Jump to content

SUV battle: Ateca vs Sportage vs Tucson vs Tiguan vs altii


CristiALF
 Share

Postare recomandată

Pe multi ii incanta "7 ani garantie" dar nu se gandesc ce inseamna asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ati transformat topicul asta intr-o varza cu maioneza. Am dat-o in fiabilitate, garantie, etc in mod general, fara nici o referinta la modelele despre care discutam aici. Inteleg ca e dreptul fiecaruia sa comenteze, insa daca ati luat contact macar 5 secunde cu vreun model din cele incluse in versus, ar fi bine sa nu mai postati. Altfel, topicul asta devine irelevant si greu de citit, daca ai nevoie de o informatie utila.

Considerati postul meu un avertisment, voi ascunde posturile pe care nu le consider relevante, nu va mai chinuiti sa postati aiurea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am condus Sportage, ambele motorizari, impresiile sunt undeva mai in spate. Inteleg partea cu desgnul exterior subiectiv si faptul ca multura nu le place (mie imi place), dar partea cu gen e varza nu o inteleg. Masina este foarte ok, dotarile sunt ok pentru un om normal, iar la bani, cel putin la momentul la care am fost eu, va asigur ca nu luai nici un Tiguan chel line de banii aia (se lansase Tiguanul cam tot atunci parca). Cu garantia - mie mi s-a explicat simplu si concis: 7 ani din bara in bara se inlocuieste orice daca e nevoie mai putin becuri, baterie, stergatoare si anvelope gen. Nu am intrat in alte detalii, dar am intrebat de bucse de ex, mi s-a spus ca se inlocuiesc. Acum..poate ala nu m-a informat chiar 100%, or mai fi si chichite (poate..?), dar sa nu facem comparatie cu VW totusi. Mie VW mi-a dat 10k/1an garantie la tren rulare, cu masina dusa la 20k si 1.5 ani a trebuit sa platesc 150 lei o gresare de flansa amortizor.

As luat Sportage in locul unui Tiguan? Daca bugetul nu este limitat si nu este un criteriu principal --> NU ! Imi place Tuguanul (cu R-line arata chiar fenomenal), recunosc. DAR, pentru un om normal, fara dorinte de super motorizare, super cutie, super calitate (ma rog..nu e super, dar ati prins ideea), merita diferenta de pret (mare !) ? Iarasi --> NU ! De aceea spuneam ca (cel putin atunci, nu mai stiu preturile/ofertele din prezent) Sportage avea un raport excelent pret / calitate, peste Tiguan si altele. 

Ateca este insa de la aparatie o optiune foarte interesanta. Ar fi interesat de comparat cu Sportage, dar nu pot sa fac acest lucru pentru ca nu am condus Ateca. La spatiu interior ar trebui ca Sportage sa fie peste, calitatea materialelor cred ca e aprox la fel si cu siguranta Ateca sta mai bine pe sosea. 

Si sa inchei cu o concluzie bomba: Kodiaq cred ca este peste toti :))

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cristi, o sa ramai uimit, dar Ateca e cam pe acolo cu Sportage si Tucson la spatiu interior, chiar daca e ceva mai scurta. Cumva au reusit sa fie mai mare decat pare in interior.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e asa, este foarte bine. Bine, mai este si problema portbagajului pentru multi, dar citind ceva rapid acum pare ca si aici sta foarte bine Ateca (510L ?!) ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

510 litri e capacitatea portbagajului pentru 4*2, pentru 4*4 e putin mai mica, 485 litri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toate bune si frumoase dar ramane problema disponibilitatii! Adica una dintre ele se poate cumpara acum in timp ce pentru cealalta trebuie sa incepi procedura de achizitie cam cu un an inai tr de a o cumpara!

Eu, acum de ex, ma gandesc cu groaza ca trebuie sa stau inca o saptamana fara masina (daca iau din stoc); nici nu ma gandesc cum ar fi sa astept 5-6-10 luni...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inteleg ce zici Rave. Eu am asteptat 4 luni si ceva dupa AllSpace, dar am avut noroc ca masina fiind pe leasing operational, am avut optiunea unui pre-runner pana a venit masina comandata. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am condus si eu Mazda CX5  2.2d cutie automata 175 CP, model 2015,  si mi s-a parut doar un alt SUV. Nimic spectaculos, doar o masina mai cocotata, nu am simtit deloc proverbiala manevrabilitate de la Mazda (pe care in schimb am simtit-o la Mazda 6 cu aceiasi motorizare).

Masina pleca greu de pe loc, destul de dificil sa te descurci cu ea prin oras, motorul nu vibreaza dar nici masina nu e bine antifonata, locuri in fata nu prea comode, iar materialele din bord se zgariau extrem de usor. In schimb cutia automata taia mult din elanul masinii, era o accelerare liniara dar nespectaculoasa. 

Skoda Kodiaq a fost mai atractiva,  materiale in bord mai placute si mai rezistente,  dar trebuie luata musai pe motorul diesel de 190 CP. In modul sport suspensiile se intaresc asa de mult ca simti orice denivelare, insa si directia e mult mai precisa.  Nu mi-a placut ca e prea mare ptr oras.

Skoda Karoq e mai manevrabila decat Kodiaq, si mai fasneata la condus, dar materiale mai proaste pe interior, se vede clar economia. Tapiteria de la stofa incepuse sa se exfolieze, desi era vorba doar de o masina cu cateva mii de km la bord. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

20 hours ago, Marius82 said:

Sportage e de noaptea mintii, nu stiu cum il cumpara unii 

Ca sa ma exprim politicos, ba nu. Vorbim cumva de design ? Gusturile sunt gusturi, eu unul consider ca X3-ul e facut din topor si ciocan.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Flavyus evident ca astfel de afirmatii, ca si cele referitoare la masini care ruginesc versus masini nu ruginesc, trebuie luate ca si figuri de stil, in aceeasi nota dar la polul opus fata de afirmatiile colegului Bogdan, pentru care tot ce vine de la VAG pute si tot ce zice presa auto germana e platit de VW.

