Jump to content

Midocar Otopeni


unq
 Share

Postare recomandată

Scuze, mi-a scapat :ceuameni:

Rog moderatorul sa mute topicul acolo unde trebuie :angry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 150
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • sol1

    29

  • alxrro

    21

  • ursus2

    6

  • Adrian_S

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 1 month later...

De ce te miri?!

Am inteles ca Metrotehnica este un service destul de bun. Sau ma insel?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alxxro .. ce sa zic, incepem sa o dam pe off-topic-uri aici si nu e de bine ... stii cum e, pana la D-zeu iti scot sfintii ochii : concluzia - oricat ar incerca cei de la marketing/management/PR din Midocar sa o dreaga, tot "pleava" din atelier le strica imaginea, ca o avea o combinatie sau nu electricianu` sau altii de p-acolo iti dai seama ca astea ti le pot "imprumuta" si cand ai revizia, deci nu e problema "Cand" ci "cat de repede :)".

Un pic off-topic, eu cand am remediat zgarieturile la a mea, am lasat-o cam 3 zile la service-ul Avia Pantelimon.. si in afara de niste paine uscata pe plafon (?! .. da, ciudat) nu am gasit nimic in plus/minus la ea ;)!

Ptr montaje de calitate RCD/Alarme/Car Kit .. etc vezi aici, sper sa nu fac prostii si sa ma certe adminii, doar vreau sa te ajut (si nu dau PM, poate vor fi si altii in situatia ta) .. dl. Aurel Olaru te va ajuta cu placere la un pret bun :( !

Si eu mi-as lua VW/Audi-ul de la Midocar, PBN au prea multe feed-backuri rele ... sa inteleg ca nici ei nu mai sunt de incredere ... :P ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru replay si pentru sfaturi :)

Am vazut site-ul firmei pentru montaj rcd/alarme/car-kit recomandata de tine ... imi par foarte seriosi si o sa-i bag in agenda. Dar exista o singura problema: daca ma duc la ei imi pierd garantia si la car-kit si la masina (banuiesc ca nu sunt service autorizat VW). Oricum, abia astept sa-mi expire garantia. Dupa aceea o sa-mi fac o lista cu firmele cu adevarat serioase si profesioniste.

Despre off-topic, daca am gresit imi pare rau, dar, sincer, eu am prezentat o experienta legata de service-ul Midocar (sau de persoane de acolo) si am postat in aria legata de acest service. Deci de ce sa fiu off-topic?! :( . Oricum, daca se considera asa rog moderatorii sa mute topicul acolo unde se considera mai potrivit. Multumiri in avans!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ia vorbeste la Avia cu Barbato sau ardei_iute, vezi te pot ajuta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc Godoroja!

Dar, din cate stiu eu, Avia sunt autorizati doar pentru Skoda. Ar aparea aceeasi problema, ca mi-as pierde garantia si la car-kit si la masina.

Oricum, multumita lui dravin am rezolvat problema. O sa ma duc la service-ul VW din Rm. Valcea. Am inteles ca merita sa calatoresc 2 ore pentru calitatea si profesionalismul pe care il ofera. Dupa ce ma intorc de la ei o sa deschid un topic pe tema asta.

Bafta si o zi buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Referitor la mesajul anterior privind instalarea car-kit-ului, am fost sunat de cei de la Midocar, am vorbit cu electricianul de la ei si lucrurile s-au lamurit. Pot spune ca am reactionat grabit, iar acum imi pare rau ca am emis niste ipoteze prin care am jignit niste oameni care nu-mi gresisera cu nimic si care chiar voiau sa ma ajute. Oricum, ce pot spune sunt urmatoarele:

1. Toata aceasta discutie nu ar mai fi avut loc daca as fi capatat un raspuns cat de scurt, chiar si 10 secunde ar fi fost suficiente, in care sa mi se spuna ca au aparut niste probleme in program si ca ne auzim peste o zi sau doua. Atat imi era de ajuns. Dar cand sun in decurs de cateva ore de mai multe ori si nu mi se raspunde, iar la un moment dat chiar mi se inchide telefonul (despre care am aflat ulterior ca, de fapt, se descarcase, dar, pentru Dumnezeu, de unde era sa stiu?!?!), iar apoi in urmatoarele zile nu primesc nici un semn ... incep sa-mi pun intrebari. Intrebari nepotrivite, s-ar parea, dar dupa experientele neplacute avute in trecut atat de mine, cat si de o gramada de alti colegi de pe forum cu service-uri VAG (nu numai VW), poate ca e de inteles si reactia mea (pentru care, acum, imi pare sincer rau). Eu depind extrem de mult de masina aceasta, atat din punct de vedere profesional (fara masina in cateva zile dau faliment), cat si personal (locuiesc intr-o zona de langa Bucuresti unde, daca nu ai masina, am incurcat-o, sunt legat si de maini si de picioare). In plus eu muncesc foarte greu pentru banii pe care ii castig, periclitandu-mi atat sanatatea, cat si viata personala. In plus masina luata e destul de scumpa (cel putin pentru standardul meu 26.000 euro reprezinta o suma mare). Din toate aceste motive sunt extrem de crispat atunci cand trebuie sa merg cu ea intr-un service sau cand trebuie sa intervin asupra ei din punct de vedere tehnic. Si, asa cum am mai spus, daca citim intamplarile de groaza ale unor colegi de pe forum patite in serviceuri VAG, eu unul, cel putin, nu ma pot abtine sa nu pun raul inainte. Poate mai si gresim, dar stiti cum se spune, nu iese fum fara foc. Daca nu s-ar fi petrecut tot felul de evenimente reprobabile prin service-uri (nu numai in Bucuresti), poate ca ne-am simti si noi mai relaxati atunci cand am fi nevoiti sa mergem cu masinile acolo.

2. Am stricat o relatie cu o persoana deosebita, care a fost intotdeauna amabila cu mine si care m-a ajutat de cate ori a putut. Sincer imi dau seama ca am gresit si ca reactia mea a fost exagerata. Am incercat sa explic cat de cat anterior de ce. Nu stiu daca voi fi inteles si cum vor evolua lucrurile.

Ce sa mai zic, in era telecomunicatiilor, din cauza unei lipse de comunicare am intrat intr-o situatie penibila. E aiurea, dar asta e, nu vad cum as mai putea repara ceva, ca as face-o.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Greseala recunoscuta este pe jumatate iertata. E o vorba din popor si daca ai dea face cu oameni ok ar trebui a inteleaga care a fost situatia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum foarte bine ai spus nu iese fum fara foc. Asa ca nu te mai invinovati ca nu e cazul. Daca exista buna-vointa din partea service-ului se rezolva problema. Exista telefoane fixe, alte telefoane mobile, chiar si incarcatoare. In fine... faptul e consumat (la service ma refer).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vreau sa fiu rau...

Asta daca nu citesc si ei impresiile de pe aici si incearca sa mai dreaga busuiocu` :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De citit le citesc, dar in cazul acesta nu e o actiune legata de busuioc.

Greseala imi apartine pentru ca pe baza unei idei preconcepute si sub influenta anumitor situatii am adus jigniri si acuze nefondate unor oameni care nu meritau acest lucru si care nu imi gresisera cu nimic, ba chiar incercasera sa ma ajute cu mai mult decat le-ar fi cerut-o indatoririle profesionale. Inca odata, regret cele intamplate si imi pare extrem de rau ca toata situatia aceasta a fost generata de un nenorocit de apel telefonic nepreluat + frica de service (iar pentru aceasta din urma nu cred ca sunt doar eu vinovat. Oi fi eu mai paranoic, dar cred ca exista, uneori, si motive sa fii asa. Anyway ...).

