Jump to content

Moon White Superb MK3


RzzV

Postare recomandată

Pe 22 decembrie 2016 masinuta a facut 4000km. Am pus o poza cu un consum pe traseul obisnuit, intr-o dimineata de Bucuresti aglomerat si intr-o dimineata de Bucuresti liber (adica azi, e prea aproape de Craciun probabil...).

La inceputul saptamanii a primit primul plin cu benzina OMV MaxxMotion 100, ~69litri (am facut vreo 30km dupa ce s-a aprins becul rosu). Pot sa zic ca nu simt vreo diferenta in functionarea motorului, merge exact la fel ca si cu benzina de 95 de la Petrom.

20161221_075215_resized_1.jpg

20161222_163733_resized_1.jpg

20161222_170214_resized_1.jpg

20161223_072516_resized_1.jpg

Link către comentariu

Frumos, 4000km, bravo.

Acum e motorul asezat pe deplin, poti sa te apuci sa il alergi in voie - evident cu uleiul peste 80 grade :) - eu zic ca o sa fii foarte placut surprins de ce se intampla dupa 4000rpm :) 

In alta ordine de idei, stiu ca am idei putine si fixe, dar vreau sa te intreb daca ai sesizat: 

- vreun greieras ?

- ceva uzura ciudata/anormala a discurilor frana spate (sunt exasperat de ce citesc la colegii de peste Canalul Manecii :) )

 

PS. Mai da-l in ma-sa de consum :) Hai mai bine sa vedem ce setari se mai pot face/aplica cu VDSC-ul :rolleyes:

Modificat de 75NOR
Link către comentariu

@75NOR Nu am observat uzuri inca la discurile de frana. Pana acum, niciun greieras, si asta ma bucura maxim, desi nu pot spune ca la Octavia am suferit din cauza asta. Nici acum, la 125k km, nu am greierasi in ea. Oricum, cred ca e mai greu sa apara greierasi avand in vedere ca motorul nu transmite vibratii in interior deloc, ceea ce cred ca e un mare avantaj fata de un tdi.

Despre alergat, ce pot sa zic e ca la demaraje intre 0-100km/h se descurca de minune, cel putin cand vreau sa plec puternic si sa ma strecor in oras (stiu, nu e termenul tocmai potrivit avand in vedere dimensiunile masinii, dar...) este foarte ok. Fuge foarte bine pe 0-100, iar sunetul imi place la maxim peste 4000rpm. Practic, masina e total tacuta pana la 2500-3000rpm, nu auzi deloc motorul, iar brusc, peste 3000rpm incepe sa faca galagie din ce in ce mai tare.

Nu prea am mai avut timp sa ma uit prin VCDS (nu VDSC, haha :D ). Nici nu am idee ce sa caut prin el, sunt sute de optiuni valabile pe modulele Superb 3 si mai toate au multe cuvinte in germana, nu-mi bat capul cu el pana nu mai descopera altii chestii probabil. Am vazut ca pe Briskoda se mai discuta pe topicul cu VCDS, poate ma uit si eu pe acolo, ca sunt in concediu pana la anul :) 

Modificat de RzzV
Link către comentariu

Ma bucur de impresiile bune, sunt de acord cu observatia cu lipsa de vibratii ca protejeaza la aparitia greierasilor :) Deci, vad ca ti-a placut aia cu "VDSC"-ul :biggrin:

Bun, in cazul asta, concediu placut, bucura-te de masina... :cool:

 

Link către comentariu

Multumesc, cred ca pana in ianuarie sar de 5000km :) In weekendul asta as vrea sa spal masina si sa ii dau cu niste ceara, sa o curat si in interior...

Poate revin cu niste poze zilele urmatoare.

Link către comentariu

Cateva poze de azi, dupa o spalare, sa o prinda Craciunul curata. Mai tarziu as vrea sa o dau cu niste ceara si sa fac si curat in interior. Ce am observat si nu prea imi place, e zona dintre usa fata si usa spate (stalpul negru lucios), care deja prezinta urme/zgarieturi fine. De fapt am vazut asta si la masini mult mai scumpe, e greu sa poti tine negrul acela lucios in mizeria de afara, fara zgarieturi. E drept, de la 1 metru de masina nu observi nimic, insa daca stai langa ea, se vad zgarieturile fine de pe acel material. Banuiesc ca aceeasi problema va fi si la interior in timp, pe zonele cu negru lucios din interior. Totusi, am destul de multa grija si nu il ating cu alte obiecte in afara de piele umana :)

@75NOR M-am uitat la discurile fata si spate, nu observ uzura la niciunul. Nu se vede marginea aceea ca la colegul care pusese acum ceva timp o poza cu discurile spate. E drept, eu am ~4200km momentan, el avea vreo 5000 parca..

P.S. Bordura din poze, e genul de bordura de care ma feresc la parcari. Acolo atinge bara din fata, cu tot cu PDG. Cu Octavia nu ating, am parcat la bordura aceea cu fata de n ori fara griji.

