Jump to content

Moon White Superb MK3


RzzV

Postare recomandată

Daca mai asezi si jantele la nivelul caroseriei (adica ce voia el sa obtina cu distantiere), deja iese scandal :)) 

Dar la tine, cand vedem un upgrade la jante pe 18? Pe 19 cred ca ar fi prea mult pt 1.4 tsi si nu ar merita.

Link către comentariu

In ce fel arata pe alb cu jante pe 19...:wub:

Hai sa ti dau pontul suprem: jante vega(sper sa nu ma insel) si l ai facut tko pe Cristi. (Ia incearca un ps asa, sa vezi apoi reactii)

Ps: intotdeauna am avut o pasiune pentru masinile albe.

Link către comentariu

@RzzV: muhahahahah, asteptam cu interes sa "lovesti" cu o poza mesterita bine :biggrin:

Vad ca nu te-ai lasat, ai pus si suspensie coborata si distantiere, ca sa fie pachetul complet. :eek:

La cat de bine arata Sirius-urile pe MoonWhite :wub:, in poza ta, aproape ca ma oftic ca nu am luat si eu MoonWhite... zice ceva acolo @cristi511 si da, cu Vega si suspensie sport ar arata genial Superbul tau...

Link către comentariu

Hmm, vise baieti :D In cel mai "rau" caz o sa trec la 18" de vara, dar anul asta cu siguranta nu. Deocamdata incerc sa nu ma las dus de val si sa arunc bani pe chestii din astea care imi vor face masina si mai putin confortabila, si mai putin utila la mers tare pe drumuri proaste (de astea sa zic ca ma pot lipsi, fac maxim 2-3 drumuri pe an in zone unde chiar am nevoie de roti mai mici de 18), dar cel mai important imi ridica pretul anvelopelor :D

In plus, PDG o face sa fie destul de dura, cu cat scad talonul efectul va fi si mai nasol, dar cum m-am obisnuit cu 17" + PDG pe Octavia cred ca ma pot obisnui usor si la asta cu 18" + PDG. 19" nu iau in discutie, desi de 2 zile ma roade gandul ca pe SuperSkoda sunt Sirius-urile la 643EUR (pomana, nu alta!).

Suspensie sport - never, nu e facuta pentru mine, as pune asa ceva doar daca as avea o masina speciala pt expozitii si/sau dat in weekend o tura cate o gagica cu ea :))

 

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Am revenit dupa o prima saptamana de concediu cu o plimbare mai lunga, si pentru ca nu m-am decis care poze merita puse aici si care nu, deoarece imi plac toate, am zis sa le pun pe toate :D.

Am facut ~2000km in ultima saptamana si masinuta s-a comportat minunat, nu am avut niciun fel de problema cu ea, iar confortul fata de vechea Octavia este vizibil la drum lung, oboseala aparand dupa mult mai multe ore de condus.

Cateva impresii din zilele astea petrecute impreuna:

1. Motorul nu este deloc lenes! Poti incepe orice depasire in afara orasului cu a3a de la 70-80 in sus si nu ai nevoie sa schimbi treapta 4 pana nu termini depasirea fara sa iti dea emotii ca nu trage. In schimb, se vede cand masina este plina cu bagaje, afara e cald iar A/C merge din greu, in sensul ca daca e o panta destul de maricica si ma prinde cu a5a sau a6a sub 100km/h, nu am nicio sansa sa prind mai mult fara sa retrogradez in treapta 4, insa asta nu ma deranjeaza neaparat, fiind un lucru normal pentru un benzinar tinut in jur de 1500rpm. Practic, imediat ce motorul ajunge la un 1800-1900rpm, chiar daca e panta, incepe si trage, in schimb daca e sub 1800rpm efectiv refuza sa traga masina in panta mare. Comportamentul asta e valabil la treptele 4, 5 si 6. In treapta 2 sau 3, chiar daca am 1400rpm si sunt in panta, incepe sa traga, iar la 1700rpm deja nu mai da semne de oboseala. Ca idee, am mers peste 400km cot la cot cu un Superb 2 cu 2.0tdi 140cp, fara sa raman nicio clipa in urma pe vreo portiune de drum, in special drum virajat + multe depasiri, amandoi am tras la maxim de masini si in mare parte cu viteze ce depasesc 130km/h. Iar consumul, surprinzator a fost la amandoi la fel :)

