Jump to content

SUV battle: Ateca vs Sportage vs Tucson vs Tiguan vs altii


CristiALF
 Share

Postare recomandată

aurelian.paratu

Ieri am fost la test drive cu honda cr-v. Motor 1.5 turbo de 193 cutie automata. M am plimbat cu ea 30 de minute. Eu si masina. Sincer .....este superba masina. Stabilitate, motorul trage intr un mare fel si se aude super bine. Nu a depasit 12% la forja ceea ce la tucson se ducea la 16% pe 1.6 tgdi. La interior calitatea este neta peste hyundai. Mi a placut masina foarte mult.Franeaza f bine. Sunt sigur ca va fi masina castigatoare. Ramane de vazut daca iau 4x2 sau 4x4. 

Dupa test drive cu kuga de 180 cp diesel am zis pass la aceasta masina. Daca estetic imi place ST line care ajunge la 30.000 dupa discount , interiorul m a dezamgit de tot. Am crezut ca e vorba de obisnuinta, dar vorba lui RAVE e........ platic. Nu iti transmite niciun feeling. Este pur si simplu anost. 

Prefer o masina mai putin dotata dar sa ma simt bine in ea. Oricum acolo imi voi petrece timpul in 85%.

 

Modificat de aurelian.paratu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3 hours ago, tavitara said:

lista de mai sus e fara rost

se compara masini vandute in nr f mare cu masini vandute in nr foarte mic

se compara masini lansate in 2011 cu masini lansate in 2017

au facut ei o statistica a fiabilitatii bazata pe ce ?

unele nici nu au iesit din garantie

si eu sunt de parere ca cel UN Jaguar F-Pace din oras e fiabil , l-am vazut mergand pe strada

 

Lista de mai sus este facuta pe baza multumirii sau nu a proprietarilor functie de problemele avute in cursul anilor de folosinta a masinii.

Unele masini intradevar au o publicitate agresiva ceeace se reflecta si in numarul de vanzari, altele o fac pe seama pretului, altele forma si infatisare(vreau o masina mai tare ca a vecinului) iar altele be baza experientei personale avute anterior cu acelasi model.

Eu personal am avut o Toyota  RAV4 benzina 2.0, noua, cumparata in 2012 si vanduta anul trecut la 140.000 km cu zero probleme si doar o rechemare in service pentru fixarea centurilor spate. Bineinteles ca am comandat o noua masina cu acelasi motor care e pe cale sa vina. Asta inseamna multumirea clientului .

Va doresc succes in alegere .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te contrazic @emanoeladrian, nu poti compara o masina cu 6-7 ani vechime ce a avut timp destul sa acumuleze probleme sau nu, cu o masina de 1/2 ani care e abia "nascuta".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca anumiti constructori de automobile au gasit secretul ca la orice lansare de model nou sa pastreze nivelul de fiabilitate. In cazul particular Toyota RAV4 motorul pe benzina Valvematic este faimos in fiabilitate si a fost montat de 10 ani pe toate tipurile de facelift pana acum. Din 2019, noul model beneficiaza de o noua motorizare, este ce m-a determinat sa cumpar un model  sfarsit de generatie.

Modificat de emanoeladrian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uiti ceva Marius, sunt proprietar si de VW Passat, cu ea circul in Europa, consum mic si e o masina pentru drumuri lungi. Cand vine Iarna am nevoie de ceva sigur si bun 4X4. Cu RAV4 anterior am avut ceva experiente pozitive in Polonia iarna, acum 4 ani, pe ninsoare abundenta si zapada. M-a scos din situatii limita.

Asa ca cioara ta nu prea se potriveste la mine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdan,

AD14WT16, CHHB, QI6

Noul Tiguan Highline 2,0 TSI DSG 4Mot, 220 CP/ 162 KW, DSG, Cutie automata de viteze , 4 usi , EU6 , 177 g/ Km , B (B= Benzina, D=Diesel)

36.568,70 euro.

se poate negocia de la 5% in SUS.

