Jump to content

SUV battle: Ateca vs Sportage vs Tucson vs Tiguan vs altii


CristiALF
 Share

Postare recomandată

Yes.

Pe de alta parte, lui AutoBlid i se mai spune si VWBild, fiindca la orice comparativ, din orice clasa, pe primul loc iese intotdeauna o masina din grupul VAG. Cu exceptia cazului cand nu participa vreuna, si atunci castiga Ford, Opel, Mercedes sau BMW. Niciodata n-am vazut ca castige vreo frantuzoaica sau vreo asiatica.

Daca vrei obiectivitate, nu AutoBild e etalonul de care ai nevoie ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avand in vedere ca vorbim de o revista nemteasca, deci despre niste oameni obisnuiti cu masini nemtesti, e de asteptat sa strambe din nas la masinile frantuzesti. Asa cum si omenii obisnuiti cu frantuze stramba din nas la nemtesti. Sunt clar masini diferite adresate fiecare unui public aparte. 

Eu nu pot sa inteleg de ce la Renault, de exemplu, butonul pentru activarea/dezactivarea pilotului automat este langa frana de mana(!) restul sunt oricum pe volan. Sau de ce insista sa tina comenzile audio pe un satelit separat in spatele volanului cand atatea marci reusesc sa le tina fara probleme pe volan. Sau ce cauta comenzile de lumina pe maneta de semnalizare, am pornit/oprit de multe ori luminile incercand sa semnalizez in alte masini cu comenzi similare... Si lista poate continua.

Si pe mine, pentru ca sunt foarte obisnuit cu ergonomia nemteasca, m-ar innebuni aceste mici chichite si as depuncta o masina pentru ele. Pentru ca eu vad, obiectiv nu doar subiectiv, modelul nemtesc de a rezolva aceste chestii net superior!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu inteleg despre ce e vorba cu revistele nemtesti, nu cred insa ca testul de fiabilitate este la fel de falsificat ca si Volanul de Aur (ca doar nu au taiat aia cu bomfaierul prinderile cutiei de transfer) - asta pentru ca in testul de fiabilitate VWBild pe primele locuri sunt Hyundai si Kia :)) . Ma rog, pareri ... de cind cu refugiatii nici nemtii nu mai sunt ce erau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In ultimul numar de la Autobild a castigat Kia Ceed in fata Golfului !!!! Va dati seama ca e groasa daca si laudatorii astia a lui wv au recunoscut ca o Kia e mai ok decat asa zisul etalon al clasei. Strict la obiect privind titlul topicilui eu as alege Kia Sportage . Am facut drive test cu noul model facelift cutia de viteza automata este o clasa peste dsg . Masina cu vizibilitate buna materiale de buna calitate bine asamblate , isonorozare peste medie , garantie ffff mare . La minud as trece doar consumul usor maricel in rest din punctul meu de vedere este o masina care merita cumparata .

Modificat de Teodoreanu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma intereseaza o masina fiabila. Mai inalta 4x4 diesel si manuala. Masina va face in jur de 50.000 de km pe an. 

Cu kia am facut test drive si nu prea m a atras. Nu imi place pozitia la volan. La Tucson e mai ok. Ma intereseaza motorul diesel de 136 cp. Cel pe benzina de 177 cp consuma foarte mult gen 14 /100 in oras.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Rave faptul ca tu nu intelegi o anumita solutie tehnica n-o face automat proasta ;)

La fel de bine, cineva care e obisnuit cu masinile frantuzesti sau asiatice poate nu intelege de ce grupul VAG insista sa aiba un robinet separat pentru lumini montat pe bord, cand e mai simplu sa duci mana stanga in spatele volanului fara sa te apleci usor inainte...

Nu le iau apararea celor de la Renault, zic doar ca "ze jermans" n-au intotdeauna cea mai buna rezolvare la toate. Si apoi, degeaba este ergonomie si logica in layout-ul cabinei daca ce-i sub capota e sauerkraut. Nu ma pot gandi la vreun motor VAG care sa fie model de fiabilitate cam de pe la 1.6 16V de pe Golf 4 la benzinare sau de la ALH-ul care-i un fel de Highlander. Care trebuie completat cu ulei intre revizii, da' tot un Highlander ramane. Competita asiatica si franceza in schimb are serii de motoare fiabile, incepand de la 1.2 pana la 2.0 si diesel si benzina.