Experienta mea paralela Hyundai-VAG a inclinat serios in favoarea Hyundaiului, vorbind de masini noi si la pret comparabil. De aceea, pentru cine citeste acest topic, cred ca trebuie sa selecteze doar posturile care contin argumente concrete in favoarea unei achizitii. Restul discutiilor variaza de la pueril la artistic ... pina intra moderatorul si face curatenie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dragos, s-a mai spus, cine vrea sa cumpere o masina nu ia decizia pe baza informatiilor de pe forum. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu doar pe baza forumului. Pe mine forumul asta m-a trimis catre Sportage :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

desi spiritele se inflameaza aici fara rost , topicul merge catre o concluzie generala :

majoritatea ar lua Tiguan daca ar fi cel mai ieftin si cu garantia cea mai mare - dar cum este exact invers , tot majoritatea ar lua in calcul Sportage care ofera multe la pret mai mic

si multi care au avut nevoie de spatiu s-au intreptat spre : All Space / Kodiaq

unii nu au luat exact ce au dorit din cauza timpilor de livrare , etc

cel mai prost a iesit din acest topic , prietenul nostru Kuga

deci hai sa il incurajam ca si el e tot om ... ups , masina

Modificat de tavitara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, si se pare ca suspensia hidraulica de la Citroen revine dupa multi ani pe o masina de serie. Daca tot nu fac un SUV veritabil, macar sa il face referinta in materie de confort in zona de preturi non-premium.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"La fel ca în cazul lui 3008, C5 Aircross nu beneficiază de sistem de tracțiune integrală, ci doar de sistemul de control al tracțiunii Grip Control."

Deja forteaza cu Grip Control ala, pe o masina de asemenea dimensiuni, optiunea de integrala ar fi fost un avantaj la configurare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

s-ar putea sa aiba si succes

plus ca se formeaza un loc ce trebuie umplut cu suv-uri frumoase

locul celor de la Hyundai care au venit cu noile modele de Tucson si Santa-Fe cu un design mult sub cel anterioar

botul asta de muratura vrea sa fie noul Santa Fe , tocmai am vazut acum reclama si mi s-a stins tv-ul , a intrat in protectie :

2019-hyundai-santa-fe.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt pe telefon, nu disting bine sigla din bot; ala e Tarraco, nu?! :)) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SantaFe asta nou l-am vazut acum vreo 3 luni in Coreea de Sud, mi s-a parut chiar ok, nu banal cum au fost modelele anterioare. La 46k euro, insa, nu prea il vad ca prima optiune in liga lui

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Muratura aia de Santa Fe pare copiata fix dupa hidosenia de Lexus.

 

image.thumb.png.1d47970993b70241d689dffff2cebd4a.pngimage.thumb.png.4e77592ef82e28e14e7343c29f4fe917.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu ii mai spune muratura ca primesti vot negativ

cineva probabil si-a pus la murat o bucata ptr iarna si se supara

referitor la comparatia cu Lexus , Sorento 2003~2009 era copiata dupa Lexus RX la fel cum Hyundai Terracan era copiata dupa Lexus GX

si cum Hyndai si KIA sunt acum aceeasi companie , vechile naravuri au ramas

totusi , chiar daca are adepti noul Santa-Fe , parca sunt mult prea inguste farurile pentru un SUV premium

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai sa revenim la versus.

Nervos ca masina handmade comandata(ateca) inca nu are un termen orientativ de livrare am incercat varianta 2.

Kia sportage.

Mers la dealer vazut, dat oferta, cautat pe forumul lor diverse etc etc.

Trec peste aspectul exetior cu care am inceput sa ma obisnuiesc cu toate ca nici acum nu ma da pe spate.

Interior decent comparabil cu ateca. Dar mai are pana la nivelul ala.

Avantaj banchetele spate incalzite si reglabile.

Scaunele fata personal nu mi-au placut. La ateca sunt mai bine profilate ca sa zic asa.

Dotari: mai multe decat la ateca la bani mai putini dar cu foarte putine optiuni de configurare extra.

De exemplu navi,lane asist,asistenta faza lunga in standard.

Minusuri in standard faruri led de ex.

Din ce mi-a zis dealerul senzorii de parcare sunt optionali. Dar pe configuratorul online nu ii gasesc.

Consumuri....aici e o problema. Tgdi 1.6 4×4 are niste consumuri mult peste ateca 1.4 sau noul 1.5 tsi.

Ba chiar as mentiona ca 1.5 tsi la ateca este ca si consum mediu intre 1.6tgsi si 2.0 dsl de la sportage.

Un alt minus e garda la sol mai mica la kia.

Se pare ca m-am dus cu avant si m-am intors cu frana de mana trasa. 

M-am mai uitat odata pe termenul contractual de livrare si am oftat.

La momentul asta nici nu stiu daca sa duc discutia mai departe cu dealerul si nici daca mai are sens test drive.

In afara de termenul de livrare ar mai fi diferenta de pret de aproximativ 2000€ ca pret de lista.

Tind sa cred ca dupa discounturi este maxim 1000€ intrucat sportage este facelift si sigur sunt mai rigizi la discutii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • R_a_z_v_a_n a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!