mai e loc pana la 45K.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@avenirv el stie doar o motorizare de la Tiguan, ca altfel depaseste motorizarea de la CX5 si nu mai merge roastul la adresa VAG.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revista Auto Bild este presa de casa a WV in mai toate testele in care apare si o masina din grupul wv este clar castigatoare . Kia face masini foarte bune pentru cine nu a condus sau urcat in una va pot spune ca la calitatea fabricatiei nu am gasit minusuri fata de wv . Pana si " specialisti " de la Auto Bild au dat castig de cauza adevarat la un singur punct distanta la noul model Kia Ceed in fata WV Golf . Sincer pentru cine nu trece de 20.000 de km pe an la Kia esti acoperit de cei 7 ani de garantie si este din bara in bara inclusiv pe trenul de rulare . La wv trenul de rulare este doar 40 sau 50 de mii garantat . Asa ca dupa 7 ani poti schimba cu una noua la care iar 7 ani nu te doare capul . Si in topul fiabilitatii Kia Sportage nu sta rau de loc la ultimul test de anduranta facut de revista mai sus mentionata Kia Sporrage a iesit peste muuuulte modele cu pretentii de la grupul WV . 

@Marius82 nu este nimeni fanul nimaniu vorbim de lucruri concrete . Am o Skoda Octavia 3 de 4 ani jumatate asa ca nu pot fi acuzat de subiectivism

Modificat de Teodoreanu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masinile din Korea ruginesc mai repede , fac greierasi mai rapid , materiale interioare mai modeste

in rest , tot masini sunt

ele puncteaza la ce ofera - pret mic si garantie mare

aici nu ma refer la suv-uri mari gen Sorento unde KIA uita cine este , la fel ca si Hyundai cu Sante-Fe - au preturi prea mari

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Teodoreanu Mi-am spus doar parerea, este o masina urata, ca o fi ea fiabila sau nu, asta e partea a doua.

Pentru mine, primul lucru care conteaza in alegerea unei masini, este aspectul exterior, stii cum se zice, ala "iti ia fata" prima oara :P Apoi urmeaza restul.

Nu inteleg cum aleg unii masina doar pe baza unui singur criteriu, sa fie fiabila, bine bine dar cum arata nu mai conteaza?

E ca si cum ti-a lua nevasta urata doar ca sa nu atenteze altii la ea :))

@tavitara a punctat foarte bine.

Legat de preturi, intr-adevar, Kia si Hyundai zici ca au bagat steroizi in preturi :))

Modificat de Marius82
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eh, nu sunt singurii cu preturi prea mari. Chiar azi ma uitam la o configuratie de Q5 - cine stie, cunoaste :) - 2.0 TDI la 70.000 de euro. Repet, poate nu m-am facut inteles :)) Q5, 2.0 TDI, 70.000 de euro...

Acum cativa ani asta era pret de X5, nu de Q5. Si trend-ul este acelasi la toate marcile si modelele. 

Toata piata s-a mutat cu preturile in sus! Mai slab la modelele ieftine dar cresterea este progresiva!

Dar, na, atata timp cat se cumpara inseamna ca bani sunt, asa ca... de ce nu?! Bravo lor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

? asa cevaaa? ?

Urmeaza Duster de 30.k euro :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu de unde ati scos asta ca rugineste mai repede garantia pentru perforatia tablei este de 12 ani si la Kia exact ca la WV . Si prefer oricand o masina mai anosta sau fara un mare design dar care sa nu ma tina prin service decat una care arata nu stiu cum dar e varza . Si cand vorbim de design nu cred ca WV rupe gura targului .

Modificat de Teodoreanu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut SantaFe (generatia veche) cu rugina la contra aripa spate, la greu.

Lasa ca rupe Kia pe design.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca si @emanoeladrian eu am ales avand experienta masinii anterioare.

Leonul are 10 ani si 400.000 rulati 90% de mine si restul de sotie. Si 90% din costurile cu aceasta masina au fost consumabile.

Si totodata... nu are pic de rugina.

La cat rulez eu conteaza kilometrii la garantie. Degeaba am 7 ani daca sunt doar 140.000km

E aproape egal cu ce ofera grupul vag. Asta cu 7 ani e valabila la cine sta cu masina in fata blocului si oricum e doar o strategie de marketing.

Credeti ca vw nu poate scoate o traznaie cu 10 ani garantie in limita a 100.000 km ca sa dea bine?

Modificat de Sop
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Teodoreanu modele vw mai vechi de 10 ani am vazut cu rugina dar nu o consider o regula generala la capitolul asta.

Cum si-a ingrijit fiecare masina, asa o are.

Modificat de Marius82
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fiecare circula cat are nevoie pentru mine este ok nu trec de 20 de mii de km pe an si peste 50 % din utilizatori persoane fizice nu trec de km astia rulati pe an. Si grupul wv da garantie 2 ani restul sunt bonus de la importator . 

