Jump to content

SUV battle: Ateca vs Sportage vs Tucson vs Tiguan vs altii


CristiALF
 Share

Postare recomandată

Daca vorbim de actualul X1, nu se compara nici ca design nici la altceva cu tiguan, daca eliminati pretul si sa zicem ambele ar fi la acelasi pret x, toata lumea ar cam lua X1. Mergeti cu el, tocmai ce am mers 2.0i, este placut, era din ce am observat, cam mid to full options.Am mers in aceeasi zi si cu GLA,daca Luciosul se gandeste la unul, sa isi ia varianta noua ce are si garda la sol putin marita fata de generatia anterioara,si din ce am vazut este valabil si pt suspensia sport.Foarte interesanta si culoarea noua. X1 are portbagaj ceva mai mare si in spate ai mai "multa lumina" fata de GLA.

Recomand X1 sau GLA over tiguan daca reusiti sa il configurati bine. Eu de exemplu mai ajut prieteni,care isi iau de la mercedes masini,avand reducerea de flota.Deci daca gasesti pe cineva care sa te ajute, merita peste tiguan (doar sa se faca un test pt spatiu interior) posibil-sigur persoane foarte mari ca gabarit sa stea incomod in GLA

 

PS: nu am reusit niciodata la masina gama premium sa reusesc sa bag optionale sub 10.000euro, nu prea iti iese.

Modificat de Ana231
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci care ar fi argumentele la X1 in afara de brand? Ca solutia constructiva e identica cu Tiguan, la interior la plastice pare ca sta un pic mai prost, la oferta de motoare e tot un drac iar la pret e mai scump. Designul?

Modificat de vdragos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mergi cu X1 nou, nu are rost sa discutam,pornind de la motor unde nu am simtit lag,apesi pedala si creste in ture/viteza,pana la usi care cu geamurile deschise la tiguan (si am observat ca si la golf,jetta) cand le inchizi se aud f f cheap.iDrive peste cel din tiguan,suspensile peste,feeling mult mai bun fata de tiguan,vizibilitate buna (exceptand sa zic spre spate).Deci, daca ai banii nu merita,cred ca e top 1 in small SUV list dupa parerea mea,peste Q3 Gla tiguan cx5 etc

Modificat de Ana231
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

X1 merita daca pui optionale de 10-15k euro, iei Xdrive si ZF8. Altfel este doar o noua masina supraevaluata marca Bmw. E mai versatila decat varianta anterioara, iDrive mediu, plastice cheap. Dpmdv pierde in fata Tiguan sau CX5 bine dotate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

manuala de pe VW este peste cea de pe bmw sau mercedes. Deci clar, vorbim despre echipari similare si cu cutii auto.Mazda inca au probleme mari cu vopseaua, chiar si VW mai are slabiciuni la acest capitol dar nu ca mazda

Modificat de Ana231
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de ce se compara X1 cu Tiguan ?

X1 e prea mic iar X3 prea mare fata de Tiguan

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din moment ce se afla si ateca si tiguan si "altii" in acest versus, si din moment ce userul luciosul se gandea,am impartasit niste opinii obiective

Totusi si x1 si tiguan se afla tot pe la 4.4x lungime si 1.8xm latime,tiguanul avand un plus overall

Modificat de Ana231
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de fapt cam asta e orientarea si ca preturi , ai dreptate

X3 costa atat nou cat si second cat Touareg , desi Touareg trebuia sa se bata cu X5

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ana are dreptate, tiguanul este la aceleasi dimensiuni si masa ca x1. X3 este sensibil mai mare pe lungime, f putin pe lungime si putin mai greu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 27.01.2017 at 0:18 PM, ovi_ice said:

Sa fie intr-un ceas bun ! ;)

Si pt mine Sportage e una dintre variante, alaturi de Ateca. Iar interiorul la variantele GT-Line arata foaarteee bine! Ca motorizare, eu as fi mers pe 1.6 T-GDI, 4x4, DCT 7, cu tot "riscul" consumului mai mare.

Pana la urma ce culoare ai ales ? Si in cat timp vine ? 

A venit a sotiei, are 1400 km. Consum mediu 1,6 T-GDI AWD DCT 7 - 12 l/100 km. Doar oras, bara la bara. Merge foarte relaxata, fara ruperi de ritm!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

QQ observ ca nu se poate configura automata + 4x4; dieselul se opreste la 130 cp, benzina la 163 cp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ma uit si cu cine s-a concurat, am asa, un sentiment de nerelevant ... Dar cred ca e de vina primavara. 

