Jump to content

Moon White Superb MK3


RzzV

Postare recomandată

@kpk1 Nu stiu daca se poate mentine cuplul si jos si sus... in cel mai bun caz se poate "muta" din soft curba de cuplu spre capat de ture. Totul depinde de soft ... dar mai greu sa ai acelasi cuplu si sus in ture cat si jos in ture. my 2c

Cred ca un soft ar fi benefic dar totusi gain-ul unui soft este limitat de lipsa intercoolerului. Adica nu se scoate tot ce s-ar putea... din pacate.

Modificat de ShadoWzZ
Link către comentariu

Sa inteleg ca tu vrei sa-ti transformi masina intr-un fel de diesel dupa resoftare ? :huh:

Link către comentariu
22 hours ago, ShadoWzZ said:

 

Cred ca un soft ar fi benefic dar totusi gain-ul unui soft este limitat de lipsa intercoolerului. 

Am mai vazut pe cineva care zicea de un Golf 7 GTD ca nu are intercooler.

Total gresit, ambele au intercooler, insa spre deosebire de cel uzual (aer/aer) acestea au(aer/fluid) insa tot intercooler se numeste. Suna mai cool chargecooler pt (aer/ fluid) insa ambele sunt schimbatoare de cladura si fac fix acelasi lucru adica racesc aerul compimat de turbo. In cazul unui stg1 ambele dau acelasi nivel de performante. Pt mai mult e nevoie de racire suplimentara si in cazul aer/apa e mult mai complicat de facut asta.

 

Deci in concluzie, atat TSI cat si TDI au intercooler, pt ca intr-un final aerul de la turbina e racit tot cu aer doar ca e facut in 2 stagii, aerul e racit cu fluid si fluidul e racit cu aer prin radiaorul central.

Modificat de saibot
Link către comentariu

Corect explicat si imi asum faptul ca nu m-am exprimat complet si nici macar 100% corect. Am presupus ca lumea intelege prin intercooler clasicul schimbator de caldura aer-aer.

Tin sa te contrazic in legatura cu stg1. Tunerii se feresc sa scoata tot ce pot din aceste 1.4 TSI fix pentru ca sa evite caderile mari de putere pe care le-ar vedea masina in urma unor accelerari repetate datorita lipsei unu fmic si unor temperaturi prea mari in admisie.

Racitorul apa-aer de pe noile masini este foarte eficient la mersul in oras dar la drum intins nu este nici pe departe la fel de eficient ca cel frontal si aici noile masini sunt penalizate.

Anywho... intram pe zona de offtopic.

Link către comentariu

Scopul coolerului pe "apa" nu e indreptat inspre performanta. El e facut pt eficienta (consum si noxe). Nu stiu ce sa zic despre potentialul la stg 1. Ambele scot cam 30%, as zice ca sunt comparabile.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Cum ti se mai par cauciucurile de vara pe 215 latime ? Simti ca ai fi dorit 235 ?

Pentru iarna ce configuratie de jante/cauciucuri ai ?

Btw, care este ET-ul jantelor ?

Link către comentariu

Scuze tuturor ca raspund asa tarziu, dar am fost "suspendat" de catre moderatorii care nu inteleg ca exista si tari unde viteze de peste 130km/h sunt LEGALE. Din motivul asta, voi inceta sa mai postez prea des pe aici. Cu siguranta nu sunt o pierdere pentru forum, dar cu abordari de genul asta, nici nu va exista progres in societatea asta. :)

@CristiALF Cam asa ceva, zilele astea m-am tot dat cu Octavia si parca imi lipseste zbuciumul pe care-l ofera 1.9tdi in accelerari brutale pe treapta 2 si 3. Desi nu face suta mai repede decat Superbul, senzatia ma fascineaza, si parca Octavia ma indeamna sa merg mai tare decat Superbul, desi confortul la viteza e clar in favoarea balenei.

@saibot si @ShadoWzZ Nu stiu ce sa zic, cel putin cu softul stock indiferent cat de mult o agresez fara sa ii dau timp de respiro, nu pare sa oboseasca. Chiar si dupa >500km de mers in acceleratii puternice si la viteze mari nu simt ca ar gafai, insa in toti km astia evident ca sunt destule momente in care sa-si traga "sufletul", ca doar nu am mers si nici nu am de gand sa merg cu ea pe circuit, vreau cuplul / puterea in special pentru depasiri mai in scurt, nu pentru facut 1 ora in continuu reprize de 0-200.

