Jump to content

Moon White Superb MK3


RzzV

Postare recomandată

Hai sa incetam cu offtopicul aici :D sa nu suparam moderatorii. @_ionut bine punctat, e moarta sub 1500, deci poate de aia e senzatia aia. Evident, asta am spus si eu, trage pt clasa ei. E moarta daca o raportezi la un 2.0tsi 280cp pe aceeasi caroserie. In scaun clar nu te baga fata de vechiul tdi PD, dar vitezometrul urca mai repede. @75NOR branturi de plumb am si eu uneori, in functie de starea mea din ziua respectiva, dar inca nu le-am pus in pantofi, le pun dupa primii 2000km. Momentan le folosesc doar pe vechea masina :))

Hai sa revenim, momentan masina ma bucura prin felul in care se conduce. As defini-o prin cateva cuvinte: rafinata, eleganta, atractiva. Multe priviri atrage cand merg in coloana la semafoare.

Modificat de RzzV
Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Revin cu noi update-uri despre masinuta. Nu prea am avut timp sa mai fac drumuri multe cu ea, asa ca momentan nu am ajuns nici la 2000km, dar nu mai am mult, probabil in weekend o sa trec pragul. Intre timp am inceput sa o mai calc, treptat, in depasiri cu a2a, a3a, a4a pana la 4500-4700rpm si incepe sa-mi placa cum trage de la 3000 in sus, dar mai ales cum se aude. Are un sunet foarte placut.

In weekend am montat si rotile de iarna, Nokian WR D4, pe jantele Stratos cumparate special pentru sezonul rece. Desi initial imi placea mai mult cum arata cu Zeus, parca jantele Stratos ii dau o alta imagine de ansamblu, mai placuta. Masina a primit si prima spalare si cateva modificari cu VCDS-ul printre care si CH/LH pe proiectoare. Anvelopele de iarna mi se par ceva mai placute ca si confort fata de Falken-urile cu care a venit masina (probabil ca sunt mai moi si de aia).

In km pe care i-am mai facut de cand am inceput sa merg mai tare a mai crescut si consumul putin, undeva intre 5,5% si 6% pe portiuni de drum unde fac mai multe depasiri cu acceleratii puternice, si acelasi consum de ~10% in aglomeratia de Bucuresti.

Si ce atata vorbarie, pun cateva poze: de cand inca avea rotile de vara, o poza la spalatorie si o mica sedinta foto dupa ce am pus rotile de iarna.

20161016_031544.jpg

20161022_165037.jpg

20161023_141434.jpg

20161029_172537.jpg

20161029_172555.jpg

20161029_172608.jpg

20161029_172627.jpg

20161029_172645.jpg

20161029_172657.jpg

20161029_172707.jpg

20161029_172741.jpg

20161029_172801.jpg

20161029_172812.jpg

20161029_173146.jpg

20161029_180626.jpg

20161029_180716.jpg

20161029_180729.jpg

20161029_180805.jpg

20161029_180820.jpg

20161029_180824.jpg

Modificat de RzzV
Link către comentariu

@RzzV: Salut, fain decor, misto pozele :wub:

Arata mai bine cu Stratos decat cu Zeus, parerea mea :) 

Singura chestie cu care mi-e greu sa ma obisnuiesc este "cat cauciuc" este intre asfalt si janta, dar asta e o chestie pur subiectiva si personala.

In alta ordine de idei, m-am uitat de curiozitate la cat costa un 235/45/18 de iarna si m-a cam luat ameteala. Dimensiunea ciudata ii face un pret delirant, daca vrei o guma buna.

 

Link către comentariu

@75NOR De acord, mi-ar fi placut si mie 18", dar confortul cu astea pe 17" e exact ce imi doream, iar pretul urias al jantelor si anvelopelor a fost un al doilea impediment. Pe astea am dat cu 30% mai putin din cat as fi dat pe un set de 18" cu anvelope similare. (pt ca am prins si la promotie jantele..si oricum a fost un pret destul de mare per total)

Pozele sunt facute cu telefonul, doar 2-3 setari prin el pt niste poze reusite :) 

Link către comentariu

@RzzV ma cam gandesc ca la mine, optand pentru suspensia sport si deci garda la sol coborata, caroseria va "imbratisa" rotile si va da aspect de roti foarte mici, adica va parea "prabusita" masina. La tine inca arata bine cu 17'', te ajuta garda la sol.

Pe 18'' e jale: Jantele OEM sunt 1,000Eur pe Superskoda. La dealer inca nu am avut curaj sa intreb. Promotia cu 17'' Stratos pe care ai prins-o tu la 666Eur e mai buna si decat preturile de Superskoda.