Ok, inteleg, e mai importanta ergonomia cockpitului si absenta micilor chichite decat aspectele tehnice, un pret rezonabil si fiabilitatea motoarelor, da' chiar sa castige fiecare test comparativ e clar o chestie de subiectivism cras.

My 2 cents.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, B_o_g_d_a_n said:

Competita asiatica si franceza in schimb are serii de motoare fiabile, incepand de la 1.2 pana la 2.0 si diesel si benzina.

Sper, ca eu tocmai fac saltul asta! :)) Dar divagam si, aparent, nu castiga chiar tot, tot! Oricum, toate informatiile care apar ar trebui privite ca opinii, nu litera de lege, pentru ca nimeni nu este 100% obiectiv! Cea mai buna idee e sa gasesti pe cineva care e foarte apropiat de parerile si dorintele tale si sa asculti, iarasi nu 100%, parerea lui.

Si asta in general, nu doar legat de masini...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie mi se pare foarte ok daca iti place cum arata masina, eu personal am o problema cu design-ul ei :)) 

Dar pretul este foarte bun!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce jante pe 18 daca iesi cu masina mult de pe asfalt? mai jos nu se poate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru ca sunt incluse in pachet si restul pachetului este ok... Se pot schimba dupa achizitie, masina vine standard cu 17” Nu asta e cea mai mare problema de acolo :) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil e vorba de masini deja inmatriculate de dealeri inainte de 1 sept, pe vechile norme NEDC, dar asta mai putin conteaza, pretul e intr'adevar f bun. Posibil in perioada asta stocurile si la ceilalti producatori sa fie la oferta (la Seat am vazut iarasi reduceri interesante), dar asta nu schimba pretul ptr Kuga

 

"Daca'ti place fata, ia'o", eu cu Kuga nu am avut acel "click", am vazut'o in showroom, m'am suit in ea si aia a fost, nici n'am intrebat de preturi/dotari, nu era de mine

Modificat de andrei0241
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina se va comanda cu livrare in 60 -80 zile. Este noua.

In legatura cu pierderile de la grup(ulei) au spus ca s a intamplat acest lucru pt ca in momentul in care schimbi anvelopele este obligatoriu sa le schimbi pe toate patru. Sistemul de tractiune citeste fiecare roata in parte. Orice invartire a unei roti in plus duce la cuplarea 4×4 ceea ce duce la ridicarea temperaturii din grup.

In legatura cu calamina.....aici este la fel ca la motoarele benzina de la vw. Daca mergi in oras pe orice galarie se va depune calamina.

Mai cercetam.

Rave in afara de modul cum arata, probleme de ordin tehnic vezi la acest motor?

Am mers si cu hyundai tucson. Este o masina ok. Variants premium vine cu jante pe 19 obligatoriu. Nu se pot schimba. Imi place cum arata tucson dar la interior.......nu ma atrage foarte tare. Este atragatoare oferta de 5 ani garantie din bara in bara.

Modificat de aurelian.paratu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu ma pricep deloc la nimic ce tine de Ford, cu atat mai putin la motoarele lor. Pe mine ma deranjeaza cum e desenat interiorul; acele de bord, formele si culorile per total sunt kitchoase / copilaroase si ecranul ala este foarte greu de navigat datorita pozitiei. Si nici exteriorul nu ma incanta in mod deosebit. Eu unul prefer Tucson dar nici despre el nu stiu multe tehnic vorbind pentru ca nu m-a interesat destul de mult cat sa cercetez.

Dar pretul ala bate genul asta de nemultumiri si sunt sigur ca, dupa o perioada de acomodare, masina o sa fie ok! Nu ai ce altceva sa cumperi, la pretul ala, care sa se apropie de oferta asta. Si asta in general, nu doar in clasa de SUV Compact. Stiu asta pentru ca am studiat cam tot ce se putea la acest pret si mi-a dat cu virgula. :) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Rave, daca nu e secret sau cu deochi, tie ce ti'a atras atentia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e secret, desi putin OT :), mie nu mi-a facut nimic cu ochiul :)) Eram 90% hotarat sa iau alt Leon nou, tot manual, dar pentru ca sotia vrea automata si eu imi vreau electrica inapoi... i-a placut ei cum arata, merge si suna Megane-ul GT, si am si obtinut un pret foarte bun la el, asa ca momentan aceea este pe primul loc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe mine la Ford m-a descurajat portbagajul care este unul dintre cele mai mici din clasa (456 Litri). Intradevar pretul pare unul foarte bun pentru nivelul de dotari. Cat despre motorizari si cutie doar la VAG am gasit o combinatie OK care sa aiba dublu ambreiaj si sistem auto-hold. Am mai gasit ceva la Kia Sportage (la motorul 1.6T), dar m-au descurajat consumul si performantele. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Despre Honda CR V 2019 ce parere aveti? Motor 1.5 turbo de 173 ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceiasi parere ca despre Skodiaq 1.5.  Mare, grea, motor mic -> combinatia ideala pentru consum mare si performante medii. Taman ce a ajuns in showroom-urile Asko, mergi si tu si fa un drive-test si spune-ne si noua cum ti se pare.