@kpk1 Sincer nu mi se pare ca e nevoie de mai mult de 215 latime. De ce? Simplu, pentru ca la plecari de pe loc in forta, la franari bruste si la curbe luate la limita, masina se lipeste efectiv de asfalt. Ca si comparatie, la Octavia, cu rotile 205/55/16 pierde aderenta la plecari puternice si pe curbe are o anumita limita, iar pentru a se lipi de asfalt ca Superbul, am ales rotile pe 17, 225/45/17. Intre 215 pe Superb si 225 pe Octavia, sincer nu simt diferente la drum decat la confort, 215/55 fiind mult mai confortabile decat 225/45. ET-ul jantelor de 17 la Superb (Zeus si Stratos - ca pe astea le am) este 40. Pentru iarna am Stratos + anvelope Nokian WR D4, iar pentru vara am Zeus cu Falken-urile cu care a venit din fabrica. Poti vedea pe topicul asta in paginile anterioare poze cu masina si cu Zeus si cu Stratos, ca sa-ti faci o idee de cum arata.

Pe final, pun doua poze de azi cu verisoarele, care au facut pentru prima data baie impreuna.

Superbul a ajuns la 29800km si cel mai probabil nu va trece de 30k pana "la anul". :D

2.jpg

3.jpg

Modificat de RzzV
Link către comentariu
3 hours ago, RzzV said:

Din motivul asta, voi inceta sa mai postez prea des pe aici. Cu siguranta nu sunt o pierdere pentru forum, dar cu abordari de genul asta, nici nu va exista progres in societatea asta. :)

off: esti un membru activ pe forum si trebuie sa intelegi ca o suspendare comform regulamentului nu se reclama cu parasirea comunitatii. nu asa se obtine progres.

on: interesant comparativul rotilor, astept si eu 225 la vara sa vad daca se confirma.

30k km in putin peste 1 an este reclama pe roti pt viabilitatea motorului moc pe benzina in clasa medie. ?

Link către comentariu
  • 3 months later...

Dupa cateva luni de praf pe aici, revin cu cateva vorbe despre masinuta de care m-am indragostit din prima zi si de care nu m-am plictisit absolut deloc pana acum.

Zilele astea am ajuns la 34k km, masina se comporta minunat. Din fericire, fata de alti colegi de forum cu Superb 3, sunt printre norocosii care nu au deocamdata niciun greier in masina si nici alte patanii care sa ma duca in service pentru a apela la garantie. :)

Am tot adunat km, atat urban cat si extraurban, iar in curand va urma un drum care sa traverseze destule tari din Europa de Vest si sper sa apuc in zone din Germania sa vad si vmax (si temperatura uleiului aferenta vitezei respective macar pe ~1 minut de mers constant), fara aglomeratii sau limitari pt lucrari (P.S. pentru moderatori - nu o sa postez aici vitezele dupa calatorie, ca sa nu mai incalc regulamentul :) ).

Am aproximativ 13k km facuti de la revizie si fata de primii 13k km facuti cu masina, de data asta nu a papat ulei aproape deloc (a scazut aproape insesizabil de pe maxim pe joja).

Am sesizat insa un aspect pe care il consider important pentru posesorii de 1.4tsi cu ACT. Spuneam de trepidatia respectiva cand merge in 2 cilindri mai subturat. Se pare ca am reusit sa gasesc benzina potrivita pentru a nu mai aparea deloc. Mol - nu. Petrom - nu. Omv - nu. Rompetrol - da, dar doar cu benzina de 95, cu cea de 98 tot se simte putin. Am ceva plinuri de cand merg cu Rompetrol de 95 si e singura benzina la care nu simt absolut nimic cand motorul merge in 2 cilindri. La fiecare plin cu altceva (Rompetrol 98, Petrom 95, Petrom 99, OMV 95, OMV 100, Mol 95, Mol Evo) reapare mersul ala usor trepidat cand e subturat motorul in 2 cilindri. Acum ma bucur la maxim de motor si nu-mi pare rau nicio clipa ca am ales ACT, mai ales cand la drum lung, mers relaxa la 100-110km/h consumul e intre 4,5 si 5,5.

Las aici si cateva poze mai recente, de la trecerea inapoi la rotile de vara.

 

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

Modificat de RzzV
Link către comentariu
  • 5 weeks later...

Mai alimentezi si cu EFIX98 din cand in cand ?

