Jump to content

Ulei la inbinarea turbo cu galeria de evacuare


marcelinho23
 Share

Postare recomandată

Scuze adminilor daca mai era un topic asemanator.:P

Salutare. Sa va explic mai detaliat patania poate ma lamureste si pe mine cineva. Bunnn....lucrez in norvegia, pe 1 august am mers acasa cu gandul sa imi pun la punct masina si sa merg inapoi la munca cu ea. Schimbat brate ,bucse ,arcuri ,telescoape,flanse, egr, plus vopsit total. Vreo 2000€ investiti. Si plec eu la drum...merg pana la Satu Mare normal, 60- 100, pe ungaria o calc mai tare 150-170, jante p 17" ,masina foarte stabila ,frumos de condus... .la granita cu austria coloana de 5 km. Stand in coloana ma claxoneaza un mosulica care era in spatele meu si imi arata spre esapament. Ba si cand ma uit....fum albastru.  Da fum nu gluma....si miros de ulei ars...  Deci sa mor nu alta....zic ii gata ,turbo crapa... .trec granita si opresc in primul peco . Ridic capota si ma uit la turbo, la imbinarea cu galeria de evacuare era o pata mica de ulei . Am hotarat sa continui drumul... Dau sa pornesc da nu porneste ...porneste din a doua incercare dar s-a zdruncinat din toti dracii. Si de atunci ,la cald , cand apa e la 90 de grade tot asa urat porneste. Daca o las sa se raceasca putin ,ex pe la 80 grade porneste frumos. Am plecat din pecoul ala , am mers vreo 50 km si am oprit iar. Fumul disparuse , nu mai scotea gram,  turbo se auzea frumos , dar cum am zis mai sus porneste urat cand motorul e la 90 de grade. Nu imi dau seama de unde a fost uleiul ala la turbo si de ce porneste asa urat. A ...si am ajuns cu bine in norvegia, cu un consum de 5,7l/100km. Si am si calcat-o 140- 170 da nu a mai scos fum. 
Are cineca idee de unde era uleiul ala si de ce porneste asa urat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru ca se ineaca cu ulei. Desfa tubulatura ce intra din turbo in intercooler si zi-ne cat ulei ai gasit acolo.

 

De asemenea nu ai precizat absolut, dar absolut nimic de consumul de ulei.

 

Nu mai merge cu masina asa ca risti sa se rupa axul la turbo si adio motor.

 

Cel mai sigur, ai joc mare in axul turbo si consuma ulei pe acolo, uleiul trece de turbina pe la ax, intra in intercooler, dupa care intra in motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci cand am plecat din romania pe joja uleiul era exact la jumatatea partii punctate. Acum, dupa 2700 km e foarte aproape de partea de jos a partii punctate. Deci un consum de aprox 300 ml? La 3000 rpm aproape tot drumul eu zic ca nu a luat mult ulei. Axul turbinei l-am verificat inainte sa plec si avea foarte foarte putin joc( stiu ce joc are un turbo uzat pt ca am avut unul,). Acum ma duc sa desfac furtunul de la intercooler sa vad cat ulei e acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci... Am veeificat joja acum , dupa ce s-a racit motorul si s-a asezat uleiul:-B si e tot la jumatea partii striate. Si cam atat ulei a curs de pe tubulatura de langa intercooler. Nici macar 5 ml. 

 

DSC_0589.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!