2. Pe curbe masina se tine minunat, insa dupa drumul asta facut pe diferite tipuri de asfalt, am reusit sa ajung la limitele anvelopelor si sa realizez ca nu se ridica la performantele GoodYear de pe cealalta masina, care si pe final de viata se lipesc exemplar de asfalt la viteza, pe curbe, pe orice tip de asfalt, desi pe anumite tipuri de asfalt efectiv se lipesc de el si Falken-urile (in special asfaltul mai rugos), dar pe asfalt mai tocit, am reusit in cateva curbe sa rup aderenta si sa imi arunce fundul putin in exterior, rezolvand totul accelerand si redresand directia, dar situatia destul de neplacuta.

3. Mirrorlink-ul + Android Auto mi-au fost cel mai bun prieten, folosind Waze si Google Maps atat online cat si offline (in unele tari este foarte prost, asa ca am folosit Maps).

4. Consumul pe toti km, desi am tras tare de ea, a fost de 5,95%, calculat la pompa, deci nu pot decat sa fiu multumit. Cu dieselarul pe drumuri asemanatoare scoteam in jur de 5,5-6, uneori chiar spre 7 cand era asa cald si il alergam mult.

Uleiul, surprinzator nu a mai scazut deloc de cand am completat acum mai mult de 7000km. Mai jos, aveti pozele + 2 cifre interesante la kilometraj.

De maine mai urmeaza o saptamana cu plimbari si peste 500km facuti cu siguranta. Acum am ajuns la ~14700+km in bord.

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

7.jpg

8.jpg

9.jpg

10.jpg

11.jpg

12.jpg

13.jpg

14.jpg

15.jpg

16.jpg

Link către comentariu

Frumoase poze! Sa o plimbi sanatos.

Legat de 1. , e foarte normal comportamentul, nu e diesel si nu are un cuplu mare ca sa poti sa urci la 1500 RPM cu masina plina. Sfatul meu este sa eviti sa mergi in sarcina la RPM mic in panta, incearca sa stai la 2000+ si nu o sa ai probleme.

Link către comentariu

@darksun Multumesc. Sigur, in cea mai mare parte asa am urcat, la turatii chiar de peste 3000rpm, alergandu-ma cu alti participanti la trafic in general. Dar inevitabil am ajuns in mai multe randuri in situatii, pe urcare, cand de la viteze de 100+km/h sa urmeze un rand de curbe pe care sa cobor viteza pe la 70-80km/h, iar a5a sau a6a la viteza aia sunt cam moarte, fiind mereu nevoit sa retrogradez rapid in 4 sau 3. La diesel nu era nevoie sa ma obosesc, chiar daca ajungeam la 1500rpm, desi chiar si acolo evitam sa accelerez tare sub 1800-1900rpm.

Si tu sa te bucuri de jucaria ta, e un motor foarte potent si masina va arata minunat cu echiparea Sportline.

Modificat de RzzV
Link către comentariu

Faine pozele! Dar totusi cat mai rabzi pana sa comanzi jantele alea mai mari? :D

Link către comentariu

Ispite peste tot. @sebip minim 1 an! Vreau sa mă plimb de banii ăia :D si imi place confortul oferit de rotile pe 17, chiar dacă pe curbele in viteza as vrea sa am niste 235..

Link către comentariu

Corect! Merita probabil sa faci trecerea cand tre' sa schimbi anvelopele de vară. Atunci cu un drum dai o dauna totală la buget și astea pe 17" le tii pentru iarna!

