Jump to content

Sistemul de lumini Superb 3


RzzV
 Share

Postare recomandată

Nu stiu. O sa ma uit diseara sa vad care este si iti zic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Firul mai gros iese direct din lampa

m8aSW0g.jpg

 

Si se duce

 

9shf6yA.jpg

 

c6cfACv.jpg

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Interesant. Nu imi dau seama f bine din poze daca intra in vreo alta mufa sau se pierde pe acolo, dar mi-am facut o idee si o sa ma uit atent la mine sa vad cum ar veni.

Multumesc pentru poze @_ionut. In weekend sper sa am timp si poate comand saptamana viitoare lampile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...
On 10/24/2016 at 1:29 PM, nsm said:

Nici eu nu am lumini spate la picioare pe ambition. Cand am comandat masina scria clar ca sunt lumini la picioare doar fata. 

In schimbla scurt timp dupa ce am ridicta masina pe 25 sep 2015, am vazut expus un S3 Combi Ambition cu lumini la picioare in spate. Mentionez ca avea aceeasi tapiserie si culoare exterioara ca a mea. Deci e ceva ciudat cu luminile astea... Ma oftica faptul ca la S2 aveam si la S3 nu am. Idem ma oftica si oglinda retroviz interioara care nu mai este auto

Salutare!

Acum 4 zile mi-a venit masina.

Eu o am pe varianta ambition cu alcantara si sunset si am lumini atat in fata cat si la picioare in spate.
Nu stiu unde a fost asamblata...insa eu am luat masina de la Brady Bucuresti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Eu am luat masina Luni si nu am lumini la picioare spate.

Nu mai inteleg nimic

Modificat de dialog_oo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este locul sa discutam asta aici dar in principiu masina o configureaza cumparatorul si fiecare optiune are un cod - inclusiv optiunile care nu apar in configurator au acel cod. Daca ai comandat masina cu lumini si in spate si nu a venit cu ele trebuie sa faci scandal celui care ti-a vindut-o. Daca nu ai intrebat si ai presupus ca va avea, atunci e problema ta - care se poate rezolva relativ ieftin (2-300 de lei) - sub rezerva anularii garantiei. 

Si eu am descoperit la Seat ca nu are lumini in spate - eu am luat-o gata configurata dar oricum pot trai cu asta. La Touran nu am avut deloc si i-am pus cind a iesit din garantie dar e o chestie pur mentala, in realitate nu folosesc la nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • kthor changed the title to Sistemul de lumini Superb 3

Problema e ca nu exista nicio optiune sa iti pui lumini spate la picioare. La mine în lista cu opțiunile standard scrie lumini picioare, nu scrie doar fata sau doar spate. Iar unele vin cu lumini și fata si spate, altele nu.

Oricum eu mi le-am luat singur si mi le-am pus si in spate. Pentru 100 lei...am renuntat sa ii bat la cap ca masina a venit fără lumini la picioare în spate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La ce ajuta aceste lumini, eu am fata-spate si sunt useless.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oferă un anume ambient în interior noaptea, inclusiv în timp ce conduci, eu le-am pus sa se aprinda cam la 20% intensitate cand am farurile aprinse si imi da o senzație de atmosfera..calda si eleganta in acelasi timp, alături de luminile din manere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oh well cred ca asta e subiectiv, pe mine chiar ma deranjeaza noaptea si as vrea sa fie stinse, doar ca trebuie sa termin de citit manualul. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

@ RzzV

Salut. La un momentat dat spuneai ca : " ... Momentan am pus leduri chinezesti pentru proba si sunt ok, lumina cica ar fi ~5000k, dar nu-mi place ca daca las plafoniera pe pozitia in care se aprind becurile cand descui masina sau deschid usa, chiar si dupa incuiere, ramane un curent rezidual in circuit si licare ff usor ledurile. La picioare am pus Philips W5W 4000K 1W, in forma de bec normal, si alea se comporta ok, deci voi lua si pentru plafoniere din alea pentru a scapa de problema asta. "

Pe un alt topic spuneai ca, intre timp, ai inlocuit cu LED Philips W5W 4000 K 1 W si plafonierele fata / spate. Intrebare : ai scapat definitiv de acea licarile ff usoara a ledurilor - adica este bezna totala in plafoniere dupa incuierea masinii, sau .... nu ? Mai exact : LED Philips W5W 4000 K 1 W licare sau nu ?

Multumesc.

