Jump to content

Check engine


MRP
 Share

Postare recomandată

salut prieteni de suferinta! am  o problema cu fabia 2,1.2 +GPL. pe gaz merge brici.daca trec pe benzina,incepe sa imi blincane check engine si nu mai poate fi accelerata...si nu mai merge bine deloc.opresc motor,pornesc ,trece pe gaz si merge bine. dupa scanare,a aparut ceva ce este in poza de jos. as vrea sa stiu la ce si dupa ce ma uit.multumesc.

-daca a mai fost postat,poate-l muta cineva unde trebuie si imi cer scuze dar nu am gasit.ms

20160914_213711.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai ales ca ai GPL....bobina de inductie!
Verifica si bujiile si fisele de buji!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu te supara dar nu cred ca ai citi bine: pe GPL merge brici.daca era bobina,mergea prost si pe gpl.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU ma supar, incerc sa-ti dau solutii la ce sa te uiti/verifici....si mie pe GPL imi mergea bine dar se mai aprindea (si ramanea aprins) din cand in cand Check Engine, iar pe benzina ori de cate ori o treceam palpaia Check Engine, am mers pe zeama pana a iesit fum de sub capota, se inrosise catalizatotul, abia atunci mi-am amitit ce-mi recomandase mecanicul de la GPL, sa schimb bobina si fisele, ca bujiile erau noi BERU pe iridium.....cum le-am schimbat, NU am mai avut probleme.
Filtul de benzina l-ai schimbat?

Modificat de mariuscbn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

schimbat bujii,filtru benzina.bujii nkg sau asa ceva ,speciale de gpl

ar fi o idee sa schimb bobinele intre ele sa vad daca se schimba si eroarea.

Modificat de MRP
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NGK sunt cele mai bune indiscutabil, iar astea cu iridium (pentru GPL) au de doua ori durata de viata, le schimbi la 60.000km...daca te respecti!

Pei n'am decat sa iti urez bafta si asteptam sa ne ti la curent cu rezolvarea....multi omit sa o faca!
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

maine schimb bobinele intre ele si sigur scriu ce rezolv.ms cat priveste bujiile,am mers cu cele originale cam 100.000km .si cred ca mai mergeau... :) din care 70.000 pe gaz

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta-i vorba Romanului..."lasa mah ca merge si asa".
Tatut...suntem prea saraci sa ne cumparam lucruri ieftine si proaste, avem fiecare cate un cotet, sa-l intretinem ca la carte ca el ne cara pe noi, familile noastre si pe pasagerii din ele.

PS: Eu daca NU schimbam bujiile....NU aflam ca am 4 bujii de 3 feluri pe cotetul meu, aveam o salata de bujii.
Acum stau linistit 60.000km...(am optat pe Beru ca erau mai ieftine ca am vrut sa vad daca de acolo era buba....cu prima ocazie trec pe NGK)
 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu sunt de principiu ca "merge si asa"...niciodata nu am fost. era doar o constatare despre bujii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intuiesc ca ai mers excesiv pe GPL, ceea ce a dus la aparitia unor probleme pe partea de injectie benzina. Trebuie verificat injectorul de pe cilindrul 2.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi pare rau sa aud asta, raman abonat aici si te urmaresc cu interes....un mecanic bun poate te rezolva si ii da de cap.
Instalatorul GPL ce zice, ai fost pe la el, poate iti da ala o solutie de investigare?!
 

Modificat de mariuscbn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si-a schimbat cilindrul dupa ce ai schimbat bobinele intre ele? Daca e sa fie una dusa recomandat e sa le schimbi pe toate deodata.

Modificat de SacreDro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am gresit-bobine schimbate intre ele ,aceeasi eroare tot pe cilindrul 2. acum ramane sa schimb injectoarele intre ele. o fi greu?

carmina-intuiesti bine

mariuscbn-ce treaba are gplistul? daca ajung la el si imi spune ca merge bine pe gaz? in alta ordine de idei,montajul gpl este facut la vernesti....

sacre-duo : daca ar fi o bobina dusa,ar mai merge bine pe gaz?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

schimba injectoarele intre ele - pare ca de acolo este problema. Daca e o bobina stricata, nu merge bine nici pe GPL.

Daca dupa permutarea injectoarelor, eroarea ramane pe aceelasi cilindru, trebuie verificat cablajul de la injector la ECU

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa voi face.desi...la bujii si partea aia de sus cu firele de la bobine,nu a umblat nimeni de cand am luat masina (2008)...dar cine stie...stau pe motorul incins...va tin la curent.ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bujii, bobinele sau injectoarele pentru eroarea aparuta, ti-am dat un sfat nu ti-am dat in cap.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 9/19/2016 at 8:50 AM, MRP said:

 o fi greu?

 

 

Desfiletezi cele doua suruburi care fixeaza rampa injectoarelor (6), scoti furtunul de alimentare (5), dupa care tragi de rampa injectoarelor.

http://workshop-manuals.com/skoda/fabia-mk2/drive_unit/1.2/47_kw;_1.2/51_kw_engine/mixture_preparation_system_electronic_inj.gas/fuel_injection_system/removing_and_installing_parts_of_the_injection_system/

Demontarea injectorului de pe rampa: scoti siguranta din imagine.

sopfeh.jpg

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multam.acum am vazut dar am schimbat injectoarele mai devreme,inainte sa vad msg tau,carmina.

in alta ordine de idei,injectorul de la cil.2 era umed iar celelalte doua erau uscate. am uitat sa fac poza.azi merg cu masina numai pe benzina si vedem ce se intimpla.

daca eroare pewrsista tot pe 2,mai ramane sa schimb buijiile intre ele desi sunt noi...oare chiar asa ghinionist sa fiu? 

Modificat de MRP
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • kthor changed the title to Check engine

Era umed doar in varf sau in intregime? E posibil sa ai nevoie si de o-ringurile de etansare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

doar varful pe unde scoate el benzina 

in urma schimbarii injectoarelor,intre ele,eroarea a trecut pe cil 1....unde sau cum sa incerc sa-l curat?

Modificat de MRP
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vad ca esti din Bucuresti... e un Turc de pe Str. cutitul de Argint ala e tata injectoarelor la el le poti verifica si curata!
 

 

Modificat de mariuscbn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Ma intereseaza si pe mine. Mie imi da eroare pe cilindrul 1. Spune-mi daca ai rezolvat si unde.

Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat, doar ca am aflat singur ca e injectorul. Incepe prin a schimba bobina cu aia de la cil.2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!