Eu am alimentat din prima cu Rompetrol EFIX 98 si am de gand sa nu schimb pana la 5000 km.

Neavand o experienta cu rontaitul motorului cu alte benzine pot doar sa spun ca sesizez mersul in 2 cilindri fata de 4 dar nimic deranjant, nimic notabil.

Nu am studiat comportamentul sistemului cand intra in 2 cilindri dar pot sa spun ca la mers subturat nu intra. Cred ca undeva la peste 2000rpm si mers constant se activeaza.

Dupa 5000km voi incerca si benzina de 95. Pe fosta am fost foarte multumit de EFIX 95, dar era MPI, nu TSI.

In rest motorasul e conform asteptarilor. Mai are un test de trecut, depasit de TIR pe Valea Oltului cu 4 persoane si ceva bagaj.

Link către comentariu
Publicat (modificat)

@kpk1 Am mai alimentat cu Efix98 dar nu merge la fel de frumos precum Efix95. Nu cred ca mai bag prea curand de 98, asta e singura cu care merge cel mai bine. Oricum o sa fac in urmatoarele zile ceva drumuri lungi, o sa adun peste 5000km in urmatoarele 7-14 zile, din care o mare parte in afara tarii, deci o sa alimentez si cu alta benzina de prin alte tari. Mai vad apoi ce si cum. Oricum, senzatia mea per total e ca motorul merge ceva mai frumos cu benzina de 95 (de la orice companie) decat cu cea de 98. Dar asta poate fi o particularitate a motorului care a ajuns pe mana mea, sunt convins ca daca punem 10 motoare diferite, fiecare se va simti diferit, cu benzine diferite (diferente mici, evident).
Testul cu 4 persoane + portbagaj plin l-am facut de mai multe ori, e foarte ok, doar ca trebuie retrogradat pentru depasiri in scurt (de exemplu, orice e sub 80km/h, clar bagat a3a si pedala la fund - cand masina e goala, merge si a4a lejer la viteza aia), altfel poate deveni periculos. Oricum eu sunt genul care cand face o depasire retrogradeaza si urc de la 3500 pana in 6000rpm, pana acum n-am simtit nevoia de mai mult, n-am avut situatii in care sa zic ca aveam nevoie de inca 50cp. Pe de alta parte, orice putere in plus isi gaseste intrebuintare, dar eu zic ca orice depaseste 130cp e decent pentru un sofer responsabil care nu se avanta la depasiri ce pot duce la tragedii.

Modificat de RzzV
Link către comentariu

Mi-e sa n-o-nvat rau cu 98 si cand ii voi da 95 sa sughite 

Btw, am aceleasi jante ca tine numai ca-s montate invers pe sezon. Vara e incaltata cu Stratos si iarna o voi plimba cu Zeus. :D

Link către comentariu

Pai, fa un topic de prezentare masinii, sa ne clatim si noi ochii cu ea.

Link către comentariu

Mie Rompetrolul de 95 mi s-a parut printre cele mai proaste. Nu-i placea 1.2 tsi-ului pe lant Rompetrolul si Mol-ul. Era ok cu Petrom de 95 si neutru cu Omv si Lukoil.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Revin cu detalii noi despre masina pe aici. Am facut un tur prin Europa, iar astazi am ajuns la 40k km facuti impreuna intr-un an si noua luni de cand a prins viata masina.

Dat fiind faptul ca sunt multe zone pe autostrazile din Germania unde nu exista limita maxima de viteza, am testat si topspeed-ul masinii, cu 4 persoane + portbagaj plin pana la refuz - masina lasata de fund ca in postul de aici:

 Top speed - 230 in conditiile date, linie dreapta destul de lunga - dupa 200 urca destul de greu. (sper ca nu-mi iau iar warn pentru vitezele astea, am precizat clar unde si in ce conditii am rulat asa, deci nu am incalcat nicio regula de circulatie!) Cred ca asta poate fi un test concludent pentru cei care sustin ca 1.4tsi este un motor "lesinat" pe o masina de talia Superbului - ca reper, cu Octavia tdi n-am reusit sa ajung niciodata la vitezele alea. Pe langa asta, consumul la mers constant pe Autobahn ~180-190km/h e undeva in jur de 9% - foarte bun zic eu pt viteza aia. Am mers aproape peste tot pe unde aveam voie cu 180-190km/h constant, iar turbina nu se simtea lesinata asa cum am mai auzit pe la altii ca ar putea fi motoarele astea mici dupa ce tragi de ele cateva zeci de minute la viteze mari. Urca la fel de usor in continuare de la 100 la 200km/h.

