Jump to content

Service Caprita (Piata Domenii)


xbogdan81x
 Share

Postare recomandată

Norok.
Nu stiu altzii cum au perceput service-ul de la Caprita (Piata Domenii) dar eu mi-am furat o mare tzeapa.
La inceput toate bune si frumoase, rivalizeaza cu Augsburgul la conditii. Experienta personalului = 0. Amabilitatea sefului, exista da' degeaba, rezultatul conteaza si ala e "dai un ban si nici nu face".
Prima oara (acu 2 sapt.) am observat ca imi intra un pic diferit intr-a intaia maneta de viteze (Golf IV, 2000), fuga la Augsburg, baietii sinceri "se rezolva, e din cutie sau ambreiaj, estimativ 12-13 milioane totul inclus". Parea acceptabil. Un prieten imi recomanda Servimpex Caprita. Merg si la ei , Corneliu Caprita zice :"simplu dom'ne las-o aici o ora doua si e gata" Zis si facut. Peste 2 ore ma suna sa-mi iau masina, cost total 4.500.000 cu factura.
Dau sa bag a intaia, sufletu' nici-o schimbare. Reclam faptul si ma reprogrameaza ca deh era tarziu. Pe drum spre casa se duce de rapa furtunul conducta de lichid hidraulic. Aiurea viteze ca nu se mai putea face nik. Tractez masina la Caprita o las si a doua zi dimineata tot Caprita spune ca intr-adevar e posibil sa fii avut por furtunasul si de-aia imi intra si diferit in viteze, nu e treaba de garantie la ce au facut ei cu o zi in urma. Bun, las mashina, schimba ei furtunul, 1.850.000 cost total, iau masina, dau sa plec, a intaia intra greu.
L-am chemat pe domn' Caprita si l-am rugat sa mishte el mashina. Sta , se scarpina in barba si zice:"se rezolva, e din cutie sau ambreiaj, estimativ 12-13 milioane totul inclus". DEJA VU. si pentru ce am mai cheltuit alte 6.350.000???????? Inca de joia trecuta (30.03) schimba baietii la kitul de ambreiaj (ca pan'la urma ala era, sau asha cred ei, verific eu azi cand ma cheama dupa mashina)
Morala: MERGETI LA AUGSBURG BAIETI SAU LA METROTEHNICA.

Modificat de WVWZZZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si culmea, NU ERA KITUL DE AMBREIAJ, in continuare are o mica diferenta la modul de intrare in viteze.

Scor total kit ambreiaj +manopera = 22.800.000 demonstrabil cu facturi.

Ca o recenzie, in 2 saptamani, au intervenit de 3 ori asupra masinii, costuri insumate 30.000.000, si n-au reparat-o pentru ca de fapt problema e SINCRONUL DIN CUTIE, alte rezultate: directie si geometrie varza ca au scos planetarele din cutie, volanul sta stramb, masina murdara.

Cine imi poate recomanda un service ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astia cauta defecte pe banii tai? macar ai luat kitul de ambreiaj vechii inapoi? Ce naiba cand au dat jos ambreiajul si au vazut ca nu are nimica de ce l-au mai schimbat, decat sa iti ia banii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Kitul vechi ( rulment spart, tija scurtata, placa de presiune si disc de ambreiaj duse rau, tacheti tociti( l-au pus frumos in portbagaj, daca e ala(pt. ca masina functiona fara sa patineze , fara zgomote ciudate doar a intaia intra un pic mai greu)??? ca cinci zile iti dai seama ca n-am stat langa ei clipa de clipa. Si kitul nou functioneaza foarte diferit , e foarte moale la apasare si are cursa mai sus.

Au identificat problema din aproape in aproape (puteau fi mai multe variante si le-au eliminat pe rand, pe cheltuiala mea, schimband cu piese noi si acum cand aparent ar fi ramas doar sincronul de la a intaia nu ma mai risc sa ma duc la ei).

