Jump to content

Moon White Superb MK3


RzzV

Postare recomandată

@CristiALF Am scris in postul de mai sus firma si numele - Turbocon - Mihai Apostol. Repara parbrize, dar face si pdr - repara masini lovite, indoite de grindina (avea chiar ieri un A8 nou lovit de grindina la Giurgiu rau de tot si ii iese foarte bine), fara sa revopseasca sau sa kituiasca, pur si simplu indreapta tabla (asta in cazul in care nu ai vopseaua luata in zona aia deja.. Poti gasi mai multe detalii despre ce servicii ofera chiar pe site-ul lor, iar pe facebook ii gasesti sub acelasi nume, acolo poti vedea lucrari de ale lor inainte/dupa.

Modificat de RzzV
Link către comentariu

Astazi, dupa multe alte treburi prin jurul casei, mi-am adus aminte de lanterna din portbagaj si am zis sa o desfac sa vad ce e cu ea.

Lanterna are o conceptie relativ simpla, are inauntru 3 acumulatori AAA de 300mAh pentru cele doua leduri albe pe care le aprinde din buton cand nu e conectata in portbagaj.

Transformarea a fost foarte usoara, cu costuri ~10 lei si sub 1h de munca (din care 45 min au fost pentru a verifica si testa cum sa fac sa o modific astfel incat sa nu stric ceva la ea).

Rezultatul final este exact cel dorit, sa arate lumina ei ca cea de la Kodiaq (acum lumineaza putin mai puternic, dar alb!) care vine deja cu leduri albe (nu galbene ca la Superb).

Mai jos se pot vedea pozele din timpul operatiunii si rezultatul final. Din pacate nu m-am gandit sa fac poza si inainte ca sa se observe diferenta de culoare - dar cei care aveti Superb 3 stiti deja cum arata standard.

P.S. Am incercat sa elimin ledurile lanternei de tot, insa trebuie neaparat alimentate toate 3, daca deconectezi unul dintre ele nu se mai aprind nici celelalte 2. De aia le-am lasat pe alea 2 si l-am conectat si pe cel nou, dar in realitate cele galbene nu se mai vad deloc, fiind mult mai puternica lumina celui alb.

P.S.2 Celelalte doua leduri din portbagaj sunt culoare 4000k, Philips, 1W, cel pus de mine este Nichia, 5000k, 3W.

P.S.3 In poze pare mai alb decat celelalte doua (care par galbene, dar sunt albe) si toate par galbene deoarece e multa lumina de afara. Voi reveni cu o poza noaptea ca sa se vada clar rezultatul final. Cu ochiul liber insa nu se observa nicio mica diferenta de nuanta intre cele 3 leduri.

@75NOR Deci asta e varianta cu putina munca, dar de 20 de ori mai ieftin decat o lanterna de Kodiaq, cu acelasi rezultat final :D

@sebip poti vedea pozele, intrebai acum cateva zile parca daca am facut asta pana acum.

 

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

7.jpg

8.jpg

9.jpg

10.jpg

11.jpg

Modificat de RzzV
Link către comentariu

Bravo! Foarte tare bricolatul, mai ales ca ai obtinut modificarea dorita cu costuri minime! 

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

In weekend-ul asta prelungit, am trecut cateva cifre rotunde in istoricul masinutei, si anume pragul de 17000, 18000, 19000 si 20000 km. Nu am surprins toate momentele, decat pe cele de mai jos.

Pe scurt, traseul a fost Ploiesti - Plitvička Jezera + plimbari prin imprejurimi in zilele de duminica si luni, inclusiv pe litoralul croatilor, Zadar, Sibenik, etc, apoi inapoi la Ploiesti.

In total peste 3000km facuti de vineri pana aseara, 4 persoane, portbagajul plin pana la refuz (masina lasata de spate destul de tare, din pacate nu i-am facut nici macar o poza in tot sejurul, m-am concentrat pe ce aveam de vizitat :D).

La dus, Ploiesti - Rasnov - Sibiu - A1 - Nadlac - Szeged - Budapesta - Zagreb - Plitvička Jezera, medie de viteza 102km/h, mers cat de tare s-a putut, cu multe depasiri pana in 6000rpm dar fara sa risc permisul suspendat, prins un ambuteiaj de cativa km din cauza unui accident pe M5 in Ungaria, apoi coada mare, mers peste 10km bara la bara pe autostrada in Croatia, consum 8,2%.

