Jump to content

Midocar Otopeni


unq
 Share

Postare recomandată

Cred ca e prematur de obtinut un feedback, avand in vedere ca service-ul Midocar din Vitan abia a fost deschis. Totusi, consider ca ar fi utila deschiderea unui topic separat pentru acest service, iar topicul de fata sa ramana pentru Midocar Otopeni. Peste vreo 3-4 luni ar trebui sa fac si eu prima revizie si sunt si eu interesat de Midocar Vitan.

Modificat de Michael
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 150
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • sol1

    29

  • alxrro

    21

  • ursus2

    6

  • andREI

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 months later...

Nu stiu de ce nu ma mira?!!

Cea ce a patit infestedblood -pentru ca eu o privesc ca pe o patanie- numai in Romania se poate petrece:

"eticheta revizie - 2,08 ron

eticheta antigel - 1,08 ron

...

bec - 2,78 ron"

Asta arata cat de ... poate ajunge un lucru, oricat de bun ar fi el, odata incaput pe mana romanului.

In Germania, la service-ul VW-Audi, un bec se inlocuieste "din partea casei" cat despre tag-uri (etichete) - astea sunt in obligatia lor sa le completeze exact si sa le ataseze acolo unde le este locul gratuit.

Poate ca si eu sunt un pic subiectiv, pentru ca acum doi ani am fost nevoit sa aplelez la serviciile lor.

Nu si-au facut treaba bine decat dupa ce am revenit cu masina in service si de problema respectiva s-a ocupat personal, seful service-ui -cu tot ceea ce implica asta: drumul ca o "frumoasa" excursie, nervi si inca o zi pieruta!

Ei si toti cei autorizati din Romania, au creat un fel de coalitie si practica tarife apropiate, taxeaza la sange tot ceea ce in afara este gratuit (ex. codatul/recodatul unei chei - in Romania pentru problema asta se percep cca 7Euro, in Germania, este gratuit -pe buna dreptate, in momentul in care achizitionezi masina, poate ca nu ai in intentie sa folosesti ambele chei (iar din ratiuni de protectie, a II-a nu este codata) asa ca, in momentul in care te hotarasti sa o folosesti, faci un drum la service si dupa o operatiune care dureaza aprox. 10 secunde, poti utiliza ambele chei - romanul a socotit de bun-simt sa taxeze hai sa zicem, 1 min. de activitate cu 7 Euro!-

Trec peste faptul ca la nemti ora de manopera (asta la ei inseamna munca eficienta nu "studiu" ori "sa incercam si asta" sau "poate fi de la... ori de la ...") este 99Euro si ca toate piesele uzate se recupereaza de la client -cu acordul sau- contra cost, aia se dovedesc si mai "prosti", lucrand si in week-end http://www.auto-frohn.de/...

Sper ca nu se va interpreta ca am facut reclama unei reprezentante VW-Audi :))

In consecinta, am hotarat sa apelez la reprezentante din provincie -unde, mai fac si treaba- :beerchug:

Modificat de Klauss
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa trec si eu o BILA neagra celor de la Midocar Otopeni.

Am sunat la ei pt a cumpara un set covorase fata golf V, mi-au cerut VIN-ul si mi-au spus ca le au pe stoc si ca ma pot duce sa le iau, zis si facut in 2 ore am fost acolo. Am ajuns, mi-a dat factura sa ma duc la caserie sa platesc,intre timp am vazut pe rafturi ca au Lichid Parbriz original -70C etc, am cerut 2 L, mi-a adus covorasele si intr-o punga de hartie de la ei, mi-au bagat si cei 2L care stateau in "picioare"( cand mi-a adus covorasele , nu m-a intrebat : Ce culoare vreau,tin sa mentionez ca sunt 2 culori gri inchis si negru si nici ce prindere am, rotunda sau ovala) am pus covorasele in portbagaj si peste in "picioare"lichidul, pe drum...normal ca au cazut, ajung acasa surpriza aprox 150ml au curs peste tot pt ca era crapat capacul,am trecut peste si ma pregatesc sa pun covorasele, surpriza...prinderea nu e buna.Azi am sunat la ei si ma cheama acolo, ajuns acolo imi zic ca ei nu au cu prindere ovala si nu au cum sa le mai schimbe si daca vreau pot cumpara prinderile ovale de la covorase ca le au pe stoc si costa 52ron,mentionez covorasele fata au costat 180ron.