Temperatura uleiului statea la viteze constante de 130-140km/h undeva in jurul a 110-112 grade, cu varfuri de 114-115 grade, iar la viteze de peste 160km/h temperatura scadea spre 108 grade Celsius. Probabil ca la viteze mai mari pornea si al doilea ventilator si astfel scadea mai mult temperatura uleiului (e doar o idee, nu stiu daca bat campii sau nu, dar asta am constatat).

Un minus dupa drumurile facute in ultima saptamana as putea spune ca il reprezinta franele. Pentru masina cu 4 oameni si portbagaj plin franele cred ca sunt putin subdimensionate. Dupa repetate franari de la viteze de 200km/h pana spre 100km/h (zone cu limitari pt lucrari) cand apasam frana efectiv pedala imi juca sub picior ca si cum discurile s-ar fi ovalizat si scoteau un zgomot ca si cum nu mai sunt drepte si franeaza in suturi, iar la unele opriri am observat ca erau foarte incinse (aveau o culoare movulie si emiteau o caldura foarte mare). Dupa mai mult mers fara franari de la viteze mari reveneau la normal, deci discurile nu s-au ovalizat, insa cred ca pentru rulaj preponderent pe autostrazi franele sunt subdimensionate (cel putin pe motorizarea asta - nu stiu daca pe 2.0tsi sunt frane mai mari, dar banuiesc ca da).

Un alt plus: confortul care se simte foarte mult la drumuri de peste 500km intr-o zi.

Anvelopele Falken incep sa arate destul de repede parca semne de uzura - dupa cateva mii de km la viteze mari se vad clar diferente la uzura fata de ziua dinainte de a pleca din tara. Oricum, daca e cazul, in primavara viitoare le inlocuiesc cu altceva mai ok. Pe curbe insa stau foarte bine, nu scartaie aiurea, nu pierd aderenta nici la franari bruste, nici la accelerari bruste, mai ales dupa ce s-au incalzit.

Inainte sa plec am verificat uleiul, ma asteptam ca dupa turul asta in forta sa manance ceva ulei, mai ales pentru ca a fost foarte incarcata si am mers cu viteze mari, insa la intoarcere uleiul era la acelasi nivel (poate foarte foarte putin mai jos, dar insesizabil la ochi).

Antigelul a scazut putin insa, dar nimic semnificativ. Probabil ca la fel ca la cealalta masina, din cand in cand mai trebuie si ala completat (o data la 20-30k km probabil merg vreo 500ml adaugati).

Cu benzina - mersul in 2 cilindri se face simtit in continuare cu benzina OMV si din Austria, si din Germania, la fel si cu BP din Franta. O alta benzina cu care nu se simte deloc mersul in 2 cilindri este cea de la Esso de 95, din Germania. A mers perfect cu plinul facut de la ei. Dupa ce am alimentat din nou de la OMV Austria, a reaparut mersul acela putin trepidat in 2 cilindri. Dupa ce am ajuns inapoi la Ploiesti si am terminat plinul de la OMV AT am bagat inapoi Rompetrol 95 si a inceput din nou sa mearga impecabil. Deci voi ramane pe Rompetrol 95 in tara, iar in afara daca mai ies voi mai incerca si altceva, iar in Germania voi alimenta de la Esso cand voi avea ocazia din nou.

As spune deci ca e destul de pretentios acest ACT la benzina, insa pentru cine nu e foarte pretentios, cu siguranta nu sesizeaza diferenta.

Am folosit Waze pe tot parcursul vacantei cu Samsung S9 Plus, fara nici macar un crash sau o problema prin Android Auto. O singura data a pierdut traseul cand am schimbat roaming-ul din Germania cu cel din Franta, insa la un refresh l-a reconfigurat si a mers in continuare fara probleme.

In continuare nu am nici macar un greieras in masina si nici vreo alta problema, fapt ce nu poate decat sa ma bucure avand in vedere ca pe aici se plang multi colegi cu Superb 3 de tot felul de probleme.

Un alt mare plus pe care pana acum nu l-am descoperit: spatiul imens pentru pasagerii spate! Am stat cateva sute de km in spate, de relax, suportul de tableta e foarte bun pt drumuri lungi iar spatiul din spate te face sa te simti intr-un apartament, nu intr-o masina. In fata nu-ti da senzatia de asa mult spatiu masina, insa cei din spate sunt privilegiati din plin.

