Jump to content

Octavia 3 FL - discuții generale


Sali3ri
 Share

Postare recomandată

Atentie, vreau sa aduc niste clarificari cu privire la noile motoare 1.5 TSI. VW a cam indus in eroare lumea atunci cand a prezentat detaliile noii generatii.

Versiunea 1.5 de 150 de CP este doar o versiune imbunatatita a motorului 1.4. Va avea doar ACT.

Doar versiunea BlueMotion de 130 CP va beneficia de VTG(Turbina cu geometrie variabila) si ciclu Miller.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cine stia ca varianta pe gaz (G-TEC) are suspensie independenta pe spate? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Sali3r1Era evident, cu butelia te porti cu manusi, ii pui suspensie independenta, hidraulica daca se poate.

PS. Tu stiai ca la Octavia motorul 1.8 cu M6 (deci nu DSG uscat unde limitarea este din cutie) are cuplu limitat la 250 si la Superbia are lasat cuplul lui natural de 320 ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sali3ri ti-a zis ceva la dealer de programul Rabla? Eu m-am decis...iau O3 cu clever pack insa doar prin Rabla. Altfel nu pot si nu vreau sa dau >19 000 pe o skoda cu motor de 115 cp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am intrebat, ca nu aveam de gand sa astept oricum. Am vazut ca s-a introdus varianta Smart, poate iti face cu ochiul aia.

Modificat de Sali3ri
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

23 hours ago, Doc Morelli said:

[...] PS. Tu stiai ca la Octavia motorul 1.8 cu M6 (deci nu DSG uscat unde limitarea este din cutie) are cuplu limitat la 250 si la Superbia are lasat cuplul lui natural de 320 ?

Este poveste veche de când au lansat mototrizarea respectivă. S-a tot discutat despre ea, nu există cale oficială de scoatere (nu permanent). Și apropo, limitarea nu este doar la cuplu. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toate pozele oficiale cu Octavia facelift arata stopurile TOP LED, care nu sunt full LED deoarece semnalizarea si marșarierul sunt tot cu bec (din pacate!) Din cate am inteles, cele standard arata ca cele de pe pre-facelift cu LED.

In alta ordine de idei, am o brosura, dar nu o pot pune aici ca are 13 MB. Daca e cineva interesat, o sa o urc undeva.

Swing a ramas cu butoane fizice ca pe pre-fl, in timp ce Bolero si Amundsen au butoane touch (pe ambele parti ale ecranului) si cele doua rotite. Columbus are doar butoane touch (toate pe stanga), fara rotite.

Priza pentru pasagerii din spate vine cu 2 USB-uri.

1.5 TSI Evo (cu ACT) de pe Golf fl va fi disponibil in a doua parte a anului pe Octavia (si Ibiza), probabil doar varianta de 150 cp & 250 Nm initial. Pe Golf BlueMotion, mai e si varianta de 130 cp & 200 Nm care consuma mai putin.

Modificat de Sali3ri
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma uitam pe o ofertă de anul trecut pe echiparea Smart și constat ca acum pentru face-lift se oferă 1000 EUR în plus ca și bonus Smart. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oricat de urata ar fi, tot frumoasa este:)

Modificat de the_andy16
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 2/6/2017 at 8:53 PM, Andrei1980 said:

Asta spun si eu... inca un pic si il baga direct langa Audi A3-A4 la preturi...de parca ar fi facuta din materiale premium... in 2010 cuparai Octavia cu motorizare destul de potenta si cat de cat bine echipata cu 17-18 000 euro... pai acum sub 23 000 doar 1.0 Tsi si 1.6TDI  mai cumperi pe langa o echipare mai bunicica fara sa te dai la SF-uri cum este o regula la cumparatorul roman(ori full-full ori nimic). Si langa toate acestea parca a devenit si mai putin fiabila...dar asta este ceva relativ... Daca asa merg lucrurile in 3 ani la O4 nu o sa fie nimic sub 30 000 euro... si Superb sub 45... 

Aveti cu totii dreptate in privinta preturilor, dar vreau sa va spun ca anul trecut cand discutam cu dealerii si am ajuns si pe la Brady intreband de O3 1.8 TSI 4x4 DSG, primisem o oferta undeva la 22.500 EUR net (dupa ce scadeam si 1000 EUR net rabla), cu niste minime optionale de bun simt, fara sa ma strofoc prea tare (cred ca mai puteam scadea cateva sute de euro daca era). Si 5-6 luni termen de livrare :D

