Jump to content

SUV battle: Ateca vs Sportage vs Tucson vs Tiguan vs altii


CristiALF
 Share

Postare recomandată

In bugetul ala karoq sau ateca. Ursul e mai scump.

Modificat de Sop
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoti si Kodiaq la banii astia dar depinde de pretentii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

27.000 de euro este cea mai slaba echipare a CRV-ului cu tractiune fata si cutie manuala. Hibridul este si 4x4 si automat (32.490 de euro pret de plecare pentru benzina 4x4 + CVT in cea mai slaba echipare) si tare cred ca o sa fie oferit doar intr-o versiune de top. Apoi trebuie sa nu uitam ca tehnologia hibrid adauga cel putin 5.000 de euro la pret, desi probabil o sa fie mai mult. Deci vorbim de o masina care costa cel putin 40.000 de euro inainte de reducerea oferita de stat (4.500 de euro daca este plug-in si daca are CO2 sub un anumit prag). Deci iese din discutie!

La bugetul acela Kuga-ul este foarte, foarte ok. Si pui 2.000 de euro intr-un cont si uiti de ei pentru eventuale reparatii, desi nu ma astept sa fie cazul. Si Hyundai-ul este o solutie foarte buna daca negociezi un pret bun. Dupa cumpararea masinii te duci si iei un set de jante pe 17" (se poate) si le vinzi pe cele originale si ai scapat de probleme...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu exista masina de care sa fii sigur ca nu te tine prin service. Dar mai degraba ar fi sa mergi pe o marca mai comuna, inclusiv ptr perioada garantiei ai mai multe service'uri la indemana, ptr Honda (de ex), ai variante restranse.

Kodiak, in 28k, cu integrala, nu prea intra "multa masina". Mai degraba ar fi Ateca/ Karoq, dar pe stoc nu prea sunt, iar livrarea dureaza.

Kadjar cum ti se pare? 1.6dCi vine si cu integrala

Per total, insa, cea mai buna afacere tot Kuga ramane, cat timp e valabila oferta aia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

7 ani grantie bara in bara la KIa , nu am auzit sa fie probleme cu garantia in general la nici un producator . Eu am schimbat la greu piese in garantie inclusiv caseta de directie cost 7000 de lei piesa +manopera ! CR-v am vrut si eu sa achizitionez dar au fost infexibili la pret nu le au pe astea cu reducerile plus reteaua de service este foarte mica piese de schimb nu prea au pe stoc .  Pretul la CR-V este mare comparativ cu , concurenta directa si ce ofera masina mai ales la interior ca materiale ergonomie, tehnologie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 15 ore, aurelian.paratu a scris:

Ok are garantie 7 ani, dar stiti fiecare cum e cu garantia in Romania.

Deci, cum ramasese? ...sau "Mai ne documentam"? :study:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din experienta proprie cu Hyundai, garantia e "pe bune", cel putin in Romania. In cei 5 ani (ca atita am avut eu), in general s-au remediat defecte la revizii fara macar sa fiu intrebat - masina a fost verificata si i s-au inlocuit bucse, tampoane de motor, swichuri fara comentarii, nu mi s-a refuzat nicio reclamatie ca la Seat (tre sa platiti 12 bulioane pe deflectorul rupt de la trapa la 11 mii de km pentru ca are pete de substante necunoscute) si nici nu am intalnit limitari gen "trenul de rulare are garantie 10 mii de km" ca la VAG. Plus ca garantia de 7 ani e full transmisibila si internationala, nu e ca aia extinsa valabila doar la primul proprietar si doar in tara unde ai primit-o.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aurelian.paratu

la Kia Sportage facelift garantia este 7 ani dar in limita a 150.000 km. Din ce am citit pe forum : probleme pierdere antigel motor diesel de 1.6 (cel care ma intereseaza pe mine)-care inca nu se stie exact problema.

 

Eu am experienta cu garantia la VW si la Skoda, unde nu am beneficiat de absolut NIMIC si totul a fost remediat pe buzunarul meu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici eu nu am fost multumit de garantia de la Skoda: lantul a zornait de cand masina avea 2 ani si jumatate (eu avand 4 ani garantie full) si tot au refuzat schimbarea distributiei pe motiv ca lantul e in parametri. Plus alte probleme (ex pompa de apa care pierdea antigel), pe care le tot amanau la rezolvare pe motiv ca mai tine, si tot asa pana am iesit din garantie. Dupa ce am iesit, hopa problemele au au reaparut, dar le-am rezolvat pe banii mei. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aurelian.paratu

