Jump to content

Moon White Superb MK3


RzzV

Postare recomandată

Ce vrei sa spui cu "cum reactioneaza cand pui mainile?" ? Nu inteleg intrebarea :D ..o fi de la oboseala

Link către comentariu

Scuze, nici eu nu am fost prea clar. Eram curios, atunci cand inchizi portbagajul, daca iti pui mainile dedesubt de el, se opreste la timp? Cat de sensibil e la un eventual obstacol care nu i`ar permite inchiderea? 

Link către comentariu

Se oprește! Doar ca trebui avut grija cu aceste opriri "spontane" sa nu forțeze motorașul pistoanele. Au un preț nesimțit de mare!

Link către comentariu

@sebip îmi imaginez ca sunt scumpe. Totuși în cartea mașinii scrie ca nu e problema, îl poți opri oricând cu mana și se oprește automat motorul, nu e o forțare pentru el. Acum, în practica,  nu știu cat de inteligent e și în ce măsură chiar e forțat.  Tind sa cred ca nu e o problema chiar dacă îl oprești cu mana când vrei.

Link către comentariu

De exemplu, eu is atent mai ales cand ma duc la spalatorie. Intodeauna trebuie sa le atrag atentia sa nu traga de haion ca se deschide electric! :D

Link către comentariu

Eu nu ma refeream la opririle intentionate, ma refeream la cat de sensibil este la opriri cauzate de obiecte/persoane care se interpun fara sa vrea. De exemplu este important daca ai un copil care se intampla sa nu fie atent, vine langa tine, tu nu`l observi si apesi butonul de inchidere portbagaj si il prinde intre hayon si bara. O sa radeti, dar se intampla, o clipa de neatentie si isi ia ala mic un hayon in cap.

Link către comentariu

@bZ1 o sa încerc sa pun mana sub el sa simulez cumva ce spui. Deși sincer tare îmi e ca dacă vine în cap unui copil, chiar dacă el se va opri după ce îl lovește,  tot cred ca îl pune jos. Pare destul de greu, dar nu am încercat sa vad cat de tare lovește înainte sa se oprească. 

Link către comentariu

@bZ1 acuma sa nu crezi ca dacă apeși pe butonul de închidere, haionul se închide cu viteza cu care îl închizi tu manual. Deci nu are nici putere și nici viteza de ghilotina. 

Printre altele unde era sa o mușc a fost într-o parcare subterana unde am parcat cu spatele la perete destul de aproape (ii mașina prea lunga :D pentru parcările din mall) și am deschis stand la volan portbagajul. Noroc ca a fost nevasta lângă sa oprească haionul! :D 

Link către comentariu

Si revin cu noi update-uri, unul placut si unul negativ. Din pacate, cineva nu a apreciat distanta fata de bara mea din spate si nici nu s-a obosit sa ma anunte ca a lovit-o, asa ca a plecat si s-a facut nevazut. Sa nu mai zic ca e loc in spatele ei sa treaca lejer 3 masini in paralel, probabil unul care a fost parcat pe langa si cand a iesit a luat cu botul in viraj bara. Cert e ca a fost o masina destul de mare, un SUV sau o duba ceva, ca a ajuns destul de sus. Rezultatul se vede in poza, se pare ca nici bara asta nu a fost cu noroc, ii trebuie o revopsire acum. Bine ca nu e crapata sau umflata pe undeva sa trebuiasca schimbata cu totul.

In tara in care traim se pare ca nu poti tine nici macar un an o masina neatinsa. Si lumea nu isi asuma greselile...

20170121_122743_resized.jpg

20170121_140018_resized.jpg

Modificat de RzzV
Link către comentariu

offf :( 

Nu e valurita cumva pe muchia orizontala catre capota portbagajului ?

Eu zic sa o speli mai intai si, daca ai noroc si nu e adanc, se rezola cu un polish ? Ca sa nu faci de-o fransiza...

Link către comentariu

Sincer nu mi s-a parut valurita, dar uitandu-ma din nou la poza, asa imi pare si mie acum. Poate o spal maine seara, ca joi dimineata am programare la constatare. Doar cu polish sigur nu merge, in partea de sus a ajuns la negru plasticul, deci nu exista cale de intoarcere.

P.S. Am casco fara fransiza, nu platesc nimic, dar preferam cine a lovit-o sa zica, nu sa-mi maresc eu polita anul viitor..

Link către comentariu

Din pacate muchia superioara a barei este strivita ... Pentru o lucrare profi ar trebui inlocuita toata coaja, nu cred ca iese bine muchia din chit.

Modificat de vdragos
Link către comentariu

O sa o spal și o sa vad. Evident ca dacă ce îmi propun ei nu iese perfect nu voi accepta. Deși la Octavia am avut capota îndoită fix pe muchia din mijloc de la un fier si a fost reparata perfect, fără înlocuire. Nu observi niciun val sau discontinuitate în linia ei.

Modificat de RzzV
Link către comentariu

Din pacate nu am avut timp sa o spal inainte de constatare, dar nu e problema. Azi dimineata am fost si am primit rezolutia de la CASCO: inlocuire bara spate.

