Jump to content

SUV battle: Ateca vs Sportage vs Tucson vs Tiguan vs altii


CristiALF
 Share

Postare recomandată

Modulele sunt acolo sa te ajute, nu sa depinzi de ele in totalitate. De asta te avertizeaza cand nu functioneaza. Nu mi se pare ca sunt inutile, ba chiar deloc. Worst case, iti atrag atentia ca sa ramai concentrat pe drum. Asemenea lucruri sunt mai importante in aglomeratiile de azi. Nimic nu e fara cusur, insa probabil e ca dsg-ul..pana ai zici ca nu ai nevoie de asa ceva, apoi nu poti fara.

Eu am facut acelasi drum de 800km cu si fara acc. Aceleasi conditii si timp, am ajuns mult mai putin obosit la destinatie cu acc.

 

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Io zic ca la 30 k iei un Scout echivalent. Dar la 27 e greu.

@edi10000: de acord, Tucsonul meu JM era numai plastic tare in interior si de aceea nu a fost deloc afectat cind,  intr-o vara, l-am uitat parcat la serviciu cu trapa deschisa si a plouat de vreo doua ori. Intre timp, dupa trei ani, la Passatul B6 i s-a cojit frumopasa vopsea cauciucata din jurul butonului de pornire ... (vopseaua de pe capota s-a cojit de fapt la Passat la prima spalare).

De acord de asemenea ca nu avea tinuta de drum (la feedbackul directiei e o discutie pentru ca avea directie hidraulica, mult mai senzitiva decit cele electrice), din punctul asta de vedere (al tinutei de drum) probabil ca un Polo cu jante mai mari umileste orice suv din versusul asta. Parerea mea e ca un cumparator de SUV cauta mai degraba polivalenta si nu sportivitatea - din punctul asta de vedere nu se mai fac SUV - uri cum a fost JM - ul, din pacate. Eu l-am vindut pentru ca parea submotorizat, nu avea cutie automata si incepuse sa se devalorizeze abrupt, dar celelalte calitati ramin.

Modificat de vdragos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma Tizule, nu inteleg chestia asta cu "valabilitatea" la terasa. Nu stiu cum e la BV dar pe aici pe la AG, in special Mioveni - Pitesti, orice e sub Seria 5/A6/Seria7 este slab adica sunt atat de multe pe aici incat ai crede ca fabrica de asa ceva prin zona. 

Cu niciuna dintre masinile dezbatute in topicul asta nu esti "tare in parcare" asa ca serios daca inteleg trimiterea ta. Skoda Yeti este prima incercare a lor de a face un Crossover. Masina are calitati, alea pe care doar posesorii lor le stiu, INSA nu despre asta e vorba. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cristi511: Tizule, nu discutam de care basculanta e mai misto, discutam de SUV Battle, nu ? 

Pointul meu este ca si Yeti poate fi demn de luat in seama, intrucat e mai ieftin si vine cu foarte multe dotari. Sigur, ii lipseste designul modern si toti asistentii electronici ce tin de platformele nou. (ma mir ca au pus MirrorLink). Cat faptul ca a fost prima incercare, nu e chiar rau, pentru ca oamenii s-au straduit mai mult decat se straduie cu modelele curente. Vezi scaunele spate care culiseaza independent, cand Tiguanul nu le avea. Sau compartimentul cu capac de pe bord, cand Tiguanul avea doar "gaura" fara capac. Chestii mici, dar Simply Clever :P 

Ref la "tare in parcare" ma refeream la "wow factor". Din SUV-urile mentionate pana acum, mi se pare ca doar Ateca are "wow factor". L-am vazut pe viu si mi-a atras imediat privirea. Tiguan - nu il are - din punctul meu de vedere, dar nici nu cred ca a fost in caietul de sarcini al modelului. Pentru Ateca - comes with the territory. 

45 minutes ago, cristi511 said:

Ma Tizule, nu inteleg chestia asta cu "valabilitatea" la terasa.

De Evoque Cabrio ce zici ? WOW factor si atat. De fapt, doar WOW factor. Chiar, cat costa masinuta asta ? Citisem ca lista de asteptare e de 8-10 luni...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema, sau nu, e ca mai toata lumea a cazut de acord ca nu se poate decat in varianta 190tdi 4m tocmai pentru ca e foarte mare masina. :) Altfel nu prea isi are rostul si oricum devine prea scumpta. 