Tocmai de aceea iese din discutie tot ce insemna skoda sau vw. Stiti cumva daca motorul de 1.6 diesel de pe kia are CP4? Este posibil sa faca si aceasta pilitura precum vw ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aici ai toate informatiile legate de masina care te intereseaza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aurelian.paratu

Stiu filmarile pentru ca le am urmarit. Este destul de documentat. Ca si masini am de ales intre :

-ford kuga 2.0 tdci 150 cp 4x4 ( ca si pret este cel mai ok insa probleme legate de cutia de transfer nu ma impinge sa o achizitionez. )

-hyndai tucson 1.6 crdi 136 cp 4*4 varianta premium care se ridica undeva la 26.700 euro

-kia sportage 1.6 crdi 136 cp 4*4 varianta cu GT line care se ridica tot la pretul de hyundai.

Cam acestea sunt variantele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parere personala kia oferta cea mai buna pret , dotari , calitate fabricatie , confortabila la mers ( eu am facut test drive cu noul model varianta GT-line pe benzina DCT ) si mai ales garantia unica pe piata desigur daca te incadrezi in 20 de mii/km / an .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aurelian.paratu

Masina va face in jur de 40.000-50.000 km pe an.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci practic vei avea oricum doar ~3 ani garantie daca faci acea medie anuala.

La atatia km anuali, o masina cu un demaraj de 12 secunde nu mi se pare varianta cea mai indicata decat daca faci autostrada

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici pe autostrada nu e ok demarajul ala, masina e grea si reprizele pentru a intra pe autostrada sunt importante. Eu nu as lua Sportage cu motorizarea aia, mai ales la rulajul anual anticipat de tine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Putini cai raportati la o greutate mare, asta inseamna deramaraj slab, si evident consum marit.

 

Daca zici ca masina va fi de firma/achitata de compania unde lucrezi, inseamna ca si cheltuielile or sa fie platite tot de ei, combustibil, revizii, deci nu iti pasa de cat consuma. Singura problema ramane demarajul. Nici nu stiu ce sa-ti recomand. Suzuki s cross 4x4 la 20-22.000euro e prea mic? e drept ca si acesta are demaraj slab.

Auzi dar din moment ce este masina de companie, nu te poti uita si la altfel de motorizari? 2.2-2.5? sa ai cel putin 200cp la 1500-1700kg?

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Mazda s-a zis? Cu TVA intre 22-28000 euro, 9 sec. pana la 100 Km/h,  Mazda CX-5 SKYACTIV-CD184 4x4, transmisie manuală în 6 trepte. In ea te simti ca si cand ai calatorit in viitor, afișaj de conducere activ color cu proiecție pe parbriz și recunoașterea semnelor de circulație,sistem de monitorizare de 360 de grade,   portbagaj mare, etc.

Modificat de Ebi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca faci atatia km pe an nu conteaza garantia in 3 ani ai terminat-o oricum la orice marca . 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca le mai cauti mult nod in papura, te alegi cu nimic. O masina se mai alege si cu inima.

Modificat de Marius82
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uita-te si la Jeep Compass , din ce am inteles au reduceri substantiale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...sau mai bine nu. Am avut unul inchiriat pentru cateva zile si eu, pe banii mei, nu mi-as lua asa ceva decat daca mi-ar da reducere de minim 50%. Adica never ;) Daca vrei Compass, ia-ti Duster full. Iesi mai castigat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 9/30/2018 at 9:48 PM, Sop said:

In bugetul ala karoq sau ateca. Ursul e mai scump.

Karoqul este foarte apreciat.Cei de la VAG abia fac fata comenzilor de Karoq.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

5 hours ago, Ebi said:

   Mazda s-a zis? Cu TVA intre 22-28000 euro, 9 sec. pana la 100 Km/h,  Mazda CX-5 SKYACTIV-CD184 4x4, transmisie manuală în 6 trepte. In ea te simti ca si cand ai calatorit in viitor, afișaj de conducere activ color cu proiecție pe parbriz și recunoașterea semnelor de circulație,sistem de monitorizare de 360 de grade,   portbagaj mare, etc.

Diesel'ul de 184CP vine doar pe Revolution Top (jante 19" standard), care are pret de lista 36k si tot nu e prea sprintena (9.3sec 0-100) la caii pe care ii are. Abia motorul de 150CP, in dotare Takumi coboara sub 30k

Clar preturile de lista primesc si reduceri, dar tot nu cred ca motorul de 184CP s'ar incadra in buget

Modificat de andrei0241
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • R_a_z_v_a_n a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!