Apropo, kitul nou m-au chemat sa-l vad inainte de montaj .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se pare ca la noi asa merg treburile, se incearca pe rand toate pana cand se rezolva problema initiala. ca mai apar altele, nu mai spun.

de mai bine de jumate de an ma gandesc sa merg sa vad ce e cu ambreiajul meu care tzacanea dupa 1-2 ore in trafic. impresii in stanga-dreapta: volant. mai ales ca mai am un prieten cu golf ca al meu si a schimbat anul trecut tot kitul, pontru volant. acum, de vreo 2 sapt. de cand s-a incalzit nu mai aud tzacanitul ca se aude mai repede si mai tare un huruit. asa ca sunt pregatit moral de o interventie la ambreiaj.

M-am interesat si piesele sunt cam 30 mil la PoRo. Daca cineva are idee cat m-ar costa manopera pentru schimbat tot kitul il rog sa anunte, fie si pe privat.

pe la caprita am fost si eu dar nu am facut nici o operatie la ei :D doar mi-au verificat vizual amortizoarele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te costa 7.500.00 la Caprita fara TVA. La Augsburg suni si-ti dau aia telefonic estimarea da' nu stiu daca lucreaza cu piesele tale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu ai stat cu ei si zici ca ambreiajul de ti l-au dat era dus rau si tie nu iti patina esti sigur ca nu ti-au dat altul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Kitul vechi ( rulment spart, tija scurtata, placa de presiune si disc de ambreiaj duse rau, tacheti tociti( l-au pus frumos in portbagaj, daca e ala(pt. ca masina functiona fara sa patineze , fara zgomote ciudate doar a intaia intra un pic mai greu)??? ca cinci zile iti dai seama ca n-am stat langa ei clipa de clipa. Si kitul nou functioneaza foarte diferit , e foarte moale la apasare si are cursa mai sus.

Au identificat problema din aproape in aproape (puteau fi mai multe variante si le-au eliminat pe rand, pe cheltuiala mea, schimband cu piese noi si acum cand aparent ar fi ramas doar sincronul de la a intaia nu ma mai risc sa ma duc la ei).

Apropo, kitul nou m-au chemat sa-l vad inainte de montaj .

Ti-au pus in portbagaj fiare vechi,din pacate :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se pare ca la noi asa merg treburile, se incearca pe rand toate pana cand se rezolva problema initiala. ca mai apar altele, nu mai spun.

de mai bine de jumate de an ma gandesc sa merg sa vad ce e cu ambreiajul meu care tzacanea dupa 1-2 ore in trafic. impresii in stanga-dreapta: volant. mai ales ca mai am un prieten cu golf ca al meu si a schimbat anul trecut tot kitul, pontru volant. acum, de vreo 2 sapt. de cand s-a incalzit nu mai aud tzacanitul ca se aude mai repede si mai tare un huruit. asa ca sunt pregatit moral de o interventie la ambreiaj.

M-am interesat si piesele sunt cam 30 mil la PoRo. Daca cineva are idee cat m-ar costa manopera pentru schimbat tot kitul il rog sa anunte, fie si pe privat.

pe la caprita am fost si eu dar nu am facut nici o operatie la ei :scratch: doar mi-au verificat vizual amortizoarele.

Nu stiu tipul de motor pe care il ai pe masina....in principiu manopera pentru setul de ambreiaj inclusiv volant pentru motoarele de 1.9 TDI existente ar fi intre 4-7.5 milioane in functie de cum este tarifata ora de manopera.Cumva setul de ambreiaj este Lucas?Si atentie, la demontare mai pot aparea surprize...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@elad nu stiu ce ambreiaj este dar m-as bucura sa se incadreze in pretul asta operatiunea. oricum, volant e ff scumpa, mai ca as cauta un sh dar decat sa mai umblu o data prin service-uri...