Edit: este mult spus SUV Battle ci mai dregraba ar fi Crossover battle. Apoi, dupa cum vezi cam toate modelele in discutie sunt noi sau relativ noi. Yeti e pe faras pentru ca de la anu va aparea o alta varianta. Si, asa cum s-a spus de n ori, look-ul si gadgeturile sunt mai importante in mod realistic vorbind decat capabilitatile in off-road. E bine de stiut ca pot sa urc pante cu x grade si sa degajez la y grade dar serios, ma intereseaza ca daca vreau sa merg pana la padure sa nu fiu nevoit sa las masina la drum. :P ( aviz amatorilor). Eu cu Dusterul am facut niste excursii foarte misto si tot ce imi doresc de la urmatoarea masina Crossover este sa aiba capabilitatea Dusterului in offroad (soft road defapt dar o sa numim generic off road) cu un plus de putere si confort + o imagine mai misto. Restul e can can. 

Modificat de cristi511
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cristi511: asa ca "toata lumea a cazut de acord" e pe "guesstimate"-uri. Totusi, niciunul din cei care scriu pe topicul asta nu a condus Kodiak-ul. Eu zic sa-i dati o sansa la un TD si apoi sa-i puneti eticheta, ca sa nu fie cu surprize :) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar cam toti am cazut de acord ( dintre cei care au condus) ca Tiguanul 150 e submotorizat sau, hai sa formulez altfel, motorul nu lasa impresia ca ar avea 150 de cai. Pe o caroserie semnificativ mai mare banuiesc ca putem deduce, atata timp cat motorul nu se va schimba, ca rezultatele vor fi chiar mai elocvente. 

Tu ti-ai lua Q7 de 150 de cai? Asta e intrebarea. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dimensiuni:

 

hyundai-tucson-2015.jpg

ateca-dimensions-4073567757191448088-7036982641206279058.jpg

volkswagen-tiguan-2016.jpg

kia-sportage-2016.jpg

Skoda_Kodiaq_2017-photos-101.jpg

yeti-fl-side_201610051414.jpg

Modificat de cristi511
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut si eu acum preturi la Yeti SMart, pe la 20k 1.4 tsi 4x4 DSG6 ! pot trece peste multe neajunsuri la acest pret

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu unde te-ai uitat dar in configuratorul Skoda, adica aici varianta nominalizata de tine este 25142 euro. :) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda, mult mai frumos Ateca.

Am gasit un comparativ intre ele facut de cehi, 2.0tdi150dsg, m-am chinuit cu google translate. Se produc in aceeasi fabrica:)

Aici concluzia:

http://www.auto.cz/test-seat-ateca-vs-skoda-yeti-souboj-generaci-vyhraje-mladsi-98070?cast=4-Zaver

 

620_57d1e6ba8f5ad.jpg

Modificat de 75NOR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Niste sprinturi ( consider ca asa se va misca si ateca date fiind dimensiunile asemanatoare si solutiile tehnice identice).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

36 minutes ago, cristi511 said:

Nu stiu unde te-ai uitat dar in configuratorul Skoda, adica aici varianta nominalizata de tine este 25142 euro. :) 

http://cc.porscheinformatik.com/nwapp/nws_ro/LIST/SKODA!ro!!!C!!!/STD/C/MB|Yeti/AUV|AMBITION-OUTDOOR/PF|sl/ID|C20160880022/detail.html?sort=&STATE=v_pic1;id_C20160880022

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai asta e 1.4 125 4x2...nu prea are legatura cu discutia. :) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In lista pdf de la Avia, Yeti Smart 1.4 tsi 4x4 DSG 6 e 20477.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti afiseaza discountul abia dupa ce selectezi versiunea. In acest caz -4665 EUR :)

Capture.PNG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Yeti Smart deci cam bate Dusterul la fund.

