Jump to content

Octavia 3 FL - discuții generale


Sali3ri
 Share

Postare recomandată

Scuze dar nu mai sunt la zi, este un Style cu motorizarea? Plus ma gandesc anumite extraoptiuni... Felicitari si cum a zis si Alexxb asteptam impresiile :) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

frumoase si jantele

multi KM fara probleme

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 2/9/2017 at 3:33 PM, Sali3ri said:

1.8 TSI M6 Style, CleverPack-ul de mai sus, senzori fata, scaune incalzite spate, maxidot color, airbaguri laterale spate, duze incalzite, jante 17 Trius, oglinzi electrice pliabile cu boarding spots, parbriz incalzit, priza spate (care cica vine cu 2 USB-uri), volan incalzit, tempomat si limitator de viteza, stergator luneta, culoare Albastru Denim.

Pretul a fost 22 si ceva final.

Va avertizez ca discount-ul a fost la jumatate comparativ cu acum un an cand am tatonat cu achizitionarea, decizand intr-un final sa astept FL-ul. Dar, pretul final tot pe acolo a iesit deoarece Style pe facelift are mai multe dotari, iar pack-ul e mai avantajos, cel putin a fost in cazul meu.

@Andrei1980

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu pot crea (inca) postare noua, asa ca, cu scuzele de rigoare, intreb aici: La O3 merita barele de pavilion originale sau cele wing-bar de la Thule? Sincer cele Thule nu-miplac deoarece vizual mi se pare ca "nu se inchid" la capete - pare ca bara e "asezata" pe suporti, fata de cele de origine care se "inchid" in suport.

Insa as dori vare care sa fie cat mai silentioase, dupa niste ani de mers cu bare de origine pe Megane care au capatat un zgomot pe la 91-100 kmh de te doare capul....

De aia m-am gandit la Thule (cred ca Rapidsystem 754) dar daca cele de origine sunt la fel de silentioase, le-as lua pe alea; daca nu, merg pe Thule astea, care vad ca se prind ca o "clama", fara suruburi, deci mai facil de montat... - tocmai de aia intreb.

Plus: bareke de origine se prind cumva cu ceva suruburi care vin "de jos in sus", sau tot ca Thule, prin strangere, ca o clama?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu la o2 facelift am avut barile transversale originale din aluminiu (care le vand acuma), potriveau perfect si erau si estetice, singurul minus a fost ca au lasat niste mici indoituri in tabla, greu observabile dar totusi. Indoituri car au aparut desi suportii vin cu o cheie dinamometrica care nu te lasa sa strangi prea tare. La combi acuma le voi fixa pe barile cu care vine masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si cum era cu zgomotul? ca daca amandoua sistemele (de origine si thule) se prind la fel, barele de la Thule au un profil mai aerodinamic?  si implicit zgomot mai mic? ca din poze cele de origine par mai "butucanoase", adica mai ovale si ma gandesc ca poate fac mai mult zgomot...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu le foloseam doar cand montam suport ski pe ele, altfle nu le foloseam deloc. Cand erau cu suportii ski montati, pe autostrada se auzeau destul de bine dar nu zdranganeau sau asa ceva, zgomotul tipic de vant 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu folosesc Wing-urile de la Thule și sunt foarte OK (cred că sunt singurul sistem pe care-l voi păstra după ce voi preda mașina). Cu două biciclete urcate pe ele se comportă excelent până spre 110 km/h (iar acolo zgomotul provine de la biciclete în cea mai mare măsură).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zdanganit nici eu nu aveam, doar zgomot de vant. Si vad ca Thule is mai ieftine decat cele de origine, nu cu mult, oricum.

@alexxb, cele de origine se prind cumva cu suruburi, sau doar ca o clama care strange? mersi.

LE. @kthor: eu am mers si cu 130 fara probleme cu bicla pe masina. Am zis ca, cel putin la O3, daca barele se prind ca o clama (la Megane 2 e nevoie de imbus, e prinderea clasica, cu surub), in conditiile in care Thule au un avantaj la zgomot, as merge pe varianta asta.

