Jump to content

SUV battle: Ateca vs Sportage vs Tucson vs Tiguan vs altii


CristiALF
 Share

Postare recomandată

Pot intelege preferinta unui individ spre o anumita marca model auto . Dar consider total lipsit de respect lipsa de cultura auto sa afirmi atatea aberatii intr-o singura postare . Plus sunt sigur si multa frustrare adunata . Cel mai bine mergi faci drive test si astfel te vei edifica cel mai clar ce suv iti place .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am testat Q3, Karoq și noul CX5. La Q3 exteriorul și marca sunt impresionante, in interior nu m-a impresionat nimic, plus ca anul asta apare și modelul nou, așa ca sunt reduceri mari pentru cine vrea Audi. Karoq 4x4 este bine antifonat, probabil merge bine pe teren accidentat dar pentru mine pică pentru ruliul accentuat care se simte la orice schimbare mai brusca de direcție, probabil suspensia este soft, am simțit asta și într-un balans la accelerare și frânare. CX5 este cea care m-a impresionat prin dotări (Revolution Top), de la volan încălzit la front si back assist (da, se pare ca pune frâna dacă te apropii in marșarier sa intri in ceva), faruri led, navigație, ACC, scaune piele, are cam tot ce vreau, mai puțin autohold si  cotiera reglabilă pe inaltime. Motorul are 175cp și se pare ca este biturbo, cutia automata clasica cu 6 trepte, după ce te zgâlțâie când o pui in Drive pe urma își face treaba. Cu echiparea de top este pe la 36k, dacă mai scazi in pretenții mai scade puțin dar automata diesel 4x4 nu cred ca iese la 30k și e păcat sa renunți la opțiuni.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze ca intervin,dar am testat si eu Mazda CX-5 si are autohold,doar trebuie activat la fiecare pornire a motorului. Per total este o masina corecta, mult mai bine antifonata decat vechiul model.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

18 hours ago, tfe said:

nu am zis subaru si atat. am zis si cx5, crv etc. dar da, decat sa-mi iau skoda de 30mii prefer subaru 2.0 aspirat.

Pai mai fac si altceva in afara de 2.0 transpirat? Stiu ca au avut o tentativa de 2.5T dar se stricau in drum spre clienti...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

13 minutes ago, Irinel Tincea said:

Scuze ca intervin,dar am testat si eu Mazda CX-5 si are autohold,doar trebuie activat la fiecare pornire a motorului. Per total este o masina corecta, mult mai bine antifonata decat vechiul model.

Așa este nu autoholdul ii lipsea ci padelele de la volan. Știam ca sunt doua lucruri lipsa :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si mie mi-a placut Mazda CX5, cu mentiunea ca motorul D175 nu are 2 turbine (deci nu e biturbo). Nu am inteles de ce il numesc japonezii biturbo, cand practic nu este.

Insa, masina e f manevrabila ptr un SUV, directie precisa, si se aseaza f bine la drum.  Nu mi-a placut pozitia prea inalta la condus (dupa gustul meu) si nici cutia automata clasica, care, dupa parerea mea, taie din puterea motorului. Daca as merge pe CX5, as merge pe o cutie manuala. 

Insa, toata lumea trebuie sa fie constienta ca marele dezavantaj al Mazda in comparatie cu masinile Vag este tablaria: tabla e f subtire, vopseaua si lacul sunt f subtiri, motiv ptr care sar foarte repede. E un dezavantaj, intr-adevar.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu inteleg de ce tablaria subtire ar trebui sa fie un dezavantaj, ca doar in caz de impact, nu tabla te protejeaza ci structura de rezistenta.