Link către comentariu

@sebip Eu de fapt ezit tocmai pentru ca am deja de iarna, setul tot pe 17" de Stratos (vezi in paginile din spate pozele cu rotile de iarna). In toamna am zis sa cumpar Stratos-urile fiind la oferta si gandindu-ma ca nu are rost sa trec pe 18". Probabil cand va trebui sa schimb anvelopele, daca va fi vreun set pe 18" la oferta (sa nu dau 1000+ lei pe o janta), le voi vinde pe astea si le voi inlocui cu 18".

Link către comentariu

@RzzV faine pozele, mai ales alea de pe boat ramp-ul ala...Locul clar avea potential foto ridicat.

Asa cum ti-am zis si cand ne-am vazut, se misca surprinzator de bine 1.4-le, ai facut alegerea corecta

Link către comentariu

A mai trecut o saptamana si am mai adunat cam 900km, ajungand pe la 15600+km. Dupa toate plimbarile am mai verificat uleiul, antigelul, lichidul de frana.. si antigelul este singurul care a mai scazut, a ajuns cam cu 1cm sub minim.

Fara sa mai scriu o poveste intreaga, mai las niste poze mai jos care spun totul :) Am mai facut un plin, consum la pompa 6,6%, pe bord nu stiu, ca s-a gandit sa se reseteze din nou aiurea computerul si nu aveam datele decat pe ultimii ~90km. Cu plinul asta am strabatut Transfagarasanul si multe alte drumuri nationale/europene de pe batatura patriei mama.

Consumul general de cand am masina este 7,3% in cei 15600km - calculat pe Sprit :) ceea ce nu e rau deloc. La cealalta am consumul de pe Sprit la valoarea de 6,1%. Deci cam ~1l in plus ar fi diferenta dintre ele, mai bine nici ca se putea. :D

 

4.jpg

5.jpg

6.jpg

7.jpg

8.jpg

9.jpg

10.jpg

11.jpg

12.jpg

13.jpg

14.jpg

15.jpg

16.jpg

Link către comentariu

Foarte frumoase pozele, mai ales in modul asta mai profi un pic asa, cu filtre sau ce efecte ai acolo (sau aparat foarte bun) :)

Altfel, despre ACT deja cred ca s-a convins toata lumea ca e probabil printre cele mai echilibrate motorizari si ca , si din punct de vedere al consumului, poate fi "noul diesel" :) 

As fi curios sa il conduc si eu pe o caroserie de Superb, sunt foarte curios de comportament.

Ai bagat ceva Km pana acum. Si eu am 15300 aprox, dar dupa 14 luni.

 

 

Link către comentariu

@Doc Morelli Pai unele dintre ele sunt in portul din Stavros (Grecia), iar celelalte in Ierissos (tot Grecia). Mai facusem unele spre Muntele Athos, dar nu stiu ce am facut cu ele ca nu le-am mai gasit in telefon.

@CristiALF Daca ne nimerim vreodata prin zone apropiate, ne putem intalni sa vezi cum se comporta pe Superb. Pe de alta parte si eu as vrea sa vad 1.8tsi in combinatia 4motion - cand cautam masina, am fost foarte aproape sa comand Octavia 3 1.8tsi 4x4, dar am ales confortul Superbului in detrimentul cailor putere si a tractiunii integrale, iar unul dintre motivele care m-a facut sa nu iau Octavia a fost ca nu puteam alege cutie manuala, ma obliga la DSG combinatia cu 4x4 si nu voiam. Pozele...sunt facute cu telefonul (Galaxy S7) toate si putin editate in Corel Paintshop Pro. :) Totusi nemultumirea mea legata de poze puse aici pe forum, e ca desi au marit dimensiunea maxim acceptata intr-un post la 4MB, sunt nevoit sa micsorez mult rezolutia pozelor fata de originale, astfel pierzand din calitate/detalii.