Si acum mica conversatie cu cel care in urma cu o zi mi-a vandut ceva doar ca sa vanda.

Eu: Dnule vad ca aveti expuse si gri inchis

R: Da , avem

Eu: Pai daca tot cumpar si prinderile ovale, am covorasele la mine sunt intacte nu am umblat la ele, va rog respetcos sa mi`le schimbati sunt negre si vreau Gri inhcis.

R: Mda...imediat stati sa terminam cu astea( mizeriile alea ovale:))

Eu: Ok, Multumesc .Pana atunci ma duc sa aduc covorasele din masina?

R: A Nu, stiti nu le pot schimba , sa le schimb e bataie de cap trebuie facuta alta factura ...trebuie sa ma asteptati sa cer permisiunea sefilor pt a le schimba

Eu: Pai astept nu e prob, dar vad ca sunteti cam comod ,ok le pastrez pe astea dar in afara de chestiile astea ovale mai am nevoie de ceva sa pot monta si eu covorasele pe masina?

R: E, hai ca doar nu sunt din 10 piese, astea si gata aveti covorase si sincer nu va recomand cele Gri ,am vazut eu pe o masina se fac albe se sterg se...nu chiar nu va recomand ( vrajeala de vanzator)

Eu: da? Ok, multumesc pt. recomandare

R: Ce ziceati de lichidul de parbriz ?a curs in masina?Nu va pot da altul,sincer. ( la inceput le-am zis si de aia)

Eu: Nici nu vreau altul dar am avut noroc ca a curs pe presuri si presurile erau sigilate.Dar pe viitor sa aveti grija ca vine cineva ,le cumpara si le pune pe bancheta in masina si ii curge pe ea si o face praf.

R: Pai aici la noi de obicei vine lumea le cumpara si merge la masina si le baga .

Eu: Omule , intelege ca am vrut sa ajung la o benzinarie sa cumpar apa sa fac 1:1 cu concentratul ala.

R: Pai si noi aveam apa dist. aia, dar daca nu ati cerut.

Eu: Ok , nu o scot la capat cu tine,da-mi astea si am plecat

R: da cum sa nu, multumim si o zi buna

Ajung acasa , ce credeti , prinzatorile astea ovale sunt gri nu negre cum sunt cauciucurile.Asta e arata bine si asa:) Ce sa mai, nai cu cine ma nai cu cine:)

Modificat de Alexx_22
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

diferenta intre noi si alte natiuni....prefera sa ti vanda doar odata dupa care te piarda de client....tara de nesimtiti si necalificati

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prima revizie:

271 ron,schimbat ulei+filtru ulei+materiale mici+eticheta revizie+manopera.

Durata:aproximativ o ora.

Concluzia:in cea mai mare parte,multumit.Insa lucrul care ma enerveaza este ca nu te lasa sa stai langa masina :) Daca ar face asta ar castiga mult mai multi clienti.

Modificat de Adrian2008
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Adrian2008

Nu te mai supara degeaba, cam asa este sau in cel mai rau caz o sa devina politica peste tot. Protectia muncii, UE, etc...