ce fel de surprize sa apara? te referi la pret?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar putea aparea elemente suplimentare de inlocuit(de exemplu furca ambreiaj...)Ma intereseaza tipul de motor pentru a putea "aproxima" mai bine pretul manoperei...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai e clasicul ALH pe un g4 variant my2002.

referitor la "caprita" si la service-uri de genul asta, e mare loterie. in general mecanicii sunt nepriceputi si risti sa mergi de multe ori la ei si sa dai bani cat nu face.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e un SDI si "kitul de ambreiaj" chipurile consta in disc, placa , rulment atat. Separat s-au facturat: tija si tacheti. Cilindru receptor, furca etc erau perfecte alea vechi. Manopera 7.500.000 fara TVA pentru kit. Separat demontat montat planetare (mi-au lasat initial si volanul stramb vreo 15 grade ).

Nu mai folosi quote inutil. Citeste anuntul

Modificat de istef
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu va mai duceti la Caprita! Pentru ca mi-a schimbat 4 rulmenti la un Ren.Express mi-a luat 2.2 mil. si asta in conditiile in care rulmentii erau adusi de mine si m-am dus cu fuzetele personal in punga. Doar atat a avut omul de facut, sa scoata rulmentii vechi si sa-i puna pe cei noi. :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Caprita are un service pe care l-ar dori multi !

acolo merita sa te duci pentru operatiile de prelucrari mecanice( strungarie , alezat blocuri , rectif chiulase, si alte lucruri marunte pe care numai el le poate face)

Nu este un service unde schimbi uleiul , pivotii sau bucsele datorita unor preturi ceva mai mari, dar cine intra acolo ramane impresionat de disciplina la locul de munca si atmosfera de lucru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 years later...

Schimbat distributia la Caprita. F. Multumit de mecanic si mai ales de service. A ajutat si felul in care am abordat operatia - am avut listata procedura de reparatie. Am avut bafta de un mecanic bun.

Observatiile mele:

1. Service f. bine dotat, curat si ingrijit.

2. Unii mecanici sunt mai buni. Eu am avut bafta de unul bun, la locul lui.

3. Daca nu stai langa masina, folosesc ciocanul

4. D-l Ing Caprita e in continuare in service... lucreaza ca un simplu angajat, ceea ce m-a impresionat.

Per total e un service bun, dar trebuie stat langa masina. E un mit chestia cu "mergi dom'le sa-ti faci treaba, ca ti-o reparam noi". Daca nu te pricepi, orice service ti-o trage.

Bile gri:

- alt mecanic "smecker" a incercat sa ma convinga sa romanizam procedura. Insa nu a avut curaj sa caste gura mare. Repet, am avut bafta de om bun.

- baietii nu sunt obisnuiti sa foloseasca cheia dinamometrica; trebuie ceruta expres. E bine sa stii ce cupluri sa le ceri.

In rest, sunt multi care si-ar dori un astfel de service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Despre morti ...........numai de bine.

Domnul Caprita a incetat din viata pe data de 1.06.2012.

Din cate l-am cunoscut eu ( sunt si eu proprietarul unui service auto specializat pe 4x4 lucrand pe partea de prelucrari mecanice de mai bine de 10 ani cu atelierul dansului) era un om foarte pedant si atent in ceea ce priveste tehnica. Masinile dotate cu barile de directie reconditionate de dansul, cutreiera de multi anui muntii si participa la cursele de offroad, fara ca vreodata sa sara vreun cap de bara. Despre cum arata si era dotat acel atelier,....stiti si dvs.

Poate nu intodeauna (din ceea ce citesc aici) ii ieseau lucrarile asa cum trebuie, dar, vorba unui amic, medic:

"in spatele oricarui mare chirurg....... se afla un cimitir!"

Dumnezeu sa te odihneasca in pace, prieten drag !

pt conformitate

ing. Luigi PIRSU

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Dumnezeu sa-l odihneasca in pace! L-am cunoscut si eu personal, am si lucrat o mica peroada cu el (pentru firma) pe partea de prelucrari. Cam scump, dar totul de calitate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!