Atasez si doua poze.

1.jpg

2.jpg

Modificat de RzzV
Link către comentariu
  • 1 month later...

Update: Am trecut de 42000km, in continuare masina merge fara probleme, nu au aparut nici greierasi, nici altceva care sa ma streseze la ea. Din contra, parca pe zi ce trece imi place mai mult.

In continuare imi place foarte tare confortul oferit la drum lung dat mai ales de sunetul foarte redus in interior.

As fi vrut sa fac revizia nr. 2 tot in jurul a 20k km dupa prima, insa nu am reusit si probabil voi ajunge de abia peste vreo luna la revizie. Oricum, nu voi trece de 25k km intre cele doua revizii. Pe prima am facut-o la 21+k km, pana in 46k km sper sa o fac pe a doua (deci la un rulaj de ~24-25k km de la prima si un an).

Am mai verificat uleiul, este in regula, nu a scazut deloc de la ultima verificare. Nici antigelul.

Pana acum masina isi atinge scopul pentru care am ales-o: km fara sa stau cu ochii in bord din 1k in 1k si sa schimb diverse, posibilitatea de a pleca la drumuri de mii de km fara sa imi pun problema ca risc sa raman pe undeva cu ea, confort, siguranta, putere suficienta pentru depasiri decente si rulat la viteze mari fara probleme. Dar cel mai important: sa trec prin service o singura data pe an, cateva ore, pentru schimb consumabile, la costuri mici (p.s. costurile unei revizii sunt comparabile cu o revizie la un Logan nou, deci, am punctat si asta).

Link către comentariu
  • 1 month later...

Alo, alo, domnu'...de ce te bagi pe banda de obligatoriu dreapta si cand te claxoneaza cei din spate te muti pe banda din centru si blochezi intersectia? ? (P.S. pe Stefan cel Mare, langa spitalul de urgenta Floreasca) ?

Modificat de edi10000
Link către comentariu

Ce sa fac, foarte rar trec pe acolo si nu stiam ca-i banda de dreapta, iar marcajele lasa de dorit...mi-am dat seama de abia dupa ce ma bagasem - de altfel nici nu aveam motiv, erau 4 masini la semafor. :))

Am vazut ca avea dreptate omu' asa ca m-am pus rapid pe mijloc si am dat cu spatele sa nu incurc nici pietonii nici pe altii. :D Tu erai cu duba?

Modificat de RzzV
Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Mai sterg putin praful pe aici. Ieri, masinuta tocmai a trecut pe la a doua revizie, 46100 km la bord. S-au schimbat urmatoarele: filtru aer, filtru ulei, filtru polen, ulei VW OE. Nu era nici acum niciun update soft aparut pentru motor si nici pentru unitatea media - mai bine, merg bine asa cum sunt acum ambele. Filtrul de aer si cel de polen erau muult mai curate fata de cum erau anul trecut la prima revizie (nu stiu de ce, am circulat prin aproximativ aceleasi locuri, in afara de vacante).

Masina a fost verificata cap - coada, singura nemultumire a fost legata de faptul ca mecanicul, dupa ce a pus noul ulei, a pornit-o si a turat-o pe loc vreo cateva secunde bune la rand in 4000rpm, cica asa e procedura ca sa urce uleiul in filtru si sa vada cat mai e nevoie sa adauge pana la cei 4L. ? L-am intrebat de ce si a incercat el sa-mi explice cum ca de aia si este limitata acolo, ca acolo e safe sa o turezi. I-am zis ca totusi motorul e rece, nu-i ok, dar degeaba. In fine, nu a insistat si am renuntat si eu, e clar ca n-ai cu cine.

Surprinzator, placutele de frana au o uzura cam la jumatate din carnea de pe ele, nu inteleg de ce. La Octavia n-am reusit niciodata sa tin un rand de placute pe fata mai mult de 35k km. La Superb, pe fata placutele au chiar putin mai multa carne decat pe spate (cica asta e o regula la cam toate masinile de pe platforma MQB, se uzeaza putin mai mult placutele pe spate din cauza franei electrice). Per total, probabil ca vor rezista undeva pana pe la 80k km placutele actuale, ceea ce nu poate decat sa ma bucure, mai putini bani de cheltuit pe consumabile.