Tot ce intr-adevar pot sa faca este sa te bage dupa un geam mai solid.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma rog,sunt doar speriat de ce am auzit ca ti se poate intampla la service-uri. Dar mi se pare ciudata chestia pentru ca daca posesorul ar sta langa masina sa zicem si la 10 metrii de ea dar sa o vada acolo,am un fix,poate nu sunt singurul...Sa am contact vizual mereu cu ea.Cred ca numai avantage ar putea sa aduca lucrul asta,s-ar forma relatiile intre clienti si dealeri mult mai usor.Nu s-ar mai vorbi de rau...Dar na,asta este.Trebuie sa intelegem si Protectia muncii si celelalte amintite de tine.

Doar ca imi pare rau pentru cei care o patesc sa li se umble la masina,sau alte chestii deloc placute.

Ps:Nu m-am suparat,doar ca mi se pare ciudat,atata tot. :icon_thumright:

Sorry de off topic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Adrian2008, ce spui tu acolo (271 lei) e doar manopera? Am avut si eu Fabia 1.2 htp si sub 300 lei nu am platit niciodata la vreo revizie, de cand am luat masina (octombrie 2004), chair si cu discountul primit din partea service-ului (Avia). Mai mult, prima revizie la un Polo ca al tau, dar la Midocar Vitan, facuta tot in ianuarie, a costat 500 de lei...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Adrian2008, ce spui tu acolo (271 lei) e doar manopera? Am avut si eu Fabia 1.2 htp si sub 300 lei nu am platit niciodata la vreo revizie, de cand am luat masina (octombrie 2004), chair si cu discountul primit din partea service-ului (Avia). Mai mult, prima revizie la un Polo ca al tau, dar la Midocar Vitan, facuta tot in ianuarie, a costat 500 de lei...

271 ron=schimbat ulei+filtru ulei+materiale mici+eticheta revizie+manopera.

Dupa cum am mai zis atat a fost totalul cu tot cu tva si cu manopera.

Poate la Polo-ul pe care-l stii tu s-au mai verificat si alte chestii sau au mai umblat pe la alte chestii.

Modificat de Adrian2008
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Potrivit informatiilor postate de lorellay in topicul dedicat Midocar Vitan, la un Polo 1.2 htp aceleasi operatiuni facute de tine (schimbat ulei, filtru ulei, manopera) la service-ul din Otopeni au costat in Vitan cu cel putin 90 de lei mai mult. Oare ar trebui sa tragem concluzia ca Midocar Otopeni are preturi mai mici decat Midocar Vitan?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Potrivit informatiilor postate de lorellay in topicul dedicat Midocar Vitan, la un Polo 1.2 htp aceleasi operatiuni facute de tine (schimbat ulei, filtru ulei, manopera) la service-ul din Otopeni au costat in Vitan cu cel putin 90 de lei mai mult. Oare ar trebui sa tragem concluzia ca Midocar Otopeni are preturi mai mici decat Midocar Vitan?

I was gonna' say that :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Poate cea mai proasta varianta de ales cand ai probleme cu o masina VAG este sa te duci la un dealer/service autorizat. Dupa cum stim cu totii in Bucuresti sunt doua: Porsche si Midocar. Le-am incercat pe amandoua (PBN, PBV si Midocar Otopeni, la Midocar in vitan nu am fost si nici nu merg). Sunt posesot de G5 GTI 2006. Accident in 2007 (fost prieten la volan). Casco nu a vrut sa-mi dea dauna totala, deci service PBN - locul de achizitie. Cel mai mare dealer si service autorizat din romania(ma gandeam eu)...dar a iesit slab masina.... am trecut peste.

Vine revizia din 2008. Midocar Otopeni. - am mai povestit pe forum, revin cu un scurt rezumat - m-a deranjat foarte tare ca m-au chemat la 8:00, masina a intrat la 1 si putin. La sfarsit au zis: bucsele de pe fata sunt in regula (intrebasem eu de ele), dar: burduf fata stanga spart si "amortizor spate dreapta crapat deci trebuie urgent schimbat". Eu zic "Da...bine" si plec. Imediat dupa urmeaza ITP. Am zis hai la Porsche. Acolo ma gasit un om foarte corect. M-a pus sa schimb parbrizul si bucsele de pe fata. Eu: "Bucsele ?!?! Mi-au ziws de la Midocar ca sunt in regula". Reactia lui: "Pfff...Midocar...". Pe langa partea cu bucsele am aflat ca burduful era spart dar cel de pe dreapta nu stanga si amortizoarele,citez: "Cum sa fie crapat? TOATE SUNT IN STARE PERFECTA!"....