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CristiALF, Vad ca acum ai Golf Alltrack 1.8, de ce nu ai ales in final Octavia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu am ales Octavia pentru ca am preferat sa dau 4k in plus pentru (zic eu) un mare pas in fata la calitate (interiorul Octaviei mi se parea groaznic fata de cel al Golfului) - iar eu in general tin mult la calitatea unui interior mai ales, si o cu totul alta masina totusi (acolo era vorba de o berlina, aici e un break), o garda la sol mai mare, alt tip de masina totusi si o masina care imi place mult mai mult decat Octavia. In cazul meu am considerat ca raportul intre ce platesc si ce primesc este sensibil mai bun cu Alltrack-ul. Dupa ce am si facut td cu un Alltrack, nici nu am mai vrut sa aud de Octavia sincer. M-au sunat cei de la Brady si se rugau de mine oamenii sa mai discutam - le-am zis ca nu mai sunt interesat, ca nu au cum sa concureze cu Alltrack-ul la altceva in afara de pret..

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

diferenta destul de mare zic eu, dar atat timp cat se vede undeva ( in calitate), este de inteles

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca să nu mai spun că la 28,2k vorbim de o Octavia 1.8 TSI 4x4 destul de bine mobilată (prețul actual pentru Style este de 23,4k). Iar dacă CristiALF a ales să dea pentru Golf încă 4k, deja prețul sare în curtea Superbului (ce-i drept nu 4x4).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea am inteles ce vrei sa zici cu Octavia 1.8 la 28.2k ...

Octavia era oricum mai slab dotata la acel pret fata de Golf. Nu mai stiu ce pusesem pe ea exact, dar erau mai putine chestii. Plus ca Alltrack-ul vine default cu mici chestii suplimentare fata de un Golf normal (sau venea atunci, nu stiu acum la FL). Deci diferenta reala este mai mica daca iei in considerare acest lucru. Iar Alltrack-ul este un fel de crossover. Bine, aici vorbim de preturi finale, preturile de lista erau cu totul altele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 hours ago, CristiALF said:

[...] am ajuns si pe la Brady intreband de O3 1.8 TSI 4x4 DSG, primisem o oferta undeva la 22.500 EUR net (dupa ce scadeam si 1000 EUR net rabla) [...]

 

23,5k net = 28,2k brut (socotind TVA-ul de anul trecut).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda, probabil ca eu am indus in eroare. Net era..pretul final dupa negocieri/reduceri, eu am cumparat ca si persoana fizica, nu am treaba cu TVA-uri. 

Era tare sa ma fi interesat cum sa dau celor de la Skoda 28k EUR :))- dupa ce la ultima O2 avuta mi-a sarit in aer turbina si cu mare noroc nu am avut damage total :) - noroc ca reparatia nu am platit-o eu ci angajatorul, dar ideea ramane..

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu scuzele de rigoare, dar aceste motoare sunt identice in masinile din grupul vw - acum ca ti-a cazut turbina in skoda ta(masina de serviciu) putea la fel sa fie un Golf V-VI, sau un Leon ca tot acela era... chiar aceste motoare de multe ori nici nu sunt asamblate in acelasi fabrica in care se asambleaza masina in sine... vin gata facute din alte fabrici, care si ele fabrica acel tip de motor pentru mai multi din grup. Cu interiorul si tot feelingul masinii trebuie sa iti dau dreptate,da asa cred si eu, dar sa judeci o masina din cauza motorizarii , care este pusa cam in toate masinile si marcile grupului, nu sunt. Asa s-a nimerit, plus cine stie cati km sau ce viata a avut masina ca una de firma, eventual o piesa defecta din fabricatie... Oricum masina ta este exceptionala , ti-am mai zis, dar l-ai luat ca ai putut sa alegi optiunea ideala pentru tine cea ce este foarte OK. Sincer si eu daca nu vroiam o nava amiral de genul Superb 3, luam un GOLF VII 2.0TDI 190 DSG Higline si R Line combi, asta era idealul pentru mine, dar din pacate bugetul nu a lasat sa se intample asta  :)   

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are rost sa intram in detalii, suntem off-topic. Daca te incalzeste, stiu si oameni care au inca O2 cu >200k Km si nu au avut nici o problema. Dar asta e, judecam fiecare dintre noi si prin prisma intamplarilor personale.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Puteți intra în detalii însă pe subiectele corespunzătoare. Aici veți fi "off" și ar fi păcat. ;)

În altă ordine de idei observ că lumea folosește intens subiectul acesta deși există și altele care se aplică la O3 FL: toate cele valabile pentru O3 (ca la restul ariilor Skoda, nu se va deschide arie separată pentru FL). Dacă pe subiectul sfaturilor de achiziție se mai poate discuta încă de O3, este suficient să precizați că este vorba de O3 FL în postare și dubiile dispar. Oricum, în câteva săptămâni se va ajunge să se discute doar de O3 FL acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clever Pack-ul a fost scos din configurator si nu o sa mai fie introdus. Il gasiti doar la reprezentanta ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!