Bara este crapata in zona de "incarcare" a portbagajului, unde unii isi pun folii sau benzi cromate pentru a proteja zgarieturile cand pui/iei obiecte din portbagaj. Pe 1 februarie este programata la service, urmeaza sa fie desfacut si daca se constata si pe sub ea ceva stricat, se face reconstatare (cel mai probabil, din cate am inteles, mai sunt cleme rupte sau altceva pe interior, la modul in care a fost impinsa inspre interior). Sper totusi sa nu dureze mai mult de 2-3 zile cu totul, nu-mi place sa stiu ca am masina in service.

Cu "ocazia" asta am cerut si preturi pentru upgrade la bara spate de Sportline. Bara si difuzorul sunt aceleasi cu cele standard, doar ca Sportline are si cele 3 bucati de crom de pe difuzor, care surpriza, costa 700+ lei bucata. Un total de ~2150 lei toate 3. Deci nu, nu voi face upgrade la look-ul de Sportline dand 2150 lei pe 3 bucati de crom.

Link către comentariu

Ii super ca au acceptat inlocuire. Si in cazul tau nu ar trebui sa dureze mult. Ei pot pregati si vopsi bara noua si sa iti faca programare doar pentru montaj si eventuala reconstatare.

Link către comentariu

Desigur, dar au refuzat sa pregateasca/vopseasca bara inainte sa aiba acceptul de plata, iar acceptul de plata trebuie dat dupa reconstatare, daca e cazul. E ca un cerc vicios, dar sper sa nu tina mai mult de 3 zile :) Oricum au zis ca se misca repede, sa nu-mi fac griji, dar ei nu pot vopsi bara inainte si sa riste apoi sa nu primeasca acceptul de plata.

Adevarul e ca inspectorul de daune a observat ca sunt zone unde pare crapata bara, eu as fi zis ca e doar harjaita. El a apasat pe ea sa vada daca se cracaneaza, si intr-adevar, se cracaneaza. Deci numai buna de schimbat. Daca aia originala nu a fost cu noroc si nici asta, poate a treia bara va fi cu noroc.

Link către comentariu

Naspa! :D. In ideea ca ei au hartia cu inlocuirea aprobata. Deci evident ca asta va fi platita. Dar asta ii viata...

Link către comentariu

Si 3 poze din dimineata asta, ieri la prima ora am lasat masina in service, pana dupa amiaza aveam noua bara montata pe masina. Arata din nou ca inainte.

In poza din fata se poate observa abureala farurilor care a aparut iar in dimineata asta, dupa ce ieri masina a fost spalata, azi noapte a ajuns pe la -9 grade, iar dupa ce am mers cu farurile aprinse dimineata (la -7 grade), la finalul drumului farurile aratau asa (aburite in partea de jos). Partea buna e ca se dezaburesc intr-o ora.

20170202_100513_resized.jpg

20170202_100553_resized.jpg

20170202_100815_resized.jpg

Link către comentariu

Astept sa ai asfaltul uscat sub talpa si sa ne povestesti despre reprize mai ales ca ai trecut de rodaj.

Cum ti se pare reprizele cu masina incarcata 3-4 persoane si bagaj ?

In ce zona de turatie simti cuplul mai bine ? Exista viata si dupa 4000rpm ? :)

Link către comentariu

Pot sa zic ca am facut ceva reprize in zilele cand am prins asfalt uscat, in special pe DN1. Dar nu am inca drumuri lungi facute cu masina plina ca sa-mi dau seama.

Cu 2 persoane in masina mi se pare ca se misca foarte bine, eu unul eram convins ca va fi un mic downgrade de la cealalta masina, dar nu e deloc asa, insa nici un upgrade nu pot sa zic ca e (desi are mai multi cai).

Cuplul se simte pe o plaja mare de turatii, as zice ca se simte similar pe toata plaja 2200-5000rpm. Dar trage bine chiar de la 1500+ rpm, cel putin pe treptele 2 si 3. La viteze de peste 80km/h, daca vrei sa pleci cu a5a sau a6a intr-o depasire clar nu e ce trebuie. Trebuie retrogradat cel putin in treapta 4, desi eu prefer treapta 3 pentru ca ofera o acceleratie foarte rapida pana peste 120km/h, zona in care chiar ai nevoie la depasiri sa zic.

Dupa ce se mai incalzeste vremea probabil voi face si cateva drumuri cu masina cu 4 sau 5 oameni in ea si pe serpentine, acolo sunt curios cum se descurca, tdi-ul cel putin ma multumea pe urcare cu masina plina, se simtea cuplul. Cu 2 persoane pe serpentine si pe urcare mi se pare foarte potenta, nu simt lipsa de cuplu/putere. Evident, nu comparam cu masini de 200 de cai sau cu masini de curse la care unii se raporteaza cand intreaba despre acest motor.

Aseara am mai facut un plin, dupa 575km facuti cu medie de 34km/h (am facut cam 50%-50% urban si extraurban si acul rezervorului era la jumatate), consumul pe bord era 7,5%, iar la pompa a iesit 7,8%. Diferenta, din nou, vine mai mult ca sigur din incalzirea auxiliara pe care am folosit-o dimineata.

Modificat de RzzV
Link către comentariu

Impresiile tale sunt absolut ok si normale.

Ca sa pleci intr-o depasire de la 80km/h in 5-a sau 6-a si "sa plece" iti trebuie cuplul unui V8 de >4000cmc, sa fim seriosi.

DSG imi schimba in 4, sau chiar 3(in S), la depasirile din scurt la 80km/h, deci e absolut ok.

La ce rulaj ai ajuns ?

Modificat de 75NOR
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!