Am auzit si vazut tot felul de chestii despre 3008, comentarii gen "premium", "uau" etc. Umila mea parere este ca avem de-a face cu un pachet tehnic slabut imbracat intr-un pachet tehnologic mai avangardist si un design bun, futuristic. Dar daca te uiti cu atentie la desuuri, nu prea suna bine, motoare pe benzina cu 3 cilindri, cutie automata cu convertizor, suspensie spate semiindependenta. Si preturi babane ca doar e ultimul racnet. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uitandu-ne retrospectiv, vedem ca au castigat diferite marci in anii din urma, inclusiv Golf 7 prin 2013. Cat despre preturi, cred ca sunt in norma obisnuita pentru modelele actuale, dar nu stiu ce politica de discount-uri au astia de la Peugeot de la noi( vezi Ford cu pret de lista mare si discount generos din prima). Cred totusi ca au preturi relativ ok tinand cont ca grupul Vag are preturi de strat mici dar adaugand optionale de bun simt ajunge la niste scoruri de te doare capu'.

Da' acu' fiecare cu parerile lui...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are preturi ok. Incearca sa copieze politica VAG de preturi mai mici dar daca pui optionale te duci in stratosfera. In plus, discount-urile nu sunt mari (sunt cele standard pentru europene). Problema la Peugeot este lipsa de fiabilitate si nu vorbesc din povesti. Motoarele sunt bune dar partea electrica pica in prostia iar ergonomia si materialele nu sunt de top. Vorbesc de modele de acum 4-5 ani, mai noi nu am mai condus pentru ca nu sunt interesat de marca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai amestecul eterogen de gusturi de la concurs nu ma convinge ... Iar faptul ca au cistigat concursul modele care ulterior au ajuns anonime in vinzari sau fiascouri cred ca spune totul.

Cit despre 3008, eu cu greu imi inchipui un premium cu 3 cilindri si cu suspensie semiindependenta, mai ales la virfurile de gama. Hai ca la un entry level era pasabil, dar si la versiunile superioare ... Bineinteles e chestie de gusturi dar eu as paria ca se va vinde bine doar in Franta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ghicesti bine... Locuiesc in Fr si deja e cea mai vanduta masina din toata tara in ultimile 2 luni... Fie vorba intre noi , nu sta francezul sa se intrebe cu privire la suspensie... Sau alte chestii tehnice. Nu au bagat 4x4 pt ca aici nu e cautat mai deloc ziceau zilele trecute cei de la peugeot.

Oricum motorasul ala de 1.2 sa stii ca e destul de ok intr-o tara unde sunt radare fixe la fiecare 15km pe autostrada si radare mobile 8h/zi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unii o tot ardeti cu suspenisa semiindependenta ca un mare minus sa fim seriosi intr-o utilizare normala nu se simte nici o diferenta . Peugeot 3008 arata intr-un mare fel nu este o masina anosta si motorizarile diesel de la Peugeot sunt peste ce produce VAG ca rafinament si consum . Sunt convins ca va avea vanzari bunicele cat despre 4X4 peste 90 % dintre cei care au acest sistem il folosesc extrem de rar sau deloc . Ne cumparam JIP sa urcam bordura la oras .

Modificat de Teodoreanu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

9 hours ago, vdragos said:

Iar faptul ca au cistigat concursul modele care ulterior au ajuns anonime in vinzari sau fiascouri cred ca spune totul.

Nu stiu exact pe ce te bazezi cand spui asta, dar la o verificare, am luat din 2008 incoace, ca n-as fi vrut sa fac lista din '69 in ordine descrescatoare:

2016 - Opel Astra, nu stiu cat de bine s-au vandut dar sigur nu e anonima si nici fiasco, am gasit ca s-au vandut undeva la 250k bucati in Europa

2015 - Passat, nu cred ca mai are rost sa caut cifre despre asta

2014 - Peugeot 308 , unitati vandute 2014 - 161.515, 2015 - 213.764

2013 - Golf, iarasi nu cred ca are rost sa discutam despre cifre

2012 -  Ampera/Volt asta e singurul model care putem spune ca a dat chix ( 5.270 - 2012 + 650 de Volt)

2011 - Nissan Leaf, pe care eu nu il consider un rateu, tinand cont ca vb de masina electrica. 2016 18.210 buc, 2015 15.303buc.2014 15.158buc

2010 - Polo , iarasi nu cred ca are rost sa discutam cifrele.

