Jump to content

Golf 6 Variant Match 2.0 TDI 140 cp


andrey63

Postare recomandată

Dupa ce am vandut Passat-ul B6, mi-am dorit foarte mult un Golf 6 Variant, neaparat modelul Match si de preferat cu motorul 2.0 TDI.

Cum nu am avut incredere sa cumpar din tara sau ce parea ok nu era 100% ce voiam, am adus-o personal din Germania saptamana aceasta. Masina este inmatriculata prima data in Ianuarie 2013, cand am cumparat-o avea aprox. 181.700 km. iar dupa drumul de aprox 1500 de km are acum in jur de 183.200 km.

Desi pot parea multi km, masina are toate reviziile la reprezentanta VW si merge si arata impecabil. Raman la parerea ca 200.000 km pe autostrazile din Germania sunt echivalenti cu 50.000-70.000 pe "superbele" drumuri ale patriei noastre.. (mi-e si mila sa merg cu ea pe gropile, denivelarile si praful aferente, nu a vazut saracuta pana acum din astea si nu e obisnuita :)...)

2ut5ag7.jpg

23wlao1.jpg

20jl37m.jpg

2qjyr9h.jpg

2508shd.jpg

30t46de.jpg

1zxnuaw.jpg

vq7cz9.jpg

2udxn45.jpg

b8tkiw.jpg

15qce3a.jpg

 

Modificat de andrey63
Link către comentariu

Merci ;) 

Nu stiu la cati km se schimba distributia la motorul asta conform producator... Stiu ca la unele motoare se schimba la 180.000, iar la altele la 210.000.. Aveti idee cum se poate afla exact ?

Modificat de andrey63
Link către comentariu

La modelele fabricate incepand cu 06.2010 distributia se schimba la 210.000km conform cartii de service.  Asa apare si la mine in cartea de service si asa o sa o schimb.

Link către comentariu

Fa o poza cu distanta de la roata la aripa fata/spate si spune-ne ce diferenta  exista, si de abia apoi o sa-ti spunem si noi cum sunt cei 200 000km rulati in Germania.

Modificat de deenman
Link către comentariu

O sa fac zilele astea. Care e faza cu distanta de la roata la aripa ? Oricum sa faci 180k in 3 ani jumate inseamna ca cel putin 150k sunt doar pe autostrada. De exemplu revizia de 150k a fost facuta in Ianuarie 2016 si de atunci pana prin August-Sept, cand a ajuns la parc, a mai facut 30k.. 

 

 

Link către comentariu

Acum indiferent cati km au fost facuti in germania pe sau nu autostrada, important este ca omul este multumit de masina si intradevar uzura  km facuti dincolo nu se conpara cu uzura drymurilor romanesti, care incep sa fie mai bune comparativ cu acum 10 ani.

Link către comentariu

E foarte frumoasa masina, sa te bucuri de ea. Si da, cred ca ai dreptate in ceea ce priveste parcursul kilometrilor in Occident vs. Romania.

Link către comentariu

S.o stapanesti sanatos...am o curiozitate, daca te rog imi poti spune cate revizii facute are masina in cartea service, multumesc.

Link către comentariu

Merci. Are 5 revizii, din aprox 30.000 in 30.000 km pana pe la 152.000 km. I-am schimbat si eu uleiul si filtrul duminica (am pus ulei Liqui molly din DE), iar saptamana asta ii schimb si celelalte filtre.. (Am ajuns sambata noapte si nu am avut de unde sa le cumpar duminica :( ).

Link către comentariu

Foarte frumoasa! sa o stapanesti sanatos! km nu sunt multi! "Fa o poza cu distanta de la roata la aripa fata/spate si spune-ne ce diferenta  exista, si de abia apoi o sa-ti spunem si noi cum sunt cei 200 000km rulati in Germania."- nu inteleg ce legatura are? poti sa ne explici?

Link către comentariu
On 12/09/2016 at 6:23 PM, xxfiles said:

La modelele fabricate incepand cu 06.2010 distributia se schimba la 210.000km conform cartii de service.  Asa apare si la mine in cartea de service si asa o sa o schimb.

210.000 km sau 5 ani, care intervine prima. 

Link către comentariu
  • 3 months later...
  • 1 year later...

Schimbat distributia in Septembrie 2017 la Autohut in Bucuresti, iar acum cateva zile EGR la TESS Brasov.

Sunt curios daca e cineva care a scapat de schimbat EGR la aprox 200.000 km.. Se pare ca e o greseala de proiectare aceasta piesa si nimeni nu scapa de schimbat la un moment dat..

Recomand service-ul TESS Brasov, personalul e extrem de profesionist si serios, iar preturile sunt ok. E diferenta mare intre ei si toate service-urile "de cartier" pe  unde am fost cu masinile pe care le-am avut. Dai mai mult, dar macar stii ca lucreaza ca la carte si schimba absolut tot ce trebuie.  Iar culmea este ca in cazul EGR am avut o reducere datorita scandalului dieselgate, iar pretul a fost chiar mai mic decat la service de cartier :) Au facut si rechemare emisii EA189 (resoftare): http://ecoprofit.ro/vw-diesel-tdi-ea-189-dieselgate/

Ca exemplu de profesionalism in cazul EGR:

Eu intreb: in oferta pe care mi-ati facut-o este inclus si inlocuitul garniturilor de la turbo si ce se mai demonteaza cand se schimba EGR ?