20161224_130645_resized.jpg

20161224_130652_resized.jpg

20161224_130701_resized.jpg

20161224_130710_resized.jpg

Modificat de RzzV
Link către comentariu

Eu de multe ori aleg sa parchez cu spatele fiind ceva mai ridicat, astfel pot parca la bordura. 

:icon_thumright: pt masina :D

Link către comentariu

@RzzV: Salut, faine pozele, ca de obicei, in ciuda locatiei :P 

Legat de materialul negru lucios de pe stalpul B - same problem si la Superb 2. 

Il poti aduce la stadiul initial cu un polish fin.

Il poti intretine prin ne-stergerea lui. Asa se zgarie, prin stergere, indiferent cat de fina/curata e laveta cu care il stergi. 

Again, Stratos-urile dau bine pe alb, din nou le remarc.

Ref la discurile spate, ma bucur ca sunt ok.

Link către comentariu

@75NOR locatia a fost prima oprire dupa spalatorie, intre timp am apucat sa ii dau si niste ceara si luceste frumos, dar nu am apucat sa ii mai fac poze. Am fost pe la munte si am lasat-o in garaj, am luat tractorasul pentru urcat pe zapada :) Si un alt tractoras, de serviciu... :) care nu cere de mancare :D

La discuri chiar am dat cu mana sa vad daca se simte vreo margine, si nimic deocamdata. La colegul am vazut ca se observa si in poze cantul format, deci la mana banuiesc ca se simte ceva.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Desi nu e prima oara cand vede zapada masina pe anul asta, e prima oara cand primeste doua poze in zapada. Si inca o imagine cu consumul din dimineata asta, in Bucuresti, in mare parte s-a mers cu 10km/h si cu opriri dese, iar pe cateva portiuni am putut sa urc la 40km/h (+incalzire parbriz, scaune, luneta, oglinzi, faruri...pornite). Anvelopele s-au comportat minunat, locul in care se vede masina parcata era complet inzapezit dupa o noapte de ninsoare, asa ca mi-am facut loc cu spatele si am facut urme cat sa fiu sigur ca o sa mai pot sa si ies. Am patinat putin pana am facut urmele, dar apoi o miscam usor - inca e zapada pufoasa, nu inghetata.

Inca o data, incalzirea stationara e superba. Am pornit-o cam cu 25 minute inainte sa ajung la masina, in masina era cald cald, iar geamurile inmuiate si zapada topita suficient cat sa nu fie nevoie decat de un impuls ca sa cada toata (mai putin lateralul dreapta pe care era adunat strat de >20cm de zapada, dar si aia era deja dezlipita de geamuri, doar am dat-o jos cu o perie moale).

IMG_20170106_094206_572.jpg

IMG_20170106_095004_117.jpg

received_1262812833796591.jpeg

Link către comentariu

@CristiALF Mersi :) Da, a fost acceptabil traficul pentru conditiile de pe jos. Eu am pornit motorul si am plecat in <1 minut, deci nu pot sa zic ca am stat cu el pornit inainte sa plec pt dezghetare sau ceva. Am lasat doar incalzirea stationara inainte sa-si faca treaba.

Link către comentariu

Da, pozele sunt prea editate si mi-am dat seama de abia dupa ce le-am pus. "Drama" nu e mare, avand in vedere ca nu am folosit deloc lopata pentru iesire din parcare si apoi pentru parcare pe locul respectiv. Dar se vad rotile ca au ceva zapada printre spitele jantelor, din cauza ca le-am bagat direct in zapada mare. Oricum cu fata eram plug, asa ca am intrat cu spatele :) Parbrizul incalzit mi se pare foarte bun, nu mi se mai aduna gheata pe stergatoare (la Octavia mereu se aduna gheata pe ele la drum). In schimb, eu deja il aveam dezghetat de incalzirea stationara cand am plecat. Sa vedem dupa amiaza cum se comporta pe drum spre Ploiesti, momentan vad ca se pune la greu zapada in continuare aici in capitala :) 

Link către comentariu

Urmatorul post de consum aici se transforma direct in sanctiune.

Multumesc!

Link către comentariu

 Aici se vede PDG care face diferenta la sleauri. Parbrizul incalzit practic se completeaza cu incalzirea stationara. E o combinatie foarte utila, ce-i drept si scumpa.

Link către comentariu

Un nou val de poze in zapada, daca tot "ne bucuram" de vremea asta, in weekend am zis sa o duc si la munte. Am urcat foarte usor pante destul de abrupte cu ea, fara sa piarda vreo clipa aderenta, desi era strat maricel de zapada. In rest, foarte multumit de cum se misca, trage cand o calc, consuma putin cand o menajez. In imagine este jurnalul de bord de la drumul facut in conditii aspre de iarna (ninsoare si vant extrem de puternic + temperaturi intre -9 si -19 grade), plus zone unde nu am mers, ci efectiv "m-am jucat" cu ea in zapada.

