Jump to content

Octavia 3 FL - discuții generale


Sali3ri
 Share

Postare recomandată

Salutare. Cu privire la acest suport, poate fi achizitionat separat? Ma refer la cel cu intrare pentru cheie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intamplator am dat de acest subiect si am zis ca poate stie cineva. Cu siguranta voi intreba la dealer sau astept cand va ajunge masina (peste 6 luni) ?

Citarea inutila se sanctioneaza!

Modificat de vdragos
Quote inutil
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe vremea asta ploioasa, cei cu FL cu leduri, cum aveti farurile ? Ma intereseaza cele de pe interior, pentru faza lunga, daca sunt aburite complet sau doar partial in partea cu ledurile DRL.

Modificat de gabip
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nicio urma de aburi sau altceva pe farurile Full Led.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa ceva am eu acum dupa ce a stat o noapte in parcare. Cand am parcat-o ieri noapte erau complet aburite si cele interioare si cele exterioare. Le las asa cateva zile sa vad daca se linistesc. Daca continua ma mut pe topicul de probleme.

Multumesc de raspunsuri.

La model 2018 nu am primit noul suport, tot pe cel vechi l-am primit.

 

IMG_4415.JPG

Modificat de gabip
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Suport de tel model nou gasiti numai la Avia Pantelimon. Parca costa vreo 35-40 lei. Stima!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Alex21: confirm cele spuse de @maceta ca suport telefon/chei nou au la Avia. 38 lei parca. Eu am luat insa nu mi-a placut pana la urma si am renuntat la a mai avea acolo ceva. Mai simplu fara.

Iar de cand cu Kessy cheia sta mereu in buzunar, nu vad rostul sa o scot mereu sa o pun in suport si invers..

 

LE. Nici la mine nu e condens in far.

Modificat de SwatKat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine am observat condens in far (foarte putin) cand am ridicat masina de la dealer.

am mai observat condens / apa (dar tot asa, pe 1 cm patrat gen, foarte putin) - la stopul dreapta dupa ce am spalat masina. sunt normale chestiile astea? n-am suportat niciodata ideea de condens / apa in faruri / stopuri - si nici n-am avut problema asta cu vreo masina.

2. inteleg ca masina (predata 1noiembrie) a venit cu lichid de parbriz de vara, nu? dealerul nu-mi raspunde. cu ce lichid ati schimbat pentru cei cu spalator faruri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In privinta condensului din faruri, va recomand cu caldura sa cititi manualul utilizatorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salutari.

Usor, usor, descopar si eu masina. Azi am vrut sa incerc un launch control si am esuat lamentabil. Am vrut sa vad daca poate face launch control si cum functioneaza, nu neaparat sa o chinui.

Am dezactivat tot ce era de dezactivat, apoi modul Sport, cu piciorul stang - frana, cu dreptul, acceleratia pana pe la jumate. am vazut ca se ducea spre 2000 ture, era cumva monitorizata turatia, asa cum ar trebui sa fie.

Insa, desi nu am plecat de pe loc, cand am vrut sa plec, mi s-a parut ca da putin in nas, si apoi am avut un soc destul de puternic (gen oprire brusca) acum nu stiu daca poate fi de la inertie, sa fie apasat frana in continuare cu stangul (care nu e deloc educat pentru apasarea franei)

Ati experimentat vreodata smucituri de genul asta la plecarea de pe loc? inteleg ca socurile astea sunt periculoase pentru masina? (tampoane motor, caroserie, etrieri, discuri, etc) ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu daca masina ta cu DSG are Launch Control, dar stiu ca: LC + motor nerodat + ulei rece = nasoale si belele mai tarziu la motor.

Ai grija de masina, te-ai agitat atat sa o configurezi si sa o cumperi si acum incepi cu racingul. Ai timp de Nordschleife cand treci de 10.000 km.

Modificat de Doc Morelli
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parca LC era disponibil de la modelele cu +180 de cai?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are are, dezactivez ASR, o pun in modul S, start - stop dezactivat si apare in bord

"Launch control activ" sau pe acolo

Cred ca orice dsg are LC. Chiar o sa vina un prieten mai tarziu cu 1.6 tdi dsg. Incerc si la el

Nu am vrut sa plec tare, a fost mai mult o curiozitate. Deja am 1500 km, cred ca pot usor usor sa ma dau la ea. 

Ideea e ca a deblocat franele, moment in care am franat eu. Asta a creat un soc de oprire brusca in interior.

In fine, nu o abuzez, sper doar sa nu fi deranjat ceva socul asta... nu cred ca sunt de dorit experiente dese de genul asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nop, se pare ca 1.6 TDI DSG nu are "launch control"... am incercat personal, fara succes.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate am inteles doar DSG6 are launch control. DSG7 nu are asa ceva :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate e offtopic (cred) dar sunt putin ingrijorat. Cum sta octavia 3 la rezistenta pe drumurile noastre?

Masina mea (1500km) tocmai a luat o "groapa" 

Am trecut peste o linie de tramvai, apoi am accelerat mai tare. Eram in sport, intr-a 2 in acceleratie pe la 3000 ture cand am luat un sant... nu era adanc sau ceva, o denivelare.. dar probabil rotile au pierdut aderenta pt moment... s-a simtit ca un soc destul de puternic in masina. 

Ati patit de-astea? Masina nu da semne ca ar fi suferit dar intreb si eu... pot fi urmari de la socuri de genul? Ma gandesc la motor, cutie, transmisie, directie... 

Multam

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, 

Eu am aproape 40.000 km cu ea, in 2 ani si un pic, si nu se aude nimic ciudat, desi am mai nimerit gropi din cand in cand. 

Gabi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu daca este o veste buna, asadar nu omorati mesagerul: "No more 1.4 TSI 150".

Ma rog, exista si o veste buna, are emisii sub 120, asadar se incadreaza la viitoarele restrictii de subventii tip Rabla. Si avand in vedere nivelul foarte scazut de emisii afisat (114 fata de 1.0 TSI cu 112), tare imi este teama ca are si filtru de particule.

no more 1.4 TSI.PNG

Modificat de Doc Morelli
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am întrebat dealerul si momentan nu a știut sa-mi spuna sigur daca are filtru de particule in schimb mi-a spus că 1.5 tsi vine cu ACT si 1.4 tsi nu se mai poate comanda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare că e mai laggish motorul asta 1.5 tsi fata de 1.4 tsi din ce review-uri am citit pe net, plus mai zgomotos (diesel like)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Aveti idee daca dupa ce fac un schimb de ulei "in curte" se inregistreaza in vreun computer operatia? Nu vreau sa astept pana la 2 ani sau 30.000 km si vreau sa fac in regie proprie un schimb de ulei si filtre.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Singurul loc unde se va vedea este in bord cand dupa 30k km efectuati masina iti va spune ca mai ai de facut alti 20k km ( senzorul de calitate ulei).

Matematica elementara ii va spune oricarui reprezentant de service autorizat Skoda ca a existat o interventie asupra masinii. Dar eu nu mi-as bate capul cu asa ceva. Am facut aceeasi miscare ca tine si nu mi-a batut nimeni obrazul.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!