A trecut si episodul acesta si acum sa va zic ce am patit de vreo 3 sapt. incoace.

Foarte curand se termina leasingul si odata cu el CASCO. Am zis inainte de asta sa fac tot ce se poate la masina pe CASCO, iar dupa cand fac altul masina sa arate foarte foarte bine. La constatare la asigurare a mers foarte bine, mi-a dat tot ce vroiam, mai multe piese avariate de schimbat si vopsitorie si tinichigerie pt. toata masina mai putin plafon care era in stare foarte buna. Toate piesele au venit cam in 10 zile ceea ce nu mi se pare absurd tinand cont ca aveam de schimbat si cheile si butucul. Acum a venit sa le dau masina sa o vopseascasi sa monteze tot ce am comandat. Cand iese masina dupa 2 sapt. aflu ca toate piesele au fost vopsite pe masina ne fiind demonata decat bara din fata care trebuia schimbata. Aiurea zic eu. cand ma uit mai atent nici nu au pregatit-o bine, masina are urme de vopsea pe chedere si garnituri, ca uniformitate culoarea este in regula dar nici de departe cum ar fi trebuit sa iasa dintr-un service specializat si cu atat mai mult service autorizat VW. Ca cireasa pe tort mi-au lasat o galma la o roata care ei zic ca nu s-ar fi putut face la ei in service, dar mie imi place sa ma pot baza pe frane , roti si directie si asemenea verificari le fac destul de des. Asadar intamplarea face ca am fost sa-mi verific rotile chiar inainte sa o duc la ei in service si erau perfecte. Deci iar zic: "Da...bine".

Acum.............ieri pe la pranz s-a intamplat sa parchez intr-un loc gresit intr-un moment gresit si POC! Un opel intra perpendicular intr-un Logan (taxi) si loganul unde sa se duca...in masina mea. Portiera fata dreapta vopsitorie si oglinga drapta praf. Asta dupa ce luni am scoso din service..... azi mka duc la un alt service la recomandarea unui prieten si acolo gasesc un baiat (foarte priceput cred eu) care dupa 30 sec. incep[e si scoate in evidenta detalii si greseli si magarii faceute de Midocar....l-am rugat politicos sa taca si sa faca el ce crede de cuviinta sa mai retuseze fara sa o vopsesc iar integral si fara sa coste cine stie ce (mai ales sa scoata vopseaua de la chedere si garniturile care nu au fost mascate bine).

In concluzie nu stiu exact ce simt acum, dar sunt destul de sigur ca e frustrare si nu mai calc pe la un dealer autorizat (cel putin in Bucuresti) decat poate sa comand vreo piesa doar.

Multumesc pentru rabdare si astept reactii. (Fata mea acum cred ca este o combinatie dintre :) :D :offtopic: )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi pare rau pentru cele intamplate,...ma scuzati de offtopic dar e cam naspa situatia...tot noi platim si tot noi suntem frustrati la finalul reparatiei...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi pare rau sa citesc cele de mai sus. Ca si consolare iti pot spune ca nu numai service-urile mari din Bucuresti fac greseli sau constata ca unele lucruri trebuie inlocuite cand ele sunt doar putin deteriorate sau deloc. De asemenea, timpurile astea nasoale in care traim aduc unele benificii pentru clientii de service, mai mult respect si mai multa promptitudine. Am simtit asta pe barba mea din martie si pana acum la mai multe masini. Deci, ai putea sa inceri sa mai dai o sansa unuia dintre serviceurile pe la care ai fost, nu de alta, dar revopsirea totala a masinii este un lucru pe care la un service "mai mic" s-ar putea sa il regreti. Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ Vlad MHL