Legat de "biturbo", e si nu e :) Vorbim de o supraalimentare secventiala, o turbina "normala" ca unitate primara si o a doua, mai mica, care intra cand e nevoie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la BMW folosesc in continuare denumirea Twin Turbo desi e 1 turbina secventiala, nu doua, deci nu e un fenomen singular :)

 

Modificat de Frank SF
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din enumerarea lui @codz a dotarilor de pe CX5, doar volanul incalzit lipseste de pe Ateca/ Karoq

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, B_o_g_d_a_n said:

Nu inteleg de ce tablaria subtire ar trebui sa fie un dezavantaj, ca doar in caz de impact, nu tabla te protejeaza ci structura de rezistenta.

 

Pentru ca falfaie la viteze de autostrada. Eu am mers cu CX5 (modelul precedent) si, pe la 120 km/h, a inceput sa  falfaie tabla de pe capota. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 2/12/2018 at 8:19 PM, tavitara said:

Sportage e destul de criticata de posesori , pe forumul lor la rubrica dedicata [ Ce NU va place la Kia Sportage?Sa recunoastem fiecare! ]

prea multe aspecte negative , dupa parerea mea

 

 

Glumesti probabil, bine ca ai dat topicul sa poata vedea fiecare. Da, si pe mine m-a deranjat lipsa unei prize in portbagaj sau alte chestii de genul asta.

Daca vrei sa vezi probleme vezi ca e alt topic acolo, dar nimic endemic. Sportage e cel mai ieftin SUV compact si la calitate-pret zic ca e imbatabil. Tiguan se prea poate sa fie peste, ar trebui chiar sa fie la banii aia. Cand am configurat eu Sportage de 29550, tiguan similar era cu 10k peste.

Avem 2 buc Sportage in familie si cine a urcat in el sau l-a condus si-a schimbat parerea despre marca, ce-i drept vorbim de GT Line. Eu insumi am luat modelul in considerare din recomandarile de pe acest topic :)

Modificat de Flavyus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

11 minutes ago, vizitator said:

Pentru ca falfaie la viteze de autostrada. Eu am mers cu CX5 (modelul precedent) si, pe la 120 km/h, a inceput sa  falfaie tabla de pe capota. 

 

Aia era o problema la generatia precedenta care a fost rezolvata inteleg intre timp si nu se mai replica la generatia noua. nu stiu cat era din cauza tablaraiei sau din cauza design-ului si a mecanismelor de prindere... La fel si cu oglinzile laterale care falfaiau. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Flavyus , nu am citit topicul , m-au sarit in ochi insa postarile multe si comentariile referitoare de ex la vizibilitate , faruri aburite si unghiuri moarte , murdarie excesiva pe spate , greierasi si alte nimicuri - de asta am sus ca par multe

poate ca unele probleme mentionate erau pe generatia anterioara versiunii tale si s-au rezolvat acum

in afara de marime ( ptr mine e mica, nu stau confortabil la volan ) mie mi-a placut masina

evident ca e la pret bun comparativ cu concurenta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe topicul ala sunt chestii gen plastic portbagaj care se zgarie f. usor :)

Probleme reale: unii cu aburitul farurilor, un panou bord plesnit (montat gresit in fabrica), unii ceva cu ambreiajul la benzinara aspirata, unii cu ceva probleme la DCT uscat (mda), unuia i-au murit camera care citeste semnele rutiere etc Ce-i drept modelul e nou.

Dealerul a fost haios ca era showroom comun Kia Honda si zicea ca cine vine sa vada Honda (perceputa spre premium) nici in ruptul capului nu intoarce capul la Kia :)

Modificat de Flavyus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

topicul e ok , are de toate , nu cred ca isi ia cineva masina in functie de ce scrie aici

ai punctat cateva lucuri foarte bune

in cazul tau = tie iti place designul la Tiguan = doar asta conteaza , nu conteaza ce le place altora

in general = totul e un compromis cand cumperi o masina = e si normal , asa e in viata totul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3 hours ago, Frank SF said:

Si la BMW folosesc in continuare denumirea Twin Turbo desi e 1 turbina secventiala, nu doua, deci nu e un fenomen singular :)

 

BMW ii zice Twin Turbo Scroll, nu Twin Turbo. E o mica-mare diferenta, dar nu ii poti acuza ca sunt mincinosi, maxim ca au marketat strengareste. Plus ca bavarezii chiar produc motoare cu 2, chiar si 3 turbine, de Mazda nu stiu sa aiba in portofoliu astfel de realizari tehnice. Nu, nu incerc sa ii denigrez pe japonezi, dar trebuie spus lucrurilor pe nume, ori BMW joaca in alta liga, nu are rost sa incercam versusuri aiurea.