Revenind la masina, cred ca prima revizie o voi face la 1 an, avand in vedere ca cel mai probabil nu voi sari de 20k km. In felul asta combin Long Life-ul recomandat de dealer cu un rulaj totusi mult sub 30k km. Consider ca 20k km intre revizii este ok din moment ce ei recomanda 30k, mai ales atat timp cat motorul nu e modificat si nu e abuzat in conditii vitrege (acceleratie la podea cu motor rece, etc.), iar ultima parte de rulaj (sa zicem dupa primii 10-15k km) vor fi oricum tot in perioada de vara si putin toamna - masina face 1 an in septembrie. Deci nu o prinde gerul cu ulei uzat. Daca ar fi picat sa schimb uleiul fix dupa iarna, probabil as fi ales schimbul inainte chiar daca nu facea un an si nici 15-20k km.

Modificat de RzzV
Link către comentariu
On 9/26/2016 at 20:15, kpk1 a scris:

Să o stăpânești sănătos și fără evenimente !

 

Sunt curios după ce mai trece euforia cum se simte suspensia cu PDG. Ce impresie îți lasă ?

Care este stilul tău de mers ? Ataci curbele sau mai docil etc.

Cum ți se potrivește ?

Dupa aproape 16k km, iti pot raspunde din nou la intrebarea asta exact ca si la inceput. Fata de suspensia standard, PDG ii da o rigiditate care totusi nu se simte precum se simte in Octavia cu PDG, in sensul ca nu simti gropile in coloana, in schimb trosniturile din suspensie sunt putin mai puternice decat la suspensia standard.
 Pe curbe nu simt nimic diferit fata de cea standard, comportamentul mi se pare identic. Probabil comportamentul nu e diferit si datorita sistemelor electronice de siguranta si stabilitate care lucreaza intr-un mod mai intens decat pe suspensia standard (PROBABIL!). Eu unul vad PDG ca fiind o optiune pe care am platit-o pentru a avea masina putin mai inalta si cu scut motor. Daca nu vrei asa ceva de la o masina, nu ai nevoie de PDG, duritatea suspensiei nu se simte ca la Octavia (acolo diferenta era vizibila pe drumuri proaste intre suspensia standard si cea cu PDG, in sensul ca te zdruncina mai tare cea cu PDG, deci dpmdv un dezavantaj pentru PDG).

On 2/4/2017 at 10:50, kpk1 a scris:

Astept sa ai asfaltul uscat sub talpa si sa ne povestesti despre reprize mai ales ca ai trecut de rodaj.

Cum ti se pare reprizele cu masina incarcata 3-4 persoane si bagaj ?

In ce zona de turatie simti cuplul mai bine ? Exista viata si dupa 4000rpm ? :)

Cel mai bine simti cuplul intre 2500-4500 zic eu, dupa 4500 trage la fel de bine, dar cuplul parca se simte ca incepe sa scada spre 6000rpm. Reprizele sunt foarte bune, in zonele de localitati unde nu vreau sa sar limita de xxxx km/h din motive bine stiute de noi toti:), e suficienta treapta 2 si/sau 3 pentru depasiri foarte rapide, faci suta imediat. Pentru depasiri in afara localitatilor, in special incepand de la viteze de 70-80km/h, a3a e ideala, pleaca foarte bine si incepe sa gafaie la peste 140km/h, deci suficient cat sa termini orice depasire.

Reprizele cu masina incarcata sunt cam la fel ca si cu ea goala. Nu am resimtit fata de tdi o pierdere mai mare de putere - evident, trage putin mai greu, dar nu e o diferenta sesizabila si deranjanta sau care sa te puna in dificultate in depasiri. In schimb atunci cand e incarcata nu mai poti pleca la fel de bine de la ture joase - a se citi sub 2000-2500rpm (vezi postul de mai sus unde am explicat mai detaliat despre comportamentul cu masina plina + panta mare).

Link către comentariu

@RzzV: din nou, misto pozele :) Imi place ca iti iei timp sa le prelucrezi, eu le las "as is"...

Esti finut cu rulajul, te ajung :) Faina poza cu bordul :cool:

Link către comentariu

@75NOR Posibil sa ma ajungi. :D Colegii de munca imi spun ca ei nu inteleg unde fac eu atatia km anual, ca ei fac mult mai putin. :)) Fiecare cu nevoile lui. Saptamana asta mai adaug vreo 600km cred.