Tinand cont de situatia penibila si de tensiunile create ma gandisem serios sa-mi schimb service-ul, orientandu-ma, eventual, catre alt oras, cu toate ca mi-ar fi foarte greu din cauza timpului. Dar cel cu care am vorbit m-a asigurat ca nu este cazul si ca pot sa ma bazez in continuare pe serviciile lor. Acum, o sa procedez in mod invers fata de cum am facut-o si o sa am incredere. Sper sa nu ma insel si sa iau o decizie corecta. Si vreau sa fac acest lucru pentru ca pana la proba contrarie nu am nici un motiv sa ma indoiesc de cineva. Asa incat ... cu Dumnezeu inainte. O sa va tin la curent cu impresiile pe care o sa le dobandesc. Sper din tot sufletul sa fie bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si-au schimbat atitudinea. probabil a citit cineva pe aici si a incercat s-o dreaga. Parerea mea ca ei se comporta in mod normal asa cum s-au comportat cu tine..... Nu imi pot schimba aceasta parere pentru ca stiu mentalitatea lor. Ma rog, a unora dintre ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acu' de ce sa fiu nedrept, atat timp cat nu am avut, la modul concret, nici o neplacere cauzata de ei nu am ce sa comentez. Ba chiar singura data cand am fost in service la ei cu masina au fost amabili si totul s-a desfasurat in regula (asa cum am mai precizat intr-un mesaj anterior). Ca nu s-a rezolvat problema pentru care m-am dus, nu cred ca e vina lor. E o problema ce apare complet aleator, iar cand am fost la ei s-a intamplat sa nu se manifeste in nici un fel. (am deschis si un topic pe tema aceasta http://vwforum.ro/index.php?showtopic=17787 ) . Eu m-am referit mai mult la situatia concreta in care am intrat si aceasta este cea pe care o regret acum. Pentru aceasta, asa cum am spus, consider ca am reactionat exagerat, dar fiind sub influenta unor evenimente si fapte ce nu au fost generate sau controlate de mine. Poate ca multi altii in locul meu ar fi gandit la fel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost sunat astazi de la Midocar, mi s-a facut programare pentru instalarea car-kit-ului, totul a decurs civilizat si fluent. Am fost programat pentru prima saptamana din Decembrie. O sa va tin la curent cu desfasurarea evenimentelor si impresiile create.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tot e bine ca nu ai fost programat in 2015. :ceuameni:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E adevarat ca programarea e cam tarzie, dar mi s-a explicat ca, pentru moment, au o comanda de masini foarte mare de la SRI si ca au de lucru foarte mult cu ele, ca trebuie terminate pana la sfarsitul lunii si de aceea, pana atunci, nu mai primesc decat cazurile extrem de urgente.Pana la urma instalarea unui handsfree nu e chiar o urgenta majora ;) .

Iar eu, atunci cand discutam civilizat, am toata intelegerea pentru problemele interlocutorului. Am sunat, am dat datele, mi s-a facut programarea, mi s-a explicat de ce dureaza atat, mi s-a specificat ca dupa 1 decembrie programarile vor fi mult mai rapide, dar fiind situatia actuala, asta e. Si am inteles, totul e OK :ceuameni: , totul s-a desfasurat foarte calm si civilizat. Comunicarea este foarte importanta. Daca ar fi asa mereu ... :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Maine ma duc la Midocar sa-mi instalez car-kit-ul.

Sunt emotionat :salut:

Va zic maine seara impresii. Sper sa fie pozitive, asa cum au si evoluat lucrurile intre noi dupa ce am avut explicatiile de rigoare. De, orice mare impacare incepe cu un scandal :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost la Midocar si sunt incantat!

Oamenii au fost foarte amabili, totul a fost cursiv. Instalarea este super, sunt foarte multumit de lucrare.

Dea Domu' asa sa fie si de acuma!

O sa ma duc prin februarie-martie sa fac prima revizie la 15.000 km. Sper ca lucrurile sa evolueze in acelasi sens (adica pozitiv).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am schimbat calculatorul de injectie la Touran la Midocar. S-a facut tot ce se putea ca lucrarea sa iasa cat mai bine (dpdv tehnic) si cat mai repede. Masina a stat cam 2 saptamani acolo si desi era plina de prostii (incarcatoare, harti, bomboane, telecomenzi, etc.) nu a disparut nimic din ea. Pretul piesei a fost cam piperat cca 6.000 Ron dar manopera nu a fost mai mult de 250 ron desi s-a lucrat la masina peste 20 de ore la identificarea defectului (incluzand si corespondenta cu producatorul). De data asta sunt multumit de prestatia celor de la Midocar de la receptie la executie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toata lucrarea a fost 4.300.000 lei vechi (430 RON). Nu stiu sa zic daca e mult sau putin (eu zic ca e rezonabil. Normal ca toti ne dorim sa fie cat mai ieftin, dar ...). Oricum, important e ca lucrurile au decurs cursiv, oamenii au fost amabili si lucrarea a iesit excelent, sunt supermultumit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am apelat la Midocar in ultimul timp...si incredibil, dar per ansamblu am fost multumit. Se vede ca lucrurile si mai ales mentalitatile s-au schimbat .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

am primit un telefon de la midocar dupa ce am avut masina in service si azi unul de la o firma ce face un sondaj referitor la gradul meu de satisfactie cu privire la serviciile midocar. intrebari de genul ... vanzatorul v-a contactat in perioada de asteptare sa va furnizeze informatii cu privire la stadiul livrarii? si inca cateva intrebari din care se putea evalua usor performanta vanzatorului. M-au intrebat daca vanzatorul a stiut toate datele tehnice ale masinii etc., daca am primit ajutor cu leasingul si info complete. De la mine au luat note spre maxim la capitolul vanzari.

Modificat de aviasol
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!