- Service de cartier: nu, vom folosi garniturile vechi.

- Reprezentanta TESS Brasov: absolut tot ce demontam inlocuim cu piese noi, originale (in contextul in care am intrebat de garnituri si piese oarecum "consumabile"- evident ca nu au inlocuit si turbina cu una noua :)) ).

In concluzie sunt foarte de multimit de ei, iar eu sunt o persoana greu de multumit cand vine vorba de service-uri auto.. Am avut experiente neplacute cu service-uri de cartier cu alte masini pe care le-am avut, iar acum sunt ff atent unde ma duc cand am ceva de schimbat.. Iar in cazul EGR a fost si mai greu pt ca se demonteaza destul de mult pt a ajunge la "minunatia" asta de piesa si mi-a fost teama sa las masina pe mainile "Doreiilor" ..  Toata operatiunea a durat cam 5 ore.

IN CONCLUZIE: daca aveti probleme cu EGR va recomand sa mergeti undeva unde stiti sigur ca stiu ce fac pt ca din cate observ nu e chiar atat de simplu pe cat pare cu aceasta piesa.

Modificat de andrey63
Link către comentariu

Frumoasa mașină ai!  Îmi plac și mie mult breakurile, și sper ca următoarea sa fie un mk7 Break ( mai ales ca în curând vine bebe :)

La actualul mk6, nu am avut ce discuta.  Soția a vrut clar: hatchback! 

De curiozitate,  cat a costat operațiune de schimbare Egr la Tess.

Update-ul Ea189 eu l-am.refuzat. Și cred ca am făcut bine. Oricum părerile sunt împărțite. 

Oricum,  îți urez de cel puțin 3 ori încă pe atati km!

Link către comentariu

Normal costa in jur de 3000 lei (vreo 2700 parca), dar am avut o reducere datorita dieselgate si am platit in jur de 2100.

Am mers cu masina si pana acum nu se simte nicio diferenta ca performante, trage la fel de bine ca inainte. Mi-au dat si un certficat prin care Volkswagen asigura ca nu afecteaza:

IMG_1603.thumb.jpg.14cfd11d48c6a35e9482e861f14e836c.jpg

De curiozitate: de ce ai refuzat update-ul de soft ?

Link către comentariu

Ma informasem pana sa iau mașină de treaba asta ( exista un topic deschis și aici). Din ce am înțeles multi au avut probleme după cu regenerarile mai dese. ( mult mai dese)

Link către comentariu

Aha. O sa urmaresc si eu, e bine de stiut. Bafta si tie si multi km fara probleme, poate ai noroc si scapi de schimbat EGR.  Am vazut ca ai acelasi motor ca mine :) Asta mi se pare singurul defect al modeului asta, in rest imi place extrem de mult cum se comporta masina. Si faza cu EGR-ul cred ca e din cauza normelor de poluare impuse de autoritati, nu ca nu stie VW sa faca motoare diesel..

Link către comentariu

Sincer, nu ma deranjează sa schimb un Egr la 200.000 km. De ar fi asta sigura problema :)

Da, și eu iubesc comportamentul mașinii! 

Link către comentariu

Salut si felicitari, a mea este exact la fel.  Legat de EGR inca nu l-am schimbat, avand acum 217.000 km de la 183 000 km. E adevarat ca am avut multe drumuri externe si desigur softul minune Dieselgate, dar am scapat de el rapid. Ca recomandare vezi subiectul Upgrade CP 3 si inc-odat' felicitari...!

Bafta !

 

Link către comentariu

Salut, merci. Si eu fac 90% drumuri externe si nu merg subturat si cu toate astea a picat EGR exact la 200.000 km (a inceput de pe la 190.000 s-a aprins de vreo 2 ori becul su spirala galbena, apoi a mers aproape 1 an ok pana cand a inceput sa se aprinda mai des). Cu noul soft momentan masina merge ok, nu am simtit vreo diferenta.. Chiar ieri i-am dat putin XXX km/h pe autostrada sa vad cum trage la viteze mari si nu mi se pare diferenta fata de inainte.

Am acelasi motor ca al tau (CFHC), tu ce simptome aveai care te-au facut sa renunti la softul nou ?

Modificat de loghy
Incalcare limite viteze
Link către comentariu

Salut, 

Legat de soft ma omorasera regenerarile, la fiece 200 km si-n plus de asta aveam un zgomot  in accelerari - un fel de clantanit, mai aveam putin sa schimb injectoarele de nervi.

Ca recomandare, cu riscul de a ma repeta citeste subiectul CP3 si curata clapeta de shut off.  In rest mere de rupe pamantul, drumuri  far' de gropi sa fie ca-n rest se asterne tare bine in calatorii.

Bafta.

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

Misto match ul variant negru, in combinatie cu 2l diesel cred ca e tare reusit. Nu te ai plictisit de el? Sau poate prin septembrie? :)

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Salut. Merci de apreciere, si mie mi-a placut foarte mult modelul match pe negru si mai ales 2.0 diesel, fiind diferenta mare comparativ cu 1.6.

M-am plictisit putin de el, dar cred ca il mai tin 1-2 ani, rezist cu greu tentatie de a il schimba cu altceva. Mi s-a pus pata pe Honda benzina (Civic sau CR-V)

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!