Pana acum nu pre-a m-am luat dupa recomandari in privinta service-ului si am cam tinut-o pe a mea: service autorizat si nu prea mi-a iesit bine. Acum am zis sa o iau si pe alta cale...sa merg unde imi recomanda un prieten in care am incredere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Trebuie sa schimb distributia la Passat si Beetle, motiv pentru care am inceput sa trimit mail-uri la mai multe service-uri pentru piese si manopera. Am primit azi raspuns de la Midocar (La Passat piesele 2750 RON + 850 manopera, iar la Beetle 1950 cu 750). Nu stiu ce sa cred, ori au facut misto , ori exagereaza nejustificat cu preturile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...
claudiu patrascioiu

Salutare

Acum o luna de zile am avut un accident in care am spart baia de ulei a masini,masina vw Transporter 1.9.Masina a fost dusa in service in vederea reparetiei.Dupa demontare au fost facute niste poze cu un alt motor de acelesi tip,dar calat, lucru de care sunt sigur dar nu-l pot demonstra, si trimise firmei detinatoare si la casco.Firma asiguratoare a spus ca nu face obiectul asigurarii si detinatoare masinii nu suporta costul reparetiei.Dupa trei saptamani masina este gata cu piesele schimbate in portbagaj, uitandu-ma la ele nu prezentau urme de calare sau uzura prematura ca cele din poze.Precizez ca sunt de meserie si vorbesc in cunostinta de cauza.In aceste conditii am refuzat ridicarea masinii. A doua zi am revenit cu scopul de a face poze pieselor schimbate.Tipul care a venit cu mine la masina vazand ca fac poze a inceput sa se agite isteric ca nu am voie ca o sa cheme paza.Explicand situatia patronului firmeie am revenit a patra zi cu reprezentantii firmei la care lucrez si deschizand portbagajul STUPOARE piesele acum erau lovite, zgeriate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare,

Masina mea a fost la Midorcar Otopeni pentru a i se schimba cureaua de la alternator si rola.

Exceptand faptul ca a durat o saptamana...sa nu mai vorbim de costuri....

Dupa o saptamana cand masina a "primit" xenon am descoperit cu stupoare faptul ca in locul bateriei Varta AGM a aparut o baterie alba NONAME(cred ca se puneau odinioara la daciile berline).

Aaa si mai lipseau 2 prinderi de la capacul motor, 2 din 4 prinderi ale scutului.

Concluzia o trageti si voi.......

Ps: Sa nu spuneti sa ii dau in judecata & stuff pt ca totusi...traim in Romania...

Cu stima,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
Salutare,

Masina mea a fost la Midorcar Otopeni pentru a i se schimba cureaua de la alternator si rola.

Exceptand faptul ca a durat o saptamana...sa nu mai vorbim de costuri....

Dupa o saptamana cand masina a "primit" xenon am descoperit cu stupoare faptul ca in locul bateriei Varta AGM a aparut o baterie alba NONAME(cred ca se puneau odinioara la daciile berline).

Aaa si mai lipseau 2 prinderi de la capacul motor, 2 din 4 prinderi ale scutului.

Concluzia o trageti si voi.......

Ps: Sa nu spuneti sa ii dau in judecata & stuff pt ca totusi...traim in Romania...

