Jump to content

Audi S5 V6T "white sensation"


drwhite

Postare recomandată

  • Administrator
On 8/31/2016 at 4:25 PM, drwhite said:

Soft - m am cam hotarat la revo stage 1+ cu stage 1 stronic si supercharger pulley upgrade. Am vazut ceva interesant facut de ei si ajung la 450 cp.

Stiu ca e departe dar la Oradea au cei de la Revo una facuta la patru sute si ceva de cai. Merita sa dai o tura cu ea (eu eram in trecere de la H.Ring cu Clio si m-am oprit sa ii salut cand am vazut bolidul)

Legat de pus fund de RS5, grila de RS5 parca nu e ok. E S5 totusi. Pastreaza exteriorul cum ii e normal si cel mult te gandesti la upgrade-uri de frane (dupa soft facut oriunde masina ajunge spre 400cp), poate catalizatoare mai nerestrictive si timp sa calatoresti si sa savurezi masina.

Atasat e graficul unei testari cu un S4 doar resoftat TCM. Fara schimbare fulie. Cam asa frumos dau masinile astea. Aceasi masina cu fulia schimbata a scos 430cp

17.07.2013 Audi S4 X875BY50 chip_.jpg

IMG_5170__.jpg

Link către comentariu

@voinea Si tu ridici turatia maxima? Stock am vazut ca nu trece de 6400rpm. Ai idee de ce l-au limitat asa jos? Pe audi.us ziceau putere maxima 5500-7000 si cu toate astea nu ajunge niciodata acolo 

Link către comentariu

Hoooraiiiii !!! Masina e gata :) ambreiaje noi, volant noua, oringuri si valve la mechatronic, ulei cutie stronic si cutie transfer, tampon cutie si tampoane motor :D bujii si updateuri soft motor si cutie oem. Pot sa spun, asa da! Merita fiecare cent :) 

Luni mergem si la evacuari :D 

Calutii cred ca mai suporta amanare pentru ca nu vreau mai putin de 450 si nu as pune atat doar cu un mechatronic nou :D ca sa ii fac si softul la cutie sa schimbe mai rapid si sa urce in 7200 ... Mai vedem cum se comporta dupa ce facem rodajul la cutie...

@voinea - masina va ramane stock la exterior, softul o sa l aman momentan. Masina are 128.000 km si imi e ca nu tine mechatronicul 450 cai, daca o sa i urc puterea, o urc cum trebuie, cu kit fulie si mecha nou :D Frumos cum urca acel S4 :D 

 

Link către comentariu

Nu am inteles de ce trebuie sa pui mecatronic nou daca faci soft? Nu are nici o treaba puterea cu mecatronicul...

Link către comentariu
17 hours ago, motan said:

Nu am inteles de ce trebuie sa pui mecatronic nou daca faci soft? Nu are nici o treaba puterea cu mecatronicul...

Are si el o uzura deja si daca ii ridic turatia la 7200 si nu schimba perfect strica niste "chestii" prin cutie... Plus ca in general merg pe manual si o tin numai in downshift in 5000 ture ...

Link către comentariu

Daca nu schimba perfect, iti strica si acum ceva prin cutie ... daca pui soft pe motor , nu inseamna ca rupi cutia pentru ca nu mai stie mecatronicul sa schimbe la 7200. Ideea era ca nu trebuie schimbat mecatronicul, indifferent daca faci  soft pe ECU sau pe TCU.

Modificat de motan
Link către comentariu

Brrrrrrrrr :wub: daca va trezeste cineva in noaptea asta, eu sunt :))

Cateva poze la repezeala ca trecusem deja peste program si baietii au fost chiar ambitiosi s-o termine :) Am uitat sa fac si filmulet, am fost shocat cand au pornit-o (era si rece) :D Evacuarea este senzatie, nu ma asteptam la asa ceva... din punctul meu de vedere este mult peste alte evacuari "de top"

 

IMG_0297.JPG

IMG_0298.JPG

IMG_0299.JPG

Link către comentariu
58 minutes ago, voinea said:

Unde ai facut evacuarea ?

La Topgear, partner @ TCM din cate am inteles...

PS: valvetronic full system :) 

Modificat de drwhite
Link către comentariu
2 minutes ago, Ice_2k said:

I must hear it, stau si eu pe ganduri :)

cum e pe confort, e mult mai rau decat stock?

Momentan sunt out of B, ma intorc zilele astea... Vorbim... 

Valvele se deschid din buton, dar ceva frumos... Au un butonel special care il bagi la bricheta... Nu trag cabluri sau alte porcarii... Nu prea m a interesat toata tehnica... eram prea :wub: de sunet...

Poti sa le deschizi/inchizi pe orice mod. Din pmdv este exact ceea ce trebuie ca sunet, se aude mai gros chiar si cu ele inchise dar se poate merge la drum lung, cand le deschizi e deranj total :D urla k nebuna dar un sunet frumos nu de teava sparta :)) 

Eu sunt foarte multumit si nu as face evacuare custom in alta parte dupa ce am vazut cum se lucreaza aici, am fost placut impresionat...

 

Link către comentariu

Nu prea are  acum sa sune ca ce-a din filmulet , Rs5 este v8 aspirat iar colegul are v6 3.0 tfsi ! 

Ps : evacuarea la rs5 prezent in filmulet umbla vorba ca a costat in jur de 12.000 euro si cantareste 16kg :)

Modificat de quattro3001
Link către comentariu

@Retzius nu stiu ce sa zic cu badge ul, pare putin stramb dar cred ca asa este oem ca mai are un amic S5 identic si la fel si badge ul...

Da, exact ceva in genul la rs5 din video, nu vreau sa exagerez dar in mare parte sunetul este acelasi, desi este v8 nu are kompressor si a fost foarte greu sa scoata sunetul ala, mi au explicat baietii ca la astea cu kompressor scot mai usor sunetul... Imi pare rau acum ca am lasat catalizatoarele... Acel rs5 nu le mai are... Probabil asta face diferenta...

12.000€ ?? Hmmm imi e greu sa cred... Stiu ca a fost nevoie sa demonteze motorul... Dar nu cred ca s a ajuns la suma aia... Chiar o sa i intreb...

Link către comentariu
  • Administrator
On 9/25/2016 at 5:14 PM, drwhite said:

Eu sunt foarte multumit si nu as face evacuare custom in alta parte dupa ce am vazut cum se lucreaza aici, am fost placut impresionat...

 

La mine dupa 2000km era cu totul alt sunet in catback-ul de la Kline. Initial eram "hm same sound oare de ce am schimbat ?" Dar dupa 2000km suna mai gros si la schimbari de trepte la pedala partiala are un "buf" din toba (nu era pe OEM acesta). Am restul traseului OEM in continuare.  Felix @ Kline mi-a zis ca e normal sa fie alt sunet dupa ce se arde putin evacuarea lor

Link către comentariu

@Ice_2k da este o diferenta dar la celalalt s5 tot nonfl arata la fel...

@voinea dupa 500 km si eu simt o mica diferenta (in bine) dar am crezut ca sunt eu paranoic :)) acum abia astept sa sar de 2000-3000 sa vad unde ajunge...

Link către comentariu

m-am uitat mai bine acum la mine, cred ca e la fel emblema. Zona unde sta sigla nu e dreapta (partea din dreapta a siglei e *mult* mai inspre botul masinii decat partea din stanga a siglei) si daca faci poza de sus in jos, perspectiva o s-o faca sa para stramba. Poza pe care o aveam eu era facuta de la nivelul siglei si d-aia arata altfel. 

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!