Modificat de Teodoreanu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Strategia cu 7 ani garantie aduce multi cumparatori, e clar, multi sunt atrasi de asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si ca sa ma retrag in forta din acest topic e deajuns sa priviti o zi la tv cine e agresiv cu publicitatea si cine nu.

Mazda si coreenele sunt agresive in timp ce reclame la skoda seat si vw nu sunt foarte multe.

Timpii de livrare confirma acest lucru. E cat se poate de simplu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, Kia si Hyundai au garantie 7 ani sau 150.000 km. Ultima data cand am avut masina noua din grupul VAG, pe partea de suspensie parca, garantia era de 20.000 km? S-a mai schimbat ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Timpi de livrare mari au fost si inainte de WLTP.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oameni buni e o strategie de marketing asta cu 7 ani.E 20.000? Foarte bine. Afla ca nu am avut nevoie de ea si nici nu stiam cat este. Am inceput sa schimb primele piese la trenul de rulare si la suspensie incepand cu 120.000km . 

Hai sa fim seriosi. Ai avut nevoie de garantie in primii 100.000 km?

@Teodoreanu ai urmarit siteul adac sa vezi ce modele si motoare au luat testele?

Ai urmarit sa vezi diferente la noxe intre vag si concurenta?

Vag nu a picat testele. De unde ai informatia asta?

Singura lor problema fata de ceilalti a fost programarea tarzie a testelor.

Modificat de Sop
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta cu spiritul de turma e cu dus si intors. Tot caut o masina noua si am evitat din start grupul VAG incercand sa vad ce altceva e pe piata.

Nu sunt cel mai pretentios dar la cam toate marcile imi da cate ceva cu virgula. Ba calitatea materialelor, ba ergonomia cabinei, ba sistemele de infotainment, ba motoarele, ba design-ul, ba tinuta de drum... poate sunt prea obisnuit cu masinile VAG dar, la sub 25.000 de euro, singurul lucru care-mi da cu virgula la VAG este pretul! Care e mai mare la dotari mai putine fata de restul masinilor.

In rest cam totul e asa cum ar trebui! Materiale decente unde trebuie, nu premium, si ieftine unde e ok sa fie ieftine. Ergonomie buna, design de bun simt (subiectiva treaba, stiu) atat interior cat si exterior. De ex. mie nu-mi place neam noul Civic si chiar m-am fortat sa-mi placa pentru ca are un pachet foarte bun la un pret foarte bun, dar... nu pot! :)

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am doi colegi cu Sportage si desi stau fara griji ca au 7 ani garantie, nu inseamna ca nu stau in service. Stau in service dar pe garantie :P.

Oricum ar fi, cred ca cine doreste sa-si ia o masina ce ofera lucruri bune in toate capitolele si nu super la un capitol si suficient sau insuficient la celelalte , dupa o tura cu tot ce a fost mentionat in acest topic, va face alegerea corecta pentru el.

Eu recomand ca fiecare sa-si faca un tabel cu tot ceea ce il intereseaza de la un SUV compact si sa mearga la test drive la majoritatea celor care se califica pentru ceea ce isi doreste. Le face un rating in functie de capitolele de interes si sunt sigur ca va avea un castigator clar. Eu asa am facut si pot sa spun ca sunt fericit de alegerea facuta si nu am vreun regret. Este exact ce mi-am dorit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

10 hours ago, Sop said:

Oameni buni e o strategie de marketing asta cu 7 ani.

Vag nu a picat testele. De unde ai informatia asta?

 

Ai dreptate cu ambele informatii.

1)Nici Kia si nici Hyundai nu dau garantie full, chiar daca e de 7 ani. Unui coleg cu Hyundai I30 tocmai ce i-a picat ambreiajul dupa 3 ani. Am fost la DAB Autoserv, nu il schimba pe garantie pe motiv ca este consumabil. Asa ca e bun de plata peste 2500 RON. Garantia asta de 7 ani din bara in bara este discutabila, multe repere sunt considerate consumabile si nu se schimba (si nu stiu cum se face, ca tocmai alea pica cel mai des)

2)Volkswagen tocmai a anuntat ca 14 dintre motoarele sale au trecut testele WLTP, si le confirma pentru productie. Eu nu am auzit sa pice vreunul testul.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • R_a_z_v_a_n a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!