Cu stima,

Nu pot sa cred !!! Nu vreau sa ma apuc acum sa spun ce se intampla daca eram eu in locul tau, dar bine nu era. In cazul asta verifica daca nu au umblat pe la injectoare, tubina, electromotor ... Asta e stilul romanesc. Daca nu stai cu biciul pe romani nu rezolvi nimic. Niste gunoaie care nu merita nici un respect din partea posesorilor Audi-VW. Eu unul nu o sa calc in veci la un dealer. Nici macar pt achizitie masina 0 km. Bilet la avion direct in DE.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Midocar Otopeni este un service de tot...stiti voi. In primul si in primul rand, cea mai putin grava problema, cand mi-su vopsit usa dreapta spate acum 2 ani, au gazat toata aripa dreapta spate...toata...(si nu a iesit la culoare, ca bonus => scandal)

Doi : Am fost cu ea la revizie, pentru ca masina era pe firma, eram obligat sa ma duc la ei. Nu mi-au schimbat uleiul si filtrul de aer, a iesit cu mari scandaluri(din nou).

Trei : cand am avut probleme cu rampa de injectie, m-am dus la ei, am stat 4 ore sa faca teste pe masina, cheltuit 120 de Euro pe resoftari, etc., si rezultatul : "Nu stim ce are, incercati o fi vreun injector".

Patru : Cand mama si-a ridicat noua ei masina(Passat CC) de la ei, i-au dat-o fara manuale, fara carte de service si stropitorile nu mergeau. A doua zi inapoi la ei.

Cinci : Cand masina a iesit de pe firma si am trecut-o pe numele meu, m-am dus la Midocar cu actele care dovedeau asta si nu am putut lua masina : "Trebuie sa vina firma ".." Romania care ne-a lasat masina ultima oara sa o ridice"(ii faceam o ultima revizie inainte sa ramana a mea), asta desi masina era oficial pe numele meu.

Sase : Era sa uit, am avut masina lovita frontal, far, grila, aripa, bara fata + indreptat varful capotei...a stat masina la ei de la sfarsitul lunii iulie pana la sfarsitul lunii octombrie. Am reusit sa iau masina atunci pentru ca am dat telefon si am spus ca vin cu OPC-ul si cu presa si sunt pe drum...si m-au chemat de urgenta sa iau masina ca este gata (evident toate imbinaturile capota-aripa, aripa-bara strambe, nereglate, nimic).

Asa ca, recomand cu mare caldura, nu calcati pe la Midocar Otopeni, sunt ultimii jegosi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trec si eu o BILA neagra celor de la Midocar Otopeni. Sa o iau cu inceputul:

O intamplare nefericita in care sotia a lovit masina in parcarea de la PIATA PRESEI LIBERE (pe 01.06) in fine vina ia apartinut (cu toate ca eu si in ziua de azi nu sunt impacat pt ca acolo cred ca este sens unic si nu avea ce cauta acolo masina care a fost implicata in accident) Masina nu avea casco, deci bun de plata. Fiind liber pe 02.06.2010 am mers pana la Midocar Otopeni sa vad cam cat face reparatia, la receptie mi sa spus ca trebuie sa bage masina in service sa verifice exact ce este stricat, totul ok, am si mentionat ca reparatiile o sa le suport eu ca masina nu are casco. Sa facut verificarea si a venit devizul... 6.221,63 lei. Am lasat putin politetea si am intrebat mai rastit ce costa atat de mult, si am luat punctual pe deviz: ... printre altele far stanga (660lei)... si intreb:

eu: de ce trebuie schimbat farul

cel de la receptie: domnule este spart

eu: cum sa fie spart ca nici macar zgariat nu este

cel de la receptie: domnule este spart, are o musca in interior

eu: are o musca in interior pt ca am pierdut capacul interior de la far si pana am gasit altul a intrat musca si nu am putut ca o scot

cel de la receptie: aaaa ok deci nu trebuie schimbat

eu: sa mergem mai departe si mai arunc o privire pe deviz si imi sare in ochi "traeger" (735lei) intreb ce este asta?

cel de la receptie: un dispozitiv care tine radiatoarele

eu: mai eu nu sunt mecanic dar masina are o lovitura minora chiar asa de rupta este?

cel de la receptie: dumnule asa a zis mecanicul...