Modificat de Flavyus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru mine, cel putin pe moment, Jeti mi se pare utilitar sau masina de 50+, sorry, asa stau gusturile mele actuale

Welthoelzer_DZMG.jpg

Si imi doresc o masina care sa zambesc cand ma uit la ea, la care sa imi intorc capul dupa ce o las in parcare....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt total de acord, de-aia am comandat Tiguan. In schimb cine se uita dupa un Duster, cum zicea @Flavyus, are in fata o oferta imbatabila.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Flavyus total de acord cu tine in cazul asta. :) 

@Catta83 de asemenea de acord. Dar astea sunt situatii unice, de final de viata. Un fel de ultim partz. ca sa scape de stocuri. Nevertheless, e o oferta imbatabila. :) 

Edit: ia dati-mi si mie link-ul ala ca la mine nici configuratorul dar nici livrarea imediata nu ma lasa sa selectez 1.4 150 4x4 dsg6, Rectific, merge acum.

Uite ce pret iese cand o fac cum vreau eu sau cum imi doresc Ateca. :)

Configurator - Oferta dumneavoastra.pdf

Modificat de cristi511
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ia d'aci! :D  

It has arrived!

Motor Cutie Viteze Cod Model Pret fara TVA (EUR) Pret cu TVA (EUR)
REFERENCE
1.0 TSI 115 CP Ecomotive M6 KH714X17 14,529 17,435
1.6 TDI 115 CP Ecomotive M6 KH71MX17 16,161 19,394
STYLE
1.4 EcoTSI 150 CP Start&Stop M6 KH72YX17 17,828 21,393
1.4 EcoTSI 150 CP Start&Stop DSG7 KH72YZ17 19,119 22,943
1.4 EcoTSI 150 CP Start&Stop 4Drive M6 KH72YU17 19,523 23,428
1.4 EcoTSI 150 CP Start&Stop 4Drive DSG6 KH72YT17 20,838 25,005
2.0 TDI 150 CP Start&Stop 4Drive M6 KH72PU17 21,738 26,086
XCELLENCE
1.4 EcoTSI 150 CP Start&Stop M6 KH74YX17 20,123 24,148
1.4 EcoTSI 150 CP Start&Stop DSG7 KH74YZ17 21,414 25,697
1.4 EcoTSI 150 CP Start&Stop 4Drive M6 KH74YU17 21,818 26,182
1.4 EcoTSI 150 CP Start&Stop 4Drive DSG6 KH74YT17 23,112 27,734
2.0 TDI 150 CP Start&Stop 4Drive M6 KH74PU17 24,033 28,840
2.0 TDI 190 CP Start&Stop 4Drive DSG7 KH74RS17 27,338 32,806

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

15 minutes ago, Luciosu said:

Ia d'aci! :D  

It has arrived!

Motor Cutie Viteze Cod Model Pret fara TVA (EUR) Pret cu TVA (EUR)
REFERENCE
1.0 TSI 115 CP Ecomotive M6 KH714X17 14,529 17,435
1.6 TDI 115 CP Ecomotive M6 KH71MX17 16,161 19,394
STYLE
1.4 EcoTSI 150 CP Start&Stop M6 KH72YX17 17,828 21,393
1.4 EcoTSI 150 CP Start&Stop DSG7 KH72YZ17 19,119 22,943
1.4 EcoTSI 150 CP Start&Stop 4Drive M6 KH72YU17 19,523 23,428
1.4 EcoTSI 150 CP Start&Stop 4Drive DSG6 KH72YT17 20,838 25,005
2.0 TDI 150 CP Start&Stop 4Drive M6 KH72PU17 21,738 26,086
XCELLENCE
1.4 EcoTSI 150 CP Start&Stop M6 KH74YX17 20,123 24,148
1.4 EcoTSI 150 CP Start&Stop DSG7 KH74YZ17 21,414 25,697
1.4 EcoTSI 150 CP Start&Stop 4Drive M6 KH74YU17 21,818 26,182
1.4 EcoTSI 150 CP Start&Stop 4Drive DSG6 KH74YT17 23,112 27,734
2.0 TDI 150 CP Start&Stop 4Drive M6 KH74PU17 24,033 28,840
2.0 TDI 190 CP Start&Stop 4Drive DSG7 KH74RS17 27,338 32,806

Acestea sunt exact preturile de draft din cate vad eu pentru Ateca :)

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • R_a_z_v_a_n a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!