Inca o precizare : am montat aseara in plafoniere LED Neolux W5W 6000K 0.5 W insa ... surpriza : licare usor. Chiar daca Neolux este marca Osram si sunt comercializate de Osram, probabil ca amanuntul Made in Taiwan este de vina.

Mutate in portbagaj, sau la lumini picioare fata sau in luminile din usi - partea de jos ... nici-o problema. Nici-o licarire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Neolux alea de 6000k sunt prea albastre pentru gusturile mele, nu se vor potrivi daca pui impreuna cu Philips 4000k.

Cele de la Philips de 1W de care spuneam eu nu licare ca celelalte, insa nici ele nu se sting complet decat daca comutatoarele plafonierelor sunt pe oprit. Daca sunt lasate sa porneasca la deschiderea usilor, ele raman aprinse cam la 1% intensitate, poate si mai putin, si se sting dupa ce incui masina. Ziua nu se vad, seara pare ca raman asa niste lumini foarte fine, ambientale, care se sting la incuierea masinii sau la punerea contactului pt a porni motorul. Asta mi s-a parut a fi solutia ideala pentru problema licaritului altor leduri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ RzzV

Am inteles. Am observat gusturile tale in materie de K, la LED-uri. Personal, imi plac mai mult cele de 6000K.

Philips-urile o sa le montez pe seara. Am tot sperat ca sunt varianta perfecta si nu or sa mai licare / ramana aprins, chiar si 1%.

Scuze de intrebare, poate stupida : care buton, din cele 4 de la plafoniera fata ( conform pozei tale ), il apesi sau nu, astfel incat plafonierele sa fie pe ... oprit ?

Imi poti spune de unde ai luat lampile pentru lumina picioare, in spate, cu 100 lei ? Amandoua ? Sunt LED ? Ai ceva poze cu ele si firele / mufele aferente, inainte sa le montezi ? S-au montat / mufat greu ? As vrea sa le montez si eu. Subscriu parerii tale ca : "Oferă un anume ambient în interior noaptea, inclusiv în timp ce conduci ... da o senzație de atmosfera calda si eleganta in acelasi timp, alături de luminile din manere".

 

20161023_111155_jpg_5071cd0607138ed2adfd99afc9ed4014.jpg

Modificat de NEC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut @NEC,

1. Ai butonul care simbolizeaza o masina cu usa deschisa, de pe el faci sa se aprinda sau nu luminile, in momentul in care deschizi usa sau scoti cheia din contact.

2. Ledurile le-am cumparat de pe Ebay, din China, ajung in aprox 3-4 saptamani. Eu sunt foarte multumit de ele, nu licare, nu raman aprinse, nu-mi dau erori si dau o lumina alba fara tente albastre

http://www.ebay.com/itm/20X-Canbus-T10-194-168-W5W-5730-8-LED-SMD-White-Car-Side-Wedge-Light-Lamp-Bulb-H-/401367708420?epid=26005592511&hash=item5d73613304:g:RJsAAOSwlmxZbJkx&vxp=mtr

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 13.10.2017 at 2:41 PM, NEC said:

Scuze de intrebare, poate stupida : care buton, din cele 4 de la plafoniera fata ( conform pozei tale ), il apesi sau nu, astfel incat plafonierele sa fie pe ... oprit ?

I20161023_111155_jpg_5071cd0607138ed2adfd99afc9ed4014.jpg

Intrebarea asta e la misto ? Pentru contor posturi pe forum ? Sau pentru trollaj ? 

Considera asta un avertisment verbal. Urmatoarele faze asemanatoare se sanctioneaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am o Superb 3 MY2018 , cu Xenon si Smart Light Assist (Intrebarea mea se refera ignorand Smart Light Assist ; pe faza scurta simplu , nu "smart". ).

 

Are cineva o procedura sau poate sa-mi indice o documentatie cat de cat mai exact despre cum trebuie sa fie reglate/bata farurile ? 

 

Cand am luat masina (cam acum o luna) in prima seara m-au blitz-uit cam 30% din cei de pe sensul opus (faza scurta).

Am mers la reprezentanta , unde "sigur , se rezolva, nu se poate sa nu fie ok farurile din fabrica", dar mi-au reglat farurile in 5 minute. Evident nu am fost de fata.

Acum mie mi se pare ca bat mult prea scurt ,  in sensul ca noaptea cu faza scurta nu ma simt de loc confortabil la 70 Km/h. Ochiometric pe drum cred ca bat la 20m, cu lobul stang exagerat de scurt fata de cel drept .

Pe faruri exista cate un inbus pt reglaj vertical unul pentru reglaj orizontal. Pe far scrie 1% ECE ONLY, si deci ma astept ca din inbus sa reglez 1cm la 1m.