Postarile ca a lui @Xadrian sunt cele mai relevante si printre singurele care ofera informatii concrete si punctuale despre subiectul discutat. Felicitari colegului si multumim pentru timpul pe care ni l-a alocat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte frumos comparativul, totusi analizand: Tiguan se conduce (doar) corect, iar Sportage e sub el => Sportage nu se conduce bine. Respect si nu contrazic niciodata un coleg care a testat o masina, e opinia lui. 

Ce voiam sa zic la Sportage daca vrei cea mai buna cutie iei 6AT cu convertizor, ceea ce te obliga (din fericire, dpmdv) la motorizarea Diesel 2.0 184 cp. Alternativa e DCT7 uscata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Flavyus Dat fiind faptul ca am ales-o in final pentru achizitie, nu am dorit sa starnesc nicio valva, spunand ca mi-a placut cel mai mult la condus (parere total subiectiva) si atunci am incercat sa minimalizez acea caracteristica pro a masinii. Un alt motiv e acela ca negasind pentru TD pe Tiguan motorizarea 2.0 TSI 180 (conducand-o in final doar pe Kodiaq), experientele cu cele doua motoare diesel de la TD (150 si 190) nu au fost total pe placul meu. In momentul in care conduci o masina, o mare parte din experienta pe care o ai cu acea masina vine de la motor, iar mie nu imi place cum se simte diesel-ul. In rest manevrabilitatea si suspensia DCC a masinii sunt peste toate SUV-urile compacte incercate de mine. De aici si termenul de "corecta". Sportage-ul mi-a placut la condus insa se poate mai bine din punctul meu de vedere (vezi Ateca, Tiguan, CX5).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apropos de Sportage, ce parere ai de trenul de rulare? Nu ti se pare cam rigida masina, in comparatie cu Tiguan? :mellow: 

Si ai uitat sa mentionezi o mica diferenta intre ele: Asiaticele nu au geamuri atermice, iar Tiguan, Skoda si Seat au. :biggrin:

Modificat de vizitator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da este mai rigida in comparatie cu Tiguanul fara DCC, dar este asa pentru a mai scapa din ruliu in curbe. In schimb nu mi se pare ca rigiditatea suspensiei Sportage este una rea, ci doar creata pentru dimensiunile ei si pentru ce vor cei de la KIA sa simta pasagerii ei. Suspensia lui Sportage cred ca e printre ultimele lucruri pentru care ar trebui sa-ti faci griji la achizitia acestei masini.

N-aveam de unde sa stiu de geamuri atermice, deoarece nu am stat in masina sa vad cat de repede se raceste. Desi daca imi aduc aminte , a facut cel de la turatii.ro un review recent pe Mazda CX-5 si zicea ca desi a stat mult in masina dupa ce a oprit motorul , nu a simtit o scadere puternica a temperaturii in masina. Sa aiba geamuri atermice ? Nu stiu . E de intrebat la dealer, sincer eu nu m-am gandit sa intreb.

Modificat de Xadrian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am intrebat eu si Mazda nu are geamuri atermice. La fel si Honda, Hyundai si Kia . Te cam coci in ele in perioade in care posesorii de nemtoaice nu simt nevoia sa pornesca AC-ul. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa verific eu marcajele de pe un parbriz de Sportage. NU am simtit diferenta fata de Passat toata vara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aa...si o ultima intrebare: cu Kia Sportage motorizare 1.6 GDI (benzina aspirat) ai mers? ai vreo parere?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • R_a_z_v_a_n a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!