eu: va rog frumos sa imi dati cheile pt ca masina nu ramane aici pt reparatii

am luat masina si devizul si am sunat pe Cristi ((Al Bundy)) de pe acest forum (cred ca este singura persoana pe care o cunosc) si iam explicat de incidentul pe care la avut sotia si l-am rugat sa ma indrume la un service sa repar masina la un pret mai domestic. Am primit un nr de tel. de la un service (nu dau nume sa nu se inteleaga ca fac reclama) am mers cu masina acolo si mi sa spus ca trebuie sa dea bara jos sa imi spuna exact ce este stricat si cat va costa reparatia. Au bagat masina in service si in 20 de minute au venit cu lista si nota de plata 1.400 lei si sa le aduc masina luni 07.06 si trebuie sa o las acolo ca pana vineri este gata. Am batut plama si luni am fost cu masina acolo. Joi am fost sunat ca masina este gata si trebuie sa merg sa o ridic, am mers la service masina gata si foarte frumos lucrata ce sa mai zic super.

Cam asta este patania mea. Acum sa va atasez si niste poze cu masina lovita sa va dati seama pe ce mi sa cerut 6.221,63 lei si incerc sa pozez si devizul pe care il pastrez ca amintire

Modificat de Petyy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si ceva poze

si devizul

post-38878-1276288437_thumb.jpg

post-38878-1276288448_thumb.jpg

post-38878-1276288464_thumb.jpg

post-38878-1276288992_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Salut, nu-mi place sa vorbesc lumea de rau:) dar baietii astia sunt mai mult de atat, nesimtiti chiar. Am contract la firma cu ei pt o gramada de masini, ca-s aproape de noi, deh, am zis ca-s autorizati VW si Skoda, teorii.

Pana cand am observat ca ma taxeaza la litrul de ulei Castrol 5W30 de obicei cu 73,84 RON per litru fara TVA, iti iau si 50 de RON schimbul de ulei...i-am sunat si am vorbit cu ei si cica asta-i pretul lor.

Pai bai taica, odata ca oriunde in tara (avem 9 filiale prin toata tara si masini peste tot) nu ia nimeni mai mult de 60 de RON per litru maxim la aceeasi marca/tip de ulei..si a doua, sunt altii care daca cumperi uleiul de la ei iti fac schimbul gratis...mi se pare o prostie din partea lor si o magarie sa puna astfel de adaosuri. Ca omul duce masina si o preda si zice...schimb de ulei...fiind de firma masina, nu-l intereseaza cat costa, asha ca aia nu fac deviz estimativ si te trezesti la final cu niste sume imense...

Nu mai zic ca am avut odata o problema cu AC-ul si ei direct...pac,pac...compresor + manopera vreo 7.000 RON:) am zis, nu mersi, am mers la latii si era de fapt fulia desfacuta la compresor doar:)

Asa ca, din partea mea...multe bile negre...au o strategie gresita de a pastra clientii:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Un feedback scurt pentru Midocar Bucuresti Otopeni ca sa vada si google.

 

Am fost in 20.11.2014 in jurul orei 13:00 cu un Q7 pentru o operatiune banala. (nu conteaza ce s-a facut la masina)

Cand a fost scoasa masina din atelier, mecanicul i-a dat direct o forja cu pedala la fund prin curte.

Camerele de filmat din incinta au surprins momentul.

 

Ghinionul a fost ca l-am vazut facand asta. M-am enervat imediat si am chemat seful de service Adrian Miu care s-a scuzat cum a putut. Faptul ca mi-a facut reducere la manopera nu rezolva cu nimic situatia. Am cerut sa il vad pe mecanic si tot incercau sa nu il aduca. Pana la urma apare unul spasit care isi cere scuze.

 

Pentru Midocar Otopeni: cum isi permite angajatul vostru asa ceva? Cum isi permite asa ceva cu banii mei?

 

Midocar Otopeni, v-ati facut de rahat. Mecanicul vostru trebuia luat la palme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!