Jump to content

Primul Passat, primul diesel


polbr

Postare recomandată

Prezentat aici initial

Primii 300 km azi cu masina, multumit per total. "Dificultati" la acomodare cu start/stop si, surprinzator, safelock - mi-a luat ceva sa identifica butonul de pe usa :biggrin:

In rest, tinuta de drum ok, feeling interior la fel, media si sistemele cum trebuie. Nu m-a deranjat sunetul de diesel, chiar daca nu am mai avut decat benzinare.

DSCN3909.JPG

Link către comentariu

felicitări, e frumoasa masina, culoarea asta o prinde bine. Dar hai cu interiorul in poze caci ala promite sa fie si mai frumos din descriere.

Link către comentariu

Culoarea e Tungsten Silver metallic, iata si poze interior. Din punctul meu de vedere, feeling-ul la interior este unul "corect" fara a fi luxos. Ergonomie ok la postul de conducere, cu exceptia display-ului media care te face sa iti iei ochii de la drum daca ai treaba cu el. (am uitat sa mentionez la dotari telefon prin bluetooth, mirrorlink, car net).

Liniile sunt spartane, duc catre BMW (am / am avut BMW). Dincolo de aspect, in cei 300 km parcursi in regim mixt oras - drum national aglomerat + curbe multe + diferente nivel+autostrada am putut testa modurile de conducere normal si sport. Nu am simtit diferente notabile sau poate nu am fost prea atent, urmarind motorul.

O intrebare pentru cunoscatori: pentru ca masina are pachet WSR (elemente de R line exterior, evacuari, praguri mai joase si privacy glass) - masina e mai "coborata" cu ceva mm, cu directie progresiva. Cum (nu) afecteaza condusul? Modul "sport" potenteaza "inclinatia" asta spre "R"?

WP_20160929_12_58_29_Pro.jpg

WP_20160929_12_58_16_Pro.jpg

 

In plus, sunt mai degraba curios de modul de conducere al unui diesel, in parcursul de mai sus am tinut-o intre 1500-2500 turatii, cu mici reprize sub 1500 si aproape de 3000. Am citit si aici undeva, "sa o conduci ca pe o benzinara obisnuita" dar putin mai turata, asa o fi?

Sunt tentat sa urmez indicatiile de schimbare viteza din bord, am mai avut masini cu facilitatea asta insa de multe ori "simtul" iti spune ca nu e chiar momentul sa schimbi cand iti arata bordul. Chiar dealerul spunea ca nu e recomandat sa faci asta. Voi ce spuneti?

Modificat de polbr
text
Link către comentariu

La mine setarea sport limiteaza miscarile caroseriei pe cele trei axe, sesizabil mai ales pe asfalt denivelat, dar face suspensia mai zgomotoasa si induce vibratii la denivelarile mici si dese.

In ce priveste conducerea masinii, trebuie sa tii cont ca motorul tau are o turbina careia nu-i plac variatiile de temperatura si ciclurile de pornit/oprit, asadar incearca sa schimbi vitezele si sa mergi cu motorul in plaja de cuplu maxim (in practica sa nu stai in vitezele intermediare sub 1800-2000 de rotatii). Alte indicatii ar fi sa nu tai contactul in turatie ci doar la relanti si, dupa ce o alergi bine, sa nu o opresti brusc, sa mai lasi motorul sa mearga un minut inainte sa tai contactul, sa se duca un pic din caldura reziduala acumulata de turbina. Cam astea si intretinere maniacala la ulei/filtre/completare ulei/motorina buna ...

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!