Pe acolo am adunat km cu consumuri bune, 5-6%, iar la intoarcere in tara, pe acelasi traseu pe care m-am dus, acelasi portbagaj plin, aceleasi persoane, acelasi stil de mers, dar putin mai liber (a fost trafic destul de mult ieri, dar nu am prins niciun ambuteiaj), medie de viteza 108km/h si consum 7,2%.

Masina s-a comportat foarte bine, insa la incarcarea existenta, orice incercare de depasire in treapta 5 sau 6 poate fi considerata esuata, fara treapta 3 sau 4 nu are sens sa incerci o depasire. E diferenta destul de mare intre 2 persoane + bagaje si 4 persoane + portbagaj plin pana sus. Masina trage bine in treapta 3 chiar si asa, dar daca nu esti pregatit sa retrogradezi mereu ratezi multe depasiri ce pot fi facute in mod normal cand masina e goala si cu treapta 5.

Confortul oferit este foarte bun, am facut drumul si dus si intors dintr-o bucata, cu doar vreo 4 opriri pentru alimentare si putina destindere.

Din pacate, am avut parte si de un mic incident, de care mai mult a fost sperietura decat pagube. Undeva prin muntii Croatiei, se mergea in coloana, cu ~80-90km/h, cand de dupa o stanca sare o caprioara cu coarnele direct in usile dreapta ale celui din fata mea, i-a indoit ambele usi destul de bine si i-a speriat familia destul de mult. Am franat cu totii destul de brusc, caprioara a cazut pentru cateva secunde pe mijlocul drumului, iar in momentul in care am trecut pe langa ea (inca aveam ~30km/h, nu apucasem sa opresc), s-a ridicat si mi-a lovit cu corpul usa soferului si a fugit speriata inapoi in munti. Am avut noroc si nu a lasat decat o indoitura foarte superficiala care poate fi observata cu greu in anumite unghiuri in soare. Se rezolva cu PDR rapid, am avut noroc si nu a lasat nicio zgarietura, nimic. Imi era groaza cand am vazut ce pagube i-a produs celui din fata sa cobor si sa ma uit la usa mea. Bine ca nu a fost mai rau, deoarece pe cel din fata mea l-a si impins putin pe contrasens, si de acolo veneau masini cam la fel de tare si tot in coloana. Puteam sa o punem de un minunat accident cu totii acolo.

1.jpg

2.jpg

3.jpg

Modificat de RzzV
Link către comentariu
  • 1 month later...

Masinuta tocmai a trecut pe la prima revizie, 21500+ km la bord. S-au schimbat urmatoarele: filtru aer, filtru ulei, filtru polen, ulei VW OE, verificat baterie, faruri, facut update soft frana de mana electrica (actiune de service). Nu era niciun update soft aparut pentru motor si nici pentru unitatea media - mai bine, merg bine asa cum sunt acum ambele. :)

Pe langa toate cele de mai sus, am reclamat suspensia zgomotoasa la denivelari scurte si faptul ca atunci cand aprind farurile oscileaza turatia o clipa (asta nu cred ca e neaparat o problema, dar am zis sa o pun - sa ramana consemnat, in caz de probleme pe viitor, sa nu spuna ca nu am reclamat).

Rezolutiile au fost cam asa:

- gresat bucse cu vaselina speciala conform informarii de service pe care o aveau pentru acest tip de reclamatii (initial au zis ca nu s-a mai plans nimeni la Superb, decat la Octavia/Golf, dar pana la urma au gasit si pentru Superb informarea). Dupa ce am plecat cu masina din service, sunetele scoase de suspensie la denivelarile respective erau mult mai scazute in intensitate, deci ma declar multumit de rezultat.

- treaba cu turatia a ramas in pom, au verificat clapete, chestii, nimicuri, ideea e ca ei spun ca e normal ca atunci cand e o sarcina mare care apare brusc in circuit sa fluctueze o clipa turatia la ralanti (e drept, la cam toate masinile pe benzina am sesizat treaba asta, dar la diesel nu). Oricum nu e ceva deranjant, nu se simte nicio trepidatie sau ceva cand se intampla asta, doar daca ma uit la turometru vad ca se misca putin acul cand aprind faza scurta.

Uleiul era destul de negru, insa arata mult mai bine ca uleiul dupa 10-15k km la un diesel.