Dar fiind xenon ezit, nu stiu cat e mecanic si cat e soft din acest reglaj.

La reprezentanta - ma deranjeaza ca nu vad ce fac si nu pot sa stiu daca chiar se uita intr-un tabel pt reglaj. In cazul meu cel putin sunt aproape convins sa le-a pus sa bata mai jos ca "sa fie".

S-a lovit cineva de aceasta problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

avand xenon, reglajul corect se face combinat, tester + regloscop mecanic. Acel 1% se introduce in reglajul aparatului de reglat farurile. Daca aparatul este corect calibrat, trebuie sa fie bun reglajul. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@mihai_mva: asta ca "de fabrica nu au cum sa fie dereglate" e o placa zgariata de patefon pe care o tot servesc service-urile...proaste.

In cazul meu, 2 Superb noi, ambele au venit cu farurile prea jos. Exista metode DYI de reglat farurile (pus la perete, etc), dar nu-ti recomand.

Ce poti face: mergi la o statie ITP in care ai incredere. Pui masina la aparatul de reglat faruri, aparatul la 20cm distanta de far. Se introduce acel 1% in aparat. Faza scurta trebuie sa bata pe linia punctata din interiorul aparatului. Dar, atentie sa fie ok aparatul de reglat faruri - nu vreo prabusitura, aparatul sa fie pe drept (se verifica cu bula de nivel a aparatului). Sub nicio forma nu umbli la altceva decat la reglaj sus/jos si doar daca plaja de abatere e mica. Daca bat aiurea fata de linia aia punctata din aparat, atunci trebuie si tester pentru reglaj mai amplu - deci reprezentanta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@andrei_221. Multumesc de raspuns.

Pentru un reglaj corect trebuie sa merg musai la reprezentanta sau orice service echipat poate sa-l faca? 

Intreb pentru ca daca la reglaj trebuie facut si din tester imi e sa nu pierd garantia la masina.

Sunt destul de dezamagit de reprezentante (cel putin din TM) . Cea de unde am cumparat masina mi-a livrat-o cu farurile batand prea sus, revenind (cred ca) le-au reglat exagerat de jos, iar la cealalta a fost un prieten cu un VW Golf pentru o banala zgarietura de masina pe CASCO si l-au amanat si mintit in mod repetat , i-au lasat componente nemontate sau montate gresit resturi de suruburi in masina, etc ... 

Poate sunt eu mai paranoic cu farurile astea dar unul din motivele pentru care mi-am cumparat masina noua a fost sa am niste faruri ca lumea cu care sa merg noaptea in conditii de siguranta.

Modificat de mihai_mva
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@75NOR. Merici de raspuns, e clar ce am de facut.:) ochiometric eu ar trebuie sa fiu in categoria "usor mai jos"

Scuze, abia acum am vazut raspunsul :huh: sau a aparut in timp ce eu scriam... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@mihai_mva stiu ca e sansa mica..dar asigura-te ca nu ai setat farurile pentru mers in UK. Ai aceasta optiune din meniu si daca e asa oricat le-ai regla tot vor orbi. Plus ca vezi si foarte prost neiluminandu-ti partea dreapta a drumului. Eu am plecat cu ele reglate pt uk..asta in primele zile in care descopeream meniul..

Modificat de _ionut
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@_ionut : merci de sugestie, dar sigur nu . Stiu optiunea si e setata pe circulat pe dreapta.

Voi urma sfatul lui 75NOR si voi cauta un ITP cu aparat, macar sa vad cum stau . 

In functie de ce masor acolo vad ce fac mai departe.  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gorillaz_Doktor

Farurile vin reglate ingrozitor de jos (25-30 m pe dreapta). Pe drumuri nationale, noaptea, spre limita superioara a vitezei legale practic calatoresti in necunoscut. De mai multe ori am evitat in ultimul moment sau franat violent pentru carute, biciclisti sau pietoni fara materiale reflectorizante. La farurile "clasice", aveai raze de lumina "reziduale" care luminau mai departe si puteai distinge siluete/obstacole. La cele cu xenon razele sunt bine filtrate iar dincolo de limita de lumina este bezna total. Farul din dreapta l-am inaltat. Nu mult, dar suficient incat sa ma simt mai in siguranta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Gorillaz_Doktor: de ce nu mergi la Avia Pantelimon sa ti le regleze ? Sunt ok oamenii pe asa ceva, am avut experiente bune cu ei cand stateam in B

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!