Jump to content

SUV battle: Ateca vs Sportage vs Tucson vs Tiguan vs altii


CristiALF
 Share

Postare recomandată

Nu uita te rog ca Oltcitul respectiv avea scuturi metalice integrale si la motor si la rezervor, suspensii complet independente si 870 de kg :)

Cristi, un 4wd te ajuta doar la tractiune, deci e superior unui 2wd doar in zapada inalta, pe denivelari, declivitati, etc., in rest la frinare, cornering, Leonul cu cauciucuri de iarna nu are nicio problema :)) dar pshihologic te inteleg si te aprob :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OFFT: Nu stiu ce sa zic, pt ca nu am vazut noul 3008 in persoana, dar din poze parca este peste Mercedes GLA/GLC, interior/exterior (cele din urma avand avantajul fiind si 4motion)

Modificat de Ana231
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu cum este comparativ cu GLA, dar fata de GLC franceza e muuuult in urma. Totusi e o masina de 57k euro fata de una de 23k. Haideti sa fim seriosi....

15302432_1308915479139318_287715738_o.jpg

15292638_1308917619139104_1950394329_o.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inteleg, dar daca pretul si emblema nu ar exista..ma rog dupa cum am spus,3008 nu l-am vazut live. in poza esti tu la volan? banuiesc ca este GLC?

Modificat de Ana231
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca tot se vorbea de Vitara...

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca putem include si noul Ford Kuga, chiar daca nu stiu preturile. Au facut si ei o masina care arata a masina. :)

 

maxresdefault.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Luciosu: din punctul meu de vedere problema Ford nu a fost designul exterior, ci interiorul, calitate, asamblari si ergonomie...

Strict ca design exterior, eu gasesc Tucsonul foarte atragator, dar...conducem interiorul, nu exteriorul... :) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@75NOR Sunt total de acord cu tine. Stiu si problema plasticelor de la Ford, dar nici Seat nu a excelat in privinta asta. Si da, eu merg pe acelasi principiu, poate sa fie frumoasa masina la exterior, dar eu timpul mi-l petrec in interior. :) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Strict ca si perceptie, chiar daca plasticele sunt la fel de tari, cele din Seat dau impresia de calitate si durabilitate, nu de "glossy si fragil" - apanajul plasticelor de Ford.

Trage frana de mana la o Kuga sau la un S-max si o sa intelegi ce vreau sa spun - ti-e si teama ca ramai cu ea in mana (frana de mana, desigur) :) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa avem si o idee despre interior. :) Am mers cu Focus si chiar un un S-Max, si sunt de acord. Am zis ca e o varianta, in conditiile in care discutam despre modele noi. 

2017-Ford-Kuga-Facelift-interior.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Luciosu: e destul de clar din poza. "Same sh*t, different day". Aceleasi manere de deschis usa, manere de pe fata de usa, aceleasi plastice - mai ales ala de la usa torpedo si din jurul schimbatorului si climatronicului si aeratoare.

Se pare ca fanii/clientii Ford sunt de acord cu acest nivel de calitate perceputa, de asta nu se schimba nimic de vreo 10 ani incoace, de la Focus 3.

Apropos de SUV Battle, in weekendul trecut, am luat contact cu un Duster "cu de toate" 1.5dci 110cai.

A fost o supriza foarte placuta pentru mine, mai ales ca si directie, feedback la drum, schimbator viteze, pedale si cam tot ce tine de motor si tinuta de drum.

Daca ar fi avut alte scaune, mai "omenesti si ne-taburet style" ar fi fost chiar o masinuta de dorit. Cred ca asta e minusul major al masinii, altfel, este o masinuta foarte corecta si cinstita.

Surpriza reala (pe viu, caci din teste stiam la ce sa ma astept) a fost comportamentul 4x4. Masinuta a parcurs drumul Brasov - Sacele - Valea Garciniului - Azuga, adica DJ129A intr-un mare stil. Drumul este "the perfect stomping grounds" pentru SUV-uri, adica un drum neasfaltat, forestier, cu macadam, serpentine si o diferenta de nivel pretabila pentru SUV. Conditiile au presupus zapada pudra in zona de 35-40cm, drum nebatut, doar cu urme de snowmobil, dar pe care nu se putea merge datorita ecartamentului masinii. Astfel, Dusterul, cu setarea 4x4 Lock s-a comportat admirabil. In tr.2, mers constant, in acele de par impingea foarte bine, directia ok, nivel de tractiune suficient.

Ce nu a putut face a fost sa urce la Susai, pentru cine a facut drumul, e o extensie din DJ129A catre Predeal, pe niste serpentine cu panta foarte mare. In conditiile in care zapada era peste proiectoarele din bara, transformand bratele suspensiei si bara fata in plug, urcarea s-a dovedit a fi prea mult - drumul e destul de ingust, eram 1 singura masina, imbracati neadecvat - asa ca a fost "no heroics". Fortat, probabil ca s-ar fi putut urca, dar cu prajit de ambreiaj si nu era cazul.

All in all, am ramas foarte foarte placut impresionat de ce inseamna Duster + 4x4. Exceptand Touareg sau Amarok - dar vorbim de alta categorie de masina/gabarit/pret - cu nimic din VAG nu am fi razbit mai sus, orice 4Mo fara "lock" nu facea fata nici pe departe la acel drum.