Costul reviziei: 950 lei, din care 440 lei au fost doar cei 5 litri de VW OE. Daca faceam schimbul cu Castrol la butoi asa cum am sfatuiau ei, costul total era ~800 lei. Destul de mult in plus pentru uleiul OE, insa am zis ca 100+ lei / an in plus nu e mare lucru pentru linistea mea si siguranta functionarii corecte a motorului in timp. Totusi, acelasi ulei VW OE luat de oriunde din alta parte decat reprezentantele Skoda/VW este ~55 lei litrul, nu 88 lei cu cat il vand ei. Dar asta e, masina e in garantie si nu accepta sa aduc piesele mele.

Pe toata durata operatiunilor efectuate am stat langa masina si am inspectat atent orice detaliu.

Masina se comporta bine in continuare, am mai adaugat ceva km si am trecut si pragul de 22k km weekend-ul acesta. La finalul saptamanii vom face petrecerea de 1 an de cand am intrat in posesia ei. :)

Modificat de RzzV
Link către comentariu

Turatia probabil iti oscileaza pentru ca becurile xenon in momentul aprinderii consuma mult curent, iar dupa se stabilizeaza si scade consumul sub un bec halogen.

Ai mai avut aceea trepidatie de care ziceai in momentul in care masina mergea in 2 cilindri?

Link către comentariu

Trepidatia aia se mai simte din cand in cand, dar nu asa puternic ca la inceput (pana in 10k km). Acum se simte rareori, in anumite conditii cand intr-adevar masina e undeva sub 1500rpm (inainte se simtea pana aproape de 2000rpm). Chestia e ca acum comuta repede inapoi in 4cyl, in perioada cand ma plangeam de asta comuta mult mai tarziu si de aia era mai accentuata problema. Nu stiu ce a influentat aparitia/disparitia fenomenului, dar ma bucur ca nu a continuat in ritmul ala si ca nu e ceva care sa se agraveze. Cand m-am dus la revizie nici macar putin nu se mai simtea si daca le mai ziceam si asta, ziceau ca sunt nebun. :))Si asa mecanicul a zis ca el nu aude nimic la suspensie (am facut proba de drum, tehnician + mecanic + eu). Tehnicianul a zis ca da, si el aude ceva si imi vor face treaba cu gresatul din informarea gasita. Au verificat bielete, toate bucsele...intr-adevar aratau bine, am vazut cu ochii mei. Daca nu insistam nu faceau nici asta.

Oricum urmaresc treaba in continuare, daca reapare si ma deranjeaza o sa ma plang de asta ca sa apara in istoric si sa nu o poata da la intors in caz de ceva. Pana atunci, pot sa zic ca motorul se comporta mai frumos de cand am mai tot adunat km - nu mai e asa rigid ca in primii 10-15k km.

Ieri am facut vreo 600km, cu o medie de 90km/h, peste 150km de autostrada mers..tare, si in rest dn cu mers tare si depasiri multe, consum 6,4%. Sunt foarte multumit de masina pana acum.

Modificat de RzzV
Link către comentariu
  • 1 month later...

Am ajuns si la 24000km weekendul asta si am mai facut cateva poze dupa o spalare si niste ceara aplicata apoi de mine.

Astazi s-a facut un an de cand am trecut la numerele definitive, am fost la un pas sa uit de rovinieta. Mi-am amintit printr-un miracol, fara sa ies cu masina din oras astazi :D

 

20171021_183252.jpg

20171021_183410.jpg

20171021_183422.jpg

20171021_183453.jpg

20171021_183515.jpg

20171021_183558.jpg

Link către comentariu

Pentru mine cel mai important lucru care ma intereseaza la ea este sa nu am probleme, sa nu apara defecte care sa necesite service si implicit timp pierdut. Cat timp masina merge cu minimum de servisare, adica o data pe an ulei / filtre si in rest benzina, este masina ideala pentru mine.

Pana acum din fericire nu am intampinat probleme si sper ca macar inca vreo 4-5 ani de acum incolo sa nu fie nevoie de altceva decat ulei, filtre si benzina. Prefer ca in timpul liber sa ma plimb, sa ma bucur de viata si de condus, nu sa stau prin service-uri.

Link către comentariu

;) Cu siguranta este valabil pentru toti posesorii de masini.

