exista solutii de reparatie, nu de inlocuire cutie cum era pana acum.

3. Diferenta de consum 4×2 vs 4×4 am calculat cam 0.5 l la suta. Eu rulez cam 30.000 pe an astfel ca 4 ani voi fi acoperit de garantie in caz de defecte la cutie. Dar in 120.000 km voi face o economie de 6000€ numai din combustibil.

4. In 120.000 km as fi fost nevoit sa fac schimburi de filtre si ulei la sistemul 4×4.

Banii economisiti se adauga la cei 6000€ din combustibil si la diferenta de pret 4×2 vs 4×4.

Astfel ca pentru mine e mai rentabil sa iau 4×2 chiar daca la sfarsitul garantiei va trebui sa imi iau un dsg 7 nou.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Esti sigur de calculul cu economia de carburant? La diferenta de 0.5l/100km, in 120k km inseamna 600l, deci, sa zicem 900 euro

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Sop Fara suparare, dar la 30,000 km/an as fi mers pe diesel fara niciun regret. Pe langa consum, primeai si dsg6 (sau 7 dar cu ambreiaje in ulei) si stateai chiar fara griji. Deci, de ce nu 2.0 tdi 150?

Daca ai anvelope de iarna bune (nu all seasone), te descurci foarte bine si cu tractiune fata, mai ales ca, sa fim seriosi, iernile devin cu mai putina zapada pe an ce trece.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diesel era, parca, cu vreo 2k euro mai scump. 

Nu stiu cum sta in utilizarea cotidiana la consum diesel'ul, insa dupa vreo 200km de la Cta pana pe Valea Doftanei cu un 1.4tsi dsg fwd si retur cu un 2.0tdi man 4drive, la regimuri de mers comparabile, consumurile au fost aceleasi (0.1 mai putin la benzinara) 

Daca acei 30k km cuprind multe distante scurte, diesel'ul clar nu e solutia ideala

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2.0 tdi 150 nu vine cu aceasi cutie ca si 1.4 tsi 150 cp? in fond nu au cam acelasi cuplu=aceasi cutie limitata la 250nm.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2.0tdi are 340Nm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2.0 tdi a venit intotdeauna cu dsg6 (sau cu dsg7 cel nou).

@andrei0241 1.4 tsi dsg fwd consuma la fel ca 2.0 tdi manual 4x4, insa la 2.0 tdi fwd consumul va fi mai mic.

Modificat de mihai.onu94
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Legat de economia de carburant am gresit eu textul. 600€.

Legat de diesel chiar daca as face 50.000 pe an nu as mai lua. Am leon benzina si am caddy diesel. Tot benzina e preferata mea.

Chiar daca am cuplu si in depasiri ce fac cu 1.9 tdi nu fac cu 1.4 mpi tot benzina prefer. 

Cand ma urc in leon benzina din caddy si stau la semafor ma uit mereu sa vad daca e motorul pornit sau nu. Pentru ca fata de tractorul diesel benzina nici nu se aude.

Si chiar daca cu leasing cu tot poate voi da 30.000 pe ateca dupa ce iese din garantie am varianta de a pune gpl. 

Nu ma ascund. Asa am facut si la leon si nu imi e rusine.

Orice diesel ati avea sa imi spuneti cum faceti cta-buc+ retur cu maxim 140 de lei.

Modificat de Sop
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Sop Eu doar am intrebat fiindca 30k/an nu e un rulaj asa scazut si ar renta dieselul fara probleme. Trebuie sa vezi plusuri si minusuri la fiecare, nu sa fii blocat pe una din variante. Daca faceai 15-20k/an nici nu aduceam vorba de diesel. Plus ca intre 1.9 tdi PD si 2.0 tdi CR e diferenta mare. Am condus unul dupa altul in aceeasi zi si 1.9 tdi din semnatura nu are nicio treaba cu 2.0 tdi cr, nici la modul cum trage, nici la sunet, nici la vibratii, fie ele in stationare sau in mers. Benzinarul e dead-silent, dar nici dieselul nu mai e ce a fost, si clar insonorizarea din Ateca e cu cateva clase peste caddy... 

Si asta o zic in conditiile in care urmatoarea mea masina va fi fara niciun dubiu pe benzina, fie mai veche, fie de generatie noua.

Modificat de mihai.onu94
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu exista 2.0 tdi 150 cp decat M6, pentru DSG exista doar 2.0 TDI 190 cp. Diferenta in acest caz este de 5000 euro.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

7 hours ago, Sop said:

Si chiar daca cu leasing cu tot poate voi da 30.000 pe ateca dupa ce iese din garantie am varianta de a pune gpl. 

Nu te baza pe asta. Majoritatea motoarelor noi pe benzina au injectie directa si instalatiile GPL sunt scumpe si consuma in acelasi timp si benzina si gpl.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!