Pacat de scaunele alea, in rest, recomand Dusterul pentru cine vrea sa-si foloseasca SUV-ul pentru ceea ce a fost facut si nu ca "feshion item"

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cristi, partea buna e ca au mai scos din milioanele de butoane si bordul ala argintiu. A ramas mai putin.  Problema este ca toata lumea is ia SUV pentru ca "feshion item", nu pentru necesitati. Altfel, nu inteleg de ce si-ar lua toate pitzi din Buc, Range Rover, G classe etc etc. Eu nu sunt fan SUV. Imi place sa am pozitia mai jos, eventual cu fundu' pe asfalt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

G Klasse si cu Wrangler sunt "institutii 4x4" in sine si din ce am vazut nu prea sunt "feshion". Sunt prea inconfortabile/zgomotoase ca sa fie pe placul categoriilor mentionate de tine. 

Restul, mda, SUV-uri, lumea si le ia ca sa "stea sus" si pentru "social status", alta motivatie nu prea e...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Wrangler, total de acord. G-Klasse vad in fiecare zi cate o pitzi cu el. Nu conteaza ca e incomod, dar costa mult si arata statutul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pacat de ele - la masini ma refer. 

Punti rigide + 3 diferentiale 100% blocabile + reductor = "Nirvana 4x4". 

Doar ca la >110km/h vajaie de la forma caroseriei, parbrizul ingust si vertical nu e cel mai comod, etc.

Dar, suntem OT, G Klasse nu intra la SUV-uri. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Wrangler are doar doua diferentiale.

Modificat de vdragos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu ma refeream la G Klasse :) 

Wranglerul - doar daca vorbim de Rubicon are 2 dif-uri blocabile si bare stabilizatoare decuplabile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar pe fata e decuplabila bara stabilizatoare. Si se strica tot timpul sistemul de decuplare. Pentru everyday, iarna, etc. e mai recomandat modelul Sahara ce vine cu diferential LSD pe spate. Cele de pe Rubicon sunt open. Nu e recomandat sa mergi cu masina in modul 4x4, decat pe drumuri alunecoase. Folosirea 4x4 nejustificata duce la uzuri si defectiuni premature.. (manual spune acest lucru). Scuze de OFF-TOPIC.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@75NOR spre Susai am mers mai demult pe timp de iarna cu un Land Cruiser...f interesant traseul sa iti incerci masina :D

@Luciosusigur nu vedeai pitzi in GL/GLS ? sigur erau in G ? :D

 

Cred ca in versus se poate baga si noul Mazda CX5? am vazut variantele 2017 exterior/interior (mazda 3/6) chiar mi s-au parut f ok.Nu stiu mai nimic despre brand doar din auzite,ca sunt inca fiabile, dar stau prost cu vopseaua si motoarele fara turbo

Modificat de Ana231
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Ana231 Garantat erau in G si nu in derivari, gen GLA, GL, GLK, GLS, GLC etc. G-ul este inconfundabil. Bine punctat cu Mazda CX5 2017, bine ca n-ai zis nimic de Bentayga. :)) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

33 minutes ago, Bebeee said:

Doar pe fata e decuplabila bara stabilizatoare. Si se strica tot timpul sistemul de decuplare. Pentru everyday, iarna, etc. e mai recomandat modelul Sahara ce vine cu diferential LSD pe spate. Cele de pe Rubicon sunt open. Nu e recomandat sa mergi cu masina in modul 4x4, decat pe drumuri alunecoase. Folosirea 4x4 nejustificata duce la uzuri si defectiuni premature.. (manual spune acest lucru). Scuze de OFF-TOPIC.

Dap, ai mare dreptate.

Rubiconul vine cu punte fata heavy duty Dana 44, cu raport modificat, mai potrivit pentru "rock crawling" style, adica o demultiplicare mai mare. In plus bara fata decuplabila

Sahara mi se pare pachetul cel mai echilibrat, vine standard cu piele, hard top si alte goodies, care se platesc la Rubicon. Am studiat destul de mult subiectul intr-o vreme, strict On Topic, pentru Wrangler - Sahara Unlimited mi se pare alegerea ideala. Daca nu ar fi pretul. Ah si as alege benzina aia V6 de 3.6 in detrimentul dieselului de 2.8, care mi s-a parut zgomotos. Daca tot dai 50k pe un "toy", iti permiti impozitul aferent unui 3.6, care vine la pachet cu mult rafinament. Anyhow e 1/2 din pretul unui G-Klasse nou.

Modificat de 75NOR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un coleg cu Wrangler 2.8D hard top manuala, luata de noua. Ii place lui ca se da aia jos vara si e fericit :) , mie masina nu imi place, eu n-as avea ce face cu asa ceva prin oras. Dar altfel, cand te gadesti ce poate masina si pretul aferent, este super ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

43 minutes ago, Ana231 said:

@75NOR spre Susai am mers mai demult pe timp de iarna cu un Land Cruiser...f interesant traseul sa iti incerci masina :D

 

Asta e peisajul Brasov, Azuga si Susai, pentru cine e curios. Doar ca...mult mai multa zapada decat in ziua in care am bagat Dusterul la treaba :) 

Si asta inseamna Land Cruiser. Scuze de OT, stiu ca utilajul asta nu intra la capitolul SUV. 

Cel cu care te-ai dat tu (daca e mai nou de anul 2000) nu are ce cauta pe acolo la genul ala de zapada. E bun doar de mers la "Loft Susai" :) 

IMAG0657.jpg

IMAG0641.jpg

 

Modificat de 75NOR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toyota e tatal lor la SUV in privinta calitatii, restul e cancan si gargara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • R_a_z_v_a_n a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!