Skoda a cam dat lovitura cu acest Superb. In continuare iti admiram pozele reusite :)

 

Link către comentariu

Weekendul asta am ajuns pe la 25500km, am facut un drum lung, Ploiesti - Baia Mare si retur, masina plina, 5 persoane + portbagaj full - plin cu tot felul de bagaje grele si foarte grele, l-am umplut in asa hal incat mi-a luat ceva sa reusesc sa-l conving sa se inchida si au mai ramas cateva bagaje in masina, la pasagerii din spate.

Am vaga senzatie ca am depasit masa maxima autorizata, dar, important e cum s-a comportat masina, si anume foarte bine, singura nemultumire fiind pe treptele 5 si 6, unde motorul efectiv refuza sa urce in viteza cu trepte mai mari de 1-2km/h indiferent cat apasam pedala de acceleratie. (ma refer la viteze normale de croaziera de la care poti incepe depasiri, adica 70-80-90km/h, viteze de la care cand masina e goala pleaca bine si cu a5a si a6a) Tot drumul am facut depasiri numai in treapta 3 si uneori in 4. E prima data cand o incarc pana la refuz si prima data cand simt ca motorul asta nu e facut sa care toata casa dupa el, ci cel mult 5 oameni cu bagaje decente pentru un concediu eventual :)  (da, stiu, nu e masina de marfa si nu pentru asta o folosesc oricum, dar pot zice ca asta a fost un test).

In rest, in treapta 3 masina trage bine chiar si asa, am facut depasiri fara probleme destul de in scurt, iar la viteza urca la fel de bine, oricum nu am sarit limita de luat permisul pe autostrada si nici in rest, insa am tras la maxim de ea, pana in 6000rpm aproape la fiecare depasire. :D

Si inca o chestie, chiar si asa incarcata, pe serpentine si rampe sustinute unde urcam in ture si depaseam in continuu, uleiul nu a sarit de 109 grade. Se vede ca a scazut temperatura afara si nu mai urca spre 115 ca in vara la viteze mari.

Consumul: la dus 7,3%, iar la intors 8,2%, cel mai probabil la intors a fost mai mare pentru ca am mers foarte mare parte din drum pe vreme nasoala, ploaie, vant lateral.

Si doua poze reprezentative, am zis ca probabil e singura data pe perioada cat va ramane a mea cand o voi vedea asa incarcata, si sa nu ratez ocazia sa fac niste poze. Cineva chiar m-a intrebat daca am suspensie sport pe ea :))

1.jpg

2.jpg

Link către comentariu

@75NOR Circul undercover. :D Ma dau drept baiatu' cu PDG si cand colo umblu taras pe burta..

Imi pare rau ca nu te-am observat, dar nu-ti recunosc decat Superbul, nu si tancurile cu care te mai dai. Si telefonul nu l-am auzit atunci ca era in PhoneBox la incarcat pe silentios, neconectat la masina. :))

Modificat de RzzV
Link către comentariu
  • 1 month later...

Ieri am trecut pragul de 29k km. Pe 11 decembrie am stabilit o programare la Brady pentru verificare bucsaraie / suspensie din nou. De mai bine de 1 saptamana, la trecerea peste bumpere/denivelari cu viteze intre 5-15 km/h bucsaraia fata a inceput sa scartaie, exact ca la o masina cu sute de mii de km la bord la care nu s-a umblat niciodata la bucse.

E un lucru care ma deranjeaza cu adevarat, deoarece da senzatia ca urmeaza sa se rupa in curand cu totul. Daca trec peste denivelari cu peste 15-20km/h nu se aude nimic. Eu banuiesc ca are legatura cu bucsele pe care mi le-au gresat la revizie acum 2 luni si ceva, dupa vremea asta cu multa umezeala probabil s-a dus de tot vaselina respectiva si acum se aude cauciucul bucselor ca si cum ar fi invechit. Voi cere inlocuirea lor daca asta e problema - daca se greseaza din nou, cu siguranta va reaparea fenomenul.

In ultimele 5 zile am facut ceva plimbari prin Europa si masina in rest se comporta foarte bine, iar motorul urca fara probleme la 200+ km/h fara sa sara temperatura uleiului de 110 grade. Chiar si consumul dupa mers constant la viteze de ~180-200km/h este acceptabil. Dupa cateva sute de km cu o medie de viteza de 150km/h consumul indicat era de 8,8%, 2 persoane + bagaje.

