Jump to content

Injectoare 2.0 TDI CR


Dolfin
 Share

Postare recomandată

NU este calculatorul masinii, cel care a facut diagnoza zice sa caut "Ori injectoare, ori ax came, compresie etc".

Poate de la ax cu came sa nu vada injectoarele? 

Sau daca e din compresie vreun piston dus ?

Merita sa desfac si sa repar sau sa iau alt motor?

Nu gasesc pe nimeni capabil sa gaseasca ce e.

Cel care a testat injectoarele prajite a zis ca au suferit o temperatura foarte mare in varful lor.

Modificat de LoliSor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ecu - ax came - compresie ….bajbaiala se intinde pe o plaja prea mare .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata, bujii incandescente topite... compresie slaba , am gasit meserias bun.

Sa vad cat ma costa schimbarea motorului. 

Am gasit cu 3500 motor plus ce mai trebuie, oare merita sa fac?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As zice ca merita sa nu te uiti dupa cel mai ieftin, dar oricum e loterie cu piesele SH ... poti sa ai noroc sau nu, doar ca afli de abia dupa ce il montezi (mai ales ca nu ii faci nici o inspectie/test inainte). 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

omul cu sh e vecin cu mine, zice ca mai toata lumea ca e ok, multi recomanda piese bune la el

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

17 hours ago, LoliSor said:

Gata, bujii incandescente topite... compresie slaba , am gasit meserias bun.

Sa vad cat ma costa schimbarea motorului. 

Am gasit cu 3500 motor plus ce mai trebuie, oare merita sa fac?

2-3000lei e manopera pentru schimb motor. Te ajunge 10-12mii lei toata treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Tot urmărind parametrii la motor mi-a sărit în ochi un injector care deja a urcat la 1.62, a stat pe la 0.8, apoi 1.2. La mers nu simt diferențe, regenerare își face pe la 400 km, țevile sunt curate. Azi la semafor parcă simțeam un ușor tremurat, până acum nu am simțit. Cum ar trebui să procedez, duc injectoarele la făcut, schimb doar injectorul 3, schimb șaibele. Șpan nu am în filtru, nici la regulator pe pompă, mai verific mâine încă odată.

IMG_20240903_211517.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Test de compresie si apoi injector nou daca saiba de foc e ok .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,după ce am urmărit o vreme valorile injectoarelor am observat la un moment dat ca am o diferenta destul de mare pe injectorul 3,as vrea sa va cer si eu o parere.mulțumesc anticipat!

IMG_2962.jpeg

Modificat de Rares007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut, la un motor cbdc merg puse injectoare de cbab/ cbbb? Am o mașină care are injectoarele duse, am găsit de cbbb dar nu sunt sigur dacă merg puse.

Mulțumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, sunt la fel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Salut băieți. Am o problemă la un A3 2.0 TDI CFFB. De când a dat să zic așa puțin frigul, motorul a început să aibă un țăcănit metalic, ca de pompă de înalte sau injectoare, de la 2200rpm până pe la 3200, ceva de genul. Dar se auzea doar în accelerare ușoară, dacă băgam piciorul în ea, dispărea sunetul. Dar când se încălzea puțin motorul, sunetul dispărea. Am verificat regulatorul de presiune, era curat. Am verificat filtrul de motorină, era curat. Un mecanic a zis ca sunt injectoarele, le-am dat jos și le-am trimis la Zalău iar cei de acolo le-au rectificat. Le-am montat înapoi pe mașină iar acum sunetul e mai pronunțat, și se aude și la cald și la rece. Ce ar putea fi? Este posibil să fie și din tacheți? Mersi anticipat și drumuri bune tuturor. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

9 hours ago, octa96 said:

Le-am montat înapoi pe mașină iar acum sunetul e mai pronunțat

Asta e confirmarea ca problema era la injector/injectoare.

NU se repara.

Pune injectoare noi sau sh (fara “reparatii”) cu terminatie Q

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare, am un CFGB din 2011, si am dus injectoarele la cineva sa le reconditioneze, aveam valoare mare de +2.4 pe inj 3 la relanti la cald. Le-am dus la tipul asta, le-a verificat si mi-a spus ca au debitele mici si le poate regla. Acum am luat masina si la relanti am valori relativ ok, 0.3 pana in 0.6 la cald, mi-a scazut si consumul instant la 0.3 fata de 0.5.

Dar acum parca e o usoara trepidatie in scaun, parca intrerupe putin la relanti.
Problema mai mare e ca acum in mers cu pilotul, inj 1 ajunge si la 2.4.

Am vorbit cu el si mi-a zis ca el le-a reglat, ca la relanti e ok, in mers 'nu stie cat ar trebui sa fie'. 

A facut treaba de mantuiala sau injectorul e cu probleme ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune inj noi sau SH (codul actual) fara “reglaje”

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, ar fi o solutie, dar ce fac daca si alea ar fi cu probleme ? ca sunt sansele destul de mari

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sansele sunt mici ,doar astea doua variante ai .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   1 membru

    • EduardF
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!