2009 - Insignia , cifre 137.714 in 2009 , 132.182 in 2010 si  133.535 in 2011.

2008- Fiat 500 - din 2008 pana in 2016 inclusiv s-au vandut peste 1,5 milioane de unitati.

Ideea era sa lasa putin subiectivismul asta patimas. END of OT

Datele luate sunt de pe: http://carsalesbase.com/european-car-sales-data/

Modificat de Luciosu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca pentru tine Astra si Insignia nu sunt masini anonime, ca si Peugeot 308, inseamna ca avem repere diferite si e perfect OK, sunt de acord ca poate au trezit interes la lansare dar intre timp piata le-a anonimizat, inclusiv la cifre de vinzari - Golful vinde in jur de 400 de mii pe an de exemplu. Cit priveste suspensia semiindependenta, nu am spus nicaieri ca nu e ok, de altfel nu am spus nici de motoarele Puretech ca sunt ceva rau. Am afirmat doar ca nu sunt premium si ca pretul nu reflecta valoarea pachetului tehnic, atita tot. Cred ca intre un Puretech de 3 cilindri si 130 de cai si un TSI de 4 cilindri si 150 de cai alegerea e no brainer.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dragos, ca sa ramanem on-topic, daca e sa comparam vreunul din Suv-urile/crossover propuse aici, dupa cele afirmate de tine, ar trebui sa luam ca etalon Nissan QQ, care este cel mai bine vandut Crossover/Suv de nspe mii de ani.

Si ca sa comparam mere cu mere, daca discutam de 1.2 puretech care este entry-level, atunci comparatia ar putea fi facuta cu motorul de 1.0 TSI de la Ateca de exemplu, care este tot entry-level.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am mers cu 308 cu motorul 1.2 de 130 CP si am ramas impresionat de motoras, trage foarte bine.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca o data, nu am nimic impotriva motoarelor mici - pur si simplu Peugeot face o jmecherie, le vinde ca si pe produse superioare. Nu spun ca nu sunt ok etc.

@mihai.onu94; orice parere este binevenita, mai ales daca este in cunostinta de cauza. Daca pentru tine cutia EAT6 produsa de Aisin este pachet tehnic premium sau avansat sau comparabil cu tehnologia DSG, e ok, fiecare e liber sa creada ce doreste. De asemenea daca faci comparatia lui EAT6 cu 7/9 gtronic sau ZF 8 si nu vezi nicio diferenta, e ok, suntem intr-o tara libera. Pune-ti totusi intrebarea de ce Mercedes/BMW/Volvo nu folosesc Aisin AT6.

Nu am afirmat nicaieri ca VAG este premium, nu cred ca are aceasta pretentie decit la Audi/Bentley/Bugatti. Dimpotriva, niste colegi pe aici au afirmat ca 3008 ar fi premium. VAG este ceea ce este, un constructor generalist de calitate buna, pe care multi altii gafaie sa-l ajunga din urma mai ales la capacitatea de a industrializa pe scara larga solutii tehnice sofisticate. Nu facem fetisisme pe aici dar trebuie sa recunosc (citeodata cu amaraciune) ca in majoritatea domeniilor VAG face pur si simplu masini mai bune si mai avansate tehnologic.

Nu vorbim aici de topuri de fiabilitate, cind se face pricingul si pozitionarea unei masini pe piata nu se factorizeaza fiabilitatea. Suntb perfect de acord ca 307 e o masina ok. A fost considerata un pic prea grea la vremea ei, spatioasa, dar citi ar prefera-o la pret egal in fata unui Golf? Este diferenta intre pachetul tehnologic al Golfului V si 307? E iar no brainer pentru ca Golful V a fost compacta cu cea mai avansata platforma tehnologica la vremea ei. Again, nu vorbesc de fiabilitate, altfel toata discutia se reduce la Duster/Logan. Sunt bune, mi-a zis tata ca nu baga decit revizii ...

Si ontopic: eu trebuie sa recunosc ca ma impac greu cu institutia SUV ului cu 2WD. As prefera oricind o compacta, un monovolum sau o clasa medie cu 2WD unui SUV cu 2 WD, pur si simplu e chestie de eficienta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • R_a_z_v_a_n a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!