Iar gumele de iarna pe 18'' sunt cam 650-700Eur.

Adica un total de "incaltari de iarna" de aprox 1,700Eur -_- WTF, ce concediu misto faci de banii astia...

Link către comentariu

@75NOR E ceva diferenta totusi, pe mine jantele+anvelopele m-au dus putin sub 5100lei, ceea ce inseamna ~1100eur. In conditiile in care am luat jantele direct de la dealer si am luat si anvelope bune zic eu si fabricate anul asta. Surprinzator, la echilibrat o roata nu a avut nevoie de niciun plumb, alta a avut nevoie doar de 5g, una de vreo 15g iar una de vreo 50g. Nu am prins niciodata o janta+anvelopa sa se pupe asa bine incat sa nu fie nevoie de niciun gram de plumb pt echilibrare. 

Nu am idee cum ar veni cu suspensie sport, dar posibil sa ai dreptate. Daca ma uit la masina din spate, pe linia aripilor, rotile par putin intrate in interior, probabil ca daca aripa ar veni in dreptul rotilor ar arata dubios.

Link către comentariu

Ai iesit foarte bine cu setul de iarna. Big Like.

S-au echilibrat foarte usor, inseamna ca gumele sunt turnate bine, sunt echilibrate in masa lor, asta inseamna o guma de calitate.

Da, da, exact ce ai spus si tu, la asta ma gandeam si eu cu rotile intrate sub caroserie, pana la nivelul buzei aripii, arata sinistru. Asa ca, trebuie sa ma apuc de strans bani...

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

Aseara am luat si lampile pentru iluminare picioare spate, dar nu stiu unde sa gasesc cablurile (cu mufele corespunzatoare) pentru conectare. Nu stiu unde sa gasesc codul lor, am gasit doar pe site-ul din Polonia si nu as vrea sa dau >30 euro pentru 2 fire, banuiesc ca la noi sunt mai ieftine chiar originale fiind, dar nu stiu cum sa le identific.

Lampile au venit cu tot cu becuri w5w in ele si deocamdata le-am pus pe masina, dar nu sunt conectate.

Masina a ajuns la ~2500km, nu am mai scos-o din Bucuresti de vreo 2 saptamani, urmeaza o plimbare saptamana viitoare in weekend-ul prelungit. Momentan merge la fel ca in prima zi. Am observat in schimb o mica trepidatie daca incerc sa accelerez fin atunci cand este in modul 2 cilindri, undeva intre 1400-1700rpm, cu cat ma apropii de 2000rpm dispare. Efectiv se simte ca merg doar doi cilindri, dar la mers constant e ok. Probabil e putin subturat. Pana acum am avut numai benzina de 95 de la Petrom in ea, ma gandesc la al 4lea plin sa bag dupa ce se aprinde rosul (ca sa ramana cat mai putina benzina in rezervor), benzina de 99 Petrom, sau 100 OMV. Sunt curios daca se mai simte trepidatia cand e in 2 cilindri cu benzina de 99 sau 100.

Incalzirea stationara e de vis, in fiecare dimineata cand iesi din casa si incepi sa tremuri, te urci in masina si e cald si bine din nou. Scaunele incalzite se incalzesc extrem de rapid pe modelul asta, in maxim 1 minut deja simti caldura. Incalzirea stationara o pornesc de regula cu maxim 10 minute inainte sa ajung la masina si deja temperatura e undeva la peste 18-20 grade in masina. Si cand masina e inghetata dimineata (au fost vreo 2 dimineti doar pana acum, parca) e minunat sa gasesti parbrizul dezghetat, geamurile laterale fata dezghetate, iar luneta sa se dezghete intr-un minut pentru ca deja temperatura interioara ajuta mult circuitul de incalzire al ei. Nu am reusit inca sa aflu cat consuma, dar asa la ochi nu observ in rezervor vreo diferenta notabila. O sa vad la alimentare care e diferenta intre consumul dat de bord si consumul real, probabil aia va veni din incalzirea auxiliara in mare parte (pentru ca pe afisaj nu arata nicaieri vreun consum legat de ea).

Link către comentariu

@RzzV: Salut domnule. Scoate-o la plimbare e pacat sa o tii "pedepsita" in oras :) 

Si eu cred ca vibratia aia e de la combustibil, chiar vroiam sa te intreb daca ai alimentat 95 sau 98. 

Zic si eu sa treci pe 98/100, mai ales iarna, te ajuta o cifra octanica mai mare. Oricum diferenta de bani la un plin nu e semnificativa, e cam 0.7Ron/litru, deci la un plin de 60L sa zicem, inseamna 42Ron. 

La un rulaj anual de 20k km, considerand 700km cu un plin (apropo, faci 700km cu un plin ? ), inseamna 28 plinuri.

Socotind o delta de valoare alimentare de 42Ron, rezulta o diferenta de cost anual de fix 1,200Ron ca sa alimentezi tot anul cu benzina 98/100 :) Adica 100Ron/luna.

In alta ordine de idei, hai cu impresii noi dupa ce schimbi benzina si dupa ce o mai scoti din oras la plimbare.

PS. Fusta aia de SportLine, la 430Ron nu te intereseaza ? Ar da foarte bine pe culoarea ta, apropo. Vezi in topicul de Modificari Superb3, poze exact pe Moon White.

Link către comentariu

@75NOR Sa o luam pe rand: exact, nu e diferenta mare, dar e. Nu diferenta m-a facut sa nu bag de 99/100, ci faptul ca nu am simtit nevoia, motorul merge perfect si cu asta (mai putin treaba pe care am observat-o cand merge in 2 cilindri, in rest, nu-l simti nici pe loc nici in mers). Am facut vreo 875km cu primul plin, vreo 805km cu al doilea, iar cu al treilea am vreo 750+ km pana acum (de fiecare data am alimentat cand aveam cam 1 linie peste rosu). Acum vreau sa astept sa intre pe rosu ca sa am cat mai putina benzina cand pun benzina mai scumpa. Ma gandeam sa pun Extra 99 de la Petrom, daca se comporta ok raman pe ea, daca tot se mai simte ceva, o sa incerc OMV 100 plinul urmator.

Saptamana viitoare o sa ies cu ea la o plimbare prin tara, am profitat de cele 2 zile libere si mi-am luat concediu toata saptamana.

Fusta de Sportline ba da, ma tenteaza, dar nu prea am timp momentan si parca mi-ar fi placut mai mult evacuarile de tsi 280, din pacate nu le pot pune pe motorul meu :(. Am vazut ca arata bine si daca as pune fusta de Sportline, as pune si eleronul negru.

Link către comentariu

RzzV, eu dupa multe comparatii si alimentari  de pe la Petrom, OMV, Rompetrol, MOL am hotarat sa raman pe benzina de 100 de la OMV. Diferenta care s-a simntit in comparatie cu altele a fost ca motorul este mai silentios(la relanti se aude cel mai bine, cu motorul cald), cel putin eu asta am observat la octavia mea. De tras, trage la fel poate si un pic la consum se simnte dar e relativ (ar trebui testat in aceleasi conditii: vreme, trafic, prea multe).

Ce am testat eu este doar benzina aia mai scumpa, tin sa cred ca pentru 30-40lei diferenta cum zicea si 75NOR, merita. Mai ales cand in ziua de azi se cheltuie banii pe o gramada de alte prostii (te duci la un restaurant si lasi o atentie de 20lei :D ).

Link către comentariu

@doggy O sa vad. Cu cea de 95 Petrom, merge impecabil motorul, la ralanti nu se simte/aude absolut nimic, e ca si atunci cand e oprit.
Ce am mai omis sa zic in postul de mai sus, am urcat de vreo 4-5 ori pana la 6000rpm si intr-adevar trage foarte bine, iar sunetul e interesant. Pe cat de inexistent e pana in 2000rpm, pe atat de agresiv pare dupa 4000rpm.

Link către comentariu
35 minutes ago, RzzV said:

Fusta de Sportline ba da, ma tenteaza, dar nu prea am timp momentan si parca mi-ar fi placut mai mult evacuarile de tsi 280, din pacate nu le pot pune pe motorul meu :(. Am vazut ca arata bine si daca as pune fusta de Sportline, as pune si eleronul negru.

Deci - ai 2 optiuni:

1 - Fusta de TSI 280 + tips-uri trapezoidale. In acest caz vei avea una "pe bune" - cea din stanga si una "fake" - cea din dreapta. Uite cum ar arata - facut pe un diesel. Trebuie taiata teava ce iese din finala si pus o bucata dreapta, pe care sa aplici tips-ul. Pe cealalta parte, cel "fake" trebuie prins cu o brida, dar trebuie "skill" la montaj, altfel nu vor fi amandoua in acelasi plan vertical si va arata aiurea rau.

2 - Fusta de SportLine. Eu as pune eleronul, dar nu negru, ci vopsit la culoare, arata mai discret, mai elegant. Negru - avand in vedere ca nu ai toate detaliile negre pe masina (grila fata, oglinzi, elemente geamuri, baghete pe usi - ar da ca nuca in perete, ar fi singurul element negru si pare "plantat" acolo, nu e din film cu masina.

uploadfromtaptalk1452680686639.png

Modificat de 75NOR
Link către comentariu

Posibil sa ai dreptate. Ma mai gandesc, oricum daca o sa le pun pe masina, o voi face prin primavara probabil. Ma gandeam si la ornamentele cromate de la geamuri, sa le schimb cu cele negre de Sportline si sa fie in ton si cu eleronul. Daca nu, probabil o sa il vopsesc alb, ca restul masinii.

Link către comentariu

@wonder_glf deci ACT nu e chiar asa insesizabil cum spun unii. Totusi, nimeni nu reuseste sa inteleaga ce simt/aud eu cand masina merge in regim 2 cyl. Nici tatal meu, nici prietena mea, desi le-am reprodus de multe ori conditiile in care se simte, nu simt nimic. Ei spun ca mi se pare mie... In fine, nu pot sa zic ca e deranjant neaparat, dar daca mergi la drum cu a6a de exemplu la ~70km/h se simte si poate deveni enervant. Cat timp ai un mers mai activ nu apuci sa sesizezi. Sunt curios ce raspuns vei primi in service, sa ma tii la curent te rog.

Am alimentat in weekend cu benzina 99 Petrom si dupa ~200km facuti de la plin, totul e exact la fel, deci tind sa cred ca nu benzina e problema.

In alta ordine de idei, masina e pe cale sa primeasca si luminile la picioare spate. Azi am cumparat firele, am gasit traseu pentru ele, maine urmeaza sa le pun si sa vedem ce iese. A fost si la spalatorie, sa o prinda 1 decembrie curata. Poze inca nu am cu ea curata, poate maine daca ii dau si cu niste ceara.

Link către comentariu

Am rezolvat si cu luminile la picioare in spate, am tras fire intre lampile din fata si cele cumparate pentru spate. Le-am pitit pe sub plasticul din lateralele consolei fata si le-am scos pe la jumatea scaunelor fata, sub scaune. Rezultatul se poate vedea in poze.

Intre timp am facut si o mica intalnire cu colegul @skoderia pentru a mai schimba impresii. In poze se poate vedea si diferenta de vreo 2cm cred de garda la sol, a lui fiind cu suspensie standard, a mea cu PDG.

20161130_141432.jpg

20161130_160629.jpg

20161130_160736.jpg

20161130_160753.jpg

Link către comentariu

Ceva mai multe impresii despre combinatia motor/caroserie, acum ca a trecut ceva timp de la achizitie?

Ce greutate ai in COC?

Mersi :) .

Link către comentariu

Impresiile au ramas aceleasi ca si in prima zi. Imi place cum trage, am inceput sa ma infig in ea mai mult si sa urc la 6000rpm in depasiri. Motorul mi se pare suficient pentru caroserie, e suficient de fasneata si in oras si in afara. Imi place extrem de mult confortul la masina, ampatamentul isi spune cuvantul. Singura mea nemultumire (nu mare, inca, si sper nici sa nu devina) e legata de ACT care isi face simtita prezenta cand comuta din 2 in 4 sau invers, nu cum spun altii, dar momentan nu ma deranjeaza asa tare incat sa apelez la service. E drept, nu se simte mereu, dar se simte in special cand motorul e incalzit bine (la drum lung). Practic ii ia din rafinamentul motorului, care de altfel e unul de clasa atunci cand merg toti cei 4 cilindri.

Greutatea in COC e 1435kg, aveai dreptate, tot in COC e trecuta si cea de 1390kg si ma derutase initial. Deci una peste alta, masina e usoara fata de un tdi care are 1500+kg.

Imi place mult si sunetul motorului peste 4000rpm, iar de afara chiar se aude...cumva.

Oricum, la urma urmei, ramane un 1.4tsi si nimic mai mult. Pentru cine vrea performante de drag sau viteze de 200+  sa-si ia un tsi 280cp si probabil nu va regreta, dar si consumul va fi pe masura.

La capitolul consum sunt foarte multumit, consuma mai putin decat ma asteptam, media plin-plin fiind cam cu 1% mai mare fata de tdi folosit in aceleasi conditii, deci o diferenta nesemnificativa zic eu.

Link către comentariu

Pentru elasticitatea, rafinamentul si sunetul oferit de benzina, este un pret infim de platit cel 1% in plus. Te felicit pentru masina. Arata super si presupun ca merge pe masura.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!