Pozele imi place sa le prelucrez, dar nu prea mult, pana la urma sunt doar niste poze facute cu un telefon, fie el si de top, nu are cum sa se apropie de un DSLR. Dar eu de fel sunt lenes, nu-mi place sa port de grija aparatului cand plec undeva, prefer sa scot telefonul din buzunar cand vreau o poza si gata :D

Link către comentariu

Si pentru ca sunt un norocos de fel, aseara m-am ales cu o piatra in parbriz care a cauzat ce se vede in poza de mai jos. Culmea, in fata nu aveam nicio masina, ambele benzi goale..erau masini doar pe banda 1 de pe contrasens (iar eu eram pe banda 1, pe sensul meu) - e vorba de DN1, doua benzi pe sens.

Azi am fost la Turbocon, la Mihai Apostol, pentru a vedea parbrizul si a-mi spune daca are rost sau nu sa il repar si sa mi-l faca eventual. Omul a fost sincer si mi-a spus ca sansele sunt cam egale sa se duca mai mult si daca mi-l repara si daca nu, pentru ca e croit foarte fin pe vreo doua firicele acolo si au o lungime destul de mare, foarte inguste, iar rasina pe care o baga acolo poate impinge si sa il crape mai mult, pe de alta parte poate rezista mult si bine. La fel de bine poate sa nu se extinda si daca il las asa, astfel ca am hotarat sa il las asa, dar ca sa nu plec de acolo fara sa fi rezolvat nimic, am rezolvat mica indoitura de pe aripa stanga spate (cea ca a lui @75NOR de la usa unui "prieten"). PDR face minuni, am vazut cu ochii mei cum a disparut complet orice urma de indoitura, nu numai de pe masina mea, ci si de pe alte doua masini. A iesit perfect, ma declar multumit si va recomand sa mergeti la el daca aveti probleme de genul.

Acum imi ramane doar sa sper ca parbrizul nu se va croi, altfel am pus-o de a4a interventie pe casco anul asta. Partea buna e ca din interior nu se vede deloc crapatura, si nici din exterior decat daca te uiti f atent - poza am facut-o cu blit pentru a evidentia aerul din interior, altfel nu se vedea fara blit.

20170727_180940_resized.jpg

Link către comentariu

@RzzV: bai, imi pare bine ca "l-ai descoperit" pe Mihai :) 

In acelasi timp, imi pare rau pentru faza cu parbrizul :( Daca nu se vede deloc din interior inseamna ca e doar in stratul exterior de sticla, ai sanse sa nu "plece". Testul adevarat va fi cand da ingehtul si pornesti caldura in masina - diferentele de temperatura afecteaza neplacut. Macar sa ajungi sa-l schimbi in primavara...

Link către comentariu

Uhhhh....Ce doare piatra aia in parbriz! :( Nu imi dau seama de pe telefon, dar sper sa nu fie in câmpul tau vizual.

 

Link către comentariu

@75NOR Pe afara daca dau cu unghia nu se simte, dar e chiar unde incepe parbrizul si din interior nu se vede pentru ca e pe zona aia neagra de jos (zona unde e lipit parbrizul cred) - deci @sebip nu e in raza vizuala a mea. Sper sa nu crape cand va da de diferente de temperatura, macar sa trec pe urmatorul an de casco.

Saptamana asta masina a sarit de 16200km.

Modificat de RzzV
Link către comentariu

Scuze, dar nu sunt in tema: care "el" si ce fel de reparatii face?

Link către comentariu

@RzzV, si eu am patit-o cu o ciobitura pe partea neagra a parbrizului, jos: masina a stat vara sub un pom din cei ce arunca cu "lipici" :P , am pornit stergatoarele si de indata ce am stropit parbrizul, s-a produs extorsiunea: a plecat, cu zgomot, in sus, o ditai crapatura...

Bafta!

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!