@The_Ego PDG e de mare ajutor cand o afunzi in zapada, la un moment dat am avut cateva emotii, dar a fost ok. Parbrizul incalzit chiar e foarte bun, nu se aduna deloc gheata pe stergatoare la drum, indiferent cat de tare ninge.

Masina are acum ~4800km, cel mai probabil in weekendul ce urmeaza sare de 5000km.

Am observat insa un lucru, antigelul a scazut pana la nivelul de minim, iar cand am luat-o era aproape de maxim. Momentan nu completez, decat daca va scadea sub minim. Asta am observat si la masina colegului @skoderia, dupa ~4-5k km si la el a scazut pe minim antigelul.

20170111_161442_resized.jpg

20170111_161557_resized.jpg

20170111_161737_resized.jpg

20170111_161824_resized.jpg

20170111_161947_resized.jpg

20170107_205227_resized.jpg

Modificat de RzzV
Link către comentariu

@RzzV: Bun- Bun :)

Ia zi-mi te rog o chestie: cum se descurca portbagajul electric + zapada mare pe luneta si capota portbagajului ? 

Fac fata motorasele sa ridice portbagajul + tot mormanul de zapada de pe el ? 

Intreb caci eu imi tin peria de dat zapada in portbagaj. Logic, ca sa ajung la ea, trebuie sa deschid portbagajul - plin de zapada. Acum, la Superb 2, e simplu: deschid doar "capacul de tabla" - fara luneta si am acces.

 

 

Modificat de 75NOR
Link către comentariu

@75NOR Ieri, cu o zapada cum se vede in poza de mai jos, nu am avut curaj sa deschid portbagajul din prima (si eu am tot in portbagaj peria), am dat inainte cu mainile zapada de pe zona de tabla si desi imi era teama ca nu se va ridica, nu a fost deloc asa. A ridicat luneta cu zapada pe ea cat se vede si pe deasupra masinii fara probleme. Totusi, in cartea masinii spune ca daca este foarte multa gheata + zapada pe portbagaj e posibil sa nu poata motorasele sa ridice portbagajul si intra in mod de protectie, oprindu-se si trebuie sa ridici manual. La fel se poate opri din deschidere portbagajul tinand cu mana de el, motorasul se opreste, iar apoi il poti manevra manual.

Oricum, nu a fost cazul, probabil daca e zapada deja inghetata sau daca ai si strat de gheata, fiind mai greu, nu ridica. Si chiar l-a ridicat la fel de rapid ca si cum nu ar fi avut nimic pe el. Ma asteptam sa-l ridice greu.

20170112_100658_resized.jpg

Link către comentariu

Eu cand se anunta vreme dubioasa, tin peria in casa. Cand o iau cu mine la drum, o pun pe podea in spate, nu in porbagaj, tocmai pentru a evita situatii in care D-ne fereste nu mi se deschide portbagajul (desi nu mi s-a intamplat pana acum la Golf). Portierele se dezgheata/deschid mai usor la o adica.

Ai vut si tu ceva zapada de dat :D 

 

Modificat de CristiALF
Link către comentariu

@CristiALF Am dat aproape o ora din jurul ei si de pe ea. Eu le tin in portbagaj, dar nu-i problema chiar daca nu se deschide portbagajul, rabatez scaunele din spate si le scot pe acolo. In garaj la Ploiesti asa fac ca sa scot bagajele din portbagaj cand o las prea aproape de usa si nu am loc sa deschid portbagajul, la care oricum trebuie sa am grija sa-l opresc, ca atinge plafonul garajului daca il las sa se deschida la maxim.

Link către comentariu

Oare nu i se poate seta portbagajului inaltimea la deschidere? Ai incercat? Am vazut asa la Touareg. Deschizi portbagajul, il aduci la inaltimea dorita si apesi butonul lung, pana face un beep :) Urmatoarea deschidere o va face pana la acel nivel. La mine nu merge pt ca nu e nevoie...nu am hayon.

Link către comentariu

@bZ1 ba da, se poate, dar uneori o las cu spatele asa aproape de usa garajului incat daca deschid atinge, trebuie sa bag masina invers in garaj ca sa am loc de desfasurare. Cand chiar am nevoie de portbagaj, il setez si o bag invers, in rest, prefer sa iau o punga sau un ghiozdan direct din interior.

Link către comentariu

@bz1- La toate VAG cu deschidere electrica ai posibilitatea de setare a inaltimii de deschidere exact dupa procedura descrisa de tine. Vorbesc de modele din 2016 cu setare din fabrica, fara retrofit-uri, la cele anterioare nu stiu.

Link către comentariu

Dap, ramasesem cu impresia ca el nu stie, ceea ce ma mirase mult :)

Apropo de portbagaje cu deschidere electrica, cum ti se pare ca reactioneaza cand pui mainile? 

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!