Jump to content

Teutonul Rosu JR - povestea continua


motanul lenes

Postare recomandată

In 2010 eram proaspat posesor fericit de Polo 6r, care m-a slujit cu credinta pana anul acesta, cu 92 000 km parcursi, fara nici un fel de problema, si despre care am scris aici: http://vwforum.ro/topic/67526-teutonul-rosu/

In primavara, mai mult din curiozitate, am cerut o evaluare buy back sa vad cam care ar fi valoarea de piata a Teutonului. Pentru ca oferta a fost una foarte buna , iar Teutonul implinise 6 ani, nu am mai stat pe gânduri si am si rezervat pe Teutonul Rosu JR - un Polo 1,2 TSI 90 cp Confortline ... evident tot rosu:), aflat pe stocul dealerului Nurvil Valcea, carora vreau sa le multumesc si aici pentru colaborarea excelenta in privinta preluarii masinii vechi si a achizitionarii celei noi. Teutonul a fost prima masina livrata prin programul rabla in judetul Valcea.

Dupa multi nervi provocati de statul roman care a tot amanat programul Rabla, am intrat in posesia noii jucarii pe data de 25 iunie, insa doar azi, intr-o zi ploioasa de toamna m-am gandit sa-i fac un topic de prezentare. De atunci si pana acum ne-am cam plimbat si avem deja 9000 km:wub:.

In comparatie cu fostul Teuton, pot spune ca s-au schimbat multe in bine, totul e mult mai fain setat - directie, frane, suspensii, ambreiaj, cutie de viteze. Nu mai vorbesc de motor, TSI e o placere in privinta demarajului si a consumului, sper doar sa aiba si acesta fiabilitatea fostului ( pana acum nu am intalnit niciuna din problemele reclamate pe forum - zgomote suspecte, consum de ulei).

Sunt insa si aspecte care nu-mi plac in comparatie cu fostul. Scandalul Dieselgate a dus la reducerea costurilor de productie, si asta se cunoaste. Primul aspect care mi-a sarit in ochi a fost tapiseria scaunelor, de o calitate  inferioara fata de vechiul model, iar sertarele de sub scaunele fata si priza de bricheta din portbagaj au disparut din configuratia standard. Priza in portbagaj am monta deja cu ajutorul lui Al Bundy, care a constatat ca si cablajul dinspre compartimentul de sigurante a fost redus la minim, astfel incat nu-ti mai lasa deloc spatiu de manevra. Regret de pe fosta masina navigatia RNS 510, montata ulterior achizitionarii. Acum nu se mai poate monta navigatie din cauza politicii implementate in platforma MIB:banghead: . Volanul standard mi s-a parut oribil, asa ca l-am schimbat rapid cu unul de piele, cu comenzi, deocamdata neactivate. Urmeaza activarea lor, atat cat se poate, si sper in gasirea unei solutii de navi. Dupa ce va trece sezonul cauciucurilor de iarna, in primavara, va primi si niste jante de aliaj.

 

 

 

f1.jpg

f56.jpg

fx.jpg

DSC_37.jpg

Modificat de motanul lenes
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!