Modificat de SwatKat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca deschizi usile sunt niste gauri in caroserie in care intra suportii si se strang,  dat fiind ca e berlina masina si suportii se fixeaza pe tabla , eu as lua doar originali

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Același sistem de prindere folosește și Thule și nici nu lasă urme pe tablă. Ce-mi prezentaseră mie la PBN nu se compara la partea de antiefracție și ușurința utilizării. Culmea este că la acel moment Thule era mai scump cu 20% decât sistemul propus de Skoda, nu mai ieftin cum spuneți voi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@alexxb: Sa inteleg ca la sistemul original sunt niste suruburi care intra in plafon "de jos in sus" si astfel se prinde piciorul barelor de caroserie? Adica barele se prind de plafon prin 4x2=8 suruburi?  Ca la Thule nu pare asa sistemul, din filmuletul de prezentare.

Sau acele gauri din caroserie (vizibile dupa deschiderea usii, dedesubtul plafonului) sunt doar de ghidare, sa intre ceva picioruse din clama de prinere a suportului?

@kthor: Din ce vad pe configurator, barelede origine ajung cam la 1000 lei, pe cand Thule pe la 870. Diferenta nu e mare, tocmai de aia am intrebat. Ca as prefera un montaj mult mai usor (daca asigura acelasi grad de siguranta, bineinteles) deoarece n-as tine barele montate non-stop. 

Asta n-am inteles la cele de origine, daca se prind cu suruburi care intra in gaurile din caroserie sau sunt la fel ca Thule, care pare sa nu foloseasca acele gauri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe fosta masina am avut Thule Wingbar, de care am fost foarte multumit (niciun pic de zgomot pana la 100 - 110 km/h). De aceea am ales tot Wingbar si pentru Octavia. Montajul e foarte facil la Skoda deoarece se folosesc de acele gauri de sub plafon pentru ghidaj (in ele intra niste picioruse din clama de prindere a barelor). Nu iti ia mai mult de 3-4 minute sa le montezi/demontezi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@o3_cep: perfect, mersi, deci clar raman pe varianta asta,  sa vina masina mai repede :) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut si eu una in trafic de dimineata. Avea lumini de zi LED si nu arata asa de rau precum in poze. In oglinda retrovizoare arata relativ ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut si eu una, sambata, in trafic prin Focsani, cu numere rosii, tot cu lumini de zi LED. Strict parerea mea, arata si mai hidoasa in realitate. :)) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie chiar a început sa-mi placa mai mult Faceliftul. Am văzut una intre Targoviste si București si nu-mi mai luam ochii de la ea din oglinda. Era cu lumini de zi cu Led. Arata foarte bine, un break alb.

Modificat de Liviu_sbn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu intru acum in lumea Skoda, asa ca nu am termen de comparatie. Cand am dat comanda, in showroom erau expuse ambele generatii si pe mine m-a convins noul look, pare mai agresiva in fata, iar stopurile par inspirate din noul Superb.

Eram pornit pe Combi, dar portbagajul, pe care il stiam de la Tour 2007, si mai ales spatiul interior m-au convins. Pana la urma, stai in masina, asa ca mie mi se pare mai important confortul decat exteriorul controversat.

Asteptarea e grea :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

foarte grea. :), eu initial eram pornit pe hatchback cum am avut si inainte dar portbagajul si spatiul interior m-au convins ;)

Modificat de alexxb
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:)

am trecut peste perioada in care, fiind mici copiii, aveam carucior (sport) + pat de voiaj + saltea + umbrela + bunica + acareturi... nici acum nu stiu cum intram 5 persoane + bagaje in astra g hb

piticii sunt la scoala, acum e mai simplu ( cu bagajul )

scuze pentru ot

asteptam cu infrigurare week 20 si remat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda....la mine acuma a inceput perioada de care tu vorbesti si de aceea m-am orientat pe combi. Intr-adevar diferentele nu sunt chiar asa mari intre hatchback si combi, dar strict pentru faptul ca sunt anumite avantaje in plus si pentru faptul ca imi place cum arata combi si pentru faptul ca daca luam hatchback din nou, parca n-as fi schimbat deloc masina :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Varianta Combi este preferabila si in cazul in care se foloseste portbagajul frecvent, deoarece, in comparatie cu limuzina, hayonul se inchide/deschide mai usor (este mai mic si mai usor), inaltimea de incarcare a bagajelor este mai mica si se poate opta si pentru podeaua variabila, rezultatul fiind o incarcare/descarcare mai facila a bagajelor. Cat priveste aspectul, desi mi-am luat Combi, parerea mea e ca limuzina arata mai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!