Costul reviziei a fost de 850 lei, cu ~100 lei mai putin ca anul trecut.

Link către comentariu

@Rave XDS am si pe Octavia daca imi amintesc bine. Si tocmai spuneam ca e invers, se uzeaza muult mai putin pe MQB fata de cum se uzeaza pe cealalta. In schimb, se uzeaza mai mult pe spate decat pe fata - ceea ce eu n-am vazut pana acum la nicio masina, nici din grupul VAG, nici de la alte marci.

Link către comentariu
20 hours ago, RzzV said:

 mecanicul, dupa ce a pus noul ulei, a pornit-o si a turat-o pe loc vreo cateva secunde bune la rand in 4000rpm, cica asa e procedura ca sa urce uleiul in filtru si sa vada cat mai e nevoie sa adauge pana la cei 4L. ? L-am intrebat de ce si a incercat el sa-mi explice cum ca de aia si este limitata acolo, ca acolo e safe sa o turezi. I-am zis ca totusi motorul e rece, nu-i ok, dar degeaba. In fine, nu a insistat si am renuntat si eu, e clar ca n-ai cu cine.

 

WTF WTF WTF WTF WTF ??????? :251::banghead::grrrrrr:

Bai nene, cine ii scolarizeaza pe babuinii astia ? Procedura prin care se verifica nivelul uleiului se numeste "scos joja si belit ochii la ce arata si completat dupa caz pana la ajungerea la semnul max de pe gradatia indicata pe joja" 

Poti doar sa speri ca pompa de ulei a facut presiune suficient de repede, altfel te-ai ales cu o procedura care ti-a adaugat instant echivalentul a 50k rulaj pe motor, daca a vazut 4k pe fond de privare de ulei si alimentare cu ulei rece. Macar daca ar fi lasat 3-4sec motorul la ralanti dupa pornire, ca sa ai suficienta presiune. 

La o faza de genul asta eu as fi scos mecanicul de guler din masina si reclamatie instant la dealer, importator si fabrica. Iti garantez eu ca instructiunea de lucru pentru schimb ulei zice cu totul altceva.

IN-CRE-DI-BIL :grrrrrr: 

Link către comentariu

@75NOR de lasat, a lasat cred ca vreo 10 secunde dupa ce a pornit, inainte sa se apuce de turat. Dar chiar si asa, n-avea sens turatul pe loc aiurea. Probabil daca nu eram in service langa el sa ma uit urat si sa il intreb de ce il tureaza, l-ar fi turat asa pana ii sareau capacele.

Cica asa urca uleiul in filtru si putem vedea cat mai intra. Daca ma intreba inainte sa faca tampenia asta, i-as fi zis eu sa puna direct cei 4L ca exact atat intra pana la maxim. Evident, apoi a pus si restul pana la 4L si a ajuns pe joja la maxim. Dar deh, mecanici..

A, si inca ceva: mi-au cerut la receptie acordul pt proba de drum DACA ESTE CAZUL (daca apar ceva probleme in timpul verificarilor si e nevoie sa iasa o tura sa vada ce si cum). Dupa schimburi, verificat erori, etc, ma trezesc ca vine tehnicianul, se urca in masina cu mecanicul si cica pleaca la proba de drum. Zic ok, vin si eu. I-am intrebat care e motivul, cica niciunul, doar ca mi-am dat acordul si ei sunt obligati sa iasa ca sa vada ca masina merge bine. A vazut ca merge bine, apoi ne-am intors. Cica nu le e drag nici lor sa iasa cu masinile clientilor. Ma intreb daca smecheria e la reprezentantul de service care preia masina ca nu stie sa explice care e scopul respectivului acord, ori astia aveau de gand sa imi alerge putin masina sau sa mearga pana la supermarket crezand ca eu nu o sa merg cu ei. Asa, probabil le-am stricat planurile.

Totusi vreau sa cred ca e varianta pozitiva in care a fost doar o neintelegere si nu rea vointa din partea lor. Asta e motivul pt care pt mine e absolut necesar sa ma lase sa stau langa masina tot timpul. Nu vreau sa-mi las masina pe mana service-ului sa faca ce vor ei, cand vor ei cu masina mea..

Link către comentariu

Proba de drum face parte din procedura de revizie, dar, in mod normal o face responsabilul de calitate, nu mecanicul sau consilierul service... Adica se evita conflictul de interese, prin verificarea de catre un "tert" avizat a muncii efectuate.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!