Mi se pare mult mai interesanta varianta CRV hybrid ce tocmai a intrat in productie (are lansare oficiala pentru Europa la salonul auto de la Paris in Octombrie, in China se vinde deja de cateva luni) si vine in Romania in primavara.  Motor 2.0 benzina + 2 motoare electrice, AWD inteligent (au deja experienta hybrid orientata spre performanta de la noul NSX), cuplu 320 Nm blana de la 1000-6000 rpm. Pare mai de viitor, macar si dupa fisa tehnica.

Modificat de Doc Morelli
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hibridul e intr-adevar mai interesant.

Cat despre non-hibrid, pe la americani acest CR-V are un consum destul de ok comparativ cu ceva competitori directi care se gasesc si prin Europa.

CRV-ul e o masina ok dar punctul slab cred ca e cutia CVT in varianta auto.

'Skodiaq' DSG mi se pare o optiune mai buna cu un interior ce pare cu doua clase peste CRV. Astia de la Honda se zgarcesc atat de tare incat nici macar nu poti inchide gurile centrale de ventilatie (au scos acel buton care exista cam pe orice masina europeana) si cam taie costurile pe unde pot.

1157752186_ScreenShot2018-09-30at8_50_23AM.thumb.jpeg.8f8f3fab62bc6f771a6b52d917ba4260.jpeg

1401586649_ScreenShot2018-09-30at8_50_48AM.thumb.jpeg.a334a20e464a7dc1135883f18ae9e5e6.jpeg

Screen Shot 2018-09-30 at 8.42.56 AM.png

Modificat de Iulian M
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost azi la honda si am vazut noul model. Pare mult mai cizelat in interior decat hyundai si kia. Modelul e 2018. Manual m ar interesa. Nu vreau automata. Imi plac masinile manuale. Nu ma deranjeaza sa mestec in cutie. 

Am tot analizat variante. Ford era ok ca si pret insa documentandu-ma mai mult probleme aparute la cutia de transfer m-a facut sa zis pas. La hyundai mi a placut ca forma insa varianta premium pe care as dori sa o iau vine cu roti pe 19, cam improprii pe unde voi merge cu masina. In momentul de fata am o skoda de 1.4 tsi. Si pe unde a mers aceasta masina va merge si urmatoarea. Nu fac off road propriu zis dar daca am reusit lunar sa sparg cauciucuri 195/65/15, cele pe 19 sigur le voi taia.

La kia nu imi place exteriorul iar problemele care le tot citesc ma face sa ridic semne de intrebare. Ok are garantie 7 ani, dar stiti fiecare cum e cu garantia in Romania.

Motoarele Honda stiu ca sunt fiabile. 

Mai ne documentam.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

52 minute în urmă, aurelian.paratu a scris:

Ok are garantie 7 ani, dar stiti fiecare cum e cu garantia in Romania.

Nu, nu stim. Ce anume e problematic? :huh:

Modificat de Vizitator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce am ajuns sa comparam un Kuga de 24(?).000 cu un CRV care o sa fie peste 34.000(cu tot cu reducerea de la stat, daca o sa se incadreze) daca nu mai mult

Adica eu sunt curios care e bugetul si ce se vrea de la masina, ca odata stiute astea e foarte simplu sa alegi cea mai buna varianta care se incadreaza in ele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Modelul nou este 27000 euro. Bugetul este maxim 28000 euro.vreau o masina mai inalta care sa intre in locuri unde drumurile sint neasfaltate. Intru acum si cu skoda , dar vai de ea ce este pe dedesubt si nu intru decat atunci cand e frumos afara. Cand ploua sau e zapada nici nu ma gandesc sa intru cu skoda.

Vreau o masina fiabila care sa nu ma tina prin service non stop pentru ca nu am timp de asa ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • R_a_z_v_a_n a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!