In rest, nu a mai primit niciun tratament special, decat benzina si km la greu. La ultimele 5-6 plinuri am pus numai benzina de 98 Rompetrol, 99 Petrom si 100 OMV, am zis sa ii mai dau si din asta, insa motorul merge exact la fel. Nu am simtit nicio diferenta nici la accelerari, nici la sunetul motorului la ralanti, nici la viteze apropiate de viteza maxima constructiva. O sa mai fac 2-3 plinuri cu benzina din asta si apoi revin la cea de 95. Citisem undeva ca tsi-urile noi merg mai frumos, mai rotund si trag ceva mai bine cu benzina de 98/99/100, si desi am mai alimentat in trecut cu din asta, am zis sa incerc acum, ca poate la cateva mii de km facuti in cateva zile voi simti ceva, insa nu se simte nimic, dar absolut nimic diferit.

Pentru moderatori: vitezele de mai sus au fost atinse in conditii legale, nu la noi in tara!

Modificat de RzzV
Link către comentariu
On 12/4/2017 at 10:45 AM, RzzV said:

Ieri am trecut pragul de 29k km. Pe 11 decembrie am stabilit o programare la Brady pentru verificare bucsaraie / suspensie din nou. De mai bine de 1 saptamana, la trecerea peste bumpere/denivelari cu viteze intre 5-15 km/h bucsaraia fata a inceput sa scartaie, exact ca la o masina cu sute de mii de km la bord la care nu s-a umblat niciodata la bucse.

E un lucru care ma deranjeaza cu adevarat, deoarece da senzatia ca urmeaza sa se rupa in curand cu totul. Daca trec peste denivelari cu peste 15-20km/h nu se aude nimic. Eu banuiesc ca are legatura cu bucsele pe care mi le-au gresat la revizie acum 2 luni si ceva, dupa vremea asta cu multa umezeala probabil s-a dus de tot vaselina respectiva si acum se aude cauciucul bucselor ca si cum ar fi invechit. Voi cere inlocuirea lor daca asta e problema - daca se greseaza din nou, cu siguranta va reaparea fenomenul.

In ultimele 5 zile am facut ceva plimbari prin Europa si masina in rest se comporta foarte bine, iar motorul urca fara probleme la 200+ km/h fara sa sara temperatura uleiului de 110 grade. Chiar si consumul dupa mers constant la viteze de ~180-200km/h este acceptabil. Dupa cateva sute de km cu o medie de viteza de 150km/h consumul indicat era de 8,8%, 2 persoane + bagaje.

In rest, nu a mai primit niciun tratament special, decat benzina si km la greu. La ultimele 5-6 plinuri am pus numai benzina de 98 Rompetrol, 99 Petrom si 100 OMV, am zis sa ii mai dau si din asta, insa motorul merge exact la fel. Nu am simtit nicio diferenta nici la accelerari, nici la sunetul motorului la ralanti, nici la viteze apropiate de viteza maxima constructiva. O sa mai fac 2-3 plinuri cu benzina din asta si apoi revin la cea de 95. Citisem undeva ca tsi-urile noi merg mai frumos, mai rotund si trag ceva mai bine cu benzina de 98/99/100, si desi am mai alimentat in trecut cu din asta, am zis sa incerc acum, ca poate la cateva mii de km facuti in cateva zile voi simti ceva, insa nu se simte nimic, dar absolut nimic diferit.

Pentru moderatori: vitezele de mai sus au fost atinse in conditii legale, nu la noi in tara!

SI la mine a facut la fel fosta Octavia 3. Bucsele mari ,chiar daca au fost gresate si sus si jos , dupa cateva luni tot au inceput sa faca zgomote. Pe forumurile de afara am vazut ca problema a fost rezolvata cu schimbul bucselor mici + mari de la brate .

Imi poti spune daca la ultimul drum ai avut vreun consum de ulei ? Nu am ales Superb cu 1.4 TSI pentru ca imi era frica ca o manance ulei ca precedentele 1.4  fara ACT ( distributie tot pe curea).

Link către comentariu

@gabip voi cere inlocuirea bucselor, iti dai seama, sper sa nu ma cert prea mult cu ei.

Consum de ulei ...consuma foarte putin per total. Am facut 8k km de la revizie pana acum, iar uleiul este la jumatate intre min si max (era pe max la revizie). Avand in vedere ca am avut cateva drumuri lungi, mers la viteze mari (peste XXXXXXX/h) si turatii ridicate in depasiri (peste 4500-5000rpm), consumul de ulei mi se pare decent. Practic in ~20k km intre revizii daca nu o atac cu acceleratii puternice sau viteze excesive nu cred ca e nevoie sa completez deloc. In ritmul asta, probabil pana la urmatoarea revizie voi completa vreo 500ml-700ml. Dpmdv chiar si 1l/20-25k km e ok. Stiu ca vechile tsi-uri consumau ceva mai mult, cam 1l/10k km, insa nu toate. Am cateva cunostinte cu 1.4tsi care nu completeaza intre revizii.

Link către comentariu

Avand in vedere ca alt gen de discutii pe care le-am lansat aici sunt considerate in afara regulamentului si implicit postarile mi-au fost sterse nu-mi ramane decat sa apreciez ca postezi consecvent si consistent. Te urmaresc in continuare.

Masina ta e excelenta. Chiar si cu micile probleme tehnice care sunt convins ca le rezolvi in garantie sper pe viitor sa nu ai parte de surprize neplacute.

Ai ganduri de tuning vizual sau tehnic, ceva ? :unsure:

Link către comentariu

@kpk1 Daca ai scris ceva mai devreme si nu am apucat sa vad, imi poti scrie din nou in PM. Din pacate ma zgarie pe creieri scartaitul ala al suspensiei, mai naspa e ca azi dimineata de exemplu nu s-a manifestat deloc. Sper ca luni sa nu imi faca surprize si sa nu se auda sa ma creada oamenii nebun. Cred ca depinde de umezeala de afara. Cand e multa umezeala, se aude destul de mult.

Tuning vizual nu cred, desi initial imi propusesem sa ii pun fusta de Sportline sau tipsurile de 2.0tsi 280, dar intre timp am schimbat putin prioritatile si cred ca nu voi baga niciun ban in aspectul masinii, ci doar o voi intretine sa arate macar cum arata si cealalta dupa atatia ani. Tehnic, cel mai probabil va primi un soft care sa o duca spre 180-190cp, dar asta peste 1,5-2 ani, sa mai adun ceva km si sa ma asigur ca nu crapa ceva pe garantie pana atunci. Ca sa nu o pierd inutil.

Link către comentariu

Nu mai bine si inregistrezi sunetele in diferite impostaze cand rulezi cu masina si chiar daca nu mai face la vizita in service sa ai sa le prezinti totusi ceva ?

Prin softare la ce parametri vrei sa umbli ? Cresti cuplul sau cresti in ture acelasi cuplu ? Crezi ca duce turbina ?

Link către comentariu

Un soft stage 1 as vrea. Nu inteleg intrebarea, cum adica sa cresc în ture acelasi cuplu? Turbina sunt aproape sigur ca tine, singura mea temere ar fi legată de sistemul ACT. Dar ma voi documenta mai mult cand va veni vremea. Momentan vreau doar sa ma plimbe prin cât mai multe țări cu costuri minime: adică benzină, ulei, filtre si plăcute de frâna. 

Link către comentariu

Ma gandesc ca poate exista vreo posibilitate de mentinere a cuplului de 250 Nm si dincolo de pragul de 3500rpm (poate 4400 ?) caz in care motorul e destul de rar pus in supra-sarcina maxima insa stai mai aproape de zona rosie pentru calutii in plus.

Pe de alta parte un cuplu mai mare pana la 3500rpm e util in orice situatie, de la plecarea de la semafor pana pe autostrada, dar suprasolicita motorul continuu.

Care te-ar incanta ?

Link către comentariu

Evident ca daca as face-o, as alege varianta cu un cuplu marit de la ture joase, nu peste 3500-4000. Tocmai pentru a ajuta la viteze/turatii uzuale, cand vrei sa incepi o depasire sau mergi cu XXXX si apare un disperat din spate cu flash-uri, sa poti urca repede spre viteze mari fara sa retrogradezi. Supra solicita motorul doar daca apas tare pe acceleratie, altfel, e o utilizare normala fara uzuri in plus.

Dupa cum am zis si mai sus, singura temere a mea ar fi de sistemul ACT, nu cred ca motorul sau turbina au de suferit la o modificare stage 1 + utilizare normala a masinii (nu ma duc sa ma dau cu ea pe circuit).

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!