Jump to content

Probleme chei/yale/imobilizator


Extreme
 Share

Postare recomandată

As schimbat switch ul pana la urma.Nu am curatat colectoarele din cauza ca m -a prins noaptea incercand sa desfac suruburile ce tin broasca. Nu mi am dat seama de acest lucru..In stea aveam tubulare dar cu dinti soarec asa marunti nu.!Dar mi am achizitionat a doua zi..Nu a fost chiar greu .Acum am o alta dilema:Trebuie sa trag de doua ori de manerul usii de la sofer sa pot deschide usa!!!E de la alarma..?!Sau ce poate fi..?sa fi tensionat prea mult sau prea putin cablu?Mersi

Modificat de vaja
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e tensionat prea mult cablul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

urgent .... sa nu ramana blocata usa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi..Initial am trait si senzatia asta.Vrand sa nu clampane maneru la deschidere am pus tumburucu ala al cablului aprope in a treia parte de ghidaj, strangand suruburile am incuiat cu cheia si nu se mai descuia!Am inlemnit!Am apasat un pic cu mana pe fata de usa si am reusit.Am repozitionat cablu si  se descuia daca deschideam din cheie sau telecomanda la a doua tragere.Azi cum am vazut postul lui Al bundy m-am dus direct la masina si am rezolvat treaba.MULTUMESC MULT.Acum inteleg de ce alt apropiat cu touran a trebuit sa dea gaura in usa spate pe partea cu soferu,asta urmare a repozitionarii  incorecte a acestui cablu,masina venind de la vopsit unde normal au dat manerele jos..etc si de aici beleaua.Pana sa dea gaura  am vrut sa-l ajut si cautand un pic aveam idee,dar nu ma asteptam sa mi se intample mie vreodata mie,asta si pentru ca traiam cu impresia ca au montat partea aceea mica gresit (care la usa soferului e cu butucu si sa se agate cablu )..Mai demult din intamplare am vazut un filmulet in care lastarea , forta spre indepartarea cablului..dupa care cu o sarma sub forma de L deblocau broasca dinspre spate ....O fi si asta o varianta..de probat in caz de forta majora.Inca odata Multumesc si o seara faina.

Asta era baiu la Switch..Era un pic tocit in partea de sus dar si lipsa o farama mica  ca o ciobitura(pe  shreg).Dar usurel am schimbat doar partea de sus a switchului..Cel de pe masina avea o garnitura flexibila de silion subtire(cel din dreapta -poza all-atasata.Inca o provocare scoasa la capat cu ajutoru vostru.Mersi

IMG_20160422_224714.jpg

IMG_20160422_224131.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Am avut niste probleme cu indicatorul de CHEIE FURATA,indicand a fi o problema imobilizatorul masinii.

CHeilie originale ambele le-am testat si amandou dadeau eroare"cheie furata"

Lam pus pe tester la un tip si mi-a zis ca e cheia defecta indicata, am lasat o procedura 20 minute, timp in care el a plecat.

A doua zi au venit din nou si au pus testerul, aparea cheia ok , dar in continuare nu se putea porni masina, se oprea imediat duap start.

Dupa o ora de incercari nu a ureusit sa o faca, si mi-au cerut 150 euro ca sa duca computerul la un alt tip, care rezolva cazurile cele mai dificile.

 

In graba si neavand alta varainta in momenutl dat , iam promis banii, neevaluand la momenutl acela suma.

Mi-a cerut pana la uram cu totul 800 si ceva de lei. S-a rezolvat problema dar nu am factura si nici garantie!

Mi se pare un rpet prea mare, avand in vedere ca la Golf 4 la aceeasi problema am dat 50-60 lei unui alt tip pentur aceeasi problema.

Acum poate si Touranul pare a fi mai dichisit, pentur ca am cautat IMMO OFF pt Wolkswagen si am observat ca modelul Touran nu apare pe lista odelelor care pot fi "scecherite"/

 

Ce parere aveti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa aparea, cu ambele chei ORIGINALE.

Singura problema e ca am avut o pana la baterie cu o zi inainte.

Iam dat curent dar a doua zi iar nu a luat-o, iar cei de la CheiBacau, mi-au zis ca este de la amperaj prea mare (14.4 masina care da curent si ca daca este cumva cheia in contact, chiar cu motorul oprit, ii poate scurtcircuita chipul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Du-te la altcineva, astia nu stiu cu ce se mananca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Colegu aveai topic deja deschis pe aceasta problema. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • lucaflo26 locked şi unlocked this topic
15 hours ago, Alex J said:

Am avut niste probleme cu indicatorul de CHEIE FURATA,indicand a fi o problema imobilizatorul masinii.

CHeilie originale ambele le-am testat si amandou dadeau eroare"cheie furata"

Lam pus pe tester la un tip si mi-a zis ca e cheia defecta indicata, am lasat o procedura 20 minute, timp in care el a plecat.

A doua zi au venit din nou si au pus testerul, aparea cheia ok , dar in continuare nu se putea porni masina, se oprea imediat duap start.

Dupa o ora de incercari nu a ureusit sa o faca, si mi-au cerut 150 euro ca sa duca computerul la un alt tip, care rezolva cazurile cele mai dificile.

 

In graba si neavand alta varainta in momenutl dat , iam promis banii, neevaluand la momenutl acela suma.

Mi-a cerut pana la uram cu totul 800 si ceva de lei. S-a rezolvat problema dar nu am factura si nici garantie!

Mi se pare un rpet prea mare, avand in vedere ca la Golf 4 la aceeasi problema am dat 50-60 lei unui alt tip pentur aceeasi problema.

Acum poate si Touranul pare a fi mai dichisit, pentur ca am cautat IMMO OFF pt Wolkswagen si am observat ca modelul Touran nu apare pe lista odelelor care pot fi "scecherite"/

 

Ce parere aveti

Alex, in primul rand nu specifici ce an este Touaran-ul de care vb, ce motorizare... daca este Diesel, se face usor immo off - dar nu asta este ideea - trebuie sa repari, nu sa dezactivezi.

Legat de costuri, etc - posibil cam mari, mai ales ca nu cred ca ti-au facut mare lucru - totusi, greu de zis, avand in vedere ca informatiile pe care le prezinti tu, nu ne ajuta.

Cheie furata, etc... nu exista asa ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VW Touran 1.9 TDI,  sfarsit 2004 .

270000 km la bord, (motor AVQ)

Cheia nu e furata- asta e indicatorul ce aparea in bord (imobilizator ON)-desi cheile sunt originale.

Un cost normal ar fi fost 50-60 lei, fara Chip inlocuit,cheie sau altceva, dar baietii de la cheibacau.ro sunt o firma de samsari.

Am mai colaborat odata si la fel nici un fel de factura, garantie.  

Iar preturile le fac dupa cum simt ca este potential.

 

Cred ca am voie sa dau nume fiindca ar trebui sa scutesc si pe altii de asa servicii, mai ales ca au si o atitudine de atotstiutori , ca dupa aceea sa isi dea seama ca nu au cunostintele necesare pentru ceea ce se lauda ca ofera. (centru profesional de chei care nu are nume de firma, factura si garantie. Nu-i problema, o sa afle si altii de modul de desfasurare a activitatilor, mai ales la preturile pe care le au).

 

 

 

1-9-tdi-6-viteze-motor-avq--zsPwCL.jpg

Modificat de Alex J
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

50-60 lei, cu tot cu deplasare si rezolvare - acum cred ca ai cazut in cealalta extrema, dar nu asta este rolul acestui topic, sa discutam despre cat ai platit, etc.....

E clar, tu ai avut o problema pe partea de imobilizator - acum, care a fost, cam greu sa zicem, fara o scanare din momentul in care ai avut probleme.

Bine ca ai rezolvat-o.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intr-adevar este foarte ietfin, dar o spun din experienta trecuta cu VW Golf 4 1.9TFI din 1999 ,care la fel nu recunostea cheile in urma unei vizite la vopsitorie.

A stat jumatate de ora cu laptopul, a lasat sa-si faca programul ,si a fost perfect. baiatul mi-a cerut 50 eli plus 10-20 lei deplasarea.

 

Touranul din 2004 acum paote are altfel partea electronica, mai complexa nu zic. 

DAR mai mutl de 150 lei nu cred ca face, avand in vedere ca exista https://www.olx.ro/oferte/q-immo-off/?search[order]=filter_float_price%3Aasc, de al preturi derizorii, si il pot folosi si la orice masina, apoi pot sa il vand, si e SIMPLU de folosit, duap ce il conectezi, ai doar un buton de dezactivare/activare!!

 

Deja la 200-250 lei se schimba chipul. Iar in 400 lei ai cheia originala de al reprezentata, cu factura garantie (se deduc niste costrui din asta daca maisina e pe firma).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu intru in discutii legate de preturi, intrucat aici este o arie tehnica.

Alex, nu stiu cat de mult te pricepi la problemele astea, dar ce bine era daca o scula de 50 lei... rezolva asa, toate masinile. DIn pacate nu este asa, sa stii ca este nevoie de scule dedicate (si care sunt f.scumpe, daca sunt originale, unele depasind pretul unui Golf 5...., chiar daca lumea le vede ca niste simple...cabluri) si pricepere/cunostinte.

E adevarat, la Golf 4 e f. usor... la tine un pic mai complicat....la cele noi... foarte complicat.

Ti-am scris astea, doar ca sa stii cam cum se rezolva si cu ce.... ca nu merge asa, cu orice clona, etc - ba mai mult, cu acestea risti sa strici ceasurile, ecu, etc... e la mare risc, cu ele.

P.s - in rest, da.... te-au taxat mult - dar aici poate ai gresit si tu, ca nu te-ai informat inainte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut.   Am o problema cu contactul masinii.Am pornit de dimineata masina(vw touran) ..a mers putin greu cand am rasucit cheia in contact,si,in momentul cand am ajuns la destinatie,cand sa rasucesc de cheie,sa opresc motorul,nu se mai rasucea inapoi-efectiv nu mai puteam sa opresc motorul caci se blocase cheia.A mai patit cineva asa?Cred ca trebuie sa schimb contactul masinii.Aveti idee cat costa?Este mai bine la reprezentanta?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.Aveti idee cum arata un cod de cheie la Vw?(touran 2004)?Am un plastic ce este legat de a doua cheie a masinii mele,are niste cifre si pe fata ,si pe spate,si nu stiu daca vre-una dintre seriile acelea poate sa fie codul de cheie(codul mecanic al contactului) pentru ca vreau sa dau comanda de un contact  si imi cere codul de cheie.Ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Salut! Acum s-a stricat contactul si vreau sa intreb :-)  imi trebuie si broastele la usi sau doar mut cipul la lamela care vine in contactul sh.multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

contactul.... s-a stricat partea mecanica, dupa butuc ? daca da, nu ai nevoie sa schimbi altceva, in afara de mecanica - se pastreaza butucul cheii originale, etc - nu ai de ce sa inlocuiesti restul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cheia in contact nu mergea decat o 1/2 cm.blocat.Azi imi vine tot contactul .Adica si partea mecanica aia capsulata.Cei de la service au spus ca trebuie tot schimbat.Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Daca butucul este ok - si de obicei este - acesta se scoate din partea mecanica, dupa care se monteaza in partea mecanica achizitionata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci Florin!Am schimbat doar partea mecanica nu cum vroiau ei.Detasarea butucului de partea mecanica am vazut-o pe net -cu ajutorul unei sarmulite.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Pai da, asa se face in cazul in care se strica partea mecanica - se schimba numai aceasta - Butucul ramane cel original al masinii - mai rar cazurile in care sa fie acesta defect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Salut.

Am incercat sa schimb carcasa de la cheie si am reusit sa sparg transponderul. Am numai o cheie si acum nu mai reusesc sa pornesc masina.

Cum as putea reprograma alt transponder? Am reusit sa fac rost de o cheie "virgina" noua.

Touran 2.0TDI 2007

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic

Cu ajutorul codului